- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz lord_devil #146801 üzenetére
Köszönöm! Van rajta "varázsszem"; és valóban logikus, hogy akkor nem lehet AGM.
A kíméletesség jegyében inkább hagyom a 14,4 V-on, garázsban töltöm (14 C). -
M@nH.
aktív tag
Sziasztok, ma reggel visszatért a rémálmom:
17743/P1335 - Engine Torque Monitor 2: Control Limit ExceededKb. másfél éve szivatott ez már engem, de akkor a kirepedezett fékrásegítő vákuumcső, levegőszűrő, üzemanyag szűrő valamelyikének cseréje megoldotta a problémát. (a szűrők cseréje amúgy is akkorra volt tervezve) De most újra visszatért és kíméletlenül egy pályára való felhajtás közben dobta át a motort vészüzemmódba, miközben 4-esben gyorsítottam volna.
A kérdésem, hogy milyen szenzor adatokat vesz figyelembe ez a nyomaték monitorozás? Gondolom valamelyik érték csúnyán tűréshatáron kívülre kerül. Melyik blokkokat kellene logolnom? Elsőre maf, map, beszívott levegő hőmérsékletre gondolnék, talán még vízhőfok, de lehet hogy kb mindent figyel. Ezért írok, hátha valakinek van tapasztalata ezzel a hibával, vagy tudja melyik adatokat figyeli ilyenkor az ecu. -
lord_devil
tag
válasz focvis #146802 üzenetére
Voltak akku gondjaim ezért beszereztem egy "nagyon precíz" szívargyújtós feszültségmérőt, hogy lássam a töltést. Hidegben a generátor is simán tölti 14.8-al, nyáron a nagy melegben pedig csak 14.2 körül. Hogy mikor kezd pezsegni erősen hőmérséklet függő. Nem azért írtam, hogy rábeszéljelek, fő az óvatosság.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz grizlisandor #146805 üzenetére
Nem rossz motor, csak sima gázolajokat nem szereti, az omv premiummal jobban megy, jobban fogyaszt és nyomatékszegény fordulaton nem "kopácsol" be. Sima mol-ost nem szereti, bagyon nem.....
-
veterán
válasz lord_devil #146804 üzenetére
Megnéztem, végzett a töltéssel, max 75 perc alatt.
Tavasszal a Saabomat hosszú órákon át töltötte fel, kb. egy éjszaka alatt.Szerk: a hétvégén apám autójának a 9 éves akkuja következik. Ma azt mondta rá a villamossági szerelő, hogy 70%-os. (Izzót cserélt)
[ Szerkesztve ]
-
válasz M@nH. #146809 üzenetére
Nézd meg h jó-e a:
-légtömegmérő
-bejövő levegő hőmérsékletet mérő szenzor
-a hőgombaHa egyik sem, akkor még mindig lehet vákuum problémád- A kód csak egy generál hiba jelzés. Csak élő mért adatot látva lehet kideríteni hol a gubanc - szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Rick4
félisten
válasz Mágus2 #146793 üzenetére
Öt ez a dolog nem érdekli, mivel szerintem még PD vezértengelyt se látott soha. Ha látott volna, és értené a motor működését, akkor tudná, hogy a pd-hez való olaj azt az egy nagyon fontos dolgot tudja, vagy legalábbis tudnia kell, hogy mivel a vezértengely a motor hosszában nem csak szelepeket mozgat, hanem a befecsi vezérlést is viszi a himbasorral, és el kewllett férnie mindennek, viszont ettől a tengely még nem lett hosszabb, de cserébe, a normál szélességű bütyök helyett kapott fele szélességű bütyköt, ahol a felületi nyomás lényegesen nagyobb, tehát az olajnak nem csak kenési és hőelvezetési feladatai vannak, hanem ott kell maradnia ennél a nagymértékű nyomásnál is a két felület között, mert a cél az, hogy ne érjenek össze, akkor már kopás keletkezik.
Abban a pillanatban, amint nem megfelelő olaj kerül oda, a két fém bizony össze fog érni, és onnantól az egyik elkezd kopni, mivel jobban fel is melegszik, a kopás még gyorsabb lesz. Ki lehet számolni, ha fix 80-as tempóval közlekedek, és ott fix 2000-es fordulaton megyek, ahol a vezértengely 4000-et fordul percenként, akkor 1000km megtétele megvan 12.5 óra alatt, lehet meglepő, de kerek 3 millió kontakt a bütyök és a tőke feje között úgy, hogy ott nincs meg a szükséges olajminőség.Azt nyilván nem mondtam, hogy előtte új volt, de valamiért elkezdte a buhhogást, pedig előtte nem olyan volt.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
K Norbi
addikt
Csak a VAG
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molacika91 #146820 üzenetére
Én is így tudom. 2 teljes főtengely fordulatra jut egy vezérműtengely fordulat.
-
grizlisandor
addikt
válasz diablo1984 #146806 üzenetére
Persze, csak jó lehet, ha Mági ajánlja!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #146831 üzenetére
Ha a hidrotőke megkopott, viszi a bütyköt is. Ha már fizeted a munkát, menjen bele új tengely is a tőkékhez, mert előbb-utóbb megint meg kell emiatt bontani. A vezérszíjat is le kell venni, szóval nem mindegy, mit cserélnek.
-
veterán
válasz lord_devil #146829 üzenetére
Este olvasgattam a témában. Az EFB akku töltése is magasabb feszültséget igényel.
Az én töltőmön 3 program van:
- motorkerékpár
- autó 14,4 V, 3,7 A
- AGM / téli töltés 14,7 V 3,7 AVajh' megfelel-e az EFB-nek az utolsó 2 közül valamelyik?
Azt már tudom, hogy az EFB a gazdaságos start-stop akku; az AGM-nél egyszerűbb kivitel, viszont a hagyományos akkukhoz képest 2-3x olyan jól bírja a terhelést és tartósabb. Annyira nem drága, a 70 Ah-ás Varta EFB kb. 33 ezer Ft.
[ Szerkesztve ]
-
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #146832 üzenetére
Csere még nem lesz, csak hibakeresés. Nem tudom mennyi fog látszódni a bütykökből és a tőkékből megbontás nélkül. Ha ez a szerviz is azt mondja, hogy nem lát kopást, mint az előző, akkor feladom.
Ha holnap megmondják mitől hallok búgást hátul (álló helyzetben is), miért épül fel lassan a turbónyomás és mi a tökömért hallok víz kuruttyolást 5 fok alatt ha sokat áll a szekér, akkor már boldog leszek.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Morris
veterán
válasz atos19881101 #146836 üzenetére
Lehet, hogy ereszt a víz pumpa.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #146837 üzenetére
-
-
havri1
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
Most nézem Exide (Made in Spain) akkist kapott 61Ah és 540A. Ez nem lesz túl sovány Kormiba?
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Házimozi belépő szinten
- BestBuy topik
- Gaming notebook topik
- Napelem
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen