Aktív témák
-
FireGL
aktív tag
Hülyeséget írtam... HD6870-el már ki lett próbálva és működik a xilisoft converter, valószínű a VLIW5 architektúra miatt, ami ugyanaz a HD4x és a HD5x kártyák esetében is. Viszont a 6950/70 már VLIW4-es.
-
FireGL
aktív tag
Az lehet a gond hogy nem támogatott a HD6x, ott van a xilisoft oldalán a támogatott NV és ATI gpu-k listája:
ATI Radeon™ HD 4000 Series
ATI Radeon™ HD 4650/4670/4770
ATI Radeon™ HD 4830/4850/4870/4890
ATI Mobility Radeon™ HD 4830/4850/4860/4870
ATI Mobility Radeon™ HD 4300/4500/4600
ATI Radeon™ HD 5000 Series
ATI Radeon™ HD 5450/5550/5570
ATI Radeon™ HD 5670/5750/5770
ATI Radeon™ HD 5830/5850/5870/5970
ATI Mobility Radeon™ HD 5145/5165
ATI Mobility Radeon™ HD 5430/5450/5470/5650
ATI Mobility Radeon™ HD 5730/5750/5770
ATI Mobility Radeon™ HD 5830/5850/5870
ATI Mobility Radeon™ HD 500v Series
ATI Mobility Radeon™ HD 530v/540v/550v/560vElőfordulhat, hogy ezért nem megy neked sajnos. Kifejezetten OpenCL driver nem szükséges hozzá mert Stream 2.0-t használ a szoftver. Esetleg tedd fel a AMD Media Codec Package-t (régi neve: AVIVO codec pack), lényegében ezzel működik a CCC-be beépülő ATI Avivo Video Converter is.
-
FireGL
aktív tag
már jópár hónapja írogatom a listát, néha frissül ha nem is naprakészen....
GPGPU application list
http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=58195ha a felsoroltakon kívül tudsz olyan desktop gépekre írt alkalmazást ami nincs benne akkor írd le !!!
-
FireGL
aktív tag
Csak magában konvertálásra nem is használja a CUDA-t a program. Video átméretezés, filterezés...stb ilyesmivel megy a cuda gyorsítás.
De amúgy ott van a program weboldalán miért nem megy a TE kártyáddal:
Utilize NVIDIA CUDA™ For Filtering and Decoding
The GeForce8800 GTX/GTS video card using the G80 core is not currently supported. Thank you for your understanding.http://tmpgenc.pegasys-inc.com/en/product/te4xp.html#tabs
-
FireGL
aktív tag
Szerintem a direct-x api hangra használatos kódjaival semmit sem kezd a vga.
Vannak hangkártyák amik szoftveresen számolják (CPU segítségével) az effekteket. [link] Ha a processzor más számítási feladatát pl.: fizika és/vagy inteligencia a GPU el tudja a végezni akkor az audio effektek számítását miért ne tudná ? Minden adott hozzá.
Találtam a BionicFX-ről egy 2004-es cikket: [link]
MacOS X alatt is használják a GPU-kat más feladatokra is: [link] -
FireGL
aktív tag
De nem csak a hang, hanem minden egyéb sokszálú és párhuzamosítható lebegőpontos számolás lehetséges lenne.
A youtube-n vannak fent videok x1600pro és x1900-as kártyákkal készült GPU-physics, GPU-AI techdemokról, de google-n rákeresve találsz más SM3.0 gpu-król is. Pl.: GeForce 7900GTX SLI [link] -
FireGL
aktív tag
Véleményem szerint, bár nem próbáltam a SM3.0 kompatibilis GPU-k a DX9.0c kompatibilis hangkártyák EAX3.0 és 4.0, 4.0 Advanced HD, 5.0 támogatását le tudják kezelni hardveresen mert ezek directx api függőek, jelen esetben 9.0c. Tehát egy HDMI-s hangrendszert akár játék alatt is képes a SM3.0-s GPU működtetni.
Vannak DVI-D to HDMI átalakítók [link] de azt nem tudom, hogy a DVI-D a hangot is tudja továbbítani a HDMI-re vagy csak a képet. Bár nemsok értelme lenne hogyha csak a képet tudná.
Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS VivoBook X1504ZA notebook - i3 1215U 16GB DDR4 RAM 512GB SSD Intel UHD IGP WIN11
- Intel Core 2 Quad Q9550 2.83GHz LGA775 Processzor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest