- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Dömpingárakkal rúgja rá az ajtót a magyar piacra a BYD
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Macrodroid
Hirdetés
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
it Az elmúlt két évtized legnagyobb geomágneses vihara miatt csak gyengébb szolgáltatást képes nyújtani a SpaceX Starlink szolgálatása. Musk szerint pedig hamarosan újra repül a Starship.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Gaboman #87065 üzenetére
A következő dolog meg ez lesz, merthogy a motoron nyáron meleg, télen meg hideg van. A végén jobban járunk ha felteszünk egy motorszimulátort a PlayStationra, és a kényelmes fotelből "motorozunk", kényelmetlenség és kockázat nélkül....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Gaboman #87072 üzenetére
Persze sarkítottam, kétségtelen hogy a fejlődésnek vannak pozitív hozadékai is. Én sem akarok mindenáron meghalni.
De könyörgöm, aki "nem akar" motorozni (mert veszélyes, mert kényelmetlen, stb.) az ne motorozzon, csak azért mert motorozni "menő dolog"! Pláne ne motorozzon a képességeit, rutinját, felelősségvállalását messze meghaladó teljesítményű motoron és tempóval. Divattá vált a motorozás, és a technikai fejlődés nagy része csak ennek kiszolgálását végzi. Szerintem.
Nem akarok parttalan vitát generálni, csak a saját - eléggé vegyes érzésekkel teli - álláspontomat fogalmaztam meg. Peace!
Ma egy másik motoros topikban pont erről volt szó, tartalmilag (nem szó szerint) idézem: "Ha valamit bolondbiztosra terveznek, akkor azt a bolondok is használni fogják" Akár mottó is lehetne....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
mm89
őstag
válasz Gaboman #87249 üzenetére
Dehogy sértesz
Most z750 em van [link]
az eredeti terv az volt hogy egy olcsóbb supermoto és egy rendszám nélküli enduro lenne belőle, de már ott tartok árban hogy lehet csak supermoto lesz
DRZ-400, ktm 690 sm, ktm 525 exc sm
Enduronak meg
Drz és az 525 jönne be.Egyelőre írogatok hirdetésekre hogy hátha valaki ad egy Supermotot meg némi kp-t a Z-ért
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #87623 üzenetére
Ez max. csak látványban nyújt valamit, de egyébként totál értelmetlen "verseny". Közvetlenül a rajt utáni első kanyarban ki is alakul a végső befutó sorrend. Gyakorlatilag ha valaki eleesik se tudja a többi kikerülni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
imibogyo
veterán
válasz Gaboman #87623 üzenetére
Én is pont Jonny Walker és Tim Coleman gyakorlásokat néztem (ne ugorjátok át az intro becsúszást sem, nekem nagyon bejött a trükk )... Bár hozzám amúgy is csak ez a "freeriding" motorozás áll közel a "zárt" endurozásnak nem sok értelmét látom én sem...
[ Szerkesztve ]
-
AllTheBest
senior tag
válasz Gaboman #87623 üzenetére
Az ilyenek brutálisak, még nézni is rossz érzés Az ilyenek után mindig eszembe jut, hogy nekem a leghülyébb helyzetekben is sikerül elborulnom terepen... [link]
Ne felejtsetek el rendesen beöltözni motorozás előtt
[ Szerkesztve ]
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #87906 üzenetére
Ha klingerit vagy valamilyen papirtomites, akkor en nem szoktam, csak az olajszuronel az o gyurut olajjal.
vendingo
Kiszedtetek a lamellekat, megmertetek, es elkopott, vagy el voltak egve, hogy cserelni kellett? Mi a hibajelenseg?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
AllTheBest
senior tag
-
AllTheBest
senior tag
válasz Gaboman #88027 üzenetére
Itt is látszik, hogy milyen szépen megindult amikor elérte a fordulatot [link] Itt a teljes videó is:[link]
Az biztos, hogy veszélyes gép Nem szívesen mennék vele, még a saját rs-em is szokni kell, mert az rs-em is tipikus 2t... egy darabig semmi és utána elkezd húzni szépen, ha minden jól megy akkor holnap megnézzük mit tud egy gs 500 ellen 0-100-ig, addig lehet rakni a téteket
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #88017 üzenetére
Lattam
Mas:
Kicsereltem a vezlancfeszitot tegnapelott. A tanulsag annyi, hogy ha egy alkatresz a gyarbol osszenyomva jon meg, soha ne pattintsd ki.
Kivancsi voltam, hogy mit valtoztattak a fesziton, mert a regi egy kalap szar volt. Szetszedtem mindket feszitot. sem rugoelofeszitesen, sem olajfuratokban nem lattam valtozast, kiveve a menetesszar kialakitasaban.
Illetve abban, hogy ezt nem lehetett visszacsavarni sehogy alaphelyeztbe. 2 oramba tellett, mire kitalaltam a technikat, amit a vezermulanc soha nem fog. Megbizhatonak itelem ezt az update feszitot, ugyanis a vezlancnak nincs se satuja, se faterja, aki segit.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #88070 üzenetére
Ertem amit mondasz, de egy 4 hengeres motor, ami 12-13 at forog, annak altalaban annyira elhuzzak az egyeset, hogy a nyomatek erzethez mar 70-80 al kell menned egyesben. Valoszinuleg azert is, hogy korforgalomban egy rossz gyorsitasnal, rossz aszfalton ne menjen ki alolad. Plusz az elso 4 fokozatban le vannak szedalva rendesen. Mentem egykettes bandittal, karbis fzs 1000 el, de alul v2 nyomatekot nem tudtak hozni. Pedig az fzs 1000, gsx 1400 az euro minuszketto. Vagy en leattetelezett v2 vel mentem, mert akkor kapott uj lanckereket, meg lancot. Na majd felulok megint valami olasz szarra, es osszehasonlitom
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #88090 üzenetére
Igen, megint belefutottam a sztereotipiak csapdajaba. Nem mindegy milyen v2, meg epp annak milyen az attetele. Egy egykettes kethengeressel szerintem nem tud mit csinalni semelyik negyhengeres alul. Ha epp olyan az attetel gyarilag
De az r1 en is tudok ugy ulni, hogy hiaba nyelezem le 1-2-3 ban, nem fogja emelni az elejet. Meg A mode ban sem. Kicsit hatrebb ulok, es nem figyelek ra, hanyattbsz. Szoval akar mondhatnank azt is, hogy nem eleg eros[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
AllTheBest
senior tag
válasz Gaboman #88129 üzenetére
Éreztem én, hogy erős az rs, de amikor utoljára mentem azzal a gs-sel, akkor még egy kis 80-as gépet hajtottam, sokkal erősebbnek tűnt akkor a gs, azért ért csak most így meglepetésként
És túlélte a mai napot a gép ami nagy szó
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
vendingo
veterán
válasz Gaboman #88448 üzenetére
Reménytelennek tűnt az idő, végül a balcsinál 11mm eső esett pár óra alatt. Jobb, hogy kimaradtam belőle, esőruhám se volt, illetve 22 fokban indultam, 12 fokba érkeztem. Nyári cuccokba, rövidszárú vászon anyagú kesztyűben indultam el.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
AllTheBest
senior tag
válasz Gaboman #88512 üzenetére
Ez így kegyetlen szép 1-2 éven belül én is beszerzek majd valami supermoto-t a kis rs helyett
Először drz-n gondolkodtam, csak az lehet gyenge lenne... A2-vel meg nehéz jó sm-et találniEsetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
AllTheBest
senior tag
válasz Gaboman #88515 üzenetére
Én terepre nem vinnék ilyen motort Van egy kis CPI SM-em, ahhoz vettem egy enduro kerékszettet, az bőven jó nekem amikor épp ki akarok menni terepre. Nem egy erőgép, de azokon az utakon ahol én szoktam járni, oda bőven elég Mondjuk nem is gyári...
DRZ nekem országúton lenne kevés, ezt most csak a gs500-hoz viszonyítva tudom mondani, ha minden igaz nemsokára megyek drz-vel is, csak nehéz összehangolni az időpontokat...
[ Szerkesztve ]
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
AllTheBest
senior tag
válasz Gaboman #88518 üzenetére
Ezt tudom Nekem az a gondom, hogy kint lakom a semmi közepén, akikkel motorozni szoktam meg nagyjából 30km-re tőlem... Egyenes, unalmas út, ahol sokat kell előzgetni, mert szeretik a traktorok használni... Városban meg kanyargós utakon jó a drz is az biztos, csak én úgy fogok motort nézni, hogy bírja a munkába járást is
De 1-2 éven belül még úgyis változni fog a véleményem, meg az is, hogy mit akarok majd venni, szóval addig ráérek nézelődni gépek utánVendingo: Sajnálom, de nekem az külsőleg nem jön be, sőt ezt a fajta stílust sose nézegettem. Nálam csak SM vagy naked bike játszik
[ Szerkesztve ]
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
vendingo
veterán
válasz Gaboman #88520 üzenetére
"Az elmegy bárhol is erős túlzás."
Ez most komoly?Azért nem kis múltja van a típusnak, bőven bizonyított terepen az évek során. 4x dakar győzelem, ahol szériákkal is indultak maraton kategóriában..
Tudom, nem ilyen jellegű gépekről szól a diskurzus, csak megemlítettem.
Amúgy most hétvégére invitáltak erre a laza kis túrára, csak sajna se terepgumim, se tudásom nincsen. Elég jól mennek az africak.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #89114 üzenetére
Gaboman!
Ezt hasznaltuk a drz 400 on meg a dt 200 on is, road legal, szerintem ennel jobb nincs kemeny terepre, amit kozuton is hasznalhatsz. Nalunk 80% terep volt, a maradek kozuti gyorsulas egymas ellen. Persze geresics tapasztalatara is kivancsi lennek.Bogyoba' :
Nnajo, azert nem minden 2T jo amSzerk:
Kesobb lecsereltuk csak az elso gumit crossra, mert tul nehez terepekre mentunk, termeszetesen az a legjobb. Felazott talaj, homokban tokeletes. Kozuton esznel kell vele lenni, es egy szezon alatt kinyirhato aszfalton. Mondjuk nem meglepo.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #89114 üzenetére
Nekem TKC70 van fent. Nem való kemény terepre, de oda igazából a motor sem. Eddig mindenhol elment, jobb, mint vártam. Van benne kb 8-9ekm, de meg sem látszik rajta, nagyon jó keverék, ezért is ezt vettem. Ha komolyabb terepre mennék, akkor TKC80 a király nálam, de az aszfalton nagyon kopik. 2 éve Albániába több motor is azzal jött, de a 3ekm össztáv aszfalton, kavicson, sziklákon és murván ledarálta mindenkinek. Otthon mindenki cserélhetett rögtön.
Szimpi még a Heidenau K60, de az is kopós fajta állítólag...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vendingo
veterán
válasz Gaboman #89114 üzenetére
K60 scout, tkc80, karoo3. Ezek jó terepgumik. A k60 igazi öszvér, aszfaltra is jó. Nekem trail attack 2 van, aszfaltra nagyon jó, de a terepezés nem az erőssége. Sahara 3 is jó terepgumi, aszfalton se jön zavarba.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Horvi
őstag
válasz Gaboman #89438 üzenetére
Ha már SM a téma akkor nem első motornak hanem első SM-nek mit lenne érdemes választani? Azért szeretném magam megkímélni a tömény szívástól és ha lehet nem is áldoznék rá vagyonokat. Első körben így a DRZ-400-t nézegettem. Ha jól láttam arra van SM meg enduro szett/átalakító is.
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz Gaboman #89463 üzenetére
Ejha ez bitang jól néz ki Kösz szépen az infót. Mivel nekem nincs összehasonlítási alapom egyáltalán így lehet a DRZ is durva lenne nemhogy ez a KTM
Amúgy mennyire macerás jó szerelőt találni a KTM-hez?
Ahogy látom ebben a hirdetésben a blokk felét cserélték. Mivel nem vagyok otthon ezekben a típusokban, ezt mennyi időnként kell megcsinálni? Mert ahogy említetted ez nem üzemórás, mégis cserélt benne egy csomó mindent.
Erősen gondolkodom egy ilyen játszós motoron kisebb pályára meg szerpentinezni, vagy városban csapatni meg belekóstolni az endurózásba.Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz Gaboman #89469 üzenetére
Most nagyon elcsábultam erre a KTM-re Na igen ettől tartok én is, hogy a Z háttérbe szorul. Bár túrázni megy ilyesmikre még tuti használnám. Bohóckodni meg ott lenne az SM akkor
40-50k km az teljesen jó én azt hittem, hogy sűrűbben kell megbontani őket. Így pláne elgondolkodtató a dolog.
Amúgy idehaza mennyire lenne legális az oda vissza alakítgatás SM-Enduro között? Vagy itt kb csak felni/gumi cseréről lenne szó és kész?Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz Gaboman #89474 üzenetére
Köszi szépen, akkor annyira nem is nagy macera az "átalakítás" 140-el meg még kényelmesen ki lehet jutni a határba
(#89475) z123456789 Szerintem legegyszerűbb ha letöltöd hozzá a manualt abban minden le van írva. Vagy van Z csoport FBn illetve Sportmotoron is van fórum. Ha 2007 utáni a mocid tudok hozzá küldeni manualt.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #89558 üzenetére
miért nem kérdezősködsz a Pegaso topicban? Hátha találsz valakit a környékeden! Van pár arc a fórumon, akik eléggé ismerik a Cube változat mindene csínját-bínját!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen