Hirdetés
- Apple Watch
- Több memóriával és tárhellyel kezd a Galaxy S25
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- VoLTE/VoWiFi
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- Google Pixel topik
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hmura
tag
Látod, ha nem szolgáltatótól vettél volna telefont, akkor
közvetlen kapcsolatban lehetnél a szervizzel, hidd el, kicsit
jobban kapkodnák a virgácsaikat, ha az ügyfél zaklatja őket.Próbáld meg a magyar viszonteladót felhívni, és mond el
ott a panaszod. Eddigi tapasztalataim szerint általában nem
tudnak arról, mit művel a szerződött szerviz, és nagyon
nem jó nekik, ha a ilyen húzásokat csinál, mert az ilyen
hírek rontják az eladásaikat.
Eléggé gyorsan odacsapnak a szerviznek ilyen esetben.A mostani helyzetet (törvényt) egyértelműen nem a fogyasztó
védelmében alkották meg. Sokkal inkább az ide szemetet eladni
szándékozó multiknak kedvez.
Amióta ez a szabály van érvényben, azóta én nem vásárolok
itthon tartós fogyasztási cikket.[ Szerkesztve ]
-
Agro
senior tag
félre értés ne essék, én is voltam hasonló cipőben egy Samsung TV-vel. Teljesen átérzem a helyzeted. De egy dolgot meg kell értened. Nem az értékesítő és nem a szervízfelvevő hely tehet arról, hogy a gyártói szakszervíz meddig ül a terméken. Engem a Saturnból úgy elhajtottak, hogy még nekem volt kellemetlen (pofátlan gusztustalan stílusban), hogy hívogassam a Samsungot. Az hogy te leadhatod a telefont voda üzletben is az csak egy lehetőség, de a szervíz folyamatba nem szólhatnak bele maximum érdeklődhetnek.
3 dolgot tehetsz:
- Vodafonnál panaszt teszel levélben, e-mailben, telefonon vagy személyesen. Majd a voda felveszi a gyártóval a kapcsolatot és megérdeklődi.
- Felkeresed a gyártót és megérdeklődöd személyesen és náluk teszel panaszt
- Fogyasztóvédelem
-
club1
veterán
2003-2004-ig tök jó törvényünk volt a jótállással kapcsolatban, ahol le volt világosan írva, hogy 15/30 napon túli javítás után mi jár a fogyasztónak (ideiglenes cserekészülék/végleges csere/jóváírás). Az EU-s jogharmonizációt túllihegő törvényalkotóink hozták aztán helyette az aktuális, a kötelezettet szinte semmire nem kötelező jogszabályt. Ez van, jelezni kell forradalmi kormányunknak, hogy itt is tenni kellene valamit (csak nehogy ők is a forgalmazóknak további kedvezményeket tegyenek)...
Azért annyit megtennék a helyedben, hogy írásbeli panaszt nyújtanék be az átvevőhelyen (pl. vásárlók könyvébe való bejegyzéssel). Ez gyakran meg tudja gyorsítani a dolgokat, mivel a felügyeleti szervek felé ilyenkor a vállalkozásnak el kell küldenie a megoldásra tett javaslatát, ebben pedig meg kell magyarázni a 2 hónapot.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Liftor Active fekete, szövet + háló ÚJ BONTATLAN
- Thrustmaster t300 rs gt szett
- Asus TUF FX505DT - AMD Ryzen 7 3750H - GTX 1650 4GB
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Gen2 - i7-1185G7 I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I W11 I Cam I Gar
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X13 G1- i5-10G I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HUN BIll I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest