- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
7Sony7 #79304 üzenetére
Ki kéne szűrni, hogy álló autónál is csinálja vagy csak menet közben?
Ha csak menet közben akkor s.o.s. cserélj váltóolajat és reménykedj, hogy még megoldja.
Ha álló helyzetben is csinálja, az egy érdekes dolog akkor vizsgálni kell, honnan jön pontosan.
Lehet vákumpumpa, vagy akár veztengely csapágy is, e ennyire ne szaladjunk előre. -
rob210
Topikgazda
válasz
hozsoltika67 #79292 üzenetére
Na akkor csak jól mondtam, kicsit megkavartál
A lényeg, hogy jó. -
rob210
Topikgazda
válasz
hozsoltika67 #79279 üzenetére
Ezt most nem értem egyszer azt írod jók az izzítók egyszer meg azt hogy nem?
Most akkor mi is van? -
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #79273 üzenetére
A gyári 185/60 r 15"
Magyarán már most sem a gyári van rajta.
A 175 elég virsli a felni "J" számától függ, hogy jó-e feltehető-e. -
rob210
Topikgazda
válasz
hozsoltika67 #79261 üzenetére
Ez most komoly?
Ezeket nem is fogja kiírni.
Élő adatban kell megnézni, illetve a gyertyákon ellenállást kell mérni.
Nem diagolni.
Az FHP is csak perdületi értéknél olvasható azaz diag indít és diagrammon nézni kell a jelet, hogy ugrál-e.
Hol voltál te diagon? -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #79243 üzenetére
A PPA csatlakozó alatt az F10 es 20amperes biztosíték a motortérben.
A PPA csatlakozó, pedig a testkábel lefogatáshoz képest a másik oldalon található sorkapocs.
A képen bal alulról a második piros bizti. -
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #79238 üzenetére
Ez egy fórum
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #79228 üzenetére
ha minden jól megy egy vezérléscsere 3 óra, de tapasztalat, hogy sose megy jól
Én reggel hozod este viszedre szoktam vállalni.
Békéscsaba és környékén, meg nem ismerek senkit.
Igen kell, hozzá speckó szerszám, ami nélkül nem lehet megcsinálni.
Illetve meg lehet, de nem lesz jó. -
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #79218 üzenetére
az enyém meg 2000 es és köszöni szépen 5w30 van benne.
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #79216 üzenetére
A 16 szelepes renaultokba én mindig 5w30 as sxr elfet teszek.
5w40 et csak akkor ha a felhasználói környezet az autópályára korlátozódik. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Amikor megindul az izzító , de a teljes menet alatt kattog a nyomatékkulcs.
nem volt egyszerű.
4 ből 3 így jött ki és milyen érdekes 4-ből 3 nem működött.
[link] -
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #79189 üzenetére
Túl sokáig ment magas hézaggal.
Szétverte a szelepüléket, sajnos már így marad.
Ha csak le nem veszed a hengerfejet, be nem csiszolod a szelepüléket és nem kap új szelepvezetőket.
De amíg nincs olajfogyasztás, nem fogod ezért levenni a hengerfejet -
rob210
Topikgazda
válasz
hozsoltika67 #79187 üzenetére
Nem viszonylag gyorsan megoldható.
A vezműtengelyé macerásabb. -
rob210
Topikgazda
A kapcsoló hiba lehetősége kiszűrve?
Beül valaki a kovcsiba leveszed a biztitábla fedelét és aki bent ül elkezd kapcsolgatni, ha a relé kattan akkor nem ott van a bibi. Ha nem kattan akkor lehet már el se jut oda a delej.
Azaz relé kihúz és mér, ha van delej akkor valóban a relé halott. -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #79171 üzenetére
valaki beül a kocsiba jó erős ledlámpával valaki meg megöntözi kannából vödörből, a levélrácsnál a kocsit.
Aztán látni fogod honnan jön be. -
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #79173 üzenetére
Ezekkel teli van az internet.
Ez van.
De itt a környékünkön most 2 bandát is elkaptak, dolgoztak a rendőrök, legnagyobb meglepetésemre.
-
rob210
Topikgazda
válasz
hozsoltika67 #79162 üzenetére
ahhoz nem kell levenni a kartelt!
vagy mit értesz olaj kartel alatt? -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #79160 üzenetére
na az a nagyobbik cumi mert akkor vagy nem ép a kaszni, vagy enged a radiátor.
-
rob210
Topikgazda
válasz
dudimaki98 #79156 üzenetére
Ott valami biztos, hogy nem nyert.
Ha van szikra meg üzemanyag, akkor az jár.
Kéne rá egy diag és indózás közben nézni a perdültei értéket.
Szerintem ott vagy valamelyik hőmérséklet szenzor rossz, vagy az FHP. -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #79154 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #79147 üzenetére
A borosüvegben a dugónak mi a szerepe
?
-
rob210
Topikgazda
válasz
hozsoltika67 #79145 üzenetére
FElső holtponti jeladó.
Dieselben is van és pontosan ugyan azt a hibát generálja azaz nincs befecskendezési ütem.
Amikor teker de nem kapja el, mindig ez az első két ellenörizendő dolog egy diesel esetén. -
rob210
Topikgazda
válasz
hozsoltika67 #79141 üzenetére
Izzító, fhp, shell kút.
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #79118 üzenetére
Az biztos, hogy 3 van, csak látni kéne melyik 3 , mert az alsó kitámasztóból például 3 félével szerelték.
Ezt csak ha megnézed akkor derül ki.
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #79110 üzenetére
A zselés és az alsó biztos oda van.
De ha már nagyot ránt esetleg koppan is érdemes a 3 at egyszerre cserélni. -
rob210
Topikgazda
válasz
prandris #79097 üzenetére
Ahha átjárattad a motort magyarán feltöltötted a járatok a teljes rendszert a szűrőt és ezután feltöltötted maxra.
Na itt volt a hiba, mert az olaj lassan visszaszivárog a járatokból, és szépen felmegy max fölé az olajszint.
Magyarán ha leakarsz belőle engedni az a legjobb, ha az olajszűrőt letekered kicsit ott szépen kijön ami kijön, aztán visszahúzod és ennyi.
Vagy ha van olajleszívód, feltételezem nincs, akkor azzal a nívón keresztül.
Vagy marad a meglazítod a leengedő csavart és megvárod amíg lecsepeg aminek le kell. -
-
rob210
Topikgazda
válasz
baluka6 #79068 üzenetére
Én nem tudom miért nyomja mindenki a c4 grandot.
Szerintem egy kupac ................
De ez az én véleménye.
Eddig amiket láttam akik vettek, mindenki csak panaszkodott rá.
Az elektronikára a váltóra, a futóműre.
Nagy kényelmes, de rohadt szervízigényes vas.
De ez persze az én szemszögem.
Eddig 2 ilyen járt nálam, de azóta nem is vállalok, soha a büdös életben nem nyúlok többet c4 grandhoz. -
rob210
Topikgazda
válasz
lgergely88 #79062 üzenetére
Az a futómű nincs jól beállítva.
Nem rakták rá a kormány vizszintezőt, vagy konkréten eltekert kormány mellett hozta szinkronba a kerekeket. -
rob210
Topikgazda
válasz
lgergely88 #79058 üzenetére
Na ha most vokt axiálcsukló csere akkor tördeld el a jószág kezét aki csinálta.
Majd narha gyorsan menj el egy futóműveshez, mert vagy nem megfelelően húzta meg az axialt és fellazult vagy spontán a kerékösszetartásod elment nagyon. Így viszont ledarálod a gumikat.Nem mondták, hogy a javítás után futóműveshez vezessen az első utad?
-
rob210
Topikgazda
válasz
hz0917 #79053 üzenetére
Ha van légtelenítő akkor azt a termosztátházon találod, de én még M2 nél csak dieselnél találkoztam vele.
Amúgy feltöltöd beindítod alapjáraton a fűtést frltekered maxra és 2 esre rakod. Elkezded kézzel összenyomkodni a radiátor felső csövét ezzel felgyorsítva a légtelenedést. Mintegy kipumpálva a levegő nyagy részét.
Amikor beindul a venti akkor nyitott a termosztát és akkor leesik a fagyálló szint.
Ekkor utántöltöd, majd vársz még egy ventillátor indulást. Magától légtelenedik hivatalosan. -
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #79041 üzenetére
8v 16v álltalában nem egyezik, jó lesz a váltóba a másik fele nem lesz jó az agyba.
Ott számít az ABS nem ABS és egyébb paraméterek.
Ha a fogszám és ABS-léte azonos akkor simán csereszabatos. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
Gombinyó #79008 üzenetére
Elmos és méhtelep.
A mosóban pedig cserélni kell a folyadékot időnként.
Na az veszélyeshulladék és le kell adni a megsemmisítőbe.
Mármint ez, mert ez javíthatatlan, a feltámasztó szelep ugyanis, kitépte a hengerfejből, a himba tengely csavarját, ami így felújíthatatlan. -
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #79000 üzenetére
Hsz vadász
Új hozzászólás Aktív témák
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E6540! I7 4600U / 8GB DDR3 / 128GB SSD! / HD8790M
- Olcsó Notebook! Lenovo Ideapad 3! Ryzen 3 3250U / 8GB DDR4 / 128GB SSD
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
- Bomba ár! Dell Precision 5530 - i7-8850H I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD I P1000 I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest