- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- DIGI Mobil
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
ma Komoly riválisokkal kell majd szembeszállnia a HMD várhatóan júliusban megjelenő telefonjának.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
TODI1111
addikt
válasz
sfdrakex #87315 üzenetére
Egy kis további infó és be is fejeztem. (Mennyire hazug banda a Yettel) Újra fogyasztóvédelemhez, illetve békéltető testülethez kellett fordulni.
Az átutalás azóta sem érkezett meg. (pedig már icuka is átutalhatta volna). Rögzitett panaszbejelentési vonalon szerda óta azt mondják, hogy átutalták a pénzt. Minden banknál azonnali átutalás van (15-én a feleségem átutalta a telefonszámlát, 16-án már le is könyvelték) Kértem, hogy e-mailben küldjenek egy átutalási bizonylat másolatot, ami igazolná, hogy ők tényleg utaltak és volna valami amire az érintett bankban is lehetne hivatkozni. Ez sem érkezett meg a mai napig sem (valószínűleg azért, mert még továbbra sem utaltak)
"Szerintem ebben volt hiba részedről és részükről is."
Részemről annyi volt a hiba, hogy becsületesen közöltem a tényt miszerint a készülék szerintem hibás is. Viszont a törvényes eljárásnak ebben az esetben is így kellett volna lennie.
"Hivatalosan ennek úgy kellett volna lezajlania, hogy elindítja az elállás menetét (még nem fizet semmit). Az adott 14 nap alatt bevizsgáltatja a készüléket. Amennyiben a hiba nem a vásárló hibája akkor 14 napon belül fizet, (a szándék jelzésétől számítva) illetve ha a hiba bizonyíthatóan az ügyfél miatt keletkezett akkor megszünteti az elállási jog gyakorlását."
Február 19-óta kicsit több nap telt el mint 14.
Mindenkitől elnézést aki unja, de ez is a szolgáltató topikjához tartozó téma.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen asztali médialejátszót?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen notebookot vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Medence topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- Iceriver KS0 Pro KAS bányászgép 330 GH/s!
- SAS 3TB újszerű. SATA 3TB 4TB és 6TB új, újszerű és használt. 3TB új Red gyári WD NAS fájlokkal.
- 1TB 1,5TB 2TB, 1 TB-os 1,5 TB-os 2 TB-os Western Digital Saegate Toshiba Hitachi HGST Samsung SATA
- Asus ROG Strix G531GT - i7-9750H
- iPhone 15 Pro Max 256 GB Független Garanciális