- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Magisk
- Egyszerre legnagyobb és legkisebb is a Garmin Venu X1
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
Új hozzászólás Aktív témák
-
.:Kristian:.
addikt
Hali!
Valaki leírná jó szájbarágósan, hogy hogyan kell ezzel a játékkal lanozni?
Patchet már szedtem le a hivatalos oldalról meg van egy lan server progim de nem tudom mit kezdjek vele. -
.:Kristian:.
addikt
Ha valaki most szeretné megvenni a játékot, annak ajánlom, hogy nézzem be a Tesco-ba, 1990ft/db. Én rögtön vettem is belőle lettőt.
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
GC-EvElyN- #8620 üzenetére
játékélmény az ami nagyon kimaradt a PS-ből, majd talán az Undercover...
-
.:Kristian:.
addikt
nah immár harmadjára kezdtem újra a carriert. Mindig megunom az autóim és sosincs pénzem
de most vettem egy Camaro conceptet gripre, 3-as minden, eléggé bejövős autó.. azt hittem, h egy kalap sz*r lesz az irányítás miatt, de mikor felraktam a spoilert meg a lököst mingyá jobb lett
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
hector faub #6137 üzenetére
te meg megtanulhatnál olvasni hector faub (újonc)
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
Alvin_ti4200 #5646 üzenetére
hasonlóan néz ki az enyém is, szintén fekete, viszont a felni króm.. majd holnap dobok fel én is képet. -
.:Kristian:.
addikt
válasz
.:Kristian:. #5513 üzenetére
már nem fért bele a modba, de az 1. hsz-ben ott van az is, hogy milyen kártyákat támogat.
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
s7evcsenko #5500 üzenetére
Aeron nem lehet ilyeneket állítani?
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
Viktor77 #5479 üzenetére
aztán már csak ellenkormányzol, korrigálsz.
...és miután kijöttem a kanyarból falat fogok.
ha gyorsan driftelek akkor tuti, hogy valamihez odacsapódok és nem tudom bevnni a következő kanyart, ha túl lassan akkor meg szinte pontot se kapok.
Jó lett a drift része, csak még szokni kell. -
.:Kristian:.
addikt
válasz
atm*RefeeZ #5474 üzenetére
finomabban..
attól, hogy valaki leírja a véleményét még nem kell leugatni.. főleg nem nyomorákozni, aki nagy fan az úgyis végigtolja, aki meg nem az az első kör után uninstallálja.kb a játék felénél tartok de rohadtul unalmas a game
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
dragonfx #5467 üzenetére
na majd holnap feltornázom akkor kicsit.. megnézzük mit tudok kihozni a kártyából
bmw-ről szótse.. sprintről se.. képtelen vagyok megnyerni vele egy versenyt, ha eljutok nitróval 180-ig onnantól elkezd lassulni a kocsi 130-ig, (többiek 200-al repesztenek el mellettem) nekem meg úgykell bemászni mögéjük, hogy felgyorsuljak..
de ha 140-nél leveszem a kezem a gázról és utánna megint nyomom akkor megint felgyorsul..fene érti ezt, de nagyon szar.
-
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
Sirandrish #5368 üzenetére
hmm.. ja.. vegyél 7600gts-t.
Egyébként sokan írták, hogy akad a game normál fps mellett.. nálam még egyszer nem akadt -
.:Kristian:.
addikt
srácok! valaki magyarázza már el ezt a tuningot mert qrvára nem értem
Jelenlegi drag autóm beállítása: [link]qrva lassú a kocsi és nem tudom miért
rátettem a bodyt az is lassított rajta.. de ha az aero 4lvl akkor nem jobbnak kéne lennie?
Nekem ez magas.. valaki részletes leírást mit hogyan -
.:Kristian:.
addikt
Nah, kipróbáltam én is a teljes játékot.. sajnos (vagy nem
) még csak most tudtam.
Graffal nekem nincs bajom, a játék is bejön, de nagyon hiányolom a szabad kóborlástRöviden ennyi
-
.:Kristian:.
addikt
Jujj miket olvasok itt ... ennyire szar a gém?:S sajnos nekem még nemvolt módom kipróbálni, mivel S3-on nem fut.. ha megjön az új kártya akkor felteszem.. de ahogy olvasgatok nem érdemes...
-
.:Kristian:.
addikt
nem lesz rossz a törés..
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
Sirandrish #4129 üzenetére
Túl sokszor osztottad már meg
ádyz
Angyalból úfó lettél? -
.:Kristian:.
addikt
válasz
.:Kristian:. #4003 üzenetére
most kezdtem el nézni a videót és a teljes verziós játékban tényleg jobban törik az autó, és fejreállás után sincs rögtön TOTALED. Lehet csak a demo van lebutítva?
mindenesetre egyre jobban várom a full verzsönt..
úgy érzem még nem mutattak meg mindent. -
.:Kristian:.
addikt
videjóóó: [link]
-
.:Kristian:.
addikt
Az Electronic Arts Kaliforniában nem mindennapi marketingfogást eszelt ki a ProStreet népszerűsítéséhez. Napjainkban, ha valakiket illegális utcai versenyzésen érnek, a rendőrök a pénzbírságon kívül egy ingyenes pályabelépőt is adnak a delikvensnek - mondván, próbálja ki, mennyivel jobb és biztonságosabb legális körülmények között, versenypályán taposni a gázt!
Az akció mögött természetesen az EA, illetve a Need for Speed: ProStreet áll, a játék egyik fő üzenete ugyanis az, hogy az utcai illegális versenyzésnek leágazott, ha valaki versenyezni szeretne, törvényes keretek között tegye!
Arról nincs információnk, hogy a magyar rendőrség is tervezi-e bevezetni ezt a szolgáltatást*, bár mindenképpen okot adhat a reménykedésre, hogy a mikuláskor átvizsgált, és hibátlannak talált autók sofőrjét csokimikulással jutalmazzák.
Ez se bóvli
-
.:Kristian:.
addikt
Nah ha ezt megbeszéltétek akkor abba is lehet hagyni a kakaskodást.
_Mindkettőtöktől_ kérem, hogy ezt itt és most fejezzétek be, a topik nem erről szól, ha próblémátok van próbáljátok megoldani máshol! De ne itt! -
.:Kristian:.
addikt
válasz
Sirandrish #3895 üzenetére
Kapcsold k ia törést és akkor nem lesznek ilyen gondjaid
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
::Trunks:: #3891 üzenetére
pl. flashget vagy bitcomet..
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
::Trunks:: #3848 üzenetére
Gépigénye az nem valami nagy, de nvidia karikon nem a legjobb ha fullon akarsz játszani...
-
.:Kristian:.
addikt
Miért ProStreet?
Elsőnek érdemes erről beszélni, hogy hogyan és miért lett az a ProStreet, ami. Ez amúgy a hétfőn hajnalban megjelenő videóból is kiderül majd, de jobb, ha írásos formában is megvan. A PS fejlesztése 19 hónappal ezelőtt kezdődött, és az EA-nál úgy döntöttek, hogy követik az autóversenyzés trendjét, ami pedig a szépség, a villogás irányából egyre inkább a brutális teljesítmény felé halad. Az igazi versenyautók nem tréleren érkeznek a tuning showkra – mondta David Alton is. Ezért is döntöttek úgy, hogy elhagyják az utcákat és zárt környezetbe viszik a játékot – bár igazából a PS is egyfajta utcai versenyzésről szól.A szabályait ugyanis nem valami nagy autós szervezet találja ki, hanem maguk a versenyzők, az egész közösség alulról szerveződik. Rengeteg kutatást végeztek ezen a téren, és rengeteg inspiráló képet, videót, versenyt láttak. Ezért is lesz pl. Race Dayekbe szervezve az egész móka: amikor ezek a srácok kimennek 600 lóerős autóikkal a sivatagba, vélhetően nem csak egy versenyen vesznek majd részt, hanem az egész napjukat rászánják az autózásra.
Játékmenet
A ProStreet offline játékmenete alapvetően a karrier módra épül. Legelőször egy 240SX-el kell megnyernünk egy körversenyt, majd ezután választhatunk két autó közül: a csapott hátú Honda Civic és a Chevrolet Cobalt közül. Ezek közül valamelyikkel kell megkezdenünk a valódi karriert. A játékban a nevünk Ryan Cooper lesz, aki egy egykori amerikai utcai versenyző volt, majd – ahogy a ProStreet jelmondata is szól – „he took it to the highest level” – azaz feljebb lépett pár szintet, és kb. a ProStreet világába kapcsolódott be.A versenyek tehát Race Dayekbe vannak sűrítve, ahol minimum kettő, de inkább több versenymódban autózhatunk. Tehát pl. lesznek olyan helyszínek, ahol csak Grip és Drag mód lesz, de általában azért az összes versenymód képviselteti magát – mégpedig nem is akárhogy! A Drift kivételével – ahol a szabályok ugyanazok, mint eddig: csúszásért jár a pont, ennyi – az összes versenyforma különféle módokat is kapott. Így pl. a Speed Challenge-ben is kettő van: egyszer a kapuknál mért sebességeket adják össze, másszor pedig az a lényeg, hogy elsőként haladj át a célvonalon. A demó óta tudjuk, a célvonalat elérni sem annyira egyszerű...
A Drag is több versenymódot kapott, egyrészt különböző távokat futunk (negyed, fél, egy egész mérföld), de emellé még belevették a „Wheelie” módot is, amit, mivel nem volt szerencsém kipróbálni, nem is tudok értékelni, de arról szólhat, hogy ki jut a legmesszebb két kerekére ágaskodó autójával. A versenynapok amúgy kiválóak: valahogy átjön az egész hangulata, a zenék, a képek, a rengeteg mozgás, a startnál pedig felkonferál a szpíker – élményszerű, van egy sodrása a dolognak!
Az autók irányítása
Mivel a PS-t hihetőre szerették volna készíteni – nem valósághűre, mert attól azért, még az EA producere szerint is, messze van a dolog –, nagyon fontos volt, hogy az eddigieknél egy lényegesen élethűbb fizikai modell kerüljön a játékba. Ebben a Porsche volt az EA nagy segítségére: egy 911-est felszereltek különböző telemetriai eszközökkel és végigmentek vele a lipcsei versenypályán. Az EA ezek után elkészítette a lipcsei versenypálya modelljét, majd addig autóztak rajta a PS 911-esével, amíg az EA virtuális és a Porsche valódi telemetriai adatai szinte azonosak nem lettek.Az irányítást már magatok is kipróbálhattátok a demóban, de pár szót azért szólnék saját tapasztalataimról. Bár nem vagyok egy X360 zsonglőr, idővel azért kezdtem megbarátkozni a kontroller funkcióival és jókat versenyeztem különböző ellenfeleim ellen. Minden autóval élmény volt vezetni, minden autónak tömege volt. Ez egy nagyon fontos újítás: az autók viszonylag valóságosan mozognak a pályán, minden kitörés, minden megcsúszás, ütközés utáni pattanás hihetőnek hat.
A ProStreet ebben hozza talán a legnagyobb fejlődést. A Carbonban, meg a korábbi verziókban rá volt rakva az aszfaltra az autó, és egy Tuner autó esetén egészen addig volt rajta, ameddig csak szerettük volna. A PS-ben azért ez másképp van. Mint a valóságban, pl., érezni lehet, hogy egy Escort meddig tud megtapadni az aszfalton, és mikortól kezd el sodródni. Rengeteget kell fékezni is, sok az éles kanyar (legalábbis Grip módban, ugyebár), nagyon nem arról szól az egész, hogy padlógázon végigslisszolunk a pályán, bójaként kerülgetve az ellenfeleket.
Ejtsünk pár szót a három irányítási nehézségi fokról:
- Casual: itt elég sok segítséget kap a versenyző, a fékezésben és a kanyarodásban is besegít a játék
- Racer: ez már valamivel komolyabb, minimalizálva van az adott segítségek számba, de azért néha még be-beszól a gép az irányításba
- King: na itt aztán teljesen magad vagy, a gép teljesen el is felejt téged!Még egy érdekesség: az automata és a kézi váltó mellett bekerült a kuplung is a játékba – a nagyon hardcore autóversenyzők akár saját maguk kezelhetik a kuplungot is kézi sebességváltáskor!
A Drift mód
Két módot szeretnék külön kiemelni, azokat, amelyek a demóba nem kerültek bele. A Drift az újkori NFS-ek egyik legkomolyabb kihívása, ugyanis driftes autóversenyt ezelőtt még nem sokat csináltak. Az NFSU szériában olyan volt a drift, amilyen, a Carbonban meg bár nagyon látványosra sikeredett, az automatikus, beteges ellenkormányzás megölte az egészet. Igaz, ettől igencsak könnyű lett az egész, ami – ahogy írtam – látványos csúszásokhoz vezetett. Na de a PS.Teljesen megújult az egész. Egyrészt nem körökön át, meg hegyekről lefelé driftelünk, hanem egy kb. 2-3 kanyar hosszúságú aszfaltcsíkon. A következőképp zajlik a dolog: felállunk a rajtrácsra, egy dekoratív hölgyemény elrajtoltat, padlógáz, majd az első kanyarban (mondjuk egy jobbos) elkanyarodunk jobbra, majd egyből ellenkormányzás. Utána jön egy kis egyenes mondjuk, közben végig balra fordul a kerék, az autó pedig tökéletesen halad kilinccsel előre… majd most jön egy balkanyar; amint bent vagy a kanyarban, átrántod jobbra a kormányt, majd a következő jobbosban ismét balra – és cél, végeztél is!
A Drag mód
A gyorsulási mód is jól lett megoldva, de annyira nem üt, mint a Drift. A verseny elején gumimelegítés, ami egyrészt nem egyszerű: ha a zöld sávban tartod a mutatót, akkor nő a tapadás, ha alatta, akkor csökken, ha pedig nagyon fölé mész, elfüstöl a motor.Na, ez az, amit a legkönnyebb a Dragben. Egyrészt egy rosszul elsült gumimelegítés könnyen „heavy damage-t” okozhat az autón, majd a start előtti motorpörgetésnél is figyelni kell, hogy ne forogjon pirosba a mutató. A Drag ráadásul kézi váltást igényel, még a startnál is! További nehezítés, hogy lehetőségünk van kiugrani – azaz a megengedettnél hamarabb elstartolni – ami meg kizáráshoz vezet. Szóval rengeteg buktató van a gyorsulásban, mire egyáltalán felváltunk kettesbe, már egy sor problémát kell leküzdenünk.
A gyorsulás maga észveszejtő, óriási tempót érünk el és nem vagyunk egy egyeneshez kötve. Teljesen olyan a játék irányítása, mint a többi módban, szóval, ha elég bátrak és hidegvérűek vagyunk, akár fel is kenhetjük az ellenfelet a falra, megnehezítve ezzel versenynapja folytatását.
Érdekes volt egy futam, amikor az ellenfelem már kiesett, én pedig 130-nál, 6-ban poénból nyomtam egy nitrót „Eleanornak”; az eredmény: iszonyatosan meginduló autó, 350-nél álltunk meg végül – ez talán nem pont annyira realisztikus.
A tuning
Na, ez is egy olyan rész, amiről csak beszéltek nekünk, kipróbálni nem volt lehetőségünk. Ahogy a bevezetőben írtam, az EA szerette volna, ha a csicsás, tuning magazinokban szereplő autókra való szárnyak, spoilerek helyett ezúttal a teljesítmény játszaná a főszerepet játékában. Ezért egyrészt kivették a versenyautókra nem való karosszériaelemeket a játékból, másrészt megnövelték a teljesítménytuning alkatrészeinek számát. A Carbonban kb. 40 részt tuningolhattunk – a ProStreetben meg több, mint 400-at!Természetesen nem várják el mindenkitől, hogy ennyire belemélyedjen a játékba, ezúttal is lehet tehát csomagokban vásárolni, de aki minden egyes darabját maga tenné össze az autójának, azelőtt is itt a lehetőség!
Megjegyzem, nagyon jó szellemiségben készült a ProStreet: belevitték a választás jogát. Egyrészt itt a tuningnál – csomagok vagy minden darab egyesével, másrészt az irányításnál – casual, race és king mód –, de a vezetői segítségeknél is (ideális ívet jelző nyilak ki/bekapcsolása). Erre volt már szükség nagyon régóta az NFS-eknél: végre nem egy rétegnek készül a játék, hanem legalább 3-4-nek, és mindenki maga választhatja ki, hogy melyik „réteg” szeretne lenni.
Idén végre a vizuális tuning is hatással lesz a teljesítményre. Felkerült pár kép korábban a szélcsatornáról (a videóban ismét megmutatjuk majd), ahol az autó és az út viszonyát lehet nagyon szépen alakítgatni majd. Bővebbet erről nem tudok mondani, kipróbálni nem tudtuk, találgatni nem szeretnék.
Az ellenfelek
Természetesen az EA nem akart olyan versenyt készíteni, amiben nem lehet megnyerni az egyes futamokat. A PS-ben is lehet nyerni, de sokkal nehezebb, mint a Carbonban. Az ellenfeleknek van egyfajta vezetési stílusuk. Nem vezetnek rosszul, cserébe viszont hibáznak. A karrier módban nagyon keveset tudtunk haladni, szóval erről sem mondanék semmi nagyon bővebbet, de úgy gondolom, hogy a versenyek nagy részét már a garázsban meg lehet nyerni – ha jobb autót állítunk össze, mint ők, jobban tapad, erősebb és gyorsabb, végük van!Online
A ProStreet hála az égnek, nem kizárólag az offline módra épül, hanem egy jó kis online megoldást is kézhez kapunk. Az EA szervereire felkapcsolódva létrehozhatjuk saját „Race Day” versenynapunkat, ahol mindent mi állítunk be (versenyeket, pályákat, autókat, ütközés engedélyezését, stb.). Ehhez egyszerűen felcsatlakozhatnak barátaink (legfeljebb 8 ember) és máris mehet a versenyzés!Egymás ellen versenyezve több új versenymód is elérhetővé válik, pl. a Grip versenynél szektoridőkben is agyonverhetjük egymást – nem az a lényeg, ki halad elől, hanem hogy egy adott szektorban ki volt a gyorsabb –, illetve egyszerre ketten driftelhetünk a drift pláyákon.
Negatívumok
Ezt a végére hagytam, összesen két dolgot említenék meg. Az egyik a PC demó törése: X360-on szó szerint darabjaira tört az autónk, ezt a PC-s verzióban sajnos nem lehetett viszont látni. Ez nyilván optimalizálás kérdése is, a PC ennyit tud elvinni – kár. Aki teheti, szerezze be a játékot X-en is, olyan szintű grafikája van a játéknak, hogy festeni sem lehetne szebbet!A másik viszont egy nagyon szomorú hír: a játékban csak és kizárólag karrier módban tuningolhatunk autókat, nem lesz „My Cars” fülecske, mint a Carbonban. Ez az egész csapatot megdöbbentette, mert ez roppant erős visszafejlődés. Mindenesetre a producer szerint elég pénzünk lesz a karrier végén, hogy abból autókat készítgessünk, de még mindig ott van a garázs befogadóképességének problematikája.
Összességében
… a ProStreet minden hibájától függetlenül minden idők legjobb NFS-e. Fantasztikusan összegzi azokat a jó tulajdonságokat, amikkel az előző epizódok rendelkeztek (hihető irányítás – Porsche 2000, széles játékmód-spektrum – Underground 2, választható nehézségi szintek – Underground 1, illetve ezeket ötvözi egyrészt előremutató technikákkal – törések, másrészt a technológia vívmányaival – grafika.A ProStreet, ellentétben a Carbonnal, hozza azt, amit várunk tőle. Nem veri le a magas elvárások lécét, sőt, még rá is tesz minderre egy lapáttal az online funkciókban.
.... nah olvassatok
-
.:Kristian:.
addikt
A holnap megjelenő videóban is benne lesz, de úgy illik, hogy a lehető leghamarabb nyilvánosságra hozzuk a ProStreet végleges, már megváltoztathatatlan autólistáját, azaz azt az 55 autót, amelyet az EA kiad a ProStreet dobozában.
Igyekeztünk Lujjával kicsit feldobni a dolgot, az autók nevén és képén kívül megtalálhatjátok az árukat, illetve teljesítményüket is - no meg azt is, hogy lehet-e velük driftelni!
TCM_AUTOLISTA.RAR-t töltsétek
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
::Trunks:: #3835 üzenetére
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
Sirandrish #3832 üzenetére
Ez már egy új lopakodó bmw.. ennek nem kell talaj.. hát hova gondolsz?
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
Sirandrish #3826 üzenetére
nemis tudom..textura vége? vagy mi?
Ilyen nekem is volt.. elég érdekes egy póz az is biztos.. a többi se gyenge
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
Sirandrish #3820 üzenetére
Hát ja.. 2 nap alatt találtam benne egy csomó hibát. Pedig ez csak demo
elszomorító
(
)
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
Sirandrish #3817 üzenetére
áá nem is tudom.. talán azért mert egy bmw nem mászik hegyre
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
Sirandrish #3688 üzenetére
fejenállva
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
Sirandrish #3681 üzenetére
Ha jól teszem be (
) akkor felborulok, ha meg nem akkor viszem az egész szalagkorlátot
A másik fajta drift már jobban ment.. -
.:Kristian:.
addikt
válasz
Sirandrish #3674 üzenetére
Könnyű a drift?
Nekem a kanyon drift soha nem mentpedig elég sokat gyúrtam rá
ádyz
Mondták már -
.:Kristian:.
addikt
Legrövidebb versenyem, 2 TOTALED
[link]
-
.:Kristian:.
addikt
Pár kör után már nem is nehéz a King mód: [link]
-
.:Kristian:.
addikt
Na ilyet csináljatok utánnam.
Mikor leérkezek a földre és vissza pattanok olyan mintha egy trambulin dobott volna meg, na meg a végén amikor megáll a kocsi, az is érdekes -
.:Kristian:.
addikt
Ezt nem hiszem el..
Reggel még játszottam a demoval, de amióta hazajöttem szenvedek vele, hogy el tudjam indítani. Elindul a játék, kiválasztom a versenymódot, tölt egy kicsit, aztán kékhalál. Ok. Uninstall. Install, és már a játék se indul elLehet bekavart ez a sok ge*i vírus, fel kéne rakni újból a drivert.. teszek még egy próbát vele.
-
.:Kristian:.
addikt
Hát nekem elég vegyes érzelmeim vannak a játékkal kapcsolatban.
Az irányítás és a törés lehetne sokkal jobb is, a grafika jó, ha lemész az útról azért ott belassulsz rendesen.
Ez már szerintem nem hasonlít egy NFS-re. Kicsit csalódtam benne. -
.:Kristian:.
addikt
Vegyetek már vissza ebből a qrva OFF-ból! Már 2x szóltak, ne várjátok meg amíg zárják a topikot.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HP Omen - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB-C - KVM Switch
- Garanciális MSI Katana GAMER 15,6"240Hz!i5 12500H(16X4,5Ghz)RTX 3060 6 GB VGA,32-64GB RAM/1TB SSD
- Bivaly MAGYAR Lenovo P1 gen2 (Core I7 32 Gb 1Tb 15" 4K 4Gb Nvidia) Laptopom eladó!!!
- HP ProBook 640 G8, 14" FHD IPS Touch, I5-1145G7 CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11
- HP ProBook 640 G8, 14" FHD IPS Touch, I5-1145G7 CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11
- BESZÁMÍTÁS! MSI SUPRIM X RTX 4080 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! ASUS PRIME Z390-P i5 8600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 DEEPCOOL Matrexx55 630W
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000 (nagyon erős GPU-val)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged