- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Netfone
- Magisk
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ath
senior tag
válasz Gaboman #78849 üzenetére
ahova én hordom a kocsikat gumiszerelésre, ott azt mondta az ember, hogy az ő gépével nem lehet dinamikus súlyelhelyezést (? valami ilyesmi) mérni motorkeréknél, vagyis az ő gépe csak síkban kezeli a felnit, és nem tudja megmondani, hogy bal vagy jobb oldalra kell az a súly. hallottál már, vagy más ilyenről?
-
AllTheBest
senior tag
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #78944 üzenetére
Noh valaki a korábban általad is nézegetett XR600-at megvette és most egy 120k-val többért ismét fentvan mindenhol, kiemelve.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
imibogyo
veterán
válasz Gaboman #78949 üzenetére
És azok is SM + Enduro szettel együtt vannak? Mert azért ha egy alap géphez még a komplett SM szettet is be kell szerezni, akkor az azért nem olcsó. Nem ezt a gépet védem, csak elgondolkodtam. Nekem még mindig az XR650R az "álomgép", de az egy kategóriával és árlépcsővel feljebb van.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Gaboman #78975 üzenetére
1.
Ez a motor méretre nagyobb, mint a 600-as ninja, meglepődnél élőben. [link]
Arra mégsem mondaná senki, hogy túl kicsi, csak mivel tudjátok, hogy "kicsi", ettől kisebbnek látjátok.2.
Nem másoknak, hanem magamnak veszek motort és nekem a sportmotorok jönnek be, így nem sok lehetőség van. 190 centi vagyok. Együtt tudok élni a helyzettel.3.
A lábtartók annyira nem sportosak, a lábam pedig felém áll a képen, hogy támasszam a motort, amitől csalóka lesz kicsit. -
CyberPunk666
senior tag
válasz Gaboman #78985 üzenetére
Elég lényeges a különbség.
Ugyanis neki a lába lent van egészen a váltóhoz tolva és még így is feljebb van a combja, mint ahol a lábával szorítania kellene a tankot. Nekem fent a lábtartón rendes állásban a combom pont oda esik, ahol a lábnak lennie kell, érezni ahogy kialakították a helyét és pont végigvezetődik a vájatban.
Szóval lehet, hogy szerinted hülyén mutatok rajta (szerintem nem), de tervezésileg egészen biztosan beleférek a tervezett célközönségbe, ha a részek kialakításáról van szó, ezt érezem ráülve. -
Moleman
addikt
válasz Gaboman #79097 üzenetére
Köszi!
A súlyuk miatt tartok a túl nagy motoroktól, a tréningen CB500 F-et kellett lábra állítani, azzal is alig bírtam (184 centi és 73 kiló vagyok).
Az SV-t néztem még az első körben, de aztán ültem a Hyosung testvérén, az túl hasalós volt nekem (vagy nem tudom ki lehet-e cserélni egyenes kormányra). VTR250-et is próbáltam, tetszett a V2, de nagyon szűkös volt, nagyon hátul volt a lábtartó, hogy alig tudtam annyira hátrahajlítani a lábam, a váltókaron tapostam. A ZR-7 viszont nagyon szimpatikus, bár ő is elég súlyos, köszi a tippet!
Amúgy a jogsis rutinon a CB400 nagy kedvencem volt, de őrült áraik vannak, azokat ezért nem is nézegetem. Üléspozíció tekintetében a CB500 X is nagyon kényelmes volt, bár őt nem vezettem, csak álló helyzetben ültem rajta.
-
Moleman
addikt
válasz Gaboman #79106 üzenetére
Ez is szimpatikus, valóban jobban megéri, mint egy régebbi, gyengébb 500-as ugyanennyiért.
(#79109) geresics
Vezettem Pegasot, újabb Stradalét, tetszett, de nem igazán az én világom. Ennek ellenére vissza-vissza térek hozzá, ha jó áron találok, az is jó motor lehet elsőnek, de inkább a több henger vonz (csúcsán a sor3-sor4-gyel).A türelemmel már nem állok olyan jól, a motoros jogsi elkezdése 7 évig húzódott, aztán végül most kerültem olyan élethelyzetbe, hogy megengedhetem magamnak a tizenéves álmaimat, aminek nagy része hangszer. A komoly motor is összejöhetett volna tavaszra, de sajnos/szerencsére kihagyhatatlan áron kínálatak használt hangszereket. Ősszel már nem okozna gondot, de annak nem látom értelmét, hogy egész télen fizessek alá még egy garázshelyet, miközben egy métert se megyek vele, mert hóban-latyakban úgyis csak robogóval merek elindulni.
Még nagy kérdés, hogy mennyire pénztemető egy ilyen 400 ezres motor. Van rá remény, hogy pár évet elvan komoly kiadás (30+ ezer) nélkül?
(#79110) Trub
800 ezer és 1 millió között láttam igazán szépeket nyáron, 2003-2005.(#79112) stereodead
Én egy ilyet kaptam egy munkatársamtól használtan, hálistennek pont jó rám és pont kényelmes, még télen vastag zoknival is, járni se kínszenvedés benne. Robogón is használom, egy métert se megyek nélküle. -
canniball
nagyúr
válasz Gaboman #79682 üzenetére
Van mindkettő, cordura hűvösebb időre, farmer nyárra. Hogy melyiket ajánlom az attól függ milyen szemszögből nézzük. Ha a biztonság fontosabb akkor a cordura, az biztos jobban bírná az aszfalton csúszást (bár személyes tapasztalatom egyikkel sincs ilyen körülmények között, és remélem nem is lesz ). Ha a kényelem számít akkor részemről a farmer köröket ver a cordurára (mármint a kevlár betétes verzió ami nekem van, a full kevláros kivitelhez még nem volt szerencsém).
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
zgospel
őstag
válasz Gaboman #79682 üzenetére
Bár tapasztalatom nincs, de én is tervezgetek egy farmert városi használatra. Amit eddig észrevettem a kínálatban:
- ami tényleg jól néz ki és hasonlít egy rendes farmerre, az drága, a 20-25 ezres kategóriában amiket találtam semmi fazonuk nem volt
- sok modellnél csak a térdrész van kevlárral erősítve, tehát a többi része ugyanúgy szakad fél másodperc alatt ha baj van
- olcsóbb típusoknál gyengébb protektorok vannak bevarrva
- sok modellnél csak térdprotektor van és lehetőség sincs jobban felvértezni, például egy csípőprotektorral
- olyat is láttam ahol a protektorok nincsenek mellékelve, csak zseb van nekik, és külön kell megvenned a protektorokat
- az esetek többségében a méretválaszték is elég szegényes, egy utcai farmer méretkínálatához képest meg pláne
- amik jól is néznek ki és magasabb védelmi szintet nyújtanak azok horror áron vannakAngliában hallottam olyan szolgáltatásról, hogy elküldöd nekik a saját farmerodat, amibe ők aztán bevarrják a kevlár erősítéseket belülre, plusz kialakítják a protektoroknak a zsebeket, majd visszaküldik. Arra már nem emlékszem hogy protektorokat raknak-e bele vagy sem, gondolom felár ellenében igen.
Ez amúgy egy tök jó ötlet szerintem, és ha angliai fizetésem lenne akkor lehet igénybe is venném. Ha jól emlékszem egy ilyen művelet ára 70-80 ezer Ft körül jött ki.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #79943 üzenetére
Na ezaz.. A Triumph az egyik legkönnyebb a kategóriájában, a 765-ös száraz tömege mindössze 166KG. Az a +19KG semmi a Duke-hoz képest (főleg, ha a vezetőt is beleszámolod), viszont a 118 lóereje révén erőből nagyon más dimenzió, több mint másfélszerese áll rendelkezésre gyakorlatilag azonos súlyhoz. A vezethetőségéről pedig eddig is csak szuperlatívuszokban beszélt, aki próbálta. Sajnos nekem még nem volt hozzá személyesen szerencsém, remélem ez idővel változik majd.
Nézd, egy hengerről nehezen tudom elképzelni, hogy olyan szép sima legyen, mint a három vagy 4 hengeres motorok. Még a V2-es SV-m is tud ám rázni, pedig az szinte tökéletes egynesúlyú a 90 fokos hengerszöge révén.
Persze, ha valaki a szupermoto-s stílust szereti, annak ez A NAGYBETŰS tökéletes gép ebben a kategóriában, ezt aláírom.
Ami az MT09-et illeti, azt is igen jó gépnek tartom, a régi 675-ös Street Triple ellen elég erős ajánlat volt. De az új 765-ösbe már belerakták azt a plusz erőt, hogy megint inkább ara billenjen nálam a mérleg....
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #79951 üzenetére
Nekem a külseje nem adja valahogy az újnak, mondjuk a régi sem volt ilyen téren a kedvencem. Valahogy nem áll össze. Az MT10, főleg ez az új Tour, nagyon tetszik kékben [link], feketében, ami stílusban nagyon hasonló, de ez valahogy nem. A Tracer nagyjából tetszik az MT09-ből, de leginkább az XSR900.
(#79952) demars: Az elmúlt héten szép idő volt nagyrészt, jól elvoltam, nem kellett már a jegeket kerülgetni.
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #79964 üzenetére
No jó, de én a Street Triple R-ről beszéltem, nem az MT09-ről. A Triumph-nál kb. mindenki áradozott az irányíthatóságáról, aki tesztelte, az MT-nél ennél lényegesen vegyesebb volt a kép. Akik direkt összehasonlították is erre jutottak, hogy erőben egyértelműen veri az MT, de kezelhetőségben, manőverezhetőségben sokkal jobb az angol gép.
Az az igazság, a supermoto-k engem nem igazán érdekelnek. Ha baráti körből valaki egyszer odaadja egy körre szívesen kipróbálok majd valami ilyesmit, de amúgy nem valószínű. De az tény, hogy jó technikával durva dolgokat lehet produkálni, pl. a GSXR1000 fékereje is valami egész elképesztő volt az SV képességeihez képest, annak szinte földbeállt az eleje, iszonyat durva volt, messze 100 feletti tempónál nevetséges könnyedséggel micsoda lassulást lehetett vele produkálni mindenféle felkészülés és gyakorlás nélkül is. Ugyanakkor az technikailag kb. ugyanez volt, mint a Triumph 765 R, Showa BPF teló, durva dupla tárcsás brembo fékkel.
A Supermoto-knál szvsz ez az egyik trükk. Ráraknak nagyon jó féket (mondjuk egy tárcsával, ami hajlamos el is melegedni, ha határra hajtod lefelé a hegyről), nagyon jó futóművet, tapadós gumit, harapós áttételt, és emiatt tényleg sokkal ütősebbek (főleg szerpentinezésben), mint egy átlag utcai/túra motor a 40 éves technikai színvonalú olcsó futóművével, agyonspórolt, ehhez képest alig fogó (de legalább el nem melegedő ) dupla tárcsájával, és ehhez jön a supermotoknál a kis tömeg és lendtömeg, mint extra. De szvsz egy jó geometriájú, jól megépített, jó futóművű hagyományos naked szintén erősen mosolyt fakasztó élmény.
Sajnos nagyon sok komolyabb nakedről nincs tapasztalatom, de a GSXR1000 tesztelés után egy hétig konstans vigyorogtam.... Hiába volt kissé nehezebben irányítható, mint az SV.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #79967 üzenetére
Hát nem tudom. Lehet, velem van a baj, de én vagyok bő 100kg, én az SV-t sem érzem nehéznek, pedig az is 168kg szárazon.
Egyszer remélem lesz lehetőségem ezeket megfelelő helyen kipróbálni. Bár mint írtam, nekem az SV650-ből is ami hiányzott ilyen körülmények között az 4 dolog volt: jó futómű, harapósabb fék, tapadósabb gumi és még olyan 40-50 lóerő. De azért így is nagyon szoktam évezni, ha elgurulok vele kanyarogni.
(#79968) persuader: Néhány videón panaszkodtak rá. De nyilván sok változós a dolog.
Amúgy egyszer megnéznék egy ilyen összehasonlító tesztet, profi pilótával supermoto vs valami sportosabb naked, mi lenne a végeredmény. Azért azokkal is nagyon lehet menni....
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #79971 üzenetére
Mondjuk az 1.1 es gsxr felett azert az ido vasfoga kemenyen elszallt, egy kult motor, de en amikor raultem, egy kalap szarnak ereztem, mert mindenki addig ajnarozta, amig a fejemben egy 500 kobos v4 es 150 kilos ketutemu lett belole, akarcsak az ezres v2 esek legendakban szereplo ozvegycsinalo motorfeke.
Dehat se nagy ereje, se jo futomuve, a vazra inkabb nem mondok semmit. Nem mintha ereznem vaz es vaz kozott a kulonbseget, sot, aki ilyet mond, annak kozelitenie kell tapasztalatban egy gp pilotahoz,
Szoval csunyan nezel, es mar hajlik az a vekonka aluminium[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #80052 üzenetére
70-80 közötti tempóig elvagyok csak a sisakkal, de afelett kell fülvédő, mert 1-2 óra után már nem esik jól. Hát még egy 1700km-es úton, pályán.
Amúgy itt az is játszik, hogy nekem az SV650S gyári fejidomja és plexije pont a sisakomra tereli a szelet, ami elég jelentős zajt generál, ha kiállok a "szabad" légáramba sokkal halkabb lesz ugyanaz a tempó. De tervben van ezt javítandó egy spoileres MRA plexi, csak sajnos nem mérik azt sem olcsón, ellentétben a füldugóval.
(#80054) Moleman: Annyira ocsmányul és igénytelenül néz ki így, hogy én inkább félreraktam, és bakancsban motoroztam....
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Gaboman #80052 üzenetére
Az - egyébként kényelmes, praktikus - Caberg Duke sisakban zavaróan erős a szélzaj. A régi Kappa Jade KV-4 sisakom nagyon csöndes volt, de azt meg a szemüvegem miatt nagyon nehézkes volt feltenni / levenni, valamint pinlock hiányában nagyon párásodott is. A Kappában 140-nél kisebb volt a zaj, mint a Duke-ban 80-nál, és ez komoly!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #80058 üzenetére
Nem is a szélzaj a gond, hanem hogy ha sokáig ér. Ott sajnos egyformán károsodik a fül mindenkinél. Minél nagyobb a zaj, annál rövidebb ideig nem okoz gondot. Szval jobb erre vigyázni, ne akkor derüljön ki, hogy kellett volna fülvédő, amikor már rosszul hall az ember. Mert sajnos helyrerakni a fület utána már nem lehet.
-
demars
addikt
válasz Gaboman #80589 üzenetére
Felmerült bennem, hogy talán oldal dobozokkal biztonságosabb kanyarogni mint hátsóval. Súlypont lejjebb kerül és a szél se viszi el a hátulját. (Bár ez csak az én elméletem). Én szinte mindenhova dobozzal megyek, elfér benne a bukó, többi motyó ha megállok.
Más: feltettem a MIVV dobot. Brutális hangja lett (ahhoz képest amilyen volt). Próba kör elmaradt, hideg és sötét lett. Talán majd holnap kerülök vele egyet.
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
zgospel
őstag
válasz Gaboman #80674 üzenetére
Hát az elég cinkes, hogy kamerán belül olyanra formázza amit utána nem ismer fel Próbáld meg hogy rádugod gépre usb-n keresztül, és gépről formázod FAT32-re. Esetleg firmware frissítés, már ha van hozzá újabb kiadott firmware.
(#80675) V.Stryker pedig de, nagyon is érezhető a különbség a 720p és az 1080p között. Az hogy TV-n nem annyira érzed az annak köszönhető, hogy a TV gyártók rengeteg "képjavító" trükköt bevetnek. Könnyen lehet hogy a tévéd a tudtod nélkül felskálázza a 720p-t 1080-ra, és különféle algoritmusoknak hála elmismásolja a különbséget.
A 30 fps és a 60 fps között is látható a különbség.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Gaboman #80681 üzenetére
Van esetleg valami másik eszközöd amiben meg tudod formázni? Pl bedugod telefonba, vagy fényképezőbe és ott formázod, aztán visszarakod? Azok is FAT32-t használnak a memkártyákhoz (telefonnál mondjuk nem vagyok benne biztos).
Ha a firmware update se segített akkor írj a supportnak, már ha tényleg van nekik.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Yoshida
aktív tag
válasz Gaboman #80884 üzenetére
Crossra is szokták az áll részre rakni a kamerát. Mondjuk nem azt a verziót ajánlom, amikor két metrikus csavarral rögzítették oda (igen, ilyen lesz az arcod tőle pofára esésnél)
Nekem sincs hely felragasztani, én egy fejpántot tettem fel, alatta pár helyen van öntapadós tépőzár, hogy ne mozduljon el. (picit lejjebb van azóta, így a szellőzőt is lehet használni)
-
Geresics
addikt
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #80914 üzenetére
Hát... ebből a képből nem sok látszik!
Ahogy nézem, nincs akkora helyed a siltnél, hogy fejjel lefelé odarakd a kamerát. Én oldalra raknám, méghozzá minél előrébb, hogy a bukó ne takarja ki a kép egyharmadát...
Ja, egy tipp: ha bal oldalra rakod, akkor anélkül is el tudod indítani a felvételt, hogy a gázt el kellene venned!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #81115 üzenetére
Kizárólag enduró vonal érdekel!
Amúgy nem árszintben gondolkozom, hanem úgy általánosságban, pusztán elméleti szinten. DRZ-ből szóba sem jöhetne más, mint az E, mert a többi gyenge...Ami eddig "Best of", az a Husquarna 701 Enduro, a maga 149kg-jával! Csak az ugye még eléggé új darab!
Jah, és üzemórás véletlenül sem érdekel, az legyen a gazdagok játéka!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen