Hirdetés
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Gaboman #77115 üzenetére
Szerintem végsebességben sem fogok veszíteni, mert most 5.-ben és 6.-ban ugyanannyit megy (túl hosszú a 6., nem "pörög ki"). Inkább a fogyasztás lesz több, de 2 deci nem számít.
(#77114) ath: ezt hogy csináltad?! Pont náluk kerestem mert ott van kedvezményem, és a "motorgarázsban" letárolt gépemhez nem dobja fel csak a gyári 39 fogút. Elsőből meg a 15 -16 ost is. Kösziiiii!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Gaboman #77120 üzenetére
Ezt az elméleti átszámolósdi programot ismerem, de a gyakorlat azt mutatja, hogy a gyári 16:39 mellett úgy kb. 165 km/h a valós (GPS szerinti) végsebessége 5.-ben és 6.-ban is. A 6. egyszerűen túl hosszú neki. 5.-ben közel 10 ezer fordulaton, 6.-ban meg 8900-9000-en megy leggyorsabban. Egyszerűen nem bír többet forogni, pedig a max. teljesítményt 9200-on adná le. (Az óra közben kb. 180-at mutat - nagyon sokat csal felfelé.)
Ezért gondoltam a 16:41-re (5%), elöl nem szívesen csökkentenék. Anno a kis 125-ös sokkal jobb lett a rövidítéstől (ott elöl csökkentettem 15-ről 14-re), fele annyit sem kellett váltogatni. Az sík úton, erős szembe szélben a gyári áttétellel egyszerűen el sem bírta a leghosszabb (5.) fokozatot...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #77270 üzenetére
Raadasul egy injektorvezerlovel, amelyik leveszi 1-2-3-4 ben a tiltast, illetve mondjuk kivesszuk a kartergazvisszavezetest, illetve az injektorvezerlo agyonvagja az nox kibocsajtast.
Kipufogoval akkor nyerunk valami loerot, ha nagy a motorunk szeleposszenyitasa, illetve nagyobb a fojtasa.
Minel tobbet nyerunk egy bizonyos fordulatszamon, ami felul lesz egy nyitott dobnal, annal tobbet fogunk az alacsony fordulaton veszteni oblitesi veszteseg reven.Egy kihegyezett sportmotornal, ahol eleve nag, a szeleposszenyitas erteke, viszonylag sokat nyerunk nyitott kipufgoval, illetve sokat is vesztunk. De egy nem ilyen vezerlesi idokkel rendelkezo motornal semmit nem er. Es nem gyozom hangsulyozni, hogy csak miutan teljesen at van irva a keverekkepzes. A kornyezetvedelmi eloirasokat iktatjuk ki, ez a legelso stage1 es tuning, es alig jon valami teljesitmeny, sok penzert. 5- nagyon maximum 10 szazalek.
Ez kb gyari dobbal is teljesitheto lenne velemenyem szerint, ha nem fojt sokat.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #77349 üzenetére
na varja, en sehol nem olvastam 75 Nm-t.
a gyari brossuraban a valtoatteteltol kezdve a kompresszioviszonyig mindent megadnak, de a nyomatekot nem, a loerot csak nagyritkan, ami 41.
bar igy a 75 Nm el, 5 sebesseges valtoval tenyleg beteg lehet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #77432 üzenetére
Kollégám kedvet kapott, és vett egy 250-es 4T Kawát. Azért kerestem a cikket, hogy átküldjem neki, hogy mikre figyeljen az olajcseréken, szűrőtisztításon kívül.
Eddig két napot hajtotta (-12°C-ban ), a Komló melletti Dirt Parkban, és környékén. Állat...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #77457 üzenetére
Aaah, de jo hangja van a videoban. Ahogy nezem tank alapjan ez egy 37F es dt, nekem eggyel ujabb van, a 3ET, de baromi jo ez a 88 elotti is, o is alu kormanyt rakott ra, nyitott dob...
Az elso kep az a dt wr, kozelebb all az yz hez, ezert alkatresz tekinteteben szerencsetlen europaban, egyebkent nikaszilos hengere van, 34 lovas, muanyag tank, minosegibb futomu, es ennel a dt200R 108 kilonal is konnyebb. Nagyon jo motor lehet, de sajnos nagyon belpiacos. Egy eladot lattam eddig rendszam nelkul 350-400 e kornyeken. Pedig ez a wr verzio egy telitalalat meg endurora is.
V.striker
Ha megnezed a 600 as gsxr ugy megy el mellette, mintha a dt tolatna. Miert lenne ez halalos?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tboldi
nagyúr
válasz Gaboman #77465 üzenetére
a sor2 szebben szól mint a sor4
Egyetértek, plusz a V2-t és a BMW boxert is jobban szeretem. De ha sornégy, akkor Yamaha-féle crossplane (R1, MT-10).
Pár kedvenc, ami hirtelen eszembe jutott: 1 (köszi StoneBridge!), 2, 3
Illetve van egy Ducati 999-es videó, amin jó a hang, de most nem találom.
(#77471) Kolondrum: Egyéni preferencia kérdése. Mondjuk egy Suzuki GSX-S1000-nek tényleg jó hangja van még gyári rendszerrel is.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #77567 üzenetére
Az italkit csinalt hozza 140 ccm es kittet, es a pollini 154 ccm es kittet.
Kb 20% ot hoz a polini, 34 es karbival, jolly moto kipuval, es ~14:1 kompresszioviszonnyal, ami elegge kihegyezett blokkot jelent, es rengeteg penzt. Semmikep nem tesz jot a blokknak.
Az italkit kb 10% ot hoz.
Altalaban a hajtorud adja meg magat, ha megszorul, vagy dugattyubaja lesz az 99% ban rossz beallitas miatt tortenik.
Sztm nem eri megNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #77761 üzenetére
2006-os Pegaso Trail
PC-n gondolkodtam, de feleslegesnek tartom jelenleg. Amint jobb idő lesz, felrakom a kipufogót, aztán majd meglátom.
Nemrég írtam az Aprilianak is, hogy ennél a típusnál milyen változtatások kellenek (pl. sw-csere, stb), remélem válaszolnak és meg is tudom majd csinálni...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #77912 üzenetére
Tul sok problemarol nem tudok en sem, olvastam, hogy a valto sok felhasznalonal futyul, de hatalmas a szoras, valaki 30 ezret belerak meg a sikito valtoba, ugy hogy hasznalt motort vett, es nincs baja. Irtak azt is, hogy kerulni kell az alacsony fordulatrol kigyorsitast. Igy kerulheto el a valtokopas. Ez szerintem nem allja meg a helyet. Alacsony fordulaton nincs akkora nyomatek, 4000-7000 ig a legnagyobb, kb ugyanakkora. Ha kap a valto, akkor a ket fordulat kozott kapja a legnagyobbat. Alatta, ha hasznalod a kuplungban van meneszto, a hatso lanckerekben ugyancsak meneszto van, hogy a szogsebesseggyorsulast kisimitsa, es ne rangassa szet. Szerintem ha szet kell hullania, azt akarhogy hasznalod, szet fog hullani. (Maganvelemeny)
Nyakcsapagy erzekeny, rugoi puhak, elol-hatul.
Amugy meg fesszab, generator, lancfeszito az osszes japannal gond lehet, sot igazabol az osszes gyartmanynal. Ezen sporolnak a legtobbet. Szoras kerdese.
De a motor maga rengeteget kibir.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #78005 üzenetére
xr 600 hoz nem ertek.
amivel van tapasztalatom: nagyjabol pariban van vele a ttr 600, ami mind meretre, sulyra, kb ugyanaz, (de utana kene nezni) ebbol kiindulva a ttr is levegos, a futomuve viszont sokkal jobb, az supermotositasra joval alkalmasabb szerintem, mint egy xr, es meg a terepkepessegei is nagyonjok, drz 400 at veri. pontosan nem tudom hogy csinaltak annyira jora, de mentem vele, es tenyleg fasza. talan geometria is mas, mint a drznel. Oke drzt nem nehez megutni, de egy nagyobb kobcentis levegos blokkos regi szartol nem varja el az ember.
bar addig ultem rajta utaskent, amig benzint hoztunk egy kutrol a dtbe, felkezzel, nem talaltam veszesnek, szerintem ketszemelynek nem rossz, raadasul vekonyabb az ulese.
de amugy az eredeti kerdeshez nem tudok hozzaszolni[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #78007 üzenetére
a segedvaz nem tudom mit bir, a futomuvet viszont meregetni kellene. ha 17 es kereket raksz bele, talan kisebb utanfutast kene neki csinalni, szerintem be lehet allitani ugy, hogy jo legyen, de mindenkepp a gyari mereteket megnezni, es kiserletezni egy picit, hogy jobb supermoto felnivel.
viszont nem usd villa, mint a ttr en, ami felul a nyaknal elegge rugalmas. egy nagyobb supermoto fekkel ebbol lehetnek buta viselkedesek, de semmi olyan, amit ne lehetne kezelni. szerencsesebb lenne usd villa.
ennek ellenere szerintem kivitelezhetoNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #78083 üzenetére
Altalaban a felerosodo zaj viszkozitas kulonbsegbol adodik, a valto pedig abbol, hogy jaso ma vagy ma2 olajat vettel. Tehat az adalekolason mulik. De az olajnak nem feladata a zajcsillapitas.
Leginkabb a kuplung adalekolasat erzi a legjobban az ember olajok kozottRemelem a 4 kijelento mondatommal nem sertettem meg senkit.
Remelem sikerult mindenkiben azt a benyomast keltenem, hogy erdekel, hogy megsertettem-e valakit.
Nem vagyok jaratos a szocialis erintkezesekben...
Nem tunt ugy, hogy biralom barkinek a barmilyen donteset, illetve nem motivaltam gondolkodasra senkit... Szerintem most mindenki szamara szimpatikus vagyok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #78665 üzenetére
Most miért vagy ilyen? Ő pontosan tudja, hogy milyen az a gumi, tisztában van minden következménnyel, ezért kifejezetten óvatosan megy! Nem olvasod a kommentjeit? Alig ment vele 200 felett!
Amúgy a gumi témában azért én adok a véleményére, mert ő legalább megmondja a tutit!
(#78627) HSM - "Kifejezetten írta, hogy olyan gumit szeretne, ami inkább hamarabb elkopik, de bitangul tapad. A Pilot Roadokról pont nem ezt olvasni."
(#78630) HSM - "Bárhol, ahol írtak róla... De a puszta józan ész is ezt mondja, hogy egy gumi, ami 15 000-et elmegy, az nem fog úgy tapadni, mint ami rongyosra kopik 5000 alatt..."
(#78632) HSM - "Nem írtam olyat, hogy bárhol azt írták volna, hogy "nem tapad""
Lehet ezt érteni, csak egyben kell olvasni!Amúgy meg ő legalább nem fotelfizikázik, hanem megéli, megtapasztalja a kőkemény valóságot! Ez az igazi tudás! Tökéletes példa erre:
(#78645) HSM - "Megvan még a gumi-gomba vagy mi a hátsó kerekemben. Remekül bírta a 4000km autópályát, pedig a végsebességet is teszteltem vele"Problem?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #78665 üzenetére
Persze, nyűg is van vele, de ezzel nem látom, mi a gond.
"Biztonságos szint"'... Persze, motoros gumitól béna, de ha egy robogóval szaladgálnék ugyanezzel a tapadással és tempóval, akkor nem lennék ön és közveszélyes? Másfelől 16 000km és 4 év alatt senkiben nem tettem kárt vele (bennem annál többször bepróbálkoztak a "biztonságos" főleg autós közlekedőtársak).Ez így tök szépen és jól hangzik utólag okosan megmondva, hogy nem csak megvenni kell tudni... A fenntartással nincsenek gondjaim, fizetm rá az adókat, biztosítást, casco-t, rendesen szervízelve is van, járkálok is vele amióta megvan, de tény, hogy egy komplett gumicsere a közel 100 000 forintos díjával már kicsit fájna a költségvetésemnek mindezek mellett, így halasztom, amíg használható, ami van. Mikor 4,5 éve vettem a motort, még optimistábban képzeltem a mostani anyagi helyzetem, ehhez képest nem úgy alakultak a dolgok, szerintem ez bárkivel előfordulhat.
Viszont mint írtam, senki biztonságával nem játszom.
(#78667) geresics: Nem tudom, most miért kell kötözködnöd, én legalább nem csak a videóblogomat reklámozni vagyok itt.
(#78675) Somatom:
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #78683 üzenetére
Nyilván megvoltak a tervek, csak aztán valami jobban, van ami rosszabbul alakult. Látod, megvan a motor, használni is tudom, évi átlagban 4000km megvan vele így is, amik a fontosabb távok. Az évek alatt a motoros felszerelésem is teljes lett hozzá. Az se olcsó, ugyebár, egy rendes csizma, protektoros nadrág, tavaly ezeket sikerült venni, fontosabbnak ítéltem, mint az új gumit, pedig kb. egy árban voltak. Menni vele, tankolni, szervízelni, Casco-t fizetni sem olcsó. Látod, annyira nem számoltam el magam, semmi sem hitelre lett véve, fenn is tudom tartani. Amire nem maradt sajnos keret, az a luxus, futómű fejlesztés, nagyobb többnapos túrák. Szval ha lehet ne hasonlíts a hiteles autósokhoz, hogy megveszi hitelre a kocsit, aztán olajat cserélni se marad pénze a törlesztője mellett a következő 10 évben...
Az biztos, hogy a Te stílusodhoz nem passzolna az a gumi. Én se tudom vele kimotoroznia motorból, amit egyébként szerintem lehetne. De szerintem nem erről folyt a beszélgetés. Én élvezem így is a motorozást, hogy nem lapon fordulok vele. Biztonságosnak is biztonságos, ha a gumi tapadásának és a környezetnek megfelelően választod meg a sebességet.
(#78684) c4bB: Kővé a Te józan eszed van dermedve, fotelfizikus. Láttad a gumim, vagy sem? Nem. Akkor miről beszélünk? Kemény, de használható, nincs kővé dermedve. Gyárilag is kemény volt. Tudod, kit vádolj alaptalanul közúti veszélyeztetéssel.
Másfelől jó volna, ha mindenki elkezdene a saját pénztárcájában turkálni a másiké helyett.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #78691 üzenetére
Sportmotoron akik nem csíptek az Te voltál, meg az öcséd. Lehet neked ez már a topik 98%-a, de objektíven nézve nem igazán...
Másokkal nem volt ott semmi bajom. Pár aktívabb arccal túrázni is voltam abból a topikból. Gondolod, olyannal mentek volna, akit utálnak? Egyszerűen csak nem fér bele az időmbe, hogy azt a fórumot is kövessem.
[ Szerkesztve ]
-
imibogyo
veterán
válasz Gaboman #78698 üzenetére
Szerintem meg simán csak ignorálni kellene akit zavar, vagy vegyen magának prémiumot és annyi... Nekem is van bőven amivel nem értek vele egyet (sőt a legtöbb dolog ilyen), de ettől még nem irkálom be 1000x. Baromi unalmas mindig a fröcsögésre bejönni a topikba, amikor az ember motor és motoros témákért látogat(na) be ide...
De hogy ON is legyek. Ezt tegnap találtam és megtetszett. Van benne pár vagány motoros helyszín.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #78698 üzenetére
Egyébként miért kell személyeskedni? Mi annak a jelentősége, hogy ki szeret, és ki nem? Te azért jársz ide, mert azt hiszed szeret innen bárki is? Hát.... Inkább nem mondok semmit.
Általában az emberek nem szeretik, ha valaki nincs velük egy véleményen. Te sem véletlenül jössz állandóan személyeskedéssel érvek helyett. Engem azért nem bírnak egyesek, mert bizonyos témában nagyon más a véleményem, mint a motorosok nagyobb többségének. Ilyenkor teljesen irreleváns, hogy igazam ven-e avagy sem. Itt kiderül, ki képes elviselni a véleménykülönbséget, és ki az, aki ilyenkor személyeskedéssel nekiesik a másiknak.
(#78703) persuader: Jogos, OFF-ba tettem.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #78707 üzenetére
"rossz olvasni a topickot mert teleszórja szarsággal."
Te azt hiszed, tökéletes vagy? Ennyi önkritikád nincs? Persze, én csak "szarsággal" szórom tele a topikot. Még szerencse, hogy TE, mint tévedhetetlen itt vagy megmondani a frankót!
Nem lehetne egyszerűen elfogadni, hogy nem mindenki úgy gondolkozik, mint monjduk te?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- OLED TV topic
- Autós topik
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 országban elérhetetlen lesz
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Jogász topic
- Milyen notebookot vegyek?
- Anime filmek és sorozatok
- Dead Island 2 - Túl a 7 millió játékoson
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen