- Prohardver app (nem hivatalos)
- Yettel topik
- Magisk
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Itthon is kapható lesz a kerámia Xiaomi Band 10
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Mobil flották
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
tsteve
senior tag
-
tsteve
senior tag
válasz
ubyegon2 #50940 üzenetére
igen, sajnos ha valaki megkapja az ukrán vagy szerb határon az üdvözlő sms-t hogy 1 mbyte ennyi és ennyi, attól még nem biztos hogy azonnal tiltja az adatroamingot, mert esetleg fogalma sincs, hogy mennyire kevés 1 mbyte...valami komolyabb védelem valóban nem ártana talán... sztem az 1000 ft-onkénti értesítés ilyen lehetne, ha megis bekapcsolja a roaming-ot valaki a magasabb díjzónákban...
-
-
Somatom
veterán
válasz
ubyegon2 #50920 üzenetére
Egy kis érdekesség a témával kapcsolatban. Nekem flottás a netes kártyám (EQ). Az előbb felhívtam a flottakezelőt, hogy aktiválja az 1 -es feletti zónákra az adatroaming tiltást. Azt mondta, hogy amióta ez lehetséges, azóta minden kártyát alapból így kérnek. Az nem biztos, hogy a Telenornál ez minden kártyánál meg is valósul, de az enyémnek utánanézett, és aktív a tiltás. Nem fura, hogy a flottakezelő alapból így tartja helyesnek (ügyfélbarátnak)?
-
Nerd
aktív tag
válasz
ubyegon2 #50915 üzenetére
Azert csak meg lehet kerdezni...
Minden szolgaltatot lehet szidni a hulyesegei miatt, de ezek a forumok azert (is) vannak hogy segitsuk egymast...
#50916) 4Grider : OK thx... az a baj hogy lehet hogy egyertelmu, de amikor 2 nappal az elott tudod meg hogy menned kell ugyfelhez, van mas bajod is mint ilyen beallitasokat olvasni...
-
azbest
félisten
válasz
ubyegon2 #50909 üzenetére
Nagyon ritkán utaztam vonattal, mávval. Hát utána kellett olvasnom, hogy elektronikusan hogyan működik a papír számlás, automata kiadós jegyvásárlás és mik a limitációi, mire nem képes. Meg a hely/pót/gyors jegy variálás. Persze lehetett volna sorban is állnom a humán pénztárnál.
Hosszabb távon, amikor már ismerős a rendszer, akkor már időspórolás. De akkor is meg kell nézni, hogy jól van-e megadva, saját vagy rendszerhiba előfordulhat. Plusz hetente változik a menetrend is mostanában.
Van pár nem logikus rész benne, pl papír alapú számla igényt a helyfoglalás részen is meg kell adni. Meg hogy retúr jegyhez nem tud oda és vissza is adni helyjegyet, a visszaútra külön kéne megvenni. Meg, hogy limit van az egy számlán szereplő tételekre. Azt máig nem értem, hogy miért ösze-vissza számozzák az üléseket
A lényeg, hogy helyettem nem néz utána más, szóval rá kellett szánnom az időt. És néha nem árt átfutni az ászf változásokat sem a különböző előfizetéseimnél, hogy a kellemetlen változások ne okozzanak fennakadást.Bocs, ha erősen fogalmaztam. Csak sajnos az egyéni felelősségvállalás kezd kihalni, pedig mindenki saját érdeke, hogy vigyázzon magára. Sokkal csúnyább károkba is bele lehet futni, mint néhány ezer forint, sajnos.
Mellesleg nekem az emelt díjas sms is le van tiltva, azzal is be lehet szopni, bárki be tud szopatni, aki ismeri a számodat
-
azbest
félisten
válasz
ubyegon2 #50907 üzenetére
Erre is van megoldás. Ha valaki képtelen/nem akarja a napi ügyeit intézni, akkor vehet fel szémélyi titkárt, aki rendben tartja az ügyeit. Nem, a pár ezer forintos telefon előfizetéshez nem jár személyi titkár. Te nem vagy hajlandó elolvasni a szerződésedet, nem mindenféle más országét. A saját szolgáltatódét elegendő megnézned.
És, ha egy mód van rá, akkor ne a normális ügyfél rendeltetésszerű szolgáltatás használatát blokkolják, akadályozzák, hogy ezzel védjék a funkcionális analfabétákat (tudom, a statisztika szerint az ország harmada az. forrás wikipédia [link]. Esetleg gondokság alá is lehet vonni, ha súlyos valakinél).
Hőzöngés helyett esetleg megpróbálhatnád egy szolíd és bánatos levélben kérni a méltányosságot az ügyfélszolgálattól. Hogy bár hibáztál, de esetleg részben vagy egészében elengedhető lenne-e a 17 ezer forintos számla. Mondom ezt úgy, hogy én is csak egy egyszerű ügyfél vagyok.
-
-
tsteve
senior tag
válasz
ubyegon2 #50894 üzenetére
régebben is problémát okoztak a szerb/ukrán roamingból adódó extra költségek, eléggé klasszikus példa ez a 2 ország a 2. díjzónás díjaival a lehúzásra... tipikusan a balkáni 2. díjzónás országok azok, ahol elképesztő összegek mennek veszendőbe, ha nem figyel valaki... de pl. az angol szolgáltatók árai is hasonlóak, ha a Balkánon barangolsz az ő kártyáikkal, tehát valószínűleg a balkáni ill. ukrán mobilcégek a felelősek a magas roaming díjakért...
-
-
-
zseko
veterán
válasz
ubyegon2 #50884 üzenetére
Szerintem lehet normális, 2. díjzónában internetezett, csak mobilról hirtelen nem találtam árat hozzá. Lehet nincs tiltva a roaming net a beállításokban, a mobil magától is csinál valamennyi forgalmat. Bár azt felmerült bennem, ha meg akarja szüntetni a számot, akkor minek vitte magával a kártyát
, pláne minek használja mobilban, ha meg ez nem igaz ahogy írtam, akkor viszont még érdekesebb a dolog.
-
válasz
ubyegon2 #50822 üzenetére
Sziasztok!
Múltkori kérdésemhez lenne pár kiegészítés. Ez a 7,4 MB 17 eft-s díja normális? mytariff xs csomag
Már 3 havi díj nincs kiegyenlítve, az előfizető külhonban tartózkodik, a regisztrált lakcímén már nincs, gyakorlatilag nincs is lakcíme. Mi történik ilyenkor? Megszünteti a Telenor az előfizetést automatikusan? Hogyan tudok én érdeklődni, ha tudom a Mytelenor azonosítóját, felhívhatom a Telenort, mert szeretnénk ezt az előfizetést lezárni és kifizetni a számlákat. Ezt az előfizető kintről nem tudja elintézni. Nekem megmondják, ha megszüntették az előfizetést, ez fontos lenne, hogy ne növekedjen a fizetendő összeg? Ha lezárult az előfizetés, én rendezem az elmaradásokat és akkor vége lenne. Van erre lehetőségem?
előre is köszi a válaszokat!
-
radio100jozs
őstag
válasz
ubyegon2 #50822 üzenetére
Miért nem küldi postán el a felmondást? Akkor semmi meghatalmazás nem kell, ajánlottan külföldről is elküldheti, és a megérkezéstől számítva 8 nap. nem hívnak, nem kérdeznek, simán megszűnik a szám, kapod a záró számlát utána és kész. Nem értem 2017-ben miért akar mindenki még ügyfélszolgálatosokkal intézni bármit is, amikor az rég tudott, hogy csak problémát okoz jelen "minőségi" ügyfélszolgálatos világban.
-
Somatom
veterán
válasz
ubyegon2 #50828 üzenetére
Vannak a Telenornál furcsaságok. Egyszer az egyik üzletükhöz szólt a címem. Gondoltam, ha már ott vagyok, akkor a saját ügyemet is elintézem velük. A hölgy a személyimet kérte. Mondtam, hogy nincs akadálya, csak nem értem a logikát az ügymenetben. Ha most itt, helyben felhívom a Telenor ügyfélszolgálatot, akkor egy jelszó bemondása után elintézhetném a dolgot. Ha személyesen megjelenek, és így az arcomat is adom a jelszó mellé, akkor a személyit is be kell mutatnom. Faguriga legyek, ha értem ebben a logikát. Hümmögött a hölgy, de magyarázatot ő sem tudott rá.
-
asdf_
veterán
válasz
ubyegon2 #50822 üzenetére
Most tabletről vagyok, így nem keresem ki az ászf-ből a vonatkozó részt, de a szóban, írásban, személyesen hármas kb. biztos. Ha nem tud ügyféljelszót, én megíratnám az előfizetővel papíron (a feladandó borítékot is), azokat hazapostázni, nálunk feladni tértisen oszt kalap, kabát.
A jelszó kell a megszüntetéshez szerintem is aggályos, ha a meghatalmazás teljeskörű, neadjisten még konkrétabb, megjelöli a meghatalmazás tárgyát, hogy szerződésmegszüntetés, azt szerintem igen érdekes lenne bármire hivatkozva is visszadobni.
-
válasz
ubyegon2 #50822 üzenetére
Nem egészen értem, miért pont a személyes ügyintézést mondták.
A számok megszüntetését személyesen csak elindítani lehet, ahol felveszik az igényt. Majd a megtartó csoport telefonál rögzített vonalon, amikor is tényleg megszüntetésre kerülnek a számok.Egy esetet tudok elképzelni, ha a meghatalmazott nem tudta a jelszót (ez elengedhetetlen a megszüntetéshez), annak pótlása tényleg csak személyesen megoldható legjobb tudásom szerint.
-
#08205312
törölt tag
válasz
ubyegon2 #50822 üzenetére
2003. évi C törvény, 134. §, (17):
"Az előfizetői szerződés előfizető általi felmondását a szolgáltató köteles minden olyan formában lehetővé tenni, amelyet a szerződés megkötésére is alkalmaz."Az én értelmezésemben ez azt jelenti, hogy amennyiben a telenoros webes felületen online szerződéskötés engedélyezett, akkor ugyanilyen formában le is lehet mondani a szerződést.
Persze megtehetik azt, hogy elutasítják a törvény alkalmazását, de ilyenkor az nmhh mindig elmeszeli a szolgáltatót...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Napelem
- Villanyszerelés
- Norvégia átmenetileg betiltja az áramigényes kriptobányászatot
- Feketehalálra váltja a kékhalált a Microsoft
- Milyen légkondit a lakásba?
- Elektromos autók - motorok
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen egeret válasszak?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! MSI Z790 i5 14600KF 64GB DDR5 512GB SSD RTX 3070 8GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P43s - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I Nvidia I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest