Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tutuhawer

    őstag

    válasz Szelep #3428 üzenetére

    A véleményem:
    gyorsulás: komoly, nagyon erős a gép
    nitró: ennek megfelelelően elég erős - nyilván nem boostos, de azért nem kutyafasza
    fék: nekem OK, igaz, nem a legerősebb
    tapadás: természetes, hogy a hátulja kicsit megúszik, de hát... mit lehet tenni...
    fordulékonyság: kicsit bálna hatású, de jó tuninggal (értsd: jó színűekkel) nagyon frankón felépíthető
    végsebesség: naná, hogy jó, nyilván nem boostos, de ez se kutyafasza
    A motorerő az erőssége, a tapadása és így a kanyarsebessége a hátránya, de ha sokat mész vele, nagyon biztató eredményeket érhetsz el vele. Az enyémben az alkatrészek színe és minősége nem OK, mert a Subaru Impreza (az a szar, amire mindenki mondja, hogy szar) kapja a jó cuccokat. Lényeg a lényeg: a skyline időeredményit megközelíti, de teljesen máshogyan kell vele menni. Nyilván van ennél ütősebb gép a t2-ben, de ha jól vezeted, és a rajtnál előrelépsz, megfingathatod az amatőröket, meg a félprofikat is. A profikat nem.
    szerk: csak hallomásom van a caymanről, bérelt verzitó vezettem fél éve kis szinten, az is érdekel?
    szerk: az audi S5 hangja brutális erőt sugároz, és érzed is az úton.
    szerk: az olvasásaim alapján kérsz-e tuningtippet?

Új hozzászólás Aktív témák