- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Google Pixel topik
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- iPhone topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Multisimmel kapcsolatban segítsetek már légyszi.
A fő simem van a telefonban, a multisimet ha beletenném egy másik telefonba, az világos hogy ott is ugyanarról a számról tudnék hívni, illetve ugyanaz a szám csörögne ki, de a whatsappot is ugyanazon a számon tudnám használni? Mindkét telefon iPhone és ugyanazzal az Apple id-vel vagyok bejelentkezve. -
válasz
enginev3.0 #128863 üzenetére
Igen. Beteszel ide egy burger king reklámot, mikor éhesen is nézzük a topikot egy páran.
-
Jött a telekomtól e-mail hogy számla érkezett. Gondoltam hogy ez egy kicsit korai 27-én, megnéztem a telekom alkalmazásban, ott nem látok számlát. Ti kaptatok ilyet?
-
válasz
Killing #128518 üzenetére
Az utóbbi kettőt “megértem”, a többinél szerintem nem lenne szabad előfordulnia. Tudom, hogy ez ilyenkor nem nagy segítség, “jó szöveg”, de másik telefonnal párhuzamos tesztelés lehetősége nincs meg? Ha gondolod akár benne lennék, találkozunk valahol bicajjal és kipróbáljuk, én egy Xr-t és egy 6s Plust-t tudok hozni, telekomos és vodafonos kártyával. (Jó lenne, ha csak a telekomot kellene tesztelni, mert arra van mobilentem, a vodafonos kártyámon nincs net.)
-
válasz
Killing #128512 üzenetére
Szia! Merrefelé a városban? Én azt vettem észre, hogy helyfüggő. A frekventáltabb részeken, ahol esetleg nagyon sok mobil van egyszerre, tapasztalom néha, hogy nincs hálózat egyáltalán (nem netre gondolok, mobilháló, tehát hívható sem vagyok). Elsősorban a klinikák területén, és a környékén, de frekventáltabb helyen a városban is. VoWIFI esetleg nem megoldás?
-
válasz
blackmajesty #128431 üzenetére
“Svájc nem EU”
Nem ezt kérdezte, hanem hogy ilyen zónának számít-e. Van olyan szolgáltató ahol igen. -
Telekom hívás másnál is problémás? Van valami központi hiba?
-
válasz
st3v3np3t3r #128056 üzenetére
Azt írtad, hogy semmis, majd mikor ez tévesnek bizonyult kifaroltál azzal hogy ezt úgy értetted hogy nehéz bizonyítani. A kettő nem ugyanaz, ezért írtam hogy tévedés, amikor azt mondtad, hogy ugyanazt írtad.
-
válasz
st3v3np3t3r #128047 üzenetére
Ezt írtad:
”A szóban kötött szerződés semmis! A letiltás elleni adásvételi is semmis, ugyanis 2 magánszemély között írt magánokirathoz 2 tanú kell és vagy ügyvéd,esetleg vagy közjegyző, anélkül a szerződés érvénytelen.” [link]
Ezt hogyan értelmezzem másképp, mint hogy azt írtad, hogy a szóban kötött szerződés semmis?
-
válasz
st3v3np3t3r #128036 üzenetére
“Én is ugyan ezt írtam”
Nagyon nem. Te azt írtad, hogy a szóban kötött szerződés semmis. Az nagyon más. -
Hogy működik a multisim? A következő értelemben kérdezem.
Ugye a multisimnek van egy "technikai" száma, annak ellenére, hogy a fő simre érkező hívás is kicsörög rajta, de olvastam itt a topikban, hogy van egy technikai száma, ami miatt érkezhet rá sms.
Azonban, ez a technikai szám hívható-e, és ha igen, akkor az a fő simen csörög-e ki?
Azért kérdezem, mert van egy multisimem, ami eleve olyan eszközben van, ami nem fogad hívást (táblagép). Kb azóta, hogy van ez a multisimem, nagyon megszaporodtak a korábbiakhoz képest a téves hívásaim (a fő simem száma nagyon régen az enyém). Másra nem tudok gondolni, hogy a multisim technikai számát hívják, és az csörög nálam a fő simen.Jól gondolom, vagy technikailag ez nem így működik?
-
válasz
st3v3np3t3r #128021 üzenetére
"A szóban kötött szerződés semmis!"
Ez nem így van. Bizonyos esetekben előírt a kötelező alakiság, de általános jelleggel nem.
"2 magánszemély között írt magánokirathoz 2 tanú kell és vagy ügyvéd,esetleg vagy közjegyző, anélkül a szerződés érvénytelen"
Ez sem így van, a fenti különbségek a teljes bizonyító erejű magánokirat, egyszerű magánokirat és közokirat jelleget határolják el, a fentiek az általad leírtakban keverednek.
-
válasz
#76055552 #128005 üzenetére
Összességében gondoltam arra, hogy a "letiltás elleni adásvételi" annyit ér, mint a baleset elleni biztosítás. Attól még letiltják (~bekövetkezik a baleset) hogy van adásvételi (biztosítás), csak utána lehet vele esetleg valamit kezdeni (kérdés, hogy mekkora sikerrel). De "az ellen nem véd", ahogy Szalacsi bácsi mondta. Attól még letiltják, hogy van "letiltás elleni adásvételi".
-
válasz
blackmajesty #127884 üzenetére
Nem így van. Két multisimem van a fő számomhoz, abból az egyik állandóan aktív. Emellett élő a hívásértesítő szolgáltatás úgy, hogy át van irányítva a szükséges számra foglaltság esetén. Néha ugyan törlődik az átirányítás (arra még nem jöttem rá, hogy mikor, miért), de csináltam kontaktot neki a telefonkönyvben mind a lekérdezésre, mind a beállításra, így 2-3 naponta ellenőrzöm, hogy aktív-e vagy kikapcsolt, és ha kell, akkor újra bekapcsolom. A hívásértesítő sms-ek is megérkeznek rendben olyankor, ha aktív a szolgáltatás.
-
Az mitől lehet, hogy rendszeresen, kb egy héten egyszer törlődik az átirányításom? Foglaltság esetén át van irányítva a hívás az sms hívásértesítő számára, és rendszeresen törlődik.
-
A hívásértesítő szolgáltatás (foglaltság esetén) nálatok működik?
-
válasz
tothferenc #127029 üzenetére
Az ilyen és ehhez hasonló dolgok miatt váltok vissza fizikai simre. Nem megmondani akarom, hogy mit csinálj, félre ne érts, de szerintem maradj fizikain. Én megjelenéskor váltottam esimre, akkor még aránylag jól működött a weboldal, most hónapok óta nem tudok online díjcsomagot váltani, bele se merek gondolni, hogy mi lenne ha az esimet újra kéne generálni, úgyhogy szerintem a jó öreg fizikai sim nem hülyeség.
-
válasz
Donki Hóte #126928 üzenetére
Valószínű Vanda volt, ha egy ideig nem szólsz hozzá akkor kapcsol ügyintézőhöz.
-
Nekem most lett 5G képes eszközöm. Ahol lakunk, a 4G térerő nem volt valami erős, ezt észrevettem (a sebességgel nem volt gond). Viszont most hogy úgy van beállítva hogy automatikusan váltson 4G és 5G között azt látom hogy jellemzően 5G-n van és sokkal jobb térerőt is jelez ki mint 4G-n. Lehetséges, hogy az 5G térerő jobb, vagy félreértem a dolgot?
-
válasz
szabonagyur #126756 üzenetére
Volt egy telekomos panaszom a közelmúltban. Kaptam rá egy választ, hogy minden rendben. Utána írtam rá egy választ, hogy nem, nézzék meg jobban, jött rá egy válasz hogy igazam van és kártalanítanak. (Most nagyon leegyszerűsítve írtam a dolgokat.)
Szóval néha tényleg érdemes nem ráhagyni, de a legtöbbször én se foglalkozok vele sajnos, pedig kellene. -
Ott (meki) már a 10 perc alatti szintidőnek is örülök (ma nem jött össze) és annak is, ha a rendelés egy része nem marad ki (ma az sem jött össze).
Egy telekomnál már nem merek egy lépésnél többet változtatni egyszerre (több szám mindegyikén díjcsomag módosítása pl., vagy egyiknél módosítás, másiknál multisim) mert félek hogy összekeverik / elrontják. Ha bevezetnek valami újdonságot (volte) akkor előfordul hogy az ~1 évig bugos, ha a webshopon kijavítanak / változtatnak valamit akkor utána … de hát ez közismert és állandó téma.
-
-
Szia, ennyire nem rossz a 4g Szegeden, most direkt mértem egyet, 115/47 volt beltéren. Lehet hogy városrésztől is függ, de nem rossz. A klinikák környékén szokott gond lenni főleg nap közben amikor nagyon sok eszköz aktív rajta, ott és akkor van hogy a net teljesen elmegy. Kérdés tehát hogy merrefelé laknak.
-
válasz
st3v3np3t3r #126538 üzenetére
Akkor még jó, hogy nem jött össze az online díjcsomagváltás az ősszel meg a multisim aktiválás, valószínű gutaütést kaptam volna ha így járok.
-
válasz
st3v3np3t3r #126515 üzenetére
Ez egy király munkahely
-
válasz
st3v3np3t3r #126501 üzenetére
Ez az egyik oka ami miatt most nem merek telefont cserélni, hogy nem hiszek benne, hogy a telekom gond nélkül csinálna új esim QR kódot.
-
Nálatok nem volt gond a napokban a Volte-vel? Nekem ki kellett kapcsolni, nem voltak stabilak a hívások (megszakadtak néha, utána újrahívás nem sikerült, csak pár perc múlva, konferenciahívással is gondok voltak). A volte kikapcsolásával ezek a hibák megszűntek.
-
válasz
4Grider #126259 üzenetére
Én a telekomnál másfél hónapja nem tudok online díjcsomagot módosítani, vagy kutyás hibaüzenet jön, vagy beadja az otthoni szolgáltatások megrendelése webshop oldalt, vagy egy szöveges hibát kapok (bár már rég próbáltam, azóta lehet hogy van új). Nem értem, hogy ez miért nem tud működni, mikor egy hónappal előtte még működött (bár már az is fura, hogy meg kell magyaráznom néha, hogy miért várom el hogy 2021-ben egy online szolgáltatás működjön).
-
válasz
muszurkefal #126213 üzenetére
Szerintem akkor ki kell fizetni egyben, mint a Tesco-ban, és nem hiszem, hogy vacakolnak veled.
-
válasz
norbertoth #126051 üzenetére
Pár napja voltam Debrecenben, a belvárosban. Elég rossz volt a telekom mobilnet sebessége nálam is. Használható volt, de nem ahhoz vagyok szokva. Sűrűbb helyen (Fórum) annyira belassult, hogy nem is emlékszem, mikor tapasztaltam utoljára olyat.
-
-
válasz
Cranberries #125946 üzenetére
50%. Vagy igen vagy nem.
-
Ha már a 3G lekapcsolása szóba került, tudtok ajánlani pár nyomógombos telefont (konkrét típust) ami 4G- és volte-képes, idősebb családtagoknak cserélni kell akkor majd a készüléket.
-
válasz
Renwick #125731 üzenetére
Neeeee!!!!
Köszi, mindjárt rávetem magam.
Szerk.: nálam nem. Lehet, hogy lekéstem azt az idősávot, míg működött? Ha rákattintok a váltásra, akkor az új otthoni szolgáltatások megrendelése oldalra dob, ami új hiba az eddigiekhez képest, tehát biztos változott valami. (Előtte is csinált ilyet, de akkor random volt a kutyás és a szöveges hibaüzenet mellett ez, plusz a korábbi webshopbadobós hibakor kijelentkeztetett, most bejelentkezve hagy.)
-
Az ios telekom appban miért nincs díjcsomagváltás lehetősége?
-
Akinek szintén a “kutyás” hibaüzenetet adta a telekom weblap díjcsomagváltáskor, annak megoldódott már?
-
-
Az normális, hogy ha volt 400 mega mobilnet egy előfizetésen, és vettek rá egy korlátlan adat opciót, akkor továbbra is a 400 megát használja a telekom app szerint? Repülő mód ki-be megvolt a váltás után. Azért ez így nagyon nem vicces, jó lett volna a maradék adatmennyiség miután lejár a korlátlan opció.
-
válasz
Renwick #125360 üzenetére
Egy sorstárs! Nekem 10 próbából 6 szöveges hiba (nem tudok online váltani), 3 alkalommal az otthoni szolgáltatások megrendelése webshop oldal jön be, 1x a kutyás.
A kutyás ezek szerint egy ritka pokémon, de a legritkább (jelenleg) a díjcsomagváltó oldal mert az még nem jött be. De majd próbálgatom, hátha dupla hatost kell dobni vagy nemtom -
válasz
kakuk.tamas #125327 üzenetére
Legalább a PH megy
-
A Telekom fiókba való belépéshez lehet kétfaktoros hitelesítést beállítani?
-
Az egész váltás az esim miatt kellene, tehát egy korlátlan mobilnetre váltás lenne és mellé multisim, esim formájában. Tehát ez lenne a lényeg, az esim nélkül semmi értelme az egésznek, ha azt később tudnám megcsinálni, akkor felesleges az egész.
A hibaüzeneteim listája a fenti újabb változattal bővült.
kali: köszi, akkor feladom, ezt így nem fogom tudni megcsinálni.
Az ügyfélszolgáltatot felhívtam, azt mondták, hogy központi karbantartás van, holnap hajnalban lesz kész, és próbáljam holnap.
-
2 másik böngészővel próbáltam, másik gépen is, nem sikerült sajnos.
A chatet próbáltam, nagyon nehézkes volt és a chat azt mondta, hogy nem tud módosítani. A telefonos ügyfélszolgálattal próbálkoztam, de új esim is kellene, és annak a QR kódját nem tudom, hogy hogyan tudom megkapni telefonos ügyfélszolgálaton.
Lényegében akkor a díjcsomagváltás mint lehetőség jelenleg működik összességében, csak nálam nem? Az egyik ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy karbantartás van, a másik azt mondta, hogy más okból nem tudok váltani. Kicsit az a benyomásom alakult ki, hogy nem tudják megmondani, hogy miért nem sikerül (pár napja működött volna). Az oldal sem jön be, ahol választani tudnék.
Ja, az app: nálam az appban nincs díjcsomagváltás lehetőség (ios, ha számít).
-
Próbáltam ma, ugyanaz a helyzet, kétféle hibaüzenetet kapok, egyiket gyakrabban (szöveges), a másikat ritkábban (kutyás).
Várjak szerinted tovább, hátha helyreáll, vagy ennek azért működnie kellene?
Néha ez a kutyás üzenet jön:
Kipróbáltam azt is, hogy mi van, ha az új előfizetést szeretnék-re kattintok (nem szeretnék, csak próba), akkor kiléptet, és megkapom az otthoni és vezetékes szolgáltatások megrendelésének oldalát, tv-internet-telefon. Ez most nálam egy egyedi hiba, vagy valami központi karbantartás lehet az oka?A héten valamikor, talán kedden vagy szerdán néztem a díjcsomagváltás lehetőségeit, akkor bejött az oldal, csak akkor nem volt időm végignézni a lehetőségeket, és úgy voltam vele, hogy majd hétvégén. Tehát pár napja még bejött az oldal a díjcsomagváltással.
Szóval azon gondolkodok, hogy az első üzenetet hogy kell érteni: a díjcsomagváltás online nem lehetséges jelenleg, vagy soha?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Energiaital topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Szólánc.
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Horgász topik
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Gamer PC - Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 256SSD+500GB HDD
- Kihagyhatatlan ajánlat vadonatúj Ryzen 7 5800x processzorainkra! 0% THM-re is!
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest