- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
válasz Gaboman #76470 üzenetére
Egy ismerősöm nyilatkozta a témáról:
A kínai quadokról: A csavarokat folyamatosan újra kell húzni.... szopás. Motorikusan kielégítőek, nekem megvolt majdnem az egész sorozat, 110,200,250. A kedvenc a léghűtéses 200 as volt, a nagysikerű és méltán híres Zongshen gyár termékei közül . Lengőkarok kuka állapotúak az összesen, a gömbfejek lógnak, én legyártattam őket sokat javult. Meg kell velük tanulni menni, nálunk a csukló majdnem eltörésétől a bordatörésig csinált mindent.
Amúgy összességében ár érték arányban elfogadhatóak, én nem adnék 120 e nél többet egy kínai vacakért sem...Tartós teszten, pályán nem szerepelnek nagyon vszarul, a 4-5 kör után szaggat, dadog, nem szereti a 2-3 fokozat padlót. Normális használat mellet elég megölhetetlen.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz Gaboman #76475 üzenetére
A tag Kecskemét mellett lakik, csapatban járták a környéket, de megunta hogy szerszám nélkül sehova nem tudott menni. Elég sokat üzletelt ezekkel, de megunta hogy mindig bütykölni kellett őket. Mondjuk nem ütötte vágta a technikát, csak nem bírták a terepen 90-100kg súlyt haladós tempó mellett.
A lengőkarokat nekem is említette, volt hogy valami kocsi gömbfejét tették bele akkor meg a csapszeg persely ment el. Mikor pár éve nála jártam[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz Gaboman #76478 üzenetére
Nem tudom mekkora és milyen jellegű területről van szó, de ha nagyobb akkor én a helyedben valami hasonlóban gondolkodnék: Stiga Park
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz Gaboman #76482 üzenetére
Egy quad-nál nem sok instabilabb jármű létezik. A fenti ismerősöm felesége engem meg is reptetett egyszer. Robi151-es géppel, kis utánfutóval hordtam trágyát szőlőbe, ott én quad-al nem próbálkoznék felmenni. Nem tudom elképzelni, hogy egy szimpla hátsó kerék hajtású gép utánfutóval dimbes-dombos terepen használható legyen. Nem lebeszélni akarlak, egy próbát megér a dolog.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
imibogyo
veterán
válasz Gaboman #76482 üzenetére
A quaddal az lesz majd a baj, hogy nem univerzális (mármint az, de nem traktor viszonylatban). Gyárthatsz hozzá hótolótól kezdve sok mindent, de a legtöbb dolog vagy nincs gyáriban, vagy sok pénz elkészíteni, vagy van gyári is de horror áron. A legtöbb gépen nincs hátsó- és/vagy első-kihajtás, a hátsó tengely nem igazán jól terhelhető (utánfutóból vagy csak relatíve kicsit tudsz rárakni (bőven sub. 1 tonna összsúly rakománnyal együtt), vagy csak több tengelyest, hogy ne a quad hátsó tengelye tartsa a súlyt stb., előre pedig már készítheted is a pótsúlyokat)...
200-400.000 Ft között már egész komoly gépeket lehet venni. Ezt például pont a napokban találtam (úgy látom már lejárt, mert a YT videó nem működik). Ha jól emlékszem az eredeti (még szöveges) hirdetésre, akkor ez például 4x4-es, 140 LE-s, hátsó kihajtással rendelkező, Audi, vagy BMW motoros (lehet Pajero talán) felépítésű gép volt, nem mellesleg elég profin megépített. Ezek a tulajdonságok quadban jó ha a 800.000-1.500.000 Ft-os példányokban meg vannak együtt, de a hátsó tengelyed akkor is még mindig csak lényegében "egy cső".
Bár 1,5 hektárra egy kicsivel többért már normális célszerszámot is tudsz venni, amihez egyrészt minden sarki szerelő ért, másrészt alkatrész is van bőven hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz Gaboman #76490 üzenetére
Akkor nem erőltetném, lehet tényleg nem fogja bírni. Nekünk ilyen van.
Ja, lehet orrsúllyal meg a tengelykapcsoló nem fogja bírni.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
CyberPunk666
senior tag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #76527 üzenetére
Mentem hornettel es cbf el is kakucson, kecskemeten, es utcan egyarant. Szerintem a futomuve ahhoz a majd 100 lohoz igencsak alul van tervezve. A hornetnek usd villaja van, ami egy dologra jo, nem remeg be az eleje nagy feknel, a cbf villaja annyira gyenge, hogy beremeg elore-hatra. termeszetesen utcai keretek kozt es egy oregemberes, megfontolt habitussal biro embernek nem fog feltunni.
Kitorni a hatulja ki tud, kerdes hogyan teszed ra a tuzet, milyen fordulatszamon, milyen gumi van rajta. Egy gs 500 8-10 000es fordulati elindulasnal is alig szedi a labat, ha jol terhelsz, az elejet sosem fogja emelni. Ugyanigy a hornet, es cbf is. Ha ulsz rajta, mint egy zsak krumpli, mint egy kezdo, es nem tudod mi mitol van, emelni fogja az elejet erdekes modon. Az ami egy rutinos vezetonek termeszetes, egy kezdonek egyaltalan nem az.
Es itt jon a kepbe a habitus kerdese. Mondhatjuk, hogy tok mindegy milyen motorod van, a habitus a lenyeg. Ha versenyezni akarsz egyfolytaban, az utcan meg fogsz halni. Ez biztos. A fika esely 100 %.Ha olyan a habitusod, mint egy 80eves embere, akkor kb sosem fogsz nyelgazt huzni. Bar akkor nem ertem, miert vasarol 100 loeros motort az ilyen ember. Mindenesetre nagy motorral amit muvelnek az ilyen emberek, az szanalmas. Szerintem sokkal konnyebb megtanulni kis motorral motorozni.
Nem azt mondom, hogy egy hulye, aki nem igy csinalja, (bar az en velemenyem szerint szopatja magat) de azt ne allitsuk, hogy nincs ertelme a kissebb motorral kezdesnek.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #76552 üzenetére
Termeszetesen, ezt irtam en is. Egy kezdo nem fogja erezni.
Bar a szitalast sztm nem ez okozza.
Es sztm a cbf nek rosszabb a futomuve, mert a hornete merevebb, de ugyanugy puha a rugoja.Az sv nek is hagyomanyos, nem felforditott villaja van, nagyon puha rugoval, aminek kozuti hasznalatnal maximum veszfekezesnel jelentkezo villaremeges a hatranya. (Nem maganak a puha rugonak, hanem a villa nem elegge merev) Tobb ilyen motor is van a piacon, akar gyorsasagi is. Pl a nem felforditott villas zx ek - ezt a gyar kesobb gyengebb (!) fekbetetekkel orvosolta. A cbf nel sajnos ugyanugy problema, de meg az sc 57 es usd villas 1000RR nel is!
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #76557 üzenetére
Persze, egy 5-600-as 1 hengeres, ami kirázzad a beled, zsibbasztja a kezed és legalább a 10 cm széles, 1 cm vastag szivaccsal tömött ülés is faxa kényelmetlen, nem beszélve a 2 személyről.
SM max. mókázni jó, 2. motornak, közlekedni, átlagos motorosnak alkalmatlan.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
emre
veterán
válasz Gaboman #76674 üzenetére
A múltkori quad-os témához.
Szerintem egy ilyennel jobban járnál.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
rwin5
őstag
-
válasz Gaboman #76706 üzenetére
Én anno sokat kiadtam gépre, nagyon sokat, aztán egyik nap na mondom mész vizes I7 a levesbe. Nem is tudom anno h voltam képes bent ülni a gép előtt. Tiszta gáz. Ma meg eladtam a 8 éves 5.1 hangrendszerem , nagy volt, nem használtam ki, pedig az is kiemelt dolog volt régen számomra. Jött egy gyerek vidékről nem olyan régen és felpakolta, pár óra alatt elvitték. 2.0 bőven elég lesz.
-
mm89
őstag
válasz Gaboman #76738 üzenetére
Majd amikor a lámpától kilősz, üvöltő kipufogóval, csúsztatod a kuplungot, hogy nyomatékcsúcson tartsd a gépet, te vagy a király. Közben a semmiből eloson melletted egy villanybringa és a következő lámpánál melléállva elismerően bólintasz neki, akkor visszatérünk rá
Ez a jövő.
Addig viszont én is élvezem a váltogatást és hallgatom ahogy üvölt alattam a nyitott leo, ha egy híd alatt vagy nagyritkán alagútban megyek át és kipróbálom működik e még a szabályzó rendszer vagy épp a zebrán ijesztgetem a bámészkodókatBogyó bá
Nem dohányzom és kerülöm is a dohányos motorosokat, pont az általad említett ok miatt. Feltartják a többieket..
Ha nem a gyorstöltést oldják meg akkor azonnal adjanak csere akkut amivel már suhanhatok is tovább.[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #76749 üzenetére
Masik akkut viszel a freeride e sx nel, amit nagyon konnyen kicserelsz, de nekem meg mindig a 21 loval van bajom, a dt200 asom erosebb.
Ez nem is baj, mert meg nagyon gyerekcipoben van az akkutechnologia, a robbanomotor meg mar tobb, mint 100 eves, ugyhogy nem fair osszehasonlitani oket, szoval lesz ez jobb is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #76754 üzenetére
42 Nm lenne a nyomateka, ami eleg emberes. De itt valami mas is van a dologban. Nevleges teljesitmenynek 15 Le t adnak meg, csucsteljesitmenynek 22 Le t.
Illetve a leirasnal azt irjak, nyomatek akar 42 Nm ig. Azaz ezt nem mindig tudja.
A loero csak a vegsebesseget adja meg. Ezek szerint nem tud addig porogni, hogy nagyobb legyen a vegsebessege egy dt 125 nel. A nyomateka joval nagyobb, valszeg amit erez az ember, az egy fickosabb 650 es 4T ero. De csucsteljesitmennyel hasznalva tippelem a 15-20 perces uzemidot.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #76769 üzenetére
Sajnos nem jo minta, ahogy az elejen mondja a ficko, a kuncsaft kivansaga a nyomateknoveles volt. Ehhez megvaltoztattak a szelepulek szogeket (?) Ami majdnem akkora teljesitmenynovekmennyel jar, mint egy hengerfejatmunkalas (ezt pontosan nem tudom mire erti) nagyobb furata van a motornak, illetve nyomatek veztengelyeket kapott, ami tovabb tartja nyitva a szelepeket, stb.
Illetve a szamolashoz a nyomatekgorben kivul tudni kellene az atteteleket.
Azert nehez osszehasonlitani, mert a robbanomotor minden valtas utan gyengebb lesz, a villanymotorban pedig vegig ugyanaz az ero lesz.
Lusta vagyok kikeresni ennyi adatot.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Gaboman #76840 üzenetére
Teljesen egyetértek. Nagyban motorfüggő IS!
Nem kizárólag mert láttam zzr1400-on is gyökkettővel egész nap közlekedni embert.
Aki meg tépi mindig, az tépi a chopperen is.
De nagyban motorfüggő..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Lomha 8V
addikt
válasz Gaboman #76911 üzenetére
Jut eszembe volt egy KTM LC4-em Supermotová alakítva (mondjuk akkor ezt a szót még nem ismertük) de azzal sem éreztem, hogy meg kéne bolondulnom. És arról volt szó, hogy milyen motorjaim voltak, amik sportosnak nevezhetőek. Ha arról van szó, hogy mikkel mentem már, akkor előfordul Hayabusa, Superduke, Ducati 996 és sorolhatnám estig. Engem felültethetsz Te bármire, akkor is normálisan fogok vele menni.
-
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #76926 üzenetére
Nem, hála égnek! Azok vannak kevesebben, akikből a motor kiváltja az állatot. Ha nem így volna, akkor sokkal több motoros baleset volna, és nem az autósok volnának rendszeresen a hibásak. Az, hogy az RTL híradó csak olyan motoros balesetet ad le, ahol a motoros volt az állat, ne tévesszen meg...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz Gaboman #76840 üzenetére
Szerintem nem annyira motorstílus függő ez Mármint, nyílván amelyik motor alkalmasabb a feladatra azzal csinálni is fogják.
De pl idén tavasszal egy nem tudom milyen csopper úgy ment el mellettem a 2-es úton Szendehely és Vác közötti kanyargósabb részen, hogy csak pislogtam. Próbáltam utána menni, de éreztem hogy túl fogom magam vállalni és egyre jobban lemaradtam, aztán hagytam is.
Mentegetőzhetnék hogy már nap vége volt, és utasom is volt, de olcsó kifogás lenne részemről Egyszerűen csak nagyon ott hagyotthttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #76783 üzenetére
mostanra szedtem ossze az adatokat.
tehat a ktm freeride e sx egyfolytaban, 0 rpm tol rendelkezik hatso kereken megkozelitoleg 1293 Nm nyomatekkal, 110 kg os tomeggel, 72 km/h vegsebesseggel.
az sxc 660 hoz a meresi adatokat innen vettem. a gorbe.
nem teljesen fair osszehasonlitas, mert ez egy kinyitott smc.
az smcnel a 72 km/h hoz 2. sebessegi fokozatba kell kapcsolni, feltetelezzuk, hogy 8000 ig ki van forgatva az 1.az ertekek a kovetkezok:
indulasnal csusztatott kover kuplungos
1ben, ~4200 rpm nel 961 Nm hatso kereken
1ben, nyomatekcsucson, ~5600 rpm nel 3461 Nm
1ben, ~8000 rpm nel 2644 Nm
ekkor valtunk,
2ben ~5000 rpm nel 2165 Nm hatso kereken, ~72 km/h nal.
termeszetesen teljesen elmeleti szamok, itt nincs surlodas, semmi, de aranyositani jo.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen