- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Na ezt ne is mond ma reggel megvadultam hazafelé.
30 al a letakarított úton.Berágtam odakúrtam a 3.as 4000en aztán szépen kielőztem a kollégám számolta 8autóból álló oszlopot.
Persze havon mert a szembejövő sávban még nem volt a hókotró.
Csaptam rájuk rendesen a havat, biztos megjegyezték na a barom állatja.
Pedig csak tudtam, hogy az én kerekeimmel lehet menni 50 et havon is, baj nélkül.
De nagyon tatszett ahogy verte ki rájuk a havat oldalraMeg is érdemli a sok tutyimutyi barom.
Ha olyanok a körülmények én is azt mondom menyjen lassan ne legyen baj, de egy letakarított úton normális körülmények között miért kell 30 al menni? -
rob210
Topikgazda
Legyen neked igazad olyan mindegy nekem benzinesem van az is lesz mindig.
Én szívem szerinte gy 1.6 16V-vel kieggyeznék az elkövetkező 5 évben.
De valószínűleg a titkon dédelgetett álmom nem jön össze.
Mert nem sikerül eladni anyum házrészt és így azzal is csak a költség, van.
amit eddig félretettem pénzt az elmegy az üres lakás állapot megőrzésére, marha boldog vagyok tőle. -
rob210
Topikgazda
Ebben vitatkoznék.
A diesel nagy előnye főleg, hogy autópályán hihetetlen keveset eszik és a tartós üzemre van kitalálva.
Magyarán ha nincs sok hidegindítás, akkor igen tartós tud lenni.
Na ez nem volt az.De a fogyasztása előtt tényleg le a kalappal mert az 4.6 literben megállt.
Ami elképesztő jó, számomra, lehet hogy dieseles körökben ez nem meglepő. -
rob210
Topikgazda
Az autó 24-ből 24 et járt.
Kiszállt a mi kettősünk és beszállt a váltás kettőse.
Határátkelő Pest oda vissza volt a táv.
Ki és belépő forgalmat néztünk.
Többet nem írok, mert még 2 évig tart a titoktartásiMivel nem siettünk sehova talán egyszer volt megnyomva neki a tempó akkor is 160-al jöttünk visszafelé szép egyenletesen.
Szóval taposva az soha nem volt.Pesten talán 3000 kilómétert közlekedett,a 100.000ből amíg kiértünk meg beértünk a telephelyre (ről)
Aztán hamar el is lett adva.
224.000.volt benne mire azt mondta a tulaj ezt nincs értelme fenntartani.
A 2.-ik turbócserénél. -
rob210
Topikgazda
Hát gyerekek lehet velem van a baj, de mi járőröztünk ford focussal II-essel 1.5 dci vel és el kell mondanom hogy baszott kényelmetlen egy fostaliga.
Jah azt hozzáteszem Ghia felszereltség nem tudom ez ugyan mit takar a Fordnál, de szerintem valami prémium lehet.
Megnéztem már min ülök, kérem szépen a II-es focus ülése egy profilos fémlemez amin van egy 3max 4 centis szivacs, na ezért ment szét a seggem és volt egy álom beülni a 97'-ben gyártott plüs fotelembe.
Mert az az érzés fogott el amikor visszaültem meló végén a Renyóba, hogy úr isten micsoda kényelem.Na ezért se vennék focust.
A meghibásodásokról meg annyit, hogy elég sűrűn volt szervízben 100.000nál elfosta magát a turbó is és ez nem sokgazdás autó volt.!!!Igaz diesel ami ugye szervíz igényesebb na de akkor is.
2007es autó és több baj volt vele mint a 10 évvel idősebb kocsimmal.Ráadásul amin mindenki csodálkozott rohadt a bölcső alatta de nem kicsit.
-
rob210
Topikgazda
Nekem tetszik ez a gép, de ez amit belinkeltél kritikán aluli.
Kályhacső, szétrohadt kaszni, nincs két elem ami hasonlít egymásra.
Szóval ebben nem látok fantáziát, ellenben ebbe igen. -
rob210
Topikgazda
Azt a sok büdös buzit amelyik képes nyári gumin rallyzni a városban ilyen időben.
Ne haragudjatok a kirohanásért, de hogy nekem mennyire elegem van a vezetni nem tudó mama papa kedvenceiből, az valami hihetetlen.Jövök haza téligumin szépen 50-el 60-as táblánál, mondom szar idő van ésszel megyek.
A buzi f@sszopó köcsögfi, nem kivág elém index minden nélkül 100al?
Dudálok villogok, hogy mennyél wazze mert hamar renaultos lesz a csomagtartód.
Persze, hogy nem megy mert csak forog a kereke a gyökérnek.Ha nem nyomok satut tuti, hogy most nem beszélgetünk hanem a sitten vagyok mert agyonverem a buziját.
Nem elég, hogy nyári gumin rallyzik, még ráadásul forgalomba teszi.
Persze hogy simán elmentem mellette, mert egyszerűen nyálkás volt az út alkalmatlan volt a közlekedésre a kocsija. Az, hogy végig dudáltam amíg le nem előztem csak arra volt, jó, hogy ne ott kapjak azonnal agyvérzést.(egyébként egy Honda Accord volt)
Nem értem az emberek hogy kapnak jogosítványt mindenféle felelősség érzet nélkül.......
-
rob210
Topikgazda
Uram a fizikát nem lehet megb@szni.
Ha nagyobb teljesítmény kell nagyobba fogyasztás több tüzelő anyag kell hozzá.A szelepeidet ha beállítod és a kompressziód nincs a béka segge alatt ugyan ezeket az értékeket kell hogy hozza a géped, csak nem ilyen fogyasztás mellett.
5.-ikben azért volt gyorsabb de ez csak az én véleményem, mert 4.-ikben a motor már erősen a piroshoz közelít 120-nál.
-
rob210
Topikgazda
Na hogy valamelyest kielégítsem a kíváncsiságodat:
Gyári adatok:
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 13.8
Végsebesség (km/h): 170Valós adat az enyémen mérve gps / stopper kombó 2 személy:
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 14.9
Végsebesség (km/h): 140 fölé továbbra sem mentem de az kényelmes volt neki.80-120 ra elég egy elbaszott tartomány ezt nem is tudom, hogy találtad ki
:
4.-ikben 15.2 mp
5.-ikben 13.6 mpSzóval neked elég erős gyanúm, hogy valóban be kéne állítani a szelepeidet.
Vagy nem ártana üzemanyagot tenni bele.
és nem belehugyozni a tankba
BocsiBár a tied nem tudom mekkora súllyal bír, de mivel nálam volt egy plusz fő aki mért szerintem egy súly lehetett a két kocsi.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Egy kis bizonyíték a hibátlan német márka rajongóinak
Bocs az offért, de ha már vita volt nem is oly rég a dologból
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #17369 üzenetére
Remélem még nem öntötted bele.
Ha este még fagy van nem szabad belerakni a nyárit, mert belefagy és rosszabb esetben szétnyomja a csövet jobb esetben csak a csatlakozásoknál lövi le.Én a helyedbe csillaggarázsos autóba nem tennék nyárit ilyenkor még.
Van úgy hogy még Áprilisban is fagy egy kicsit este.De te tudod a te autód.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Azért olcsó, mert mind a kettő banki visszavett, rááltak az olcsó vétel szép haszon bizniszre.
Csak azért tudom, mert egy volt kollégám merkantilos kocsija is náluk kötött ki.
A srác 2.3milliót bukott rajta ők 600.000et nyertek.Igazi vérszívó élősködők, de ha venni akarsz jól járhatsz velük.
-
rob210
Topikgazda
3db rizsszem izzóra lesz szükséged.
a hamutartót lenyitod a két szélénél 2db torx csavar tartja azt kicsavarod, ha megvagy alatta lesz másik két csavar amit kiszedsz szintén torx utána óvatosan mghúzod a fűtéspanelt felfelé alulról ahol a hamutartó volt.
kihúzod a panelból az izzókat be az újat fordítva vissza szereled.
10 perces munka.Tresh én már egyszer illusztráltam itt a topikba a szétszedést igaz csak két képpel.
-
rob210
Topikgazda
Én már írtam nállam a febi teszi a dolgát most már másfél éve.
Igaz ez a 3.ik termosztátom a faceteket szépen vittem vissza a boltba.
Ezzel már úgy kezdtem be se tettem a kocsiba, hanem fazék fakanál darab drót hőmérő szépen kifőztem a gáztűzhelyen
Szépen nyitott zárt, na mondom akkor ezt beszerelem. -
rob210
Topikgazda
Urak lenne egy off kérdésem.
5 napja szarakszik a netem másnál is lassú, vagy csak nálam van valami gond?
Amióta az a kurv@ nagy vihar és havazás volt olyan mint ha behívós netem lenne 56K-s modemmel.
Néha elindul akkor megy minden szépen aztán megint beszaggat.
Van még valaki akinél ezek a jelenségek előfordulnak? -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Én a helyedben 1.6 os megane I et vennék 2001-2002-es évjáratból.
De nem vagyok a helyedben és nem nekem kell autót venni.Viszont 700.000.-ért ebből nagyon patent állapotút kapsz, megbízható, kimegy a világból.
Normális keretek között tartható a fogyasztása és ami nem mindegy, 900.000.- megvan átírásostul és nagy szervizzel. -
rob210
Topikgazda
Azért most megint tanubizonyságot tett a renault, hogy milyen szar.
F1
1 renault
2 ferrari
3 renault -
rob210
Topikgazda
Ne haragudj, de neked üldözési mániád van.
Szerintem itt mindenki segíteni akart akkor is amikor írtad mekkorát szívtál.
Erre most közlöd milyen banda vagyunk bocsánat közösség.
Szerintem zárjuk le a dolgot, itt már egy páran írtuk elfogadtuk a nézőpontodat.Én kicsit örülök is neki amikor szarozzák a Renaultot, ezt már többször is leírtam, mert így olcsóbban tudok hozzájutni a kiszemelt újabb meganehoz
Bannoltatni pedig senki nem akar és nem is fog, amíg kulturáltan tudsz írni, azzal pedig nincs gond nálad.
Szóval kicsit nyugodj, meg fogadd el, hogy mi elfogultak vagyunk az autóink iránt, mert nem volt annyi bajunk egyikkel sem mint neked, itt ennek a vitának szerintem vége is.Én személy szerint kifejezetten jól jártam az autómmal, de a haverom is imát mond amiért az escort helyett rábeszéltem egy olyanra mint az enyém.
-
rob210
Topikgazda
Nem ezzel van a baj, nem érted mit mond Tresh.
Minden autónak van hibája.
A toyota a Ford és a VW nél is igen szép számú visszahívások vannak, egy egy szarul sikerült szériánál.A baj az, hogy te belenyúltál egy szar kocsiba, és ezzel leírtad az összes renaultot.
Amit viszont én sem értek.
Tudod hány octáviában meg borában ültem ami egy ipari hulladék volt?
Pedig az octávia egy nagyon jó kocsi.
Sokat gyártottak belőle, így belefut az ember egy pár szarul sikerült darabba.A lényeg minden márkában van szar és jó kocsi, de amit te csinálsz, hogy kategórikusan kijelented, a Renault szar, na internetes nyelven az a Trollkodás.
Nem azért írom, hogy megsértődj, hanem mert elfogult vagy és hátha átértékeled amit leírtál.
Én a sját példámból tudom, a golfnak úgy örültem hogy elvitték, mint a messiásnak.
Pedig mindenki szerint a legjobb autó a VW golf összes szériája.
A mostanival amiben ülök, meg szinte semmi baj, annyira szereti a család, amennyire autót lehet.
Kényelmes fűt mint a barom, normális a fogyasztása, olcsó hozzá minden ha valamit cserélni kell, etc.etc.
Nekem eddig negyed annyi meghibásodásom volt mint a haverom ugyan ilyen 97'es évjáratú Toyotáján.
És az is mind kopó alkatrész volt, ami mindenhol előjön.
Olyan hibám amivel nem tudtam volna hazamenni pedig még egyszer sem volt.
Azaz sehol nem hagyott ott a megane. -
rob210
Topikgazda
Azért mert te vettél egy szart nem biztos, hogy mindenki megutálja a renaultot.
A haver a VW Turanjával járt úgy ahogy te a Scenic II vel.
Szóval mindegyik autómárkába sikerül egy két ipari selejtet legyártani.
Az hogy te pont belenyúltál, csak sajnálni lehet.
De az anyósom új férjének is Scenic II-ese van és már 4 éve nem volt vele szerelőnél, csak ellenőrzésen.
Most nyáron majd vezérlést kell cserélnie, ennyi.
Szóval nem biztos, hogy mindenkit kiakaszt a renault.De te valóban komoly utat jártál be a szopó rollereddel amire felugrottál.
-
rob210
Topikgazda
Tudnám überelni a sztorit de nem teszem.
Sok barom van akinek én visszavonatnám a jogsiját.
No és nem is kaphatna legalább 2 évig.
Meg egy csomót bezavarnék újra a tanpályára.
Balra kanyarodni tilosban itt nálunk a ház előtt is rendszeres a balra kanyarodó, szépen indexel és még fel is háborodik ha dudálnak rá. -
rob210
Topikgazda
válasz
FerNandor #17116 üzenetére
Nem csak ott, megnyugtatlak.
El kellett mennem fogdokihoz, de már úgy vártam az úton hazafelé, hogy megérkezzek.
Mindenki agresszív hülye, a vezetési tudás megint otthon maradt.
Áhhh nem is érdemes beszélni róla, amikor front van egyszerűen meg vannak marhulva az emberek. -
rob210
Topikgazda
azt mondta ő a gumi miatt inkább vadászna 14est mert ballonosabb azaz komfortosabb, mint a 15 colos peresebb gumival, de felrakhato a 15ös is nem lesz belőle gond, ha nincs ültetve a kocsi.
szó szerint ezt válaszolta.
meg azt hozzátette, hogy a fogyasztás több lesz a gyorsulás rosszabb, a végsebesség nagyobb -
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #17059 üzenetére
Uram mi kéne hozzá, hogy felold.
Kinyomod a tubus tartalmát egy kis üvegbe edénybe akármibe, akár egy kupakba is.
Hozzá öntesz pici olajat, nem sokat, elkevered és a fecskendővel amit javasoltam befecskendezed.NA mindegy túl vagy rajta az a lényeg.
Az eredményről vagy eredménytelenségről, minden képen referálj, nagyon várom -
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #17055 üzenetére
Ha a betöltéstől számítva eltelt 5 perc üzemidő, amikor forgott a váltó akkor elég, ha nem akkor az baj.
Illetve legközelebb hosszabb ideig hajtsd az autót ilyen adalékok betöltésénél.Ezt úgy illene csinálni, hogy betöltöd nem mész vele, majd amikor indulsz dolgozni akármi akkor szépen elkenődik az anyag feloldódik és elkezd hatni, addig meg jól el van bent
Főleg ha feloldottad egy kis olajban ahogy azt mondtam is neked.Na majd jelezd érzel, e változást.
A túltöltés felesleges, a Renault mérnökei nem teljesen hülyék.A borítást ha máshogy nem megy gyorskötegelővel fogasd oda.
Az egyik fülem nekem is el van törve sajnos, így én is átlukasztottam és gyorskötegelővel húztam a helyére. -
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #17043 üzenetére
Telefonról vagyok így nyilazni biztos nem tudok
, de ha szembe állsz a kocsival akkor a jobb oldalon a váltó alján keresd a hűtő felöli oldalon.
Azaz lenyúlsz a hűtő és a váltó közt és nekiállsz kitapogatni a csavart.
Mint utánna jártam nem biztos, hogy a tied pillangó kialakítású lehet neked imbusz kulcs megy bele.
Egy ilyen kupakot keress az alsó 1/3 ad felső részén. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mágus2 #16989 üzenetére
Szokás kérdése én már megszoktam az elején nekem is megreccsent egyszer kétszer
Amióta kezeltem xadoval meg összeszoktunk nincs bajom vele.
Annyi a trükkje, hogy nem dobálni kell a sebességeket hanem megvezetni a váltókart érdemes párszor álló helyzetben rakosgatni a sebességeket, hogy az ember keze rááljon.
A céges okádiák után nekem is furcsa volt mint írtam, de azért nem egy ipari hulladék. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
FerNandor #16976 üzenetére
Cinikus vagy és hitetlen mert nem próbáltad......
Pedig valóban jó cucc, csak igazi Magyar hozzáállással nézed a dolgot.
Senki nem mondta, hogy a kitört fogat vissza hegeszti a váltón belül.
Senki nem mondta, hogy olajkutat nyit a váltódban és naponta kell lefejtened a friss válóolajat, nehogy túlcsorduljon.Csak annyit mondtak ami igaz is, (tapasztaltam) hogy a kopásokat visszaépíti, és a felületen egy nagyon kemény erős bevonatot képez, ami lassabban kopik, így ha elfolyik az olajad akkor kenés nélkül is jobban bírja akár 1000km-is, mert sokkal erősebb felület, mint a fém amiből van az alkatrész.
A tapasztalat onnan ered, hogy apósom is megcsinálta a fiat puntójában a xados 3 tubusos kezelést, de más ok miatt szét kellett szedni a motorját.
A szerelő leikrázott majd lesírta a discó belépőjét, hogy ő még ilyen dugattyúkat és hengerfalat nem látott 14éves autónál. Azt mondta olyan mint ha a gyárból most jött volna ki.Próba képpen egy reszelővel kicsit megkarcolgattuk, illetve megpróbáltuk megkarcolni, de kábé azt tapasztaltuk, mint amikor műanyag késsel el akarsz vágni egy zártszelvényt.
Egyszerűen elcsúszott a felületen a reszelő.Na ennyi nem szaporítom a szót, nem vagyok xado márkakereskedő, részesedést sem kapok és senkit nem is akarok meggyőzni, mindenki azt csinál amit akar és úgy szkeptikus ahogy akar, de nálam pozitív benyomást tett a xado.
Meganeomban a szervó szivattyú visítását megszüntette a xado gél.
A váltóm hangos volt és szorultak a sebességek ezt is megszüntette a váltó gél.
A motorba 3 tubus benzines xado gél ment novemberben gyári értékeket produkált a kocsi kompresszióméréskor.ennél több bizonyíték nekem nem kell.
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #16970 üzenetére
A xados kezelés után sem fogod tudni 1esbe rakni a váltót
A hangját meg fogja szüntetni, ha a tiéd is egybe van építve a differenciál művel.
Mert szerintem inkább difi gond a hang mint váltó. De ezt már írtam neked.
Bár akár váltó is lehet.Viszont a sebesség fokozatok eltalálását meg kell tanulni.
Én pl. ha gurulok piros lámpához és közben átvált, akkor lesatuzok és úgy váltok vissza.
Vagy a jól bevált kuplung üres és kuplung sebesség kombót használom.
Renault váltót 10-15km/óránál nem fogsz tudni 1-esbe tenni ha kicseréled a váltót akkor sem, mert egyszerűen nem lehet.
Bár ezt én a golfban sem tudtam kivitelezni.
Forgásban lévő váltó az 1-est nem szereti bevenni.
Azaz indító fokozat ennyi. -
rob210
Topikgazda
A megoldás az önzáró anya.
Beleteszel egy csavart és egy ilyen anyával fogatod meg.
Így nem tud kijönni a csavar és az anyával csak addig kell meghúzni, ameddig van egy kis holtjátéka.
Azaz nem kell meghúzni izomból, mert akkor szorulni fog az ajtó. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
vallas #16936 üzenetére
A hűtő felöli oldalán alul van egy műanyag pillangócsavar azt ki kell tekerni, sík felületen, mert ez a szintező is, és ha lejtőn állsz kifolyik az olaj.
Vagy akár emelkedőre is állhatsz akkor biztos nem jön ki semmi a váltóból.
Azon keresztül tudod benyomni, de én javaslom, hogy egy kis váltóolajjal rázd fel egy fecskendőbe amit gyógyszertárban tudsz venni és azzal nyomd be a váltóba. -
rob210
Topikgazda
válasz
Ghandi #16925 üzenetére
A Check Engine lámpa (motor kontroll lámpa) jelentheti a káros anyag kibocsátó rendszer hibáját, illetve az autó elektromos rendszerében, gyújtásában, üzemanyag ellátásában, kipufogó rendszerében történő bármilyen meghibásodás esetén kigyullad. Pontos diagnosztikához márkakereskedésekben van motorkód hibakiolvasás, vagy ha van kütyüd(ismerősnek) akkor azzal ki kell olvastatni.
-
rob210
Topikgazda
Nincs viszont marha egyszerűen beköthető ha szeretnél.
Csak leveszed a jelet az óracsoportról konkrétan a visszajelző lámpáról így amikor az felvillan megszólal a jelző hang is.
Egy csippanás vagy ha perverz vagy akár folyamatos sípolás is lehet.
Én a Golfba beleraktam, a meganet meg tankolom -
rob210
Topikgazda
válasz
FerNandor #16885 üzenetére
Akkor passzolom a dolgot, de csodálkozom rajta minden esetre.
Nem akarom elhinni, hogy ilyet gyárban beletesznek.
Hiszen egy kezdő user joggal viheti vissza így a garanciális autót mondva ő még pirosba se forgatta az autót.
Nem véletlen vannak benne azok a piros jelölések a benzinesnél is meg a dieselnél is, hiszen mindegyik más fordulat tartományban dolgozik.
Az a diesel ami 7000-ig elforog, már nem megy messzire -
rob210
Topikgazda
válasz
FRENK1988 #16874 üzenetére
Attól, hogy a külseje kicsit girbegurba, ha az elemek alatta nem mentek el érdemes lehet megvenni, ez még annyira nem is csúnya ennél sokkal szarabb állapotút is láttam már megkíméltként hirdetve.
Szerintem ez vállalható, ha a motorháztető alatt a nyúlványok okésak és az alja is rendben van.
Persze ilyenbe csak és kizárólag karosszéria lakatos után lehet beleugrani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Dell 13 XPS 9315 Touch 4K+ HDR DolbyVision i7-1250U 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Garancia
- ASUS TUF Gaming A15 FA507NUR - 15,6" FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 512GB -RTX 4050 -3 év gari
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest