- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen #74096 üzenetére
teli van a net 185/60 r15 el.
Kumhot pl. nyugodtan veheted, meg a fuldát is.
Ha gyilkolni akarod akkor uniroyal, de az valóban drágább kicsivel és ott az xl-es nokian is. -
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen #74089 üzenetére
A kanyarstabilitásod oda lesz.
Nyúlni fog fékezéskor is.
Többet fog fogyasztani a vas. -
-
rob210
Topikgazda
válasz
anarchic #74069 üzenetére
Elf evolution sxr 5w30 at tegyél bele, vagy ennek megfelelő minősítésűt.
A 0w30 at csak akkor javaslom, ha nagyon kemény minuszok vannak felétek.
A fordulatszámmérőn meg csinálni kell egy műszertesztet. Abból rögtön kiderül miért nem megy vissza a helyére.
(gyanítom órát cseréltek benne)
-
rob210
Topikgazda
Na a párom 41 pontot ért el szégyen és gyalázat el is sunnyogok tanulni
-
rob210
Topikgazda
Ez csak ízlés kérdése nekem az ívelt kerekded formák jobban bejönnek.
Én a vw konszerben nem érzem jól magam. Sokaknak az az etalon, nekem nem.
Mint ahogy a páromnak a szürke japán tetszik az esik kézre abban érzi jól magát. Én pl. Azt se szeretem.Magyarán elfogadom a véleményed, de ez tényleg csak ízlés kérdése, nekem bejön
A másik ilyen ami nagyon bejön pedig japán az a mazda 3 2017 ből.
-
rob210
Topikgazda
Költői lesz a kérdés.
Szerintetek az mennyire jó, ha 8.1 liter valamit engedek ke egy diesel dpfes autóból aminek 4.3 liter a feltöltési mennyisége. -
rob210
Topikgazda
A magasabb építés egy clió kasznin nem a legjobb párosítás.
De félre ne értsd, jó az úttartása, csak magasabb más az érzet.
Le lehet vele csúszni az ideális ívről.Ettől még egy nagyon jó kocsi 2 gyerekkel tökre vállalható.
Vagány a megjelenése és komfortos is, nem kell mélyre ülni. Stb. Stb. -
rob210
Topikgazda
válasz
focvis #73905 üzenetére
Akkor eztetet vegyed, tudom neked öreg, de ez élmény autónak is jó.
Megbízható és ennek nem fog nehezére esni felmenni a hegyre. -
rob210
Topikgazda
válasz
Fotonhámozó #73822 üzenetére
Ebben tudnék vitázni de mindegy.
Én azt tartom, hogy az okoskerekes autókba lásd említett k4m es sorozat 2003 tól. 5w30 kell a leírtak miatt.
Minden más csak laboratórium, nem gyakorlati tapasztalat.
Az olajelhasználódás, savasodás különféle adalékok és hatások, mint pl. Vezetési stílus, is igen sokat számít.Van aki a matekhoz ragaszkodik van aki a gyakorlathoz.
De tényleg no comment mert mindenki mást mond mást állít.
A laborok is nem egy tesztet nézrem már végig, pl. Mannol olajról is, hogy ilyen jó olyan jó. Papíron minden érték a csillagokban, szuper teljesítmény szuper olcsó tegyük bele, jött a tulaj, mondtam nem kéne. De de jó lesz. Nagyon sokan jöttek vissza, hogy igazad volt azonnal engedd le ezt a f@st a kocsimból.
Pedig papíron tudott mindent.Ez pont olyan mint a gumi kérdés.
Ha nekem csúszik a kocsi egy pirellivel, hiába prémium, az nekem sz@r. Pont.Én ezt egyszerűen közelítem meg. Ami jó az jó ami rossz az hiába jó nem az.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Fotonhámozó #73819 üzenetére
Wazze az lemaradt, hogy ezt az 1.6 16v benzines k4m sorozatú renault motorhoz írtam.
Dieselre nem igaz a dolog.
Ott sok minden más is számít dpf pl. -
rob210
Topikgazda
válasz
Predator2 #73816 üzenetére
Kompressziót az izzítónál szoktak, de vannak típusok, ahol a porlasztót kell kivenni.
A te esetedben az izzítónál szokás.
A kompressziót mindig hidegen kell mérni, hiszen a hőtágulás miatt fals értékeket fog kapni melegen. (a diesel autók hidegen indulnak nehezen, ha már bemelegedtek nem szokott indítási nehézség lenni.)
Illetve szokás a veszteség mérés is, ha már foglalkozva van a kocsival.Kompressziómérés során pedig mindig minimum kétszer mérünk!
-
rob210
Topikgazda
Na az elmúlt időszakban elég sokszor volt téma az olajkérdés.
Kicsit összeszedtem a dolgokat és a teljesség igénye nélkül beollózok nektek egy két dolgot.
Ezek szakmai tapasztalatok, de senkinek nem kell egyetértenie vele, vagy meggyőznie az ellenkezőjéről!!!
Ez csak egy szösszenet, aki akarja megfogadja, aki nem nem.Az 5w-30 vagy 5w-40-es többfokozatú motorolaj ugyanúgy 10-es viszkozitással (vastagsággal) rendelkezik 100C fokon. !!!
"az 5w-30-as olaj túl híg az autóm motorjába, mert a kezelési könyv 10w-40-et ír" TÉVEDÉS ! A kettő közül az 5w-30 mindig jobb választás! Mindig! Az 5w-30-as motorolaj nem hígabb, mint a 5w-40-es! Működési hőmérsékleten (=bemelegedett motor), mindkét olaj megegyező sűrűségű (viszkozitású). A különbség akkor jön elő amikor este leállítjuk az autónkat. Az éjszaka folyamán mindkét olaj sűrűbbé válik. Mindkettő, az 5w-30 és az 5w-40 egyaránt 10-es viszkozitású (vastagság) volt, mielőtt leállítottuk a motort. ( ez a tökéletes vastagság a motor működése közben! ) Reggel újra el kell indulnunk, demár mindkét olaj túl vastag a motorunk tökéletes kenéséhez. Az egyik olaj 80-as viszkozitásra sűrűsödött vissza, a másik 50-re. Mindkettő túl vastag az indításhoz, de az 50 cSt sokkal jobb, mint a 80. A motorunk persze valójában 10-es sűrűségű olajat szeretne, hogy minden tökéletes legyen az ő szempontjából. 10-est nem kap, de az 50-es (5w-30) viszkozitással indítani még mindig sokkal jobb, mint a mézhez hasonlító nagyon sűrű 80-as (5w-40) olajjal. Újabb ismétlés következik: Nagyon sokan problémának hiszik, hogy az olaj vékonyodik amikor forró. Az olaj hibájának vélik a melegedéssel járó vékonyodást. Az lenne a jó, ha inkább az olaj kihűlésével járó besűrűsödése miatt aggódnának, mert ez az igazi gond. A szobahőmérsékletű hideg motorolaj túl vastag("sűrű"). Ez a fő gond!
A szintetikus, azonos viszkozitás esetén hígabb olajjal feltöltött hideg motor főtengelye könnyebben átfordul. Ez kevesebb munkát jelent az önindítónak, így annak élettartama is hosszabb lehet. Az akkumulátor feszültsége sem ingadozik annyira a gyorsabb beindulás következtében, így az is tovább élhet. Mivel nem veszít annyit a töltöttségéből az akkumulátor a beindítás során, így a motor beindulása után a generátor is kevesebb energiát igényel az erőforrás részéről. Ez jó hatással van a generátor élettartamára és az üzemanyag felhasználást is csökkenti valamelyest.
no comment............
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #73807 üzenetére
Ezeket már ne add oda senkinek.
Mondtam, hogy érezni fogod a különbségetaz iridiumos gyertya nem ezekbe a motorokba való. Ennyi.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #73778 üzenetére
K20 pru vagy tt menjen bele, de ne ez
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #73774 üzenetére
Ez szép
Olyan szegény a keverék a rossz gyújtástól, hogy nem is értem, mitől megy.
Az a gyertyahézag rohadt nagy így szemre.
Ha odalépsz neki szépen húz?
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo T14 Thinkpad G2 FHD IPS i5-1145G7 vPro 4.4Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- DELL Precision 5560 i7-11850H 16GB 512GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i7-8GEN I 16GB I 256SSD I 14" WQHD HDR I Cam I W11 I Gari!
- Intel Core i7-8700 / i7-9700 CPU, processzor - Számla, garancia
- ASUS TUF Gaming A15 FA507NUR - 15,6" FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 512GB -RTX 4050 -3 év gari
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest