- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aslan
aktív tag
Lenne egy konkrét problémám a Telenorral... az alábbi Telenornak írt levélből kiderül a helyzet:
"Tisztelt Telenor!
Először is a pontosság kedvéért tisztáznám, hogy a M**** Ev**** E**** ugyan az előfizetője a telefonomnak, de a számlafizető én vagyok. Három telefonszám fut egy számlán az én számlafizetői nevem alatt: 20******9, 20******0 és 20******1! De a probléma a 20******0-es telefonszám számlázásával lenne, ami a következő:
Május 3-án, kedden délelőtt nagybátyám ideadott nekem egy Samsung Galaxy Ace telefont, hogy pár napig próbálgassam, tapasztaljam ki a működését és majd mindent részletesen mondjak el neki, mert neki se ideje se energiája nincs egy okostelefont egymaga kiismerni és nem is ért annyira hozzá. Nos én örömmel vettem magamhoz a telefont és ahogy nézegettem a menüben a beállításokon belül láttam, hogy a készülékben van Wi-Fi alkalmazás. Be is kapcsoltam és bejelentkeztem saját router (WPA2) jelszavammal saját wi-fi hálózatomra (amely netet egyébként a GTS Datanet szolgáltat felém) és amely értelemszerűen és egyértelműen NEM a Telenor adatforgalmát használja, hanem a saját wifi hálózatomét. Így teljesen nyugodt szívvel neteztem a készülékkel egy kicsit (tényleg nem sokat, nem csüngtem a telefon kis képernyőjén
netezve, miért is tenném, ha a számítógépemen nagy képernyő előtt is megtehetem ugyan azt, csak kipróbáltam a telefont) és nyugodt voltam, mert meg voltam győződve a felől, hogy ingyen teszem amit teszek, mert a wifi-s netezésnek semmi köze a Telenor hálózatához és adatforgalmához. Volt egy kis prohardver.hu, egy minimális youtube a készülék beépített youtube kliensével valamint némi Facebook is. Aztán tegnap a 172-vel lekértem az egyenleginfót és amit a beérkező SMS-ben olvastam, attól elképedtem: 26260 Ft + ÁFA. Időszak 11.05.05 - 11.05.06.
Nehezen hittem a szememnek, szóval lekértem újra a számlainfót 172-vel, de ugyan azt kaptam SMS-ben, mint korábban. Ma délelőtt immár 11.05.05 - 11.05.07 -ig terjedő időszakra az új SMS-ben már 39249Ft + ÁFA szerepelt.Szeretnék mielőbb magyarázatot kérni ezekre a horribilis összegekre úgy, hogy hívást alig kezdeményeztem ezek alatt a napok alatt, úgy emlékszem SMS-t nem is küldtem, és a telefonon az internetet WIFI!!!!!!-vel használtam. Hogyan lehetséges, hogy mégis ilyen észbontó összeg szerepel a számlainformációs SMS-ben?
Várom mielőbbi válaszukat.
"Egy Telenor Gurutól kérdezném, mire lehet ilyenkor számítani?
[ Szerkesztve ]
SAMSUNG GALAXY S20+ 5G - azé me jóóó!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...