Új hozzászólás Aktív témák

  • kreten67

    senior tag

    válasz baly81 #21426 üzenetére

    Nehogy szétszedesd és pasztáztasd vele a garanciális Asus gépet, mert a Fixdirekt nemigazán toleráns garanciális ügyintéző. A Fixdirektben sokszor még a jogos garanciális problémákat is elutasítják (mesélhetnék hajmeresztő igazságtalanságokat). Jelentse be gariba a hibás gépet, vagy vigye be Budapesten a Fixdirekt szervizébe és tegye az asztalra. Én a garanciális ügyintézés miatt beszélek le mindenki az Asus gépek vásárlásáról. Jelenleg a Lenovo garanciális ügyintézése a leg-gálánsabb, a legolcsóbb 100e-es gépre is helyszíni garit biztosit a Lenovo (Lenovo gépeket javítok gariba). Telefonon bejelentik hogy nem bootol a 3 napos Lenovo noti, kiküldenek egy SSD és egy alaplappal a világvégi faluba, és kiderül, hogy oprendszer nélkül vásárolta a gépet a MM-ben az egysejtű............... A Roma család bejelenti az LOQ gépet fekete kijelző hibával telefonon, kiküldtek alaplappal és kijelzővel, a helyszínen látom hogy törött a kijelző....

Új hozzászólás Aktív témák