- iPhone topik
- Yettel topik
- Xiaomi Mi Note 10 Lite - a kis pimasz
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- 1 V 15
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- CES 2025: A headset, ami megmentett egy házasságot
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
Gázelvételnek nem sok értelmét látom. Ha derogál a lassabb sávba kisorolva elengedni a delikvenst, mert jujj, onnan gyorsítani kell majd, akkor a gázelvételnek mi értelme van? Annál is inkább, mert az a tapasztalatom, hogy a legtöbb okos a 140-nel menő autó mögött inkább 120-130-ra fékez, nem tud (hülye hozzá) pont olyan sebességre lassítani.
A mögöttem lévő követési távolsága nem érdekel. Lehetőség szerint 2-3 autóval előbbre tekintek, nem szoktam hirtelen fékezni, főleg nem vészfékezni.
Az autó sincs lesötétítve, sem ablakig pakolva, elém lát a mögöttem lévő.
A kötelező jobbra tartás szép utópia, de ha valaki nem ebben a világban valósítja meg létezését, a második alkalommal kielőzöm jobbról.
A ködlámpáért előre kell hajolni, lusta vagyok rá.
Amúgy a kisorolást is jóelőre jelzem, általában a kamion végénél, vagy még mellé sem érek az épp előzött autónak, így a mögöttem lévő fel tud készülni az előzésemre: visszakapcsolhat, gyorsíthat, vagy nem akar mögöttem kivágva engem jobbról előzni. Ez utóbbiból youtube-on láttam már csúnya balesetet.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Wuthering Waves
- Tudományos Pandémia Klub
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- CES 2025: AMD Ryzen AI CPU-n alapuló okosságok a Minisforum fémjelzésével
- Windows 11
- Háztartási gépek
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Autós topik
- További aktív témák...