Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TasiA

    senior tag

    válasz dokar #4081 üzenetére

    Ok! Legyen! Megadom magam! :R
    Mint előbb is írtam, nem tudom, mások mennyire sűrűn és milyen alapossággal tisztíják a dolgaikat mások. Lehet a leírtak nagy részének okát itt kellene keresni. Viszont erősen kétlem, hogy egy 1 éves autónak 10x több kartelgáza van, mint az én eddigi autóimnak, amik egyik sem volt fiatalabb még 10 évesnél és nem volt még 200 ezer km alatt. Főleg, hogy a kartelgáz, általában a pillangó szelep környékére van bevezetve, de amiket én láttam, ott légmennyiségmérő kuka, szívó cső full retek és ezek jóval a pillangó szelep előtt vannak. Viszafelé hogy megy annyi gáz?
    De igazából beszélhetünk egymásnak, szerintem sokat nem fog változni sem az én, sem a te véleményed! Addig, amíg igazán konkrétan nem tudjuk bizonyítani hitelesen bármelyik állítást, addig esélytelen a dolog mindkét részről. :P A stopperes mérést én nem igazán tekintem mérvadónak. Remélem nincs harag?! Egyszer olvastam egy olyat, hogy pont egy A Vectra volt az áldozat, szépen sorban levettek róla mindent és folyamatosan mérték padon a változásokat. Először gyári cucc, aztán légszűrő nélkül, aztán légszűrő vissza kipuff nélkül, majd légszűrő és kipuff nélkül. Kipuffnál leömlő maradt lambdaszondáig, onnantól lett levéve katalizátorstól a cucc. Ha jól emlékszem valami 2 lóerő volt a külömbség, akkor amikor mindent leszedtek. Kihangsúlyozom valahol olvastam nagyon régen és nem is emlékszem pontosan. Szal fene tudja mi igaz belőle.
    Aúgy meg igazad van, te autód te döntesz. :)
    Amiben én hiszek, az menetszél felhasználása.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák