- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobilhasználat külföldön
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz szőröscica #41221 üzenetére
Onnan nem vesznek el a levelek, mint a hivatalok vezetőié?
Mondjuk én még sosem kaptam, pedig 15 éve vezetek .Pleased to meet you - hope you guess my name
-
válasz szőröscica #41221 üzenetére
Ottapont. A leghasznosabb valóban akkor, amikor valami korlátozás van, és nem kell a sebességmérőt figyelni, egyszerűen bekattintod, és annyival visz, amennyivel lehet. 30-40-50-es korlátozásnál, amikor tudod, hogy van fix trafi, vagy csak gyakran mérnek, tényleg sokat lehet vele spórolni. Mai autókban egy nagyobb gázfröccs, vagy csak egy kicsit lejjebb nyomod a lábad, és már fölötte is vagy a limitnek, annyira ninc sebességérzet. De amúgy autópályán is szeretm használni én is.
Amúgy nem értem, miért az automatához kötitek, új autót kompakt kategóriától fölfelé szinte már nem is találni enélkül, ami érthető is, tekintve, hogy bekerülési költségen filléres extra, a használati értéke viszont az egyik legnagyobb, és marha jól mutat az extralistán.
Szerk.: Fogyasztással viszont vigyázni kell, ha autópályán be van állítva egy fix 130-140, és tartósan emelkedik a terep, akkor tud meglepetéseket okozni (nem is érzed az autón, hogy erőlködik, de a fogyasztás radikálisan megnő, ha komolyabb tempót tartasz nagyobb emelkedőn fölfelé).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
BlacKSouL
addikt
válasz szőröscica #41221 üzenetére
Szintén zenész. Városban nálunk a kivezető út kb. 2 km egyenes, 2 zebrával, betorkoló kis leágakkal, ha nincs forgalom, az utolsó lámpás kereszteződéstől fel 55-re, tempomat be, és a vége tábláig csak a kezem mozog. Nincs trafilesegetés, semmi. Utána fel 90-re, megint 2 km tempomat 95-ön, lassít 50-re, lámpás kereszt felüljáró, utána 55-re ismét, újabb 2 km, majd dupla körforgalom, és kint vagyunk. 6km-en nemtom van-e 500 méter összesen, ahol nem vele megyek. Áá, nincs.
Országúton dettó. Beállítom mittudomén, 95-re, és megyek. Utazom. Ha utolérek valakit, lassítok, vagy visszakattintom 4-be, megelőzöm, ismét 95 6.-ban, és ennyi.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
TayRol
veterán
válasz szőröscica #41221 üzenetére
én örülök, hogy a most tempomatosat vettem, de várok levelet Szombathelyről, szerintem Szentgotthárdnál hétvégén 65 felett mentem egy faluban. autópályán amúgy isteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen