- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Google Pixel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Mediatekes S25, életlen S25 Ultra?
- Bemutatkozott a OnePlus Ace 3 Pro
- Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Megjöttek az MSI DDR5-ös AMD alaplapjaihoz az új BIOS-ok
ph A legfrissebb firmwareverziók több gondra is gyógyírt jelentenek, de a fókuszban az NVIDIA GeFore RTX 40xx kártyák kezelésének helypofozása van.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Flintlock: The Siege of Dawn
gp A teljes kiadás a tervek szerint jövő hónap közepén debütál.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomoty
aktív tag
Eleinte szidtam magam, mert ez a tengely 6400-7400-as fordulat között adja le a legnagyobb teljesítményét. Természetes az elektronika meg 6500-nál tiltott. Szóval túl sok pluszt nem profitáltam.
De végre egy helyen sikerült feltetetni az EDS Motorsport Phase3 vezérlést, ezzel meg tökéletesen kiautózható a tengely adta lehetőség.
Alapjáratom már új tengely beállítással tökéletes, itt is azért kellett állítgatni. Volt olyan beállítás amikor teljesen "rally-s" volt a feeling, traktor hang és enyhe kasztni-ugrálás párosult hozzá (befordultam az utcába, és már 300m-ről hallották, hogy jövök, pedig nincs is sportkipufogóm
). Egy kis ízelítő, hogy milyen volt ekkor: [tengely hang].
De már jól beállítva 1800-as fordulat környékén is elég erővel rendelkezik, és nincsen ez a "darázós" hang.[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.