Új hozzászólás Aktív témák

  • Dr.F.E.R.I.

    Topikgazda

    válasz D4v3 #8361 üzenetére

    Már láttam közben én is, egy prototípusuk volt wii-re. Ami egyébként nagyon korai szakasza egy játék fejlesztésének, sokszor alig több pár mozgó objektumnál vagy koncepciós képernyőnél. Általában azt modellezik rajta, hogy nagy vonalakban működik-e a képernyőn valamilyen alapvető elképzelés, amit így vizuálisan könnyebb megítélni, mint papírlapra felskiccelve. Tehát magához a kész játék kinézetéhez nincs nagyon köze, mert az már a fejlesztés egy jóval későbbi szakasza, ettől még nézhetne ki akárhogy. Ami viszont nagyon érdekes az idézett szövegben: 'We took that prototype and thought about what we could do with it'. Azt mondja, volt egy prototípusuk, de nem tudták, mit kezdjenek vele. Ez fura, mert prototípust általában akkor csinálnak, amikor van már valami konkrétabb elképzelés, mit akarnak vele modellezni. Jó kérdés, hogy akkor eredetileg mire volt szánva. A két állítás egyébként nem üti egymást, tervezgethettek egy már létező prototípuson, de az érdemi kódolást már valószínűleg Wii U-devkiten csinálták, belsősök révén már a legkorábbi változatokat is használhatták, valószínű jóval 2012 előtt. Az, hogy így néz ki a játék ahogy, lehet azért is, mert sokkal később kezdték el kódolni, vagy azért mert viszonylag kis létszámú csapat dolgozott rajta. Tény, hogy nem szokták Nintendóék elsietni a játékaikat, de 3+ év fejlesztés után ennél általában látványosabb produktumokat szoktak alkotni. Mondjuk van még bő fél év a megjelenésig, a grafika meg pont az a terület, amit akár az utolsó percig lehet csiszolgatni, meglátjuk majd, mi lesz a vége.

Új hozzászólás Aktív témák