- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Na megjöttem a szerelésből.
Jelentem annyira nem volt nagy szopacs mint amekkorára felkészültem a leírásaitok alapján.
Na mindegy a lényeg bal oldali szilent kicserélve.
A jobboldalit is kicserélem majd, de csak jövő hónapban ha szabin leszek.
Most egyenlőre ennyi elég volt tegnap is meg ma is szereltem mint a hülyegyerek.De most patent a gép a kanyar tartása is jobb érzetre, de ez gondolom csak placebó, mert azért a stabrúd felel
-
rob210
Topikgazda
Figyelj csak.
Ha a híd tartónyúlványát leszedem a hidat alábakolom, akkor szerinted ki rtudom cserélni abba a nagy "bütyökben" szilentházban a szilentet, úgy hogy nem kapom le az egész hidat?
Mert szerintem ha a két csavart leszedem és a tartó nyúlványt lehúzom a rúdról akkor hozzáférek a szilenthez. -
rob210
Topikgazda
válasz
wertigo1984 #21190 üzenetére
40.000.-
Valószínűleg nálam is csak a szilentet kell cserélni, mert ha jól látom ez a teherviselő hátul.
De egy biztos én ezért 40.000.- nem fizetek ki, akkor inkább a szabadságom alatt kicserélem magam.
Ami egy szerelőnek 2 nap az nekem egy hét alatt csak meglesz.
Az alkatrész 3.000.- - 12.000.- között van szóval 28.000.- én még szerelőnek nem fizettem meg nem is fogok -
rob210
Topikgazda
válasz
wertigo1984 #21185 üzenetére
Na erről beszélek, hogy én ezzel a hibával csak szerelőhöz vagyok hajlandó menni.
Mert a torziós rúd finom fogaival lehet a magasságot állítani hátul.
Ami annyit tesz, hogy ha elforgatja a rudat és rosszul rakja össze megül a kocsi.
Nem cserélni kell a rudadat csak normálisan összerakni.
De akkor lehet nálam is ez a szilent lesz a ludas. -
rob210
Topikgazda
Viszont ilyet is találtam akkor most nekem melyik kellhet?
Attól tartok először szét kell kapnom lássam mi van benne.
-
rob210
Topikgazda
válasz
wertigo1984 #21180 üzenetére
Nem a torziós rúd olyan mint más kocsiknál a rúgótagos lengéscsillapító.
Mivel ha megnézed a kocsi hátulját ott nem látsz rugót csak a csupasz lengéscsillapítót.
Az ellenerőt valaminek ki kell fejtenie-na ez a torziós rúd jelen esetünkben.Tresh szerintem ez szilentes nem csapágyas most nézem pont a könyvet.
Vagy mégis csapágyas?
Ezt találtam hozzá -
rob210
Topikgazda
Erősen attól tartok, hogy kivan bal hátul a torziós rudam, vagy a csapágyazása legalábbis.
Pedig azt nem tudom megcsinálni, és nem is akarom.
Az az igazi szopóroller.
25e darabja plusz csapágyazás, plusz szerelés.Ha ezt megcsináltatom, biztos hogy még vagy 4 évig nem cserélem le.
-
rob210
Topikgazda
Na megjöttem a hátsó motortartó bak cseréből, egy olajcserével és fékfolyadék valamint fékcső cserével egybekötött határon túli szopás volt.
Már most kijelentem aki nekiáll az M I nél hátsó motortartó bakot cserélni az kösse fel nagyon a gatyáját.
17:00-22:20 ig csináltuk a haverral, és nem vagyunk analfabéták.Most viszont faja a kocsi a váltón érezni igazán a különbséget.
Sokkal feszesebb rövidebb utón jár és pontosabb mint valaha.
Nem is hittem, volna, hogy ilyen jó a váltóm -
rob210
Topikgazda
válasz
attilav2 #21141 üzenetére
Na akkor ebbe most menjünk bele kicsit.
Milyen benzincsövet keresel?
Vagy hogy keresed?
Univerzális benzincső?
Nem hiszem, hogy van gyártó szerinti benzincső.
Egy márkát kerülj el mindenképp ez a semperit.
Az egy 6-7 hónapos ciklus alatt képes kirepedezni.
A másik kérdésem, neked most mi van elrepedve a tank beöntő, mert akkor tankot kell cserélni, a kis darab benzincső ami rámegy az alján a benzinszűrőre?
Vagy a fém cső az alján?
Jó lenne azt a gépet látni, lehet megrágnád a bokád, ha egy hozzáértő megnézné és 20 perc alatt autót csinálna belőle. -
rob210
Topikgazda
válasz
imyourfriend #21140 üzenetére
Na nekem ugyan ilyenem van powerfix márkanéven.
-
rob210
Topikgazda
válasz
imyourfriend #21137 üzenetére
Akkor velem komoly baj van.
Én megvettem 11900.- a készletet 116 darabos, Lidl-ös, 3 éve használom, de azon kívül, hogy kicsit rozsdásodik egy két bit amit hülye fejjel esőben használtam, semmi baja.
Olyan csavarokat szedtem ki vele, amiket már sokan melegíteni akartak.Igaz ez is crom vanádium, csak nem 20.000.-
Egyébként ebben igazad van, hogy sok az olcsó takony nagyon meg kell válogatni mit vesz meg az ember.
-
rob210
Topikgazda
Ezt nézd meg apám.
Kinéz az ablakon, á adjuk el, és lő egy képet.
Hát az ilyen kapja be a világ összes merev péniszét -
rob210
Topikgazda
Na sikerült haverral megbeszélni, ma lesz akna szabadon, este kicseréljük a fékcsöveket végre, így már csak a vizsga marad.
Meg még amit találok alul és olyan
De bízom a kis öregben, hogy stramm állapotban van -
-
rob210
Topikgazda
válasz
attilav2 #21109 üzenetére
Húha.
Na most vagy neked van valami nagyon elkötögetve vagy nem tudom, de a benzincső a karosszérián kívül (alatt) fut.
A hátsó ablak spricni csöve, ha már ilyen szakmaian fogalmaztál, az pedig a tetőkárpitban és az oszlopokban.
Szóval nem tudom neked milyen cső folyik hol, de valami annál az autónál, nagyon nem kerek.
Vagy lehet az enyém van ésszerűen összerakvaTresh te erről a csövezés dologról mit tudsz?
Neked hol megy a hátsó ablakmosóhoz a csöved? -
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
ThodEE #21084 üzenetére
Ilyet ne írj, hogy drága.
Akinek autója van annak időnként költeni kell rá.
Vegyél egy audit aztán írd le, hogy jaj de olcsó volt a renault vezérlés.
Hidd el a mi autónk az egyik legolcsóbban karban tartható autók eggyike.
Nekem 30 volt a vezérlés csere mindenből a legjobbat vettem.
Ezt kevés autónál tudod produkálni. -
rob210
Topikgazda
válasz
attilav2 #21070 üzenetére
Én nem akarlak se téged se a rokonságodat megbántani, de szerintem adjátok el.
Nektek nem való autó.
Amit a zárbetéttel is szenvedtek, szenvedtetek, az egy marha rossz vicc.A megoldás egy bicikli.
Ha családnak kell akkor 3-4 bicikli.
Bár lehet annál is közölné a szerelőtök, hogy a kartel belever az indexrelébe, így jobb ha lecserélitek.Utálom a hozzá nem értő balf@sz szerelőket.
Kíváncsi lennék neki mi hol van bevezetve a fejébe mert agya az nincs az tuti.Ablakmosócső a műszerfalba, hát persze a feleségemben meg tegnap cseréltem kuplungtárcsát
-
rob210
Topikgazda
Á ez egy szar mert nem az enyém
Tényleg nyami, ilyet keresek, de amikor összejön rá a pénz majd akkor linkelj ilyeneket, mert most csak fájdítod a szívem.
Jövő február körül lesz belőle, valami, vagy ha addig elmegy a Péceli lakás akkor még idén, de nem nagyon akar senki lakást venni .
-
rob210
Topikgazda
Na a meglepetésem továbbra is tart.
Most már kíváncsi vagyok mire jut a szerelőd, mert hogy a mi gépünkben nincs lánc az olajpumpánál.
Én úgy tudtam, hogy két fogaskerék van és fogaskerék hajtáson keresztül kapja a hajtást.
Szóval nem tudom, hol van ebben lánc, de most már bazi kíváncsi vagyok.A szervizkönyvben is úgy van ahogy én tudtam.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Dareios 86 #21017 üzenetére
Ha ezt mind megcsináltattad és el akarod adni akkor szólj
-
rob210
Topikgazda
válasz
wertigo1984 #21013 üzenetére
műanyag megnyuktatlak előírás, 94'től.
Ha jól emlékszem. -
rob210
Topikgazda
1566 a generátoré és 1886 a szervóé.
Mert ugye ha E7J764 es a motorkódod akkor 2 külön szíj hajtja a dolgokat.
Ha meg nem akkor 3057 a generátor szervó közös ékszíjas verzió.Szóval nem tétel.
Nem tudom te mit néztél, de biztos nem a tiedre valót.Még annyi hogy a vízpumpa 11721.
A szíj a feszítővel pedig 15037.
És ezek kedvezmény nélküli árak!!! -
rob210
Topikgazda
válasz
Nordik #20956 üzenetére
F@sza.
Fogsz egy vascsövet ráhúzod a kerék kulcs szárára és úgy menni fog.
Ezért jó a gyárilag teleszkópos kerékkulcs.Én a 19 es crovával szoktam meg az emelőm szárával a kerekeket leszedni felpakolni.
Az elég jó erőkar, nem tudja légkulccsal úgy megtépni, hogy így le ne tudjam szedni. -
rob210
Topikgazda
Na elmész a picsáb@
Ezt nekem nem mondtad vagy lemaradtam róla, hogy sziszeg szuszog az autód.
Akkor lesz szíves levenni az injektort és a talpat, mert azt úgy hívják.
Bekenni fsb. vel szépen alaposan mind a két oldalt, aztán visszatenni és láss csodát jó lesz a kocsi.
A nyomás érték azért volt olyan amilyen, mert ellen próbált dolgozni szegény a tömítetlenségnek.
Baszki komolyan megharapom a bokám, hogy ilyen pitiáner hiba miatt már szétkaptátok a fél kocsit -
rob210
Topikgazda
válasz
Mágus2 #20940 üzenetére
Megmondom a frankót én egy ilyet szeretnék.
Ez pont az a méret kategória ami nagyon bejönne, de asszony ellenzi mondván nagyon nagy.
Nem kell ekkora kocsi nekünk.Így egy ilyen lesz a csere darab.
700.000.- keret lesz rá max és klíma illetve minimum 1.6 os motor a követelmények.
Meg a fehér szín.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mágus2 #20915 üzenetére
a 4 controlra gondolsz.
Nagyon jó gép, de tapasztalatokat nem tudok mondani az egyik kollégám vette, de benzines 140lovas verzióban.
Egyenlőre 6hónapja megy vele, de mindig mosolyogva szál ki belőle.
Mondjuk én is csorgatom rá a nyálam néha.
Nem is kell mosatni annyian csorgatják rá -
rob210
Topikgazda
válasz
imyourfriend #20893 üzenetére
Igen és akkor mi van?
Az enyémben 300000felett van bőven és még mindig eseménytelenül működik.
Szerintem tresh kitépi az összes haját, ha még egyszer leírja, nem kilómétert hanem állapotot veszünk.
Aki ennyire kilóméter függő vegyen el egy maratoni távfutót.
-
rob210
Topikgazda
Nagy dologra ne számíts.
Amikor indult egy orgazmus volt a hangja.
Na és a motor se az egykettes 75póni volt -
rob210
Topikgazda
válasz
attilav2 #20876 üzenetére
A motor ugyan az. A felfogatási pontok is értelem szerűen.
De ha kell fúrni akkor se korrodálódik el az ajtó, ahhoz vízben koszban meg sóban kell álnia.
És van itthon 6 db os zárbetét készlet, ez tuti mert én os cseréltem amikor megvettem a kocsit.
Használt autónál nem árt hátha maradt a régi tulajnál kulcs -
rob210
Topikgazda
válasz
Nordik #20869 üzenetére
A z elipszis hatás miatt hiába fújod jobban max. Jobban feszül a gumi pattogósabb lesz.
Mondom ez még nem az a méretbeli különbség ami gondot okozhatna.
Szvsz 5 évente úgy is illik gumit cserélni a kikeményedés miatt, az még 2 idény ahogy írtad a korát az alatt nem lesz baja, hiszen nem verseny körülmények mellett hajtod a géped és nem is mész vele havi 4-5ezret.Szerintem ne foglalkozz vele.
-
rob210
Topikgazda
válasz
attilav2 #20854 üzenetére
Ne haragudj, ha ennyi pénzed van csináld, de halkan megkérdezem, ezt a korroziót az utólagos központi miatt komolyan montad? Mert az azért jó nagy marhaság, ahhoz b@zinagy kókányolás kell, hogy attól korrodálódjon az ajtó.
Én a te "problémáddal" biztos nem vacakolnék ennyit.
Megvenném a betéteket, meg a távos központit, kb. 2 óra alatt beleszórnám a kocsiba és csókolom.
Távos egy kulcsos autó lenne újra.
A másikaz, hogy a zárat sose falaztatnám, dugóztatnám le.
Ritka nagy szopás ha lemerül az aksi vagy az elem a kulcsban távban.Szar amikor a saját autódba nem jutsz be.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
attilav2 #20834 üzenetére
Ha csak a zárbetét rossz akkor főleg érdemes megcsinálni.
Az nem is kerül olyan sokba.
Valamint ha kicseréled a betéteket akkor újra 1 kulcsos lesz a kocsi.
Esetleg egy távos központival 9.000 körül van jobb minőségű, lehet kulcs nélküli is nyitás szempontjából.A benzinbetöltőt ki lehet cserélni, macerás nem is olcsó, de megéri.
Ha csak emnyi baja van akkor boldog ember lehetsz illetve a családod.
Én biztos nem gondolkoznék a cserén. -
rob210
Topikgazda
Ez csak az esztétika miatt lett belinkelve, egyébként 14" itt is van
Giigz: Csak annyit jegyeznék, meg, hogy a szerelési könyvben úgy kezdik az injektor javítási munkálatok, részt, hogy vegyük le az akumlátor kábelsaruit szerelés előtt, mivel a befecskendező fej, igen kényes az elektromos ingadozásokra. Ennél többet nem is kívánok hozzáfűzni.
A jó szerelő nem arról ismerszik meg, hogy megmagyarázza a hülyeségét amit csinál.
Egyébként a lambdaszondát kimérte, mert ha jól emlékszem azzal kellett volna kezdeni, legalábbis írtam neked, hogy cserebere előtt méresd ki vele.
De gondolom a nagyszerű szerelődnek ez eszébe se jutott. -
rob210
Topikgazda
válasz
Nordik #20777 üzenetére
Itt elszórakozhatsz a kocsiddal, benne van a clio is
Egyébként amit írtál az jó rá.
Az 5J is jó.
Így ahogy leírtad stimmel.
Szerintem ne nagyon váltotgaztass a méreteken, mert komfort fogyasztás és futómű bánja. -
rob210
Topikgazda
Akkor b@ssza meg a szerelőd.
Nem tűnt fel neki, hogy teli van elektromos alkatrésszel?
Elektromos dolgokat nem szerelünk feszültség alatt.Na szóval keress egy szerelőt, most meg menj ki a kocsihoz vedd le az aksi kábeleket.
Aztán holnap majd örülj neki, hogy jó lesz az alapjáratod.Nordik: igen érdemes az új beállításokkal újra nullázni az ECU-t.
Clip hiányában aksi levéttel. -
rob210
Topikgazda
válasz
wertigo1984 #20753 üzenetére
Azt mondtad 2001-es a géped.
Akkor most melyik mert valóban 2002-után HB3-as megy bele.
Vagy cserélve van a lámpatested? -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
wertigo1984 #20747 üzenetére
H7 55Watt a fényszóró.
Melyik kell még? -
rob210
Topikgazda
válasz
wertigo1984 #20742 üzenetére
évjárat motorszám megmondom mi kell neked:9
-
rob210
Topikgazda
válasz
Csabee. #20730 üzenetére
Vezérlésből nincs középkategória.
Gates szett, doltz vízpumpa, Hosszbordás is gates.
Azzal biztos nem lesz minőségi probléma.Esetleg még a dayco jöhet szóba nálam.
De ezek sem kerülnek 50-nél többe.
És ez nem közép kategória.Vezérlésből, vagy jót vagy semmit, mert hiába adnak a szíjra garanciát ha elszakad és szétveri a motorod akkor cseszheted kapsz másik szíjat amit már nem lesz hova feltenni
De ha nem is szakad el, csak megnyúlik, akkor is elmegy az egész vezérlésed, erőtlen lesz a motor csattogni fog és szép lassan károsodnak a szelepek, mert nem ott és nem akkor fognak nyitni zárni ahol kell.
A vezérlés nem játék.De a Gates vezérműszíj készlet vízpumpástul is csak 65.000.- és ebből lejön a szerelőd kedvezménye ami 40% a Bárdinál.
Én szvsz Gates szíjszettet vettem és Dolz pumpát hozzá.
Nincs is bajom vele. -
rob210
Topikgazda
válasz
ThodEE #20686 üzenetére
Még most is azt mondom az az erősítő szar helyen van.
A ládát biztos így szeretnéd?
Rács nem lesz rajta 795.- egy normális fekete rács, de van cróm kivitelű is 1120.-
Érdemes felrakni hidd el.A kocsi egyébként egész szép, jól áll neki ez a szín.
A fóliáról van műbizonylatod, ne érjen kellemetlen meglepetés.Összességében a törődés látszik rajta, aztán meg majd kialakul hozzászoksz.
Én az ülés hátlapjára raktam fel az erősítőt.
(igaz nekem csak egy kis 4X100-as van bent megy egy rövidített magnat szubcső.) -
rob210
Topikgazda
válasz
Nordik #20660 üzenetére
igen két felfogatási pont van.
Meg egy talpas gömbfej van rászerelve ugye ami szintén képes lógni lötyögni.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Bomba ár! Dell Latitude E5530 - i5-3GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
- Samsung Galaxy S25 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- NYÁRI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest