Keresés

Hirdetés

  • Lunar Lander Beyond teszt

    gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?

  • AMD Radeon undervolt/overclock

    lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...

Új hozzászólás Aktív témák

  • tzsolesz

    nagyúr

    válasz feka007 #1163 üzenetére

    Nagyjából nekem is ez esett le első neki futásra. Valóban sokat javult a fizikai realitás. Valóban van súlya az autóknak, és nekem kifejezetten tetszenek az árnyékok, és a fények is benne. A Pro Street volt majd nem ilyen. Rakd föl, és nézd meg.
    Az UC-t nem tudom miért kellett ezzel elb@szni. Ott valóban műanyag szappantartók az autók. ráadásul abszolút nem jól valósították meg a kerettörténetet. Pedig az alapötlet jó lett volna, csak nem így. :(

    Ez nekem most felüdülés, mert megfelelő beállításokkal nagyon jól kezelhető verdákat lehet összepakolni. Egyértelmű, hogy 4X4 meghajtásra hajaztam, így megvettem a Micut, amiben nem csalódtam. bő 180K-ból meg is tuningoltam. a kormányzáson állítottam egy kicsit (70%-ra vettem), a többit alapon hagytam. Kormányrásegítést alacsonyra, fékrásegítést alacsonyra, és sebességváltó/kuplung automata, és mehet is.
    Eddig meg vagyok vele elégedve. Látványra is szép, szebb mint az eddigiek.
    Most valahogy látszik, hogy benne némi meló. Az utóbbi időben nem ez volt a jellemző. :U

    Akinek szarul megy a játék, annak mondom: erősen CPU orientált a játék motorja, tehát nagyon igénybe veszi. Úgy látom ( az itteni hsz-okból), hogy szereti az L2-őt is, no meg a minél magasabb órajelet is. Akinek akadozik, az ne a felbontást állítgassa, hanem a részletesség oltárán áldozzon sokat, hát ha az segít. Bár meg kellene nézni, melyik fícsőr eszi meg a CPU-t. Azt hiszem pro Street-nél a füst ette meg szőröstül bőröstől. :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák