- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Várható a HyperOS a Poco F3-ra is
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Netfone
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
geree@bl
aktív tag
válasz Gaboman #4433 üzenetére
Nem tudom mennyire éri meg smkp-ként használni.
Ahogy én látom egyre jobban erőltetik a rendszámoztatásukat ezeknek is, és akkor annyit ér a mocival, hogy lesz egy szép nagy levélnehezéke :S
Persze ne legyen igazam... de én pl nem szórakoznék ilyenekkel. Szeretem ha minden rendben van a papírokkal...''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #4431 üzenetére
A Mito Evo kijött 11 kW al is, akárcsak az RS is. Következő lépcső a 17 kW.
29 az lóerő. Az is nehezen. Az EVO és EVO II. bele tud férni. Rs is. Ezek általában svájci vagy német modellek, kevesebb átömlőcsatornával, tehát eltávolíthatatlan fojtással. Vagy vehet rá az illető új hengert 1500 euroért.
Egyetlen 125 ös volt utcára 35 lóerő. Gilera SP 01-02[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
stifi
senior tag
válasz Gaboman #4829 üzenetére
kikotortam a webshopból, nekem konkrétan ez van (sajna nincs róla kép) katt
még jó hogy megnéztem mert ez poliészter, és csak a hónaljnál lévő betét polyamid, akkor ezek szerint a poliészter is kényelmes, csak a pamut szúr
a téli cuccok viszont teljesen polyamidból készülnek, mint például ez katt
meglepően kényelmes és melegen tart, ha ráöltözöl (önmagában semmit se ér)a nyári cuccokból most nincs túl nagy választék, de nagyon sokféle van szezonban!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
válasz Gaboman #5901 üzenetére
Nem a szervizhálózattól kiterjedtségétől lesz gyors az alkatrészek beszerzése, hanem az importőri hozzáállástól és attól, hogy honnan kell beszerezni a cuccokat. A japán márkáknak is vannak európai raktárai, de rengeteg dolgot japánból kell rendelni. Na az akkor nem két nap...úgy látszik te még nem vártál japán motorhoz alkatrészre, azért teszel ennyire könnyelmű kijelentéseket. Anglia pedig mégiscsak közelebb van, mint japán...
Egyébként meg baromság ez alapján választani. Nem arról híresek, hogy úton-útfélen lerohadnak, hogy minden évben alkatrész kelljen hozzájuk. A kopó-fogyó cuccokból meg van itthon is.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Gaboman #5903 üzenetére
De mondom, hogy nincs Vagyis nem minden típushoz, vagy szerencséd volt. Lehet, ha nekiállsz túrni a szomszéd országokat, előbb-utóbb találsz vmit, de az is előfordulhat, hogy nem és akkor bizony várni kell.
Egyébként a szervizes dologban igazad van, ha valaki nem Pesti és Pesten van csak szerviz, az szopás...de én mondjuk nem ez alapján választanék. Olasz motort sem ez alapján kell venni
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #5903 üzenetére
hát azért kiváncsi lennék, hogy melyik szerviz mit tart polcon
szerintem ne úgy vegyünk motort, hogy milyen a szervizhálózata, mert pl a cagivának nincs is. azt mégis jó motor pl a raptor. a másik fele a dolognak, hogy a szakszerviz sem garancia semmire, mivel ott is vannak orkok rendesen. egy normális szakember meg tudja csinálni a motort, bármilyen legyen a márkája. manapság, ha nagy baja van, a technológia miatt gyakorlatilag dobhatod a kukába. ha meg nem kihegyezett acélperselyes blokk, akkor azt gépműhely megcsinálja. dugattyúkat is csinálnak jó minőségű utángyártottat, de akár csináltatni is lehet. szóval nem értem ezt az alkatrészbeszerzéses dolgot. egy 15 éves motorban a gumi dolgok szoktak hazavágódni, tömítéseket lehet csináltatni, fékfelújítószett megintcsak nem márkától függ. fék fékbetét lánckerék, hatalmas utángyártott kínálat. nem értem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Varoz
őstag
válasz Gaboman #9006 üzenetére
Fel lehet. Persze nem mindig van értelme.
Meg, gondolom van valami jogi írása annak, hogy mikortól számít annak. Mert azért vicces lenne ha mindenki feljelentené a másikat, mert rosszat írt róla a fórumon.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Pocee
senior tag
válasz Gaboman #10369 üzenetére
Magánterületek közelében nagyfokú figyelem,barátomnak egy hónapja metszett ki az orrából porcot a kihúzott drót,meg megvágta a szemhéját is,nagy mákja volt,hogy maradt a szeme,pedig kis faluban lakunk,mindenki ismer mindenkit,nem is tenne senki ilyet,aztán kinyomoztuk,hogy idetelepült köcsög német gyerekek húzták ki,hogy az az ő területük ott ne motorozzon senki,pedig nem is az övék,na mindegy megkapták a maguk füleseiket,de azóta én sem merem fák között húzni a motornak,mert elég egy befásult paraszt aki megunta a hangzavart...
Djuree: nekem ez a szakaszos nyúlás dolog anno az nsremen volt de aztán kiderült,hogy nem erről volt szó,hanem fele össze volt rohadva fele meg szépen járt ezért olyanokat ütött mint az állat,emlegettem is az előző gazdát...
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
shiNIN
tag
válasz Gaboman #12449 üzenetére
Van ilyen. Ez a legtöbb, amit megtehetsz, visszaírsz normálisan, a tényeket előadva, aztán ha továbbra sem fogja fel (nem szokták. Alvaro anno a motorozz.hu-n nem tudta lebeszélni a népeket arról a hiedelmükről, hogy ő világítás nélkül, leállított motorral haladt egy ideig a 48 óráson éjszaka a töksötét országúton), akkor ignore. Felesleges felhúzni magadat ilyeneken (bár néha nehéz), mert akkor esélyed sincs a boldog, kellően nyugodt életre. De ezt gondolom úgyis tudod.
-
stifi
senior tag
válasz Gaboman #12449 üzenetére
én nagyon sok fórumot olvasgatok, és nagyon kevés helyen szólok hozzá.
félelmetes mennyi ostoba ember van ebben az országban (de ha például kimegyek a youtubera, akkor külföldön is akad jópár).a kedvencem amikor a névtelen fórumtroll viselkedést az emberek saját facebook accounttal adják elő, ahol természetesen meg van adva a címük, telefonszámuk, munkahelyük... az emberi butaság határtalan!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
sketchifun
senior tag
válasz Gaboman #12578 üzenetére
Mégis mit ajánlasz, kezdő motornak?
Igazából mentem már Yamaha R1-gyel is, bár nem gyorsan, és kizárólag parkolóban, de éreztem hogy veszélyes gép. Meg azért motortérfogatban sem egy kategória, ezért gondoltam erre a kisebbre.
Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Gaboman #12597 üzenetére
Mondjuk én abból a 10-ből való vagyok. Én még a CBF600-nak sem mertem 7k fordulat fölé húzni (nem 6-ban, hanem még 3ban sem ) az első 2 hónapban.-
persze aztán eljött az is."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ramius
őstag
válasz Gaboman #12597 üzenetére
Nekem a cbr 600fs az első motorom. 2000km-t mentem vele, eddig egyszer hagyta el a fordulatszámmérő a 9ezret, és nem húztam még 150 fölé. Meg lehet azt állni, ha tisztában van vele az ember, hogy sehol nincs még a motorhoz képest. Legalábbis nekem megy Tavasszal meg kecsóringen kezdek.
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
stifi
senior tag
válasz Gaboman #12597 üzenetére
5 éve motorozok. bármikor el tudom nézni a kottát egy kanyarban, megijedés, lapon fékezés, elcsúszás.. végtelen a lista hogyan lehet elnyalni..
és érdekes módon még nem sikerült saját hülyeségemből elesni. egyszerűen nem feszegetem a határokat, ennyi a titok.aki feszegeti az az 50essel is el fog esni és az ezressel is. aki azt hiszi hogy tud motorozni az bátor, teljesen mindegy min ül.. nem azért fog feltekeredni a fára mert elsőre nagymotort vesz és rájön szépen hogy mit tud a vas és rutintalan..
kidobhatod a rutint az ablakon amikor lapon mész 150nel a szerpentinen és szembe jön a távolsági busz. olyankor az lett volna a helyes ha ésszel mész, és ahhoz még rutin sem kellszerk: persze értem én amit mondtok. arról nem tehetek hogy nekem 14 éves korom óta senki nem mondja meg mit hogy csináljak, én szépen kitalálok és megálmodok magamnak mindent.. a tanácsokat persze meghallgatom de nálam az nem játszik hogy "elsőre ne vegyél ilyet mert meghalsz".. én csak azért kezdtem 250-essel mert az tetszett, amiatt a motor miatt tettem le a jogsit.. a 600F-et is azért vettem mert tudtam hogy azt nekem gyártották. ha összecsuknám, ugyanilyet vennék. max pályázni kéne valami törhető, de akár az is lehetne egy 600F pályaidommal rendszám nélkül.. és akkor lábon ki tudnám vinni a ringre a másik rendszámával, mekkora ötlet
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
-
fattyu
veterán
válasz Gaboman #16964 üzenetére
Tudom.
Nem munkábajárás, és nem utazás a cél. Nem közlekedési eszköz lesz a szerepe hanem móka kacagás.
Munkahelyem 5 perc biciklivel és nem szándékozom motorra cserélni. be sem melegszik...
Ettől még ja sűrű a szervíz, viszont becígölöm a lakásba tárolás nyugodt alvás megoldva.
Persze ez is csak egy része a döntésnek, nem is döntöttem el még, de szólnak mellette dolgok.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
zsolt19900
őstag
válasz Gaboman #17221 üzenetére
engem még lebeszéltek régebben a hisungróó suzukival szemben néztük, és arra jutottunk, mivel kb. egy árban vannak, és a szervizháttér sem az igaz, így inkább suzuki
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz Gaboman #17247 üzenetére
ooksi, én csak tolmácsoltam amire hirtelen emlékeztem, amikor én hoztam fel a márkát
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
fattyu
veterán
válasz Gaboman #17697 üzenetére
Az első taknyolásom körforgalom ízlésesen felszórva színben az aszfalttal harmonizáló sóderral. Olyat fetrengtem mint az állat és nem is értettem mi a retek történt. Mindezt kb 35el Semmi baja nem lett a gépnek kb csak az eldőlés belenyomta az idomot a hűtőcsőbe és eldobta a vizet. Mondanom sem kell a világ véégn voltam vasárnap 5kor....
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
ALI_G
veterán
válasz Gaboman #17738 üzenetére
Azért vannak kivételek
Ezek után minden 20 éves s1000rr-rel rendelkező így akar menni az utcán.A crash-es videó tényleg elgondolkoztat.
Városba mi az ideális 2 személyes, 125-ös kétkerekű (B125 miatt kérdezem)? Nagyrobogó?
Daywalker: mutasd azt az olajszűrő leszedőt!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest