- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- One mobilszolgáltatások
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Windows CE fórum
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali navigációs kérdések órája
- iPhone topik
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
válasz rasotamas #199831 üzenetére
nekem aszonta a fószer, hogy a váltóhoz hozzá KELL piszkálni, és hozzá fognak Balkányiak ue mondták, de szoboszló mellett szól, hogy teljesebb körű-részletesebb tájékoztatást adott, jobb ajánlatot és van dyno-juk is, balkányban niccs.
#199830rbalint88 majd megírom, júli elején kerül hozzám, még előző tulaj leműszakiztatja, és úgy adja át. De az optimalizálás mindenképp muszájság, PH-n szocializálódva ahhoz szoktam hozzá, hogy HW-t optimalizálni kő. De, és, ha nélkül.
#199827Kiskokó Oh, félreértettelek, azt hittem, "generalizáltan minden awtomatáról" beszéltünk.
#199832Qru Igen, ezt beszéltem a csipszessel is, hogy nem szívesen mennék 400-ig sem. A stílusomhoz amúgy is a retek hibrid illik, az optimalizálást is azért akarom, hogy a hatékonyságon-hatásfokon javítsanak.
Tényleg, ezeknél DSG váltós autóknál lehet érdemi motorféket előcsalogatni? A tapifülekkel visszaváltok, és annyi? : )
[ Szerkesztve ]