Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Something_

    őstag

    Üdv!

    2-3 hónap szenvedés után, rászántam magam, hogy írok e-mailt a Telenornak hipernet miatt. Jobban szeretem telefonon intézni az ügyeket, de mivel már nincs Telenoros számom (hál isten), így nem akarok "feleslegesen" fizetni azért, hogy 80%-ban egy automatával beszélek.
    Szóval első lépésként felmentem a Telenor honlapjára egy -email címet keresve. Nem találtam, de láttam, hogy van Online ügyintézés. Beregisztráltam, a stick-re megjött az sms az érvényesítő kóddal. Beléptem, kitöltöttem az adatokat a "Technikai észrevételek - - Mobil Internet működési észrevételek" menüpontnál. 30-as telefonszámot adtam meg, szerintetek hívni fognak vagy elvész a süllyesztőbe a "panaszom"?
    Összességében az a gondom, hogy Bp XVI. kerületben átlagosan 3 mb alatt van a 21-es hipernet. Ezzel nem is lenne gond, hogyha a kipróbálási időszakban, abban az 5 napban nem 9 és 12 mb-et mértem volna.
    Az utóbbi hónapokban leggyorsabban egyik nap, hajnali 3-kor ment 5 mb-el. Ami nem vigasztal.

Új hozzászólás Aktív témák