- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csirke
tag
válasz siraly84 #410 üzenetére
Együttérzek Veled, de azért egy-két megjegyzésem van:
Az első, hogy próbálj meg helyesen írni, mert nagyon nehéz, meg fárasztó olvasni az írásod!
Nem kell hibátlanul, meg helyesírásellenőrzővel kontrollálni, csak egy kicsit igyekezni kellene (a nevedből a 84 talán a születési éved -> szóval illene is ;)).
A többi igazából nem is Neked szól, hanem mindenkinek (bár az első is szól mindenkinek).
Háztartási cuccokat lehet, notebook-ot nem szerencsés Auchan, Tesco, stb. helyeken vásárolni. Nem értenek hozzá, nem tudnak tanácsot adni, és csak az értékesítésben érdkeltek. Pontosabban az eladók még ott sem!
Garanciális ügyintézést most megtapasztaltad. A törvény kötelezné őket, hogy a náluk vásárolt terméket átvegyék, és garanciális javítás céljából a szervízbe eljuttassák, de senki nem akarja/tudja behajtani rajtuk ezt. Igazából nem is szülne jó dolgot.
Szvsz a garnciális javításra leadott áruk is olyan bánásmódban részesülnének a logisztikai folyamatok során, mint az új gépek, mielőtt megvetted volna.
Azt is el tudom képzelni, hogy náluk történt valami a szállítás alatt, de ez most nem lényeges. Szóval: élelmiszert, háztartási cuccokat, stb. lehet tőlük vásárolni, de notebook-ot nem szabad.
A második hiba: javítás esetén körül kell nézni, hgy hol érdemes. FuSi esetén Serco a megfelelő hely.
A szervízben eltöltött idővel meghosszabbodik a garancia. Pont. Ha azt írták a lapra, hogy csak egy hetet volt náluk, akkor miért vetted át a gépet? Ha átvetted, akkor elfogadtad.
A FuSi notik egyikében sincs (ha jól tudom) FuSi ram!
Minden harmadik noti hibás: biztos? Megszámoltad az eladott és a visszavitt notikat? Ha igen, akkor komoly pénzeket kérhetsz a statisztikai cégektől. Ha nem, akkor mi alapján állítasz ilyet?
Ezzel nem azt mondom, hogy valótlan az érték. Fogalmam sincs, hogy ez pontosan mennyi lehet. Inkább csak sejtem (saját tapasztalat, meg ésszerűen végiggondolva), hogy azért ettől messze áll. Szerintem garanciaidőn belül max minden 5-6., de inkább 10. noti hibásodik meg.
Szóval: nem köcsög vagy, inkább csak elkeseredett (némi alappal), de ennek egy jór részét megelőzhetted volna, ha vásárlás, vagy esetleg a garanciális ügyintézés előtt körülnézel, és nem utána méltatlankodsz.
Az FSC Mo lejáratásával pedig vigyázz, mert lehet, hogy erős költségekbe vered magad, ha beperelnek!
Egyébként: Auchan, SZÜV, CHS (akinek jogilag nincs köze a Cszervíz-hez), Cszervíz. Ezekkel a cégekkel van némi problémád, és a FSC Mo-t akarod lejáratni. Hmm.
Javaslom, hogy ne csapongj, vagdalkozz magad körül. Legközelebb körültekintőbben vásárolj, intézkedj. Sok bosszúságtól megóvod magad. Megfelelő helyen vásárolt gép is meghibásodhat, de szerintem sokkal kevesebb eséllyel. Kíváncsi lennék egyébként egy olyan statisztikára is, hogy a meghibásodott gépek milyen arányban kerülnek ki a multik kezei közül (természetesen valami eladási darabra vonatkozó érték érdekelne).
Esetleges meghibásodás esetén egy előzetes hibadetektálás sokat segít a dolgon. Vinyó, memória, kijelző, optikai meghajtó elég könnyen tesztelhető. Ennek birtokában a szervíz is gyorsabban dolgozik, ráadásul még örülnek is neki, ennek fejében 'rugalmasabbak'. Ez tapasztalat. Serco esetében jellemzően 1, max 2 héten belül meg szokott érkezni a cserealkatrész. Részletes hibaleírás esetén még aznap, sokszor rögtön megvizsgálják a gépet. Volt már olyan, hogy memória, vagy vinyóhiba miatt vittem be gépet, két óra múlva a tulaj már vihette haza a kijavított notit.
Sajnos érdekes világban élünk, nem mindig természetes az, aminek annak kellene lennie. Viszont sokat könnyíthetünk a saját dolgunkon. Nem minden esetben, de a legtöbbször igen.
Szerintem erre kellene elmenni, nem a kiabálós, lejáratós, fenyegetőzős, és megkeseredett irányba.www.solarplan.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Thinkpad T470s i5-6300u/8GB/256GB SSD/14"FHD Touch garanciás laptop
- Dell Latitude E5440 - i5 4310U / 8GB RAM - számla, 6 hó garancia
- VivoBook S15 S521EA 15.6" FHD IPS i5-1135G7 Iris Xe G7 8GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- Szinte új T14 Gen 4 Ryzen 7 Pro 7840U 32GB RAM (forr.) 1TB NVMe Samsung SSD 4G LTE 2026.12.20 GAR
- Vostro 3590 15.6" FHD i5-10210U Radeon 610 16GB 512GB NVMe magyar bill., gar
- Apple Macbook Air M1 8GB/256Gb Rose Gold, 14 CIKLUS!
- LENOVO Legion 17ACH6H 16GB/512GB SSD/3060 6GB/5600
- Lenovo IdeaPad /érintő kijelzős/ C340-14API (Ryzen-es CPU-val) iphone csere/beszámítással
- Dell Latitude 3410 Quad Core i5- i5-10210U 10 generációs laptop 8 GB DDR4 SSD jó akkumulátor
- ACER Nitro 5 AN515-57 - i5-11400H, 15.6FULL HD 144Hz, 512 GB, 8GB, Geforce GTX 1650 4GB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest