- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iPhone topik
- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
atosan #66109 üzenetére
Az ablak befogó műanyag stift szokott eltörni és ha előre billen, de emel akkor nagyon valószínű, hogy a hátsó pattant el.
Próbáld ki, hogy kézzel ellentartasz, hogy ne tudjon előrebillenni, ha így fel le megy akkor csak az ablakot kell befogatnod, egy átmenőcsavarral mondjuk, csak vágj rá egy darab gumicsövet.
Az ablak üveg fémmel nem érintkezhet!!! -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #66053 üzenetére
Szavadon foglak.
-
rob210
Topikgazda
válasz
mdav88 #66036 üzenetére
Az a felhajlás nem a szilent fém pereme csak a vulkanizált gumi?
Mert akkor valóban szétszakadt és az anyaghiba.
Én eddig hutchinsont és spidant szereltem, nem volt velük gond.Egyszer futottam rá nagy cumira orosziem laguna 2 esével, de ott a híddal volt a baj mint kiderült 2 szilent is járt a hídban.
27-35e között van a szerelése. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #66023 üzenetére
Nekem bentvan a "gépműhely" a kocsiba ezért van annyin amennyin meg elől hátul ugyan azon az értéken.
Igaz nem is pattog el a kanyarokban
Az a majd 200 kiló szerszám sokat dob a stabilitáson és csak 0.4 et a figyasztáson. -
rob210
Topikgazda
3 bak van 1 óra alatt ki lehet cserélni őket bontani a váltótartónál kell viszonylag sokat, mert "minden" alatt van. (egyébként ez nem is szokott szétmenni, csak a billenésgátló, meg a zselés)
A hiba inkább AC pumpa nem szállít elég üzemanyagot.
De diaggal ki kellene olvasni a hibatárolót. -
rob210
Topikgazda
válasz
mdav88 #65994 üzenetére
Ez a lagesz ugye?
Mert akkor próbáld ki, hogy kiveszed a lengéscsillapítókat és úgy mész vele.
Ésszel, mert hintázni fog, nem lesz benne csillapítás, de ezzel ki tudod szűrni, hogy ne verd felesleges költségbe magad.Egyébként hátul a rugó tud ilyen hangot adni, ha kivan a felütésgátló kopva.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mágus2 #65989 üzenetére
Értem én csak ezek fizikális hibák látszik tudod mit kell csinálni vele.. Szívás ehhez vita nen fér, nem kisebbíteni akarom a dolgot, csak amikor nem is tudod, hogy mi okozza a hibát, mihez nyúlj, az egyszer ciki is, meg ha lelkiismeretes vagy és valóban megcsinálni akarod, akkor rohadtul zavaró is, mert találgatni utálok.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Predator2 #65984 üzenetére
Hát a mai nap után már semmiben sem vagyok biztos.
M II nél egyszerűen nem találom az okát, hogy miért ejti be a fordulatot 500 körülire.
Mindent átnéztem és az istennek se találtam a hiba okát.
Nincs fals levegő, dolgozik minden szenzor.
Az értékek jók és csak azt látom, hogy a szabájzó lambda szonda feszültsége esik a fedcomp korrigál megemeli a fordulatot aztán vissza is esik.Fura hibák ezek, inkább már nem bocsátkozom jóslatokba és nen jelentek ki semmit.
Egy másiknál az ABS el szívtam ma.
Kicseréltem a jeladót a mágnesgyűrűt és ugyan úgy nem jó.Ez egy ilyen nap volt.
De a logan II legalább jó lett. -
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #65981 üzenetére
Na szóval itt van a lengőkarban egy talpas gömbfej, egy függőleges átmenő csavaros nagy szilent és egy vizszintes átmenő csavaros szilent.
a nagyot pikk pakk kiprés beprés a talpast úgyszint.
De a vizszintes sziletntet kikönyörögni, a lengőkar hülye formálya miatt na azt nem kívánom senkinek.Nem egyszer hajolt már el a fül, mert nem bírja a prés erejét.
Onnantól meg ajtó ablak.
Speciális hósszú ellendarab kell, a ki be préseléséhez, a behez még nem is de a kihez igen. -
rob210
Topikgazda
válasz
GrooveHero #65964 üzenetére
Ja hogy kint vagy a kinti dolgokat szabályzásokat nem ismerem.
-
rob210
Topikgazda
válasz
GrooveHero #65962 üzenetére
Azt.
Ha átment oké, de hivatalosan meg kéne rántaniuk miatta. -
rob210
Topikgazda
válasz
GrooveHero #65958 üzenetére
Felszereltség függő néhány opció.
A Tpms meg csupán annyi, hogy lemerült bennük az elem.
Csere újratanítás nem olcsó móka. Nem elem szenzor, mert nem bontható!
Ha kikapcsolod benne a funkciót, azt csak diaggal.
A vizsga meg onnantól nem elérhető opció hivatalosan -
rob210
Topikgazda
válasz
ilyenezalaci #65948 üzenetére
Szerintem felesleges ezen parázni a 106 Le MII eseket érintette abból is a Ph I eseket.
Ettől még cseréltetheted, ha úgy megnyugszol, mert nem komoly tétel. -
rob210
Topikgazda
válasz
Buldozer99 #65946 üzenetére
Megkeresem nem ígérem most azonnal.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Buldozer99 #65944 üzenetére
Nem rosszalkodik hanem megdöglött.
Sajnos típushiba.
Van rá pesten szaki aki csak ezekkel foglalkozik.
Ki kell írni az immot.Már amennyiben a másik kulcsal is ez a helyzet.
Mert ha leejtetted vagy valami a kulccsal történt akkor az is lehet elég egy másik kulcs.. -
rob210
Topikgazda
Az átmosást, csak olyan szervíz tudja megcsinálni, ahol van hozzá berendezés.
Vagy az a másik megoldás, (én ezt szoktam csinálni) hogy a tartályban lévőt hűtőközeget leszívja az ember, kiszedi a tartályt kimossa.
Aztán ezt még kb. 3 szor megismétli, úgy 3 hetente, havonta és akkor kidolgozza a rendszer.
Ez legalábbis a tapasztalat.
A többit privátban. -
-
rob210
Topikgazda
válasz
polonic #65934 üzenetére
Ha nem szárad ki rendesen és végigviszi a rendszerben bármit.
Volt már olyan aki esküdözött, hogy megvárta amíg a hab szépen lecsepegett a klímaösszefolyón keresztül távozott az egész.
Ennek ellenére a hőcserélő lamelláiban megragadt egy kevés és mikor bekapcsolta a klímát végigtolta a rendszeren, neki szerencséje volt, csak a fejegységet vágta haza. Beszivárgot és a nyáklapot megmarta, javíthatatlan volt.Nem javaslom senkinek, de sokan nagy megelégedéssel használják.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Predator2 #65916 üzenetére
Akkor, hogy értsd amíg nem tudni mi a baj miért akarsz fedcompot tesztelni?
Amúgy új fedcompnál mindent felül kell írni.
Immo kód, légzsák vezérlő, Upc összehangolás, ha digitális a klíma abba is bele kell nyúlni. Etc ilyet nem tesztelgetünk, cserélgetünk.
Diagnosztika, hibajavítás, felesleges körök kihagyása.
Egy fedcomp csere 100e nél kezdődik, biztos akarod tesztelgetni?De már eltértem a témától.
-
rob210
Topikgazda
Nincs túlmisztifikálva.
Ismerős is tegnap vett egyet, persze nem kérdezett meg.
Én már most boritékoltam neki, hogy szuperül belenyúlt.
Aztán ledugtam neki az endoszkópot.
Egyből elkeseredett, amit a szelepek kokszosodásáról mondanak az ugyanis nem kamu!!!
Én majdnem elsírtam magam, ő csak a fejét fogta.
Én senkinek nem ajánlom, de ettől még sokan használják. -
rob210
Topikgazda
Nézd én több esetben égettem meg magam a mann szűrőkkel, tőlem vársz magyarázatot, megadom, mert sz@r.
Azért az se vicces amikor elnyomja az olajat a kocsi, mert az olajszűrő pereme hanyag kivitelezése miatt elenged.
Amikor az olajszűrő nyomásszelepe le van tapadva nullkilométeresen. Amikor a pollenszűrőt nem lejet betenni, mert hosszabb és kilóg a házból.
Ez mind mind mann szűrő volt.
Facen is linkelgetik, hogy csak a minőség, meg, hogy mert megérdemli az autó. Hát ja megérdemli.Talán két hete járt ugyan így egy srác mint te.
No comment. Én nem adok érte pénzt, csak ha azt kérik kifejezetten, mert akkor nem az én zsebemre megy. -
rob210
Topikgazda
válasz
atosan #65793 üzenetére
Látom lecsúsztam a dolgokról. Na szóval 13 as kulcsnyílású a feszítő, amit nyitni kell a szíj felrakásához.
Aksi le a generátor csatlakozóját húzd ki, testet vedd le, csavarjait vedd ki, a helyén nem lehet megszerelni, mert ezt izomból meg kell húzni és célszerszám is kell hozzá! -
-
rob210
Topikgazda
Ha lelekesen csinálod amit csinálsz és tudod, hogy más nem fogja megcsinálni, de látod, hogy ennek az autónak még van jövője, csak rajtad múlik, akkor én megcsinálom, pisztoly nélkül is.
Sok autó került már ki a kezeim közül, úgy, hogy már más lemondott róla.
Mellesleg volt olyan amiről már lemondtam. -
rob210
Topikgazda
válasz
Benir8 #65747 üzenetére
Persze, hogy tudok.
Belépő szint.
Meg amivel biztos nem kapsz különböző értékeket
Bár sejtésem szerint ezt nem fogod megvenni.Ettől még az elsőt ajánlom, nekem is ilyen van és van hozzá bevizsgálási tanusítvány. Tehát használható, megvehető.
-
rob210
Topikgazda
NEM! Az EU fejeseinek kéne felnyomni, akik kitalálták ezt a rohadt nagy környezetvédelmi szigorítást. Így sikerült is elérniük, hogy a diesel is láthatatlan szemcséket lök már ki a környezetbe, ami azonnal letapad a tüdődben. Mellesleg értelmetlenül.
Nem a gépjárművekkel van a fő gond. Mondom ezt úgy, hogy engem nagyon érdekel a gyerekek jövője!Nem a renaulttal van a baj, hanem az elvvel, újra kell tanulni a fizikát.
Ha valami kicsi, könnyű, és nagy teljesítményt akarunk belőle kihúzni, azt nem lehet bűntetlenül hosszú élettartam mellett megoldani. Illetve meglehet, csak ahhoz egyébb segédberendezések kellenek és anyagminőségi változtatás.Hogy értsd, a Ford ecoboost, a vw tsi, és a többi agyonturbózott 900 és 1200 köbcenti közötti motorral sem fognak 19 év múlva közlekedni. Ahogy egy 1.6 szívó benzinnel.
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kikristályosodik a Razr 60
- ZIDOO médialejátszók
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Gombászkönyvek egyben
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C docking station (akár 3x4K felbontás)
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest