Hirdetés
- Samsung Galaxy A57 - kecses test, lusta lélek
- Megérkezett Európába a Soundcore Space 2 fejhallgató
- Hivatalos a OnePlus Watch 4
- Így spórolhat az Apple az iPhone 18 kijelzőin
- OnePlus 15 - van plusz energia
- Fittyet hány a pesti napfényre a Honor 600
- Mobil flották
- iOS alkalmazások
- Microsoft Rewards
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
vmk
aktív tag
válasz
Lassú Víz
üzenetére
Sziasztok.
Tudom kicsit régi téma... Most értem a topic végére.
Van egy 520-asom 14-42 objektívvel. Kicsit ideje múlt, de tanulni nekem megfelelne.
Kezdő vagyok DSLR-ben, de mindig is volt egy olyan érzésem, hogy a fokuszálással valami nem kerek ezen a gépen.
Valahogy csak ritkán sikerül olyan képet készítenem, ami ott éles, ahová az AF fókuszált/ahol én szeretném.
Sok link már döglött az elmúlt tizen' évből, de azért itt láttam pár 520-al készült képet és egyértelműen nem voltak fókusz problémák.Tanácsotokat szeretném kérni, és ezért is lett ez egy válasz üzenet, hogy lehetséges, hogy egy ilyen front fókusz - back fókusz problémával állok szemben? Ez egyébként váz vagy objektív hiba?
Lehet ezen javítani valamit?Gondolom, az hogy szemüvegesként szemüveg nélkül használom a keresőt, az nem befolyásolja a dolgokat, hiszen AF-et használok legtöbbször.
Másik objektívem nincs és most az anyagi kereteim nem is engedik meg másik beszerzését.
Illetve még egy kérdés ami felmerült és nem találtam sehol infót: Live View-ban hogyan lehet nagyítani ezen a gépen?
(Mintha lett volna utalás erre a topicban, de a módja nincs meg)Köszi, ha valaki olvassa.
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Projektor topic
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Vezetékes FEJhallgatók
- Mesterséges intelligencia topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Eljött a CPU-k kora az AI-piacon
- Kormányok / autós szimulátorok topikja