- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kalacskepu #88585 üzenetére
Jah az szinte lehetetlen.
Motorvezérlő csere, bekábelezés, kipufogó csere, szívósor csere, fojtószelep csere, az összes vákumcső és lecsapató cső kiépítése.
Nem szoktak belevágni -
rob210
Topikgazda
válasz
Kalacskepu #88580 üzenetére
Nincs.
Mit szeretnél a turbóról tudni?
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #88582 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
Gyerekek megáll az eszem.
Ma egy laguna 3 1.5 dci járt nálam.
A garo super cserélt rajta vezérlést.
Igen jól olvassátok, nekik szervízük is van, nem csak alkatrész forgalmazók.
Na de én senkinek nem javaslom a náluk szervizeltetést!
A kocsi annyira darabokban volt, hogy hihetetlen.
A szelepfedél alól ömlött az olaj, (ők cserélték) a vezérmű fedele el volt törve a perforáció mentén, tehát nem 2 darabból állt, hanem 3 ból.
A rögzítő fülek le voltak törve, így beleért a felső részen a nagynyomású kerekébe a burkolat alul pedig a főtengely szíjtárcsába.
CSodásan el is volt már csiszolva a (törött) burkolat így ez a műanyag reszelék ott kering valahol a vezérlésben.
Tragédia.
A turbónyomás szelep lógott a motortérben a vákuumcsövek tartották. (két csavar fogja)
A termosztátra menő visszatérő vízcső bilincse középtályt a csövön, a csatlakozásnál egy gyorskötegelővel megfogatva. (feltételezem, lehúzta a csövet betolta a bilincset aztán elfelejtette hova tette, de ez feltételezés)
Minden esetre tragédia volt az egész autó, 2 órát ügyködtem rajta mire valahogy megláttam mi a hiba. (minden úszott az olajban és a portól kellemes saras burkolat volt mindenen.)
Turbócső eresztett 3 helyen, nem megfelelően voltak visszarögzítve a csövek kábelek és kidörzsölték a turbócsövet.
Egyszerűen hihetetlen, hogy szervizek milyen munkát adnak ki a kezükből.
Komolyan majdnem elsírtam magam.
De a tulaj is amikor mindent elmutogattam neki, hogy nézd itt ez , itt az it emez.
Ott szörnyülködött, hogy ő ezért mennyi pénzt adott ki.
-
rob210
Topikgazda
Nem kell semmit húzogatni ez nem a 18karikás topik
Gyári diag. Tökéletesen ki fogja neked írni a hengert is meg azt is mi a baj .
Jelen esetben (csak a hasamra ütöttem) 3as henger gyújtás / égés kimaradás .
A trafónak két tekercse van egy alapjárati és egy emelt fordulatszámért felelős. -
rob210
Topikgazda
Locsoljatok sokat, tojásmérgezésre vigyázni!
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #88523 üzenetére
Valamit elcseszett a féknél.
Elől nem hátul!
Azért az tetszik , hogy 28ezer a lengőkar csere és 11440 a szilent ez 40000.- basszus! A komplett lengőkar 9200 és 15 perc oldalanként a csere.Amit neked nagyon meg kéne nézni, hogy a 32es féltengely anyát lehúzta-e rendesen?
Ez most ugrott be, mert azt ugye levette a porvédő csere miatt, ha nem húzta le ahogy kell az tud ilyet okozni. -
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #88520 üzenetére
Nem rohadt le a fékvédő lemezed?
-
rob210
Topikgazda
válasz
salieri. #88519 üzenetére
Elf sxr 5w40
(én motul 5w40 et használok)
Nekem most, hogy már csak hajnalban vannak mínuszok 6.5liter.
Télen amikor mínuszok voltak, 6.9liter volt.
Ez városi vagy országúti forgalomban lejjebb vihető.
6 liter alá minden meglepetés és csoda nélkül le lehet menni vele.Amire figyelj!
A segédkeret legyen szép rozsdamentes.
(hűtőtartó az elejében a bölcső folytatása.)
A hűtő legyen az elejében szép korrózió mentes!!!
Multi hűtő, azaz egyben van a klíma és a hűtő az elejében a cseréje fájdalmas költség, ha nálad adja meg magát. Nálam ez például otthagyom ok volt, 3 db nál is amit megnéztem.
Leengeded a fagyálót, lefejteted a klímát, megveszed 128ezerért a hűtőt, majd feltöltöd fagyállóval és feltölteted a klímát. Azaz egy 200ezres költségről beszélünk.
Ami még fontos, a bajuszkapcsolókon mindent kapcsolgass végig.
Illetve az elejében a levélrács alá világíts be és nézd meg áll-e benne kosz esetleg víz.
Ha nem volt takarítva a vízelvezető, akkor az ablaktörlő motor vízben áll és el tudja vinni a teljes kormányoszlop kapcsoló kar kombót.
Más típushibája nincs.
Vételkor nézz alá, hogy a pótkerék alatta van-e , nepperek előszeretettel elcigánykodják.
[link]Az olajbetöltőnél lesz chapuccino, attól ne ijedj meg, ez azért van, mert az olajbetöltő a legmagasabb pontja az olajzórendszernek és itt csapódik ki a pára, ami az olajgőzzel emulziót képez.
Havi egyszer kitörli az ember és csókolom.
Persze ha nagy a mennyiség az nem jó jel. -
rob210
Topikgazda
válasz
salieri. #88517 üzenetére
Mindegyik fogyasztja az olajat.
Az enyém 2dl ert eszik meg sac. 10e alatt.
Amíg nem kell utántölteni 10ezres ciklusonként addig nincs gond.
Ha egy ciklus alatt jelzi, hogy tegyél bele olajat az baj.
Akkor szelepszár szimeringezés, kompressziómérés és ha szükséges motorgenerál.
De amíg a nívó szinten belül kér az normális.
Kis köbcentis turbós motor, mindegyik kér valamennyit.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #88504 üzenetére
Még szerencse, hogy nekem a szerelés a hobbym.
Vagy lehet ez nem is az én szerencsém -
rob210
Topikgazda
Itt mindenki pecázik, rajtam kívül 🤣🤣
-
rob210
Topikgazda
válasz
hermanyi #88492 üzenetére
Olaj 10e úgy korrekt.
Nulláztam igen, hiszen cseréltünk mindent.
Ha 20ezerre ér olajcsere.
S vezérlés 5év vagy 100e. Ha ràmhallgatsz.
Ha sokat mész és évente belerakod a 100e-t akkor évente.
Van egy srác 2 évente jár hozzàm vezérléscserére, mert sokat megy.
Már 4szer cseréltem neki vezérléstmost 423ezer van a kocsiban , pont tegnap beszéltem vele.
-
rob210
Topikgazda
válasz
hozsoltika67 #88482 üzenetére
Na akkor nem értesz.
Vagy ez vagy az.
Tehát ha eléri a 100km-ert 3 hónap alatt akkor csere.
Ha nem mész az 5 év alatt csak 10ezer kilómétert akkot 5 évesen csere.
így érthető?
Ez nem és, hanem vagy vagy 5 év vagy 100ezer. -
rob210
Topikgazda
válasz
angyalpc2 #88479 üzenetére
Alapvetően amit nem tudsz, hogy 2-es 3-as henger között reped a blokk/hengerfej páros közül valami.
Van már rá javítási technológia, (hüvelyezés) potom 460ezer forint.
Kell a halálnak egy ilyen csoda.
A vezérlése is rohadt drága.
Mert ezeken már két okos lánckerék van (lóerő függő), ha azokat nem cseréled, kuka az új vezérlés.
Ha kialakul a vezérmű koherencia, akkor azonnal vezcsere és fájóan zsebbenyúlós a dolog.
Az enyémhez 37ezer a vezérlés ehhez 320ezer.
Miről beszéljünk még???
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #88465 üzenetére
Igen mert ők a 4 es clio 12 tce motorját köpdösték!
Az egy láncos motor telis tele konstrukciós hibával.
De a 3as clióban egy szíjas motor van ugyan az a szívó motor, mint amiből a 4 es clió 73 lovas motorja van, csak tettek rá egy turbót , hogy menjen is.
Nem is értem ezt a motort miért nem vitték tovább, mert ez egy iszonyat jól sikerült motor.
Tudod, van némi rálátásom, és amikor az öreg 1.6 os szívó benzin megane-t le kellett/ le akartam, (mert a mai napig kutya baja) cserélni, akkor ez a motor és a clio grandtour karosszériája volt az ár érték bajnok!
A mai napig nem bántam meg, hogy lecseréltem és elengedtem a 6 sebességes megane 3 at.
Majd 600/700ezerrel drágább lett volna, menetteljesítményben kb. ugyan az.
Fogyasztásban sokkal jobb, kicsit szűkösebb mint a megane ez tény.
De ha én a 190es magasságommal be tudok ülni magam mögé akkor az legyen elég másnak is
Ami nagy előnye az pedig a fenntarthatóság, sokkal olcsóbb hozzá egy vezérlés szett, vagy bármi amit cserélni kell rajta.
-illetve nem 2 dolog van amiben drágább, az egyik a turbó, mert az a meganeon nincs, a másik a kuplung.
Az a meganehoz 74ezer ehhez 116ezer. (pedig egyébként ugyan az a hidrós rendszer.)Egyszóval a két TCE nem ugyan az!!!
Én a D4F es 16 szelepes vasblokkos tce-t istenítem! Aminek 2012ben leálltak a gyártásával. -
rob210
Topikgazda
válasz
hozsoltika67 #88467 üzenetére
igen
-
rob210
Topikgazda
válasz
fmadam #88460 üzenetére
Ha megfogadod a tanácsom megfogadod, ha nem nem.
Ne a 4es clio tetszetős külseje (szép formaterv), hanem a racionális döntés befolyásolja a vásárlásotokat!Egy 3 as clió grandtour 1.2 tce motorral klasszisokkal élhetőbb mint egy 4 es clio 1.2 szívó motorral.
2012es utolsó szériást kell venni jól felszereltet.
Szép állapotban 2millió körül van.
Marad egy milliótok a javításokra, átírásra akármire, nyugodtan hátradőlhettek, és ha olyan a helyzet akkor sem képeztek forgalmi akadályt egy kigyorsításkor! -
rob210
Topikgazda
válasz
hozsoltika67 #88452 üzenetére
Ezek szerint a kor fog előbb bekövetkezni tehát ha letelik az 5 év.
-
rob210
Topikgazda
válasz
CriticalHit #88421 üzenetére
Igen
-
rob210
Topikgazda
válasz
CriticalHit #88398 üzenetére
Miért kéne ez nem izzó csere.
Egy tányéros leszedő kell (célszerű, ha nem akarsz szívni) meg egy 8as négyszög kulcs.
Roppantó gyűrű vagy gumis o gyűrű a csavar alá és jónapot. -
rob210
Topikgazda
Ezt én sose fogom megérteni.
Megint köthetem át a biztosításom, mert hiába kerülök egyre feljebb bonus 6 hiába költöztem vidékre, egyre drágább a biztosításom.
Ha átkötöm, akkor meg nem csak szinten marad, de még olcsóbb is lesz!ugyan annál a biztosítónál
-
rob210
Topikgazda
válasz
hozsoltika67 #88378 üzenetére
120ezer vagy 5 év a gyári előírás.
Én ezt 100/5 nél szoktam javasolni mint a benzinesnél.
Láttam már 107ezernél elcsattant 1.5 dci-t, nem volt szép látvány. -
rob210
Topikgazda
válasz
Somatom #88354 üzenetére
Jah azt mondani is akartam lekocogott a milwaukee.
Nézem aksi 2esen, feltöltöm. Eszembe jutott a parki.
Kivettem, hát nem tekerte le az anyát pedig fel volt töltve.
A waukee feltöltva lekapta végül, de az is küzdött rendesen.
Ami feltűnt, jó cucc ez a parkside performance széria.
Ha otthonra veszed még túl jó is, de szervízbe nem ajánlom, nagyobbat üt vissza. Valahogy a rezgés elnyelése gyengébb.Ha ezzel kéne egész nap dolgoznom, estére leszakadna a karom.
De elismerem, hogy ár érték bajnok.
Fele a waukeenak és majdnem ugyan azt tudja. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #88351 üzenetére
Géppel csak viszonyítani lehet, hogy jók-e.
Inkább úgy fogalmaznék, hogy élő adatban látszik, ha már kiugró a korrekciós értéke. Magyarán a véghez közeli állapot látszik.
Amiről ő beszélt az már egy ráncfelvarrás utáni ráncfelvarrott.magyarán, ha volt gazdája és minden második olajcserénél jó minőségű (mahle, purfux, knecht) ü.a. szűrő csere is volt, akkor egyálltalán nem hihetetlen a 400e.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #88339 üzenetére
Bocs, de hát ezt látni hallani kell.
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #88334 üzenetére
Ezt így, hogy?
Legalább egy videót tegyél fel.
Ez így megfoghatatlan, de a gyógyszert bevetted?
(Bocs csak a hangok mondták 🤣) -
rob210
Topikgazda
válasz
Kalacskepu #88329 üzenetére
Szelepek mikor voltak utoljára beállítva?
-
rob210
Topikgazda
Öröm és boldogság!
Parcinak (házigazda) nagy köszönet.
A /2 es account törölve.
-
rob210
Topikgazda
Sziasztok.
Feltörték az összes fiókomat.
Ha valaki olyan üzenetet akàrmit kap ami fura, akkor az nem én voltam.
Valami vietnami hekker feltörte a Facebook - ot, majd a gmailem és a Google fiókom.
A Google szerencsére biztonsàgosabb mint a face így ez màr helyreàllt és mindenhol megvàltoztattam a jelszavaimat. -
rob210
Topikgazda
válasz
gixxergabi #88259 üzenetére
Nekem ne mond én is javítom, saváló anyagból esztergált görgővel.
Ezért mondom, hogy amíg a tengely engedi addig javítani célszerű.
Plussz ha megkapja a keményebb görgőt és a megfelelő kenést, soha többet nem megy tönkre! -
rob210
Topikgazda
válasz
gixxergabi #88257 üzenetére
A görgőcsere csak addig orvosokja a problémát, amíg a tengely nincs kikopva.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #88234 üzenetére
Végsebesség vagy még autózható sebesség kell?
197nél ne told tovább!
A bünti fáj ott már nagyon. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #88229 üzenetére
Attól viszont meg tud tapadni a retesz.
Ha hiszel benne ha nem, tegyél bele egy verylub turbót.
Rontani nem fog, viszont kenő és tisztítóképességének köszönhetően lehet helyreáll a retesz. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #88227 üzenetére
De el tud.
Illetve ha egyszer nem a megfelelő olaj kerül bele, vagy éppen bemos valami koszt az okoskába az is tud ilyen gondot okozni.
Hiszen megragad a retesz és ugyan ott vagy.
Azt hiszem cseréltél olajat és mocskos volt, ha jól emlékszem. -
rob210
Topikgazda
Újra csak azt tudom mondani ezt nézd / nézzétek meg, ez jól és szakszerűen elmagyarázza!
[link] -
rob210
Topikgazda
Na ha már ennyire sok a kerregő megane.
Én még úgy autót nem adtam ki a kezeimből, hogy az kerreg javítás után.
Nem futtatom magam, csak az nem javítás ha nincs megszűntetve a hiba.
Ez a rendszer nem sok elemből épül fel.
Viszont a kerregés sem lehet sok hiba miatt.
Ha kerreg akkor az okoskerék .
Az új okoskerék lehet gyári hibás, vagy rosszul beszerelt.
Ha nem vált, az szolenoid, vagy olaj hiba. (Rossz vizkozitás) legrosszabb esetben nem épül fel az olajnyomás, de akkor a kanna alias állj meg mert tönkreb@szod a motort jelző is világít, meg a stopp, meg az engin failure hazard. Meg minden. Egyszóval ezt nem kell túlmisztifikálni.Viszont mindíg elmondom, hogy, ha olyan ember szerel vezérlést, akinek két fabottal kéne tehenet kergetni a mezőn akkor meg fog keseredni a tulaj nem kicsit , hanem nagyon !!!
Soha nem került még vissza úgy kocsi, hogy te figyelj már, kerreg az okoskerék.
Igaz olyan már volt, hogy 4 napig szereltem mire minden összeállt.
De az az én hülyeségem is volt.Legutóbbi M3ast 3 kifejezetten renault szerelőnek mondott szaki után kaptam kézhez.
A vezérlés nem volt a helyén. Pedig ők névnek számítanak a "szakmában".
A tulaj elmondása alapján egy álom most a kocsi, ott húz ahol kell, a fogyasztása jobb lett fél literrel. (Mindjuk az a beéget gyertya miatt volt szerintem) valamint sokkal zörej és csörgésmentesebb a motor.
Egyedül a vízpumpa hangja nem tetszik neki, de azzal nem lehet mit csinálni, mindegyiknek hülye örvényhangja van. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #88212 üzenetére
Nincs pozicióban a kerék. Pl.
Jobb ötletem nincs.
Új vezérlés új solenoid új kerék annak nem szabad szólnia. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #88202 üzenetére
Ma adtam le őket majd kiderül, de 2 sanszos, hogy bevégezte.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola G72 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3014, 91% Akkumulátor
- DELL Precision 5560 i7-11850H 32GB 1000GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- AKCIÓ! FEHÉR ipad pro 13" M4 billentyűzet, VADIÚJ! EU-MAGYAR átvilágítós (lézeresen)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest