- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Honor Magic V2 - origami
- Milyen okostelefont vegyek?
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
Hirdetés
-
Megvan a Honor 200 európai startdátuma is
ma A Honor párizsi prezentációján megerősítették a 200-as csúcsmodellek érkezését.
-
Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
ph A 114 hüvelykes képátlóval bíró 4K Mini LED QLED tévé árából egy egész korrekt autót lehet venni.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Doki16 #117496 üzenetére
A DIS menüjében keress olyat h Convenience Opening/Closing. Igaz a régieknél ez csak az ablakokra vonatkozott, de vagy ez vagy ott mellette lehet állítani a menüben a Central Locking-ot h a csomagtartóra is vonatkozzon-é. Ha igen akkor csak vezetőülésből és kulcsról nyitható. Szerintem.
MOD: Jut eszembe - ez a kérdésed, 40 HD képbe került eddig!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Doki16
addikt
Huha sracok ti tenyleg nem vicceltek.
Sajnos nincsnek kepek a kocsirol. Bar nem most eloszor irtam ide. Ha jol visszanezitek mar regebben egy A6-os miatt irtam ide
De egyebkent a Q5 fenekerol is raktam mar fel egy kepet. Sot azota az emblemak is felkerultek ra
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #117507 üzenetére
Az 5 új felkerülttel 59/80-nál leszek. Az áprilisban készülteknél az albumlinken lehet nagyon pixelkukkolni, elég jó teszt-nagytelével készültek.
Itt meg egy kakukktojás :
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz focvis #117513 üzenetére
Szolíd, meglepően csendes. Bent még talán csendesebb is, mint a gyári.
Gyors felvétel....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
veterán
válasz tomcsi23 #117514 üzenetére
És új nyári gumi is van?!
Amennyire egy ilyen felvétel vissza tudja adni a valóságot - jellemzően élőben jobb - nagyon frankó hangja lett. 👍👍👍
Kár, hogy a múltkor egy Maserati Quattroporte ment hosszan előttem a városban és a sofőrje is élvezte a digó V8 hangját. Az tényleg beszabehu, azóta felhúzott ablakkal járok.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Tomsy07 #117520 üzenetére
Milyen hibák voltak eddig a V(R)5-nél? Nekem is ilyen van 20v.
Most lesz benne valós 150e km. 138e-el hoztam kintről magamnak. Eddig hibátlan.
Vezérlés cserélve lett azért kb. 142e-nél, nem hagyott nyugodni amit egy fórumon olvastam, hogy a gyári lánctányér idő előtt kopik, kb. 150e km alatt. Cserénél ez be is bizonyosodott kopott volt, mondjuk a lánc az csak nagyon minimálisan volt nyúlva.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
7600 GS
addikt
Másnak sem megy az online ETKA? Dolgoznom kéne belőle.
-
McSzaby
őstag
Hi,
sikeresen elhagytam a sluszit a gépemhez. ilyen volt
Most felhívtam a helyi kulcsost, 16-18e-ért megcsinálja. Erősen rácsodálkoztam, gondolom az immo miatt ilyen drága.Skoda Felicia esetén hogy működik? A kulcsba írom be a kódot, vagy az immo-nak tanítom meg a kulcs kódot? Igazából ha lemásolják a kulcsot és kiütöm az immot, az is elég. Ilyen lehetőség van esetleg? Hogy tudnám legoccóbban megúszni?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz Mágus2 #117533 üzenetére
Megvan a pótkulcs és azon az immo bilétája. Azon rajta kell lennie, most nincs kéznél. De ha megvan a PIN, akkor jó az elképzelésem, nem? Ha nincs, akkor marad az RFID másolás..
Nem tudod hány herzen mozognak ezek? Akkor inkább veszek egy RFID másolót..
Szerk.:
Most nézem, hogy az immo-n is kell lennie egy matricának, amin rajta van a PIN. (Leírás szerint)[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz tresh #117537 üzenetére
Megvan, megtaláltam, de b@szhatom, mert a "nyers" kulcs chip nélkül jön. Chippel és másolással együtt ugyanott vagyok ahol a part szakad, szóval ez most cocóág. Aki hülye, az haljon meg, szokták mondani.
Szóval marad az, hogy kicsapom az immot a kocsimból vagy kifizetem a csekket.
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
-
McSzaby
őstag
válasz tresh #117539 üzenetére
kb. még 8-12 hónapot van még nálam az autó. Kicseréltem a fékeket,olajat,szűrőket, mindent ami miatt látszólag ott hagyhat az útszélén. A következő 8-12 hónapban már csak tankolni akarom. Ezért fáj, hogy 9 év után elhagytam a kulcsot. Most csináltathatok erre a pár hónapra 1 kulcsot. "Új" autónál nem sírna a szám.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
tresh
addikt
Az is drága nekem 10 ért kiírták az immot
Amúgy ez az ár kb arra vonatkozik hogy magát oda viszi az autóval( se pin se semmi) leül egy 2 órára aztán kapja az új kulcsot is isten áldja. De kb 2 éve mondták nekem ezt, az audi árát nem mondom mert belenevettem a telefonba amikor mondta a nöci mennyi lenne és meg kérdeztem hogy beszámítja az audimat mert kb ennyit ér az autó
-
Tomsy07
csendes tag
válasz lenko #117521 üzenetére
Szia.
Nekem is a 20 szelepes 170LE-s blokkom van egy 2002-es Seat Toledoban. Az autót elhanyagolt állapotban, áron alul vettem 3 éve. Jelenleg 273.000 km van benne (ebből 52.000 km-t tettem eddig bele). Tehát nem tudom objektíven szétválasztani a hibákat, hogy milyen hibák nem jöttek volna elő akkor, ha egy parányit odafigyeltek volna rá.
Hibalistám:
- Fojtószelep lerakódás (tisztítással megoldódott)
- önindító (behúzótekercs csere, szénkefék cseréje)
- elkorrodált testkábel (kettőt cseréltettem - az akku alatt lévőt, illetve a váltóháznál lévőt- ez a konszernél előforduló hiba -> nekem rendszerzavart csinált a korrodáltsága miatt)
- szelepfedél tömítés (valószínűleg nagyobb nyomatékkal lett meghúzva, s gumi előbb széttöredezett, majd kiszáradt, végül engedte cseppekben az olajat)
- teljes vezérlés csere (ahogy megvettem, azonnal cseréltettem is le -> mindkét vezérműtengelyen lévő lánc meg volt már nyúlva, valószínűleg az elhanyagolt olajcserék miattNeked milyen típusban van ez a blokk?
Manapság már olyan "ritkaságnak" számít, hogy eddig még nem is tudtam tapasztalatokat cserélni senkivel sem :-)
Összegezve, nagyon megbízható motornak tartom, bár ez az első saját autóm (és nem nagyon vezettem erősebbet), így elfogult vagyok a konszernnel kapcsolatban. Ha hosszabb távra tervezed az autót, sok sok ezer gondtalan km vár még rád ;-)
-
-
lenko
aktív tag
válasz Tomsy07 #117543 üzenetére
Üdvw,
Azért amiket felsoroltál nem olyan egetverő problémák szerintem.
Nekem Golf 4 2003-as. Eddig lekopogom hibátlan, bár a 150e km nem sok.
Sajnos már ennél is alkalmazták a longlife olajszervíz periódust. 30e/2év.
Addig a pillanatig nem is tudtam ezt, még nem láttam a szervízkönyvet. annyiban viszont szerencsém volt, hogy 2évente mentek vele 18-22e km-t, Castrol 5w30-al szervizelték végig.
Én meg 8e után ledobom az 5w40-et(total quartz ineo), ekkor még átlátszó az olaj bőven,és nem is fogy, tehát a motor rendben van.
250ekm-ig tervezem használni, azaz még 100at beleteszek. Nekem ez ~6év kb.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Politika
- Vírusirtó topic
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- PH! aranyköpések
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs