- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- OnePlus One - Kína már itt One
- Android szakmai topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Honor Play - játék az árakkal
- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- Magisk
- Google Pixel topik
-
Mobilarena
BUÉK!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Visormail
addikt
válasz
krisz768_ #100087 üzenetére
Na elkészült az új hivatalos menetrend app [TükeBusz facebook] "A TükeBuszON+ néven indult alkalmazás fejlesztője a minőségi IT megoldásokban élen járó HC Linear Műszaki Fejlesztő Kft." tehát aki az előzőt is csinálta.
Megnéztem, egy az egyben a PécsLines lekoppintása néhány nagyon apró változtatással, hogy ne teljesen ugyanúgy nézzen ki, a saját régi appjukra nem is hasonlít. A lényegi különbség, hogy ez a TükeBuszON+ működésileg megint egy rakás szemétnek tűnik első ránézésre. Csak 4 megállót vettem fel a kedvencekbe, de már belefutottam olyanba, ami fordítva van elnevezve, hogy melyik a belváros és melyik az uránváros felé menő. Egy kedvencre kétszer kell rányomni, hogy megnyissa. Ha megnyitok egy megállót, nem frissül dinamikusan az érkezési ideje, csak ha kézzel lecsukom, megint felnyitom. Még szerencse, hogy egy ismétlem "minőségi IT megoldásokban élen járó" cég csinálta.
-
-
Exian
addikt
válasz
krisz768_ #101036 üzenetére
Aha, akkor ez úgy látszik ilyen összevissza vagy random módon működik, van, akinek megadta, van akinek nem (nekem sem, de a feleségemnek meg igen, bár én a sima regisztrációval csináltam, ő meg a matricás "1000 Ft"-os kóddal, ezért gondoltam, hogy köze lehet hozzá).
-
Bird
addikt
válasz
krisz768_ #100724 üzenetére
Iszonyat költséges mind megvalósítás, mind üzemeltetés szempontból. Nem jó megoldás... Arról nem is beszélve, hogy az elérési útvonal is nagyon- nagyon korlátozott egy olyan városrészben ami igen erősen fejlesztésre szorul. Nem véletlen az új 6. sz. főút terve sem, mert a város észak és dél irányban fejlődött, a vasút melletti területek parlagon hevernek. Városfejlesztési oldalról ez jelenleg a senki földje.
Ja és ez a város KÉPTELEN bármit is jól üzemeltetni. Legyen az épület, infrastruktúra, vagy épp szolgáltatás. Pécs humán erőforrásban rendívül gyenge város politikai értelemben (is).... -
válasz
krisz768_ #100733 üzenetére
Hát, a mostanit se tudja tartani semmi
@Dluinet : A pécsi tömegközlekedés amúgy kvajó (legalábbis amikor még ott laktam, az volt). Most mondjuk elég drága, ahogy nézem, de itt Fehérváron is drága, és itt legalább a gyakori járatok járnak ilyen félóra - néha 15 perc - gyakorisággal. Többsége 40-60 perc. Rendszeresen kimarad, télan dugó van, 15-20 perc késés, nyáron meg elmegy előbb. Ez konkrétan használhatatlan.
-
válasz
krisz768_ #100724 üzenetére
Az a baj, hogy a vasúti menetrend borulna. Ha lenne +1 sínpár, akkor esetleg. A Dombóvár felőli részt viszont simán ellátná egy BZ, ott nem jár szinte semmi.
Mecsekalján a sín már nagyon messze van a lakott részektől.
Egyébként Pesten pl. (legalábbis régebben) vonatozhattál városon belül.@Dluinet : Azért vannak igényeid
Én ilyen feltételek mellett is inkább buszoztam, de amióta van melóhelyen zuhanyzó, 90% bringa, ha esik, autó
-
válasz
krisz768_ #100724 üzenetére
Én a tömegközlekedésben a tömeget utálom. Sokkal jobban szerettem a közösségi közlekedést. Akkor ülnék buszra, hogyha mindig lenne ülőhelyem és nem liheg senki a nyakamba. Ha nem elég sűrűn jár egy járat, akkor tök mindegy, hogy milyen viszonylatba jár, senki sem szeretné az életét a buszhoz alakítani. Rohadtul utálom, hogyha valami 20 -25 - 30 percenként jár. Azt szeretném, hogyha a munka után odamegyek megállóhoz akkor 5 perc múlva ott van egy busz. Felszállok rá, és mindig van ülőhelyem. Ha ez sikerül megoldani, azonnal leteszem az autót. Nem hobbim a csúcsforgalomban való vezetés. Sokkal jobban szeretném azt a fél órát, amíg utazom, hírek vagy ph! olvasásával eltölteni.
Azt, hogy ezt, ki hogyan oldja meg, az nem érdekel. Csak csinálják meg. De amíg az országban a tömegközlekedés leépítése folyik, addig nem látok rá reményt, hogy egy ilyen megvalósuljon.
A távolság alapú jegy még nem lenne hülyeség, mert sokszor használnám a tömegközlekedést egy-két kilométerre.
Amíg a bérlet többe kerül, mint amennyiért egész hónapban autóval járok be a munkahelyre és haza, addig nem versenyképes a tömegközlekedés. -
válasz
krisz768_ #100148 üzenetére
De értem és le is írtam az előnyeit. Csak egy példa: ha a belvárosban van egy 4G-s és egy 5G-s antenna és ott éppen van 50.000 4G-t használó telefon és 25.000 5G-s, akkor szerinted csúcsidőben milyen gyors lesz a 4g-s és az 5G-s net? Pár éve (nem tudom most hogy van) a telenornak 1 4G-s antennája volt a Rákóczi úton az egyik épületen és kb. 120.000 kapcsolatot szolgált ki. A csúcsidőben annyira nem volt állítólag fényes a net.
Egyébként maga az 5G mást is jelez. Idézet a legutóbbi A14 tesztből: "Ha mindenképp a két A14-et néztük ki, de nem tudjuk, hogy megér-e 10 lepedővel többet az 5G-s modell (mert hát minek nekem 5G, Bélám?), akkor szögezzük le, hogy még az ultraszéles kamera kispórolása mellett is egy jobb, kezesebb, fürgébb masina bújik meg az ugyanolyan készülékházban, tehát én errefelé terelném a népeket..."
-
Csepy
őstag
válasz
krisz768_ #100110 üzenetére
Akkor jól láttam. Pixel 5-öm van (októbertől Pixel 8-am lesz), a tartalék telóm egy Pixel 3a, mindig bétázok, szeretem a legújabb dolgokat. Tegnap óta android 14 beta 1 megy a Pixel 5-ömön. (Az OTP új netbank el sem indul azóta, remélem, hamar javítják a hibát.) Jó látni, hogy naprakész független szoftvert ír valaki, amit ráadásul jól be tudok illeszteni az állandóan használt programjaim közé.
-
Exian
addikt
válasz
krisz768_ #100112 üzenetére
"2023. december 31-ig lehet beváltani a horvát postákon, kereskedelmi bankokban és a Pénzügyi Ügynökségnél (FINA). 2024-től már csak a Horvát Központi Banknál lehet átváltani a megmaradt kunát euróra, illetve arra is figyelni kell, hogy a fémpénzeket a jegybank is csak 2025. december 31-ig veszi be."
-
-
0xmilan
addikt
válasz
krisz768_ #100087 üzenetére
En is gratulalnek, mert a screenshotok alapjan tok csini es kulon tetszik, hogy van dark mode meg hogy open source!
Viszont szeretnem megkerdezni, hogy a menetrend.app-ot ismerted-e mielott ebbe belekezdtel? Illetve ha igen, akkor a tied miben mas / jobb?
Ennek ugye van mar 500k+ letoltese es 4.5⭐️, 21k ertekelessel, persze ebben benne vannak a tobbi 75 tamogatott varosnak a felhasznaloi is, de szerintem egy ilyen nepszeru app mellet nehez lesz nagyobb felhasznalobazist szerezni.
A Tüke Busz appot amugy nem hasznaltam, de arrol messzirol latszik, hogy eleg gagyi es a tied jobban ossze van rakva. -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- SSD kibeszélő
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- sziku69: Szólánc.
- Synology NAS
- Óvodások homokozója
- Gmail
- Villanyszerelés
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- További aktív témák...
- GAMER PC : RYZEN 5 4500 / 16GB DDR4 / ASUS RX 480 8GB / WiFi / Bluetooth / 512GB M.2 SSD / 500GB HDD
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS , I5-7300U CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Acer PREDATOR HELIOS NEO 16 / i9-14900HX / RTX 4070 (140W) / 1 TB SSD / 240HZ
- Topping A70 Pro fejhallgató erősítő
- Topping D70 Pro Octo DAC
- Microsoft Surface Pro 7 - Újszerű, dobozban, gyári töltővel, billentyűzettel
- Napi 1000 -ft tól elvihető RÉSZLETFIZETÉS BANKMENTES MSI Cyborg 15 A13VE
- HPE Aruba PoE+ L3 switch raktárról azonnal elérhető!
- Bomba ár! HP ProBook 430 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" I Cam I W11 I Garancia!
- OLCSÓ MONITOROK
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged