Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • digitalson78

    friss újonc

    Sziasztok!

    Nem biztos, hogy jó topikba írom, akkor légyszi segítsetek, hová írjak.

    Teljesen kezdő vagyok ebben az ügyben.... (EXCEL-ben nem,ahhoz tényleg jó vagyok)

    Nah,szóval: munkahelyem megbízott kis informatikával.
    Kérés/megoldás?
    Szóval olyan adatbázis rendszert (acces? alapút) kéne csinálnom,ahol különböző kisebb telephelyek beírják (saját jogosultsági korlátozással) napi/heti jelentést munkáról (miből,mennyit,miket csináltak,mennyi pénzforgalmat generáltak). És főnöki kraszter pedig látná az egészet összefésülve.
    Én magam ötlete: valami olyan felhős ACCES/EXCEL alapú rendszerbázist kéne kihozni.
    Mi szükséges ötlet megvalósításhoz?
    Tippeket,javaslatot örömmel veszem.

Új hozzászólás Aktív témák