- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Garmin Venu Sq 2 - alaptudás a négyzeten
Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #182446 üzenetére
Ha akad, akkor nem fogja megoldani ez sem, egyébként nem vagyok benne biztos, hogy kapható külön a szabályzó(megnéztem, kapható).
Szerintem az egész turbó cserés lesz miatta. 200k km körül amúgy is megfáradnak ezek a turbók. Láttam már többet is, ami a 120 ezret sem érte meg. Tedd fel rá a 3.0TFSI turbóját, oszt hadd szóljon. Nem kell vele szarakodni.... Egy szűk 1000 fordulatos tartományban fog csak húzni, de akkor olyat, hogy leszakad a bankszámlád.Ekkora kell:
[ Szerkesztve ]