- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #81273 üzenetére
2db stabszilent és 2db stabpálca.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #81265 üzenetére
Te döntesz, de a kettőstömegű drága mulatság, ezért került bele az egytömegű.
Viszont, ha egy ilyenre nem szánták rá a pénzt, akkor a többire se szokták. (Tapasztalat)
Egyszóval megnézni meglehet, de akkor azt nagyon alaposan.
A csapágyak szokták első körben megérezni, mert nagyobb a főtengelyen a rezonancia.
Főleg ha kap mellé valami ultradrága 10w40 es olajatha a 131 le én elkerülném, de te tudod.
-
rob210
Topikgazda
válasz
F e Z o #81240 üzenetére
Hát azért az nem egy olyan egyszerű móka!
Radiátorból Hella és semmi más.
A berakáskor a szivacs szigetelés felragasztására nagyon kell figyelni.
A szétszedésnél meg van egy két rejtett csavar és kábel, amit ha letépsz eltépsz nem leszel boldog.
Meg tudod csinálni egyedül otthon is, de egy hétvégét szánj rá akkor meg, ha sörös vagy egy hatos zsugor -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
MC Pite #81216 üzenetére
Mert neked már 6lap fejűvel van szerelve a szívósor?
Ezt mondjuk szeretem, hogy össze vissza csavaroznak.
A trafó nyakánál lévő tömítének nincs cikkszáma, trafóval együtt kapható(sokszor kellett volna már, de ha sikerül szerezned egy 12 db ra vevő vagyok.). Az olajlecsapató meg maga az a furcsa alakú fedél az 1,2,3 henger felett azt kell tovább lecsavarozni.
Ez 1esé, de látható miről beszélek ;)
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #81180 üzenetére
vállalható
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #81177 üzenetére
igen lemaradt a vessző
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #81174 üzenetére
Meyle kyb a monroe hulladékot gyárt az utóbbi időben.
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #81172 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #81166 üzenetére
Hát nem tudom nekem akár 2 percbe is tellett mire megtaláltam.
egyébként a hatgolyó valóban jó és megbízható cég, ha Pesti vagy. -
rob210
Topikgazda
válasz
tusi74 #81149 üzenetére
A fő baj a beáramló motorolaj volt.
Ezeknél az olajpára lecsapató ha eldugul a fojtószelepen keresztül a szívósorba kerül az olaj, ahol plussz üzemanyagként viselkedik.
Hiába nem nyomod a gázt, olyan mint amikor felkapja a turbó az olajat, csak itt gyorsan elfogy, mert ez csak a lecsapatónyi mennyiség.
A szelepfedél alatt volt olajsár bőven.
A szelepek a 2es hengernél voltak a legdurvábbak, 0.1/0.2 helyett 0.23/0.25 a 3asban a kipufogó volt 0.34 egyszóval csörgött a kocsi nagyon. A hosszbordás inenn onnan repedezve ezeket még nem dobtam ki ha meggyógyultam lefotózom felrakom majd. A vezérlés 8 éves volt kemény volt a szíj mint a beton. Szóval ha tetszik, ha nem időzített bomba volt.
Ezeknél ugye előírás a 40000ezrenkénti szelepállítás amit senki nem csinál meg, mert le kell vanni a szívosort is hozzá. Ilyenkor összes tömítés csere. A gyertyákat hagyjuk bele voltak rozsdásodva. 2 napig áztattam mire ki tudtam őket tekerni. Persze Bosch 3 pólusú gyertyák voltak.
A kerekek konkrétan lötyögtek futóművest sose látott szegény autó.
Az önindító felújítása abban merült ki, hogy szénkefét cseréltek rajta.
Csak ép a behúzórész ki volt kopva így teljesen bizonytalanul működött.
Meg még sok apróság. -
rob210
Topikgazda
válasz
CriticalHit #81144 üzenetére
Ez igaz azzal a kiegészítéssel, hogy garancia idő alatt muszály vagy odavinni és ezzel rendesen vissza is élnek.
Amit vásárláskor kapsz kedvezményeket és csillog tőlle a szemed azt szervízidő alatt busásan visszafizeted.
Akkor van nekik cumi, ha valaki bevállalja és nem hordja hozzájuk. Tudok ilyet és nem bánta meg. -
rob210
Topikgazda
válasz
CriticalHit #81141 üzenetére
hidd el a márkaszervíz 1650 ért veszi a gyári szűrőt csak úgy mint minden autószerelő
A feltevésed, meg azért nem állja meg a helyét, mert sok esetben a frissen végzett szakmai tapasztalattal nem rendelkező srácokkal töltik fel az emberhiányt.
Az, hogy magas az órabér, nem azt jelenti, hogy aki a munkát végzi sok pénzt keres.
Sajnos egy műhelynek komoly működési költségei vannak és midenhol spórolniuk kell.
Ez látszik meg az elvégzett munka szinvonalán. Aminek egyenes következménye, hogy mindenki elpártol tőlük.
Magyarán, ha nem a minnél több hasznot kivenni minnél rövidebb idő alatt, című Magyar szlogent követnék jobban járnának, de hát ők egy márkaszervíz!
Nekik kijár a gőgösség és a kiokktatás joga.
Hány és hány ilyennel találkoztam már aki szegény súlyos 10/100 ezreket hagyott ott márkaszervízben és csak rossz volt az autó.
Aztán pár 10 ezerből hibamentes lett és verte a fejét a falba, hogy micsoda pofátlanság ez. -
rob210
Topikgazda
válasz
CriticalHit #81135 üzenetére
OE9871116
még ha teljes áron veszed is 3000 a bárdiban.
elf 900 sxr 5w40 -
rob210
Topikgazda
válasz
CriticalHit #81120 üzenetére
A márkaszervíz nem egyenlő a megbízható szervízzel.
Ráadásul mid van neked öreg dti-d , mert ezt az olajat másba nem raknám.
Jah látom gratulálok a fiúknak.... -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
CriticalHit #81097 üzenetére
kellene 130ezrenként kötelező.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Coccolino_O #81042 üzenetére
leveszed az AC ról a csatlakozót?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Coccolino_O #81037 üzenetére
Nem tudom neked leírni hányszor nyúltam bele ilyenbe.
Két dolgot tudok mondani, vagy a gyújtás, és akkor olcsón megúszod.
Vagy a másik ilyen hibalehetőség ami ezeket a tüneteket produkálja azok az injektorok, de akkor kösd fel a gatyádat. -
rob210
Topikgazda
válasz
Coccolino_O #81029 üzenetére
Miért nem hiszed el nekem, hogy trafó hiba?
-
rob210
Topikgazda
válasz
baluka6 #81020 üzenetére
De volt.
Amikor előszőr láttam a kocsit rögtön mondtam, hogy halott a hosszbordás. A szíjat le se fotóztam, de lehet még felteszem ide, mert az is megér egy misét. Nem rég volt műszakin.
Tényleg lehúzzák azt aki nem ért hozzá. Vagy jól van az úgy, majd ha beállt a motor megcsináljuk. -
rob210
Topikgazda
Nem tudtam eldönteni, hogy ez valami vicc, vagy valóban senkinek nem tűnt fel, hogy ez egy elhalálozott gör [link] gő.
De az. -
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #80991 üzenetére
Szerszám kell oda ha be van rohadva.
ez a minimum
Ezzel pedig minden is lejön
-
rob210
Topikgazda
válasz
Coccolino_O #80980 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
Itt ugye nem ellenállásról beszélünk, hanem mért értékről, azaz üzemi teljesítményről, mert a trafó ellenállása nagyon megtévesztő tud lenni!
-
rob210
Topikgazda
válasz
Coccolino_O #80973 üzenetére
Azért én biztos trafó méréssel kezdeném.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Coccolino_O #80971 üzenetére
A 1,3 és 2,4 dolgozik párban.
180°al elforgatva tehát igen lehet 4,3,2,1, nek nevezni, de inkább 1,2,3,4 nek hívnám a gyújtási sorrendet. -
rob210
Topikgazda
válasz
Coccolino_O #80965 üzenetére
Ez nem hiszem, hogy szelep hiba.
Csattogás, van?
Illetve check engine van?
Minden esetre a durrogás az gyújtás hiba az biztos.
Nem tudom milyen diagon volt, de annak látszania kellene.
Ha nem megy 600 fölé a fordulat az lehet akár gázpedál jeladó hiba is, diaggal ezt is lehetne nézni, élő adataban.
Látatlanban nem tudok mit mondani... -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #80958 üzenetére
Automata világítás be ki.
-
rob210
Topikgazda
válasz
-FLY-> #80940 üzenetére
Persze de a 110 lovas 6 sebességessel, mert a 101 lovas 5 sebességes nem lesz a barátod.
Megy az is de bömböl a pályán.
A 101 és a 110 között pedig érezhető a 9 le különbség akár milyen hülyén is hangzik.
2.2m ért most néztünk egyet , meg is vette a srác.
szerintem jól járt vele.
Egyedül panoráma tető nem volt. -
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #80931 üzenetére
Elbattyogsz a szerszámboltba veszel AC pumpa leszorító gyűrűhöz szerszámot.
VAgy legyártasz egy körmös kulcsot ehhez a leszorító gyűrűhöz.
Aztán elhasználod az üzemanyagot, vagy lefejted. LEveszed a csatikat . (benzin, elektromos.)
Ezután kitekered a gyűrűt.
Kiveszed az egységet, a szintjelző úszója miatt ki kell forgatni billenteni, tehát óvatos lassú mozdulatokkal kell csinálni.
Ha kint van szétkapod kicseréled mehet vissza.
A gyűrű alá kell új tömítés a régivel tilos összerakni, ereszteni fog!!!! -
-
rob210
Topikgazda
válasz
Jimmy8 #80922 üzenetére
Tehát nem szerelőknél jártál.
Utálom amikor ezzel hajtják el az ügyfelet, mert nincs kedvük levenni a szelepfedelet ami ennél a típusnál macerás, mert a szívósort is bontani kell.
CSak sok esetben akkor jut el hozzám a tulaj amikor már zabálja az olajat és hengerfejezés nélkül nem oldható meg a javítás. Ez mind mind az okos szerelők miatt van.
Nincs típusismeret, egyenlő jól van az úgy!
Pedig nem, nincs jól az úgy.
A múltkor is volt nálam egy 1.2 es clio vezcsere szelepek etc.etc. ahogy kell minden belőve.
Hölgy tulaj majdnem sírvafakadt, hogy csodát tettem az ő kis kereplőjével.
Szerencsére még pont időben érkezett, hogy ne maradjon kereplő. -
rob210
Topikgazda
válasz
DJGABI #80920 üzenetére
Magyarán került a házhoz egy lerugott vaskupac.
Jók azok a twingók.
A cliót megeszi reggelire, mivel könnyebb ráadásul 16 szelepes ami sokkal jobb konstrukció mint a 8 szelepes és erősebb is.
Ott az a baj, hogy zabálja az olajat és szarok a szelepek. 30ezrenként kötelező a szelephézag állítás! Ennyi.
Élek a gyanúval, hogy szegényen sose volt.
A bölcsőt remélem átnézte akivel vette.
Az ugyanis típushiba, hogy elrohad alatta!
Amúgy fillérekből fentartható városi kisautó.
Jah és igen zajos nem kicsit nagyon.
Ugyanis ha megnézed nulla azaz nulla zajcsillapítás van benne.
A clioban meg ott a szigetelőanyag a szőnyeg alatt. -
rob210
Topikgazda
válasz
Benir8 #80907 üzenetére
Ez a tipikus Józsi fogd meg a söröm.
Fogalma nincs mit csinál de csinálja.
Ez egy vezérlésszakadt megane 1.
Ha megnézed annyira igényesen lett megcsinálva, hogy a régi szíj darabkái ott vannak bent a burkolat alatt..Amikor megláttam teret ugrottam. Az hogy kiékelte a főtengelyt, hát az is mindent elárul.
"na ezek a 60 ból megvan." szerelések.
Meg, de hogy?
Konkrétan amikor megjött a srác elsírtam magam olyan hangja volt a szelepeknek. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
gixxergabi #80877 üzenetére
Engedte a vizet, átszakadt az EGR hűtő, így az intercoolerben libafos szerű szuszpenzió volt.
Valamint találtunk egy két elektromos kábelt aminek a szigetelése helyenként jogfolytonosság hiányát mutatta
(ki volt dörzsölődve, a folyamatos rezonancia miatt) -
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #80867 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #80861 üzenetére
Hézagmérővel 1500.h beruházás.
0.9 re kell állítani. -
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #80846 üzenetére
gyertyahézag volt állítva?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
- Amazfit Active okosóra / Számla / Garancia /
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- Xbox Ultimate előfizetések
- ÚJ Asus TUF Gaming F17 FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 16GB - 1TB - RTX 4060 -3 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest