Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vpanangin

    senior tag

    Hmmm ...

    Királyság van.

    Május 13-án rendeltem Tarr Kft. vezetékes net helyett egy Hipernet Home L csomagot 24 hó hűségnyilatkozattal, bízva a 30 napos kötetlen visszavételi garancia miatt. Kipróbáltuk, jó a 4G lefedettség, Huawei asztali router OK, jól szórja a netet a házban. Június 1-én visszavittük mert korlátlan mobilflottás netet vettünk az egyik flottától. Mikor leadtuk a routert meg a kártyát, kaptunk az eszközről papírt, viszont szerződésbontásról nem. A hölgyike azt mondta, hogy majd elektronikus úton. Oké.

    Számla ma megjött, be lesz fizetve 30-ig. Oké. De nézem a MyTelenorban, az előfizu még él. Telefon 1220-ra, ügyintéző megerősít. Tanácsolta, hogy üzletbe be, reklamálni!

    Ilyenkor mi van? Nem akarunk kifizetni + egyhavi számlát és kéthavi kötbért mert a nyilvántartás szerint kicsúsztunk a 30 napos visszavásárlási garanciából.

    Peace!

Új hozzászólás Aktív témák