- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Kuo: Az iPhone 18 Pro állítható blendét kap
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Edge 30 Fusion - fúziós kínai konyha
- iOS alkalmazások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mobil flották
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
Már említettem, hogy célszerű lenne összedobni egy országos szerelő adatbázist...
Ha törött gépről van szó akkor még Sima Béla neve jut eszembe.
Futómű, Déczi és Csika.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #61149 üzenetére
Figyelem majd az eseményeket, Moszkitóval szoktam privátban is kontaktálni, majd csak jelzi, ha lesz valami gurulás.
Általában dolgozom szombaton is (van h előre.. ), így sajnos sok esetben kiesik egy egy hétvége.
Viszont a győrújabráti szezonnyitón és a szombathelyin is ott leszek többedmagammal. Ugyan nem holnap lesz, de jó előre tervezni, gyertek le.Győrújbarát, május 7.
Szombathely, április 9. (bár ez még nem tuti, csak az előzőkből kiindulva gyanítom ezen hétvégére rakják)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SirKero
őstag
Nem tudom "vót-e má" de ötletes szerintem. Kíváncsi lennék,hogy kézi működtetésű vagy bizonyos sebesség alatt nyílik záródik [link]
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
asvald
senior tag
válasz Archer #61157 üzenetére
Hát igen ! kicsit kezdenek a motorosok is elkurvulni !(tisztelet a kivételnek )
Bakker ,Én könyékig szoktam olajos lenni ,de a kezemet nem mostam le , ha egy kenyeret vagy egy zsömlét haszeltam szerelés közbe , legalább az olajból könnyebb volt megállapítani mi volt a problem meg aztán jobban csúszott !
Persze nem igénytelenségből ,csak, ha jött a heuréka, kárnak pazaroltam volna az ultra-dermet[ Szerkesztve ]
A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
-
Archer
őstag
válasz asvald #61158 üzenetére
Tudom, hogy létezik ilyen gyári megoldásban egy-két bálnán (most meg nem mondom, melyiken, Goldwing talán) de egy ekkora motorra minek? Ha nehéz neki a motor, vegyen olyat, ami az ő súlycsoportja, ha meg tényleg csak azért, hogy ne kelljen "még ilyennel is fárasztania" magát, üljön inkább egy tempomatos, automata váltós kocsiba, mindenki jobban jár.
Ultra dermnél amúgy nincs jobb[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #61155 üzenetére
Erről ez jut eszembe:
Ha nem mozgássérült az ember, teljesen értelmetlen az egész.
Egyébként kézi működtetésű, a gáznál kavar valamit (el is veszi a kormányról a kezét..)"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Archer #61157 üzenetére
Az azoknak a pénzes, de pechjükre mélynövésű műmájereknek kell, aki azért vesz - nem neki való - BMW GS ADV-t vagy hasonlót, mert az a menő. Ugyan fel-/leszállni nem tud róla, egy lámpánál megborulna, de neki az kell, mert így mindenki látja, hogy ő "valaki".
Ezek vesznek spéci Touratech ültetőszettet, félmillióért alacsonyított ülést is, stb. Ahelyett, hogy megkeresné a neki megfelelő vasat.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Yoshida
aktív tag
Kicsit fotel fizikáznék:
November elején tankoltam utoljára a motorba, és kb. negyedig van most a tank. Meddig áll el ez a benzin? Elég ha hozzátankolok, vagy tegyek bele "megromlás gátlót"? Persze mindig húztam, hogy elmenjek tankolni, most meg jó hideg az idő...
Tavaly úgy 3 hónapos benzinnel kutya baja volt arra emlékszem. (viszont volt januárban olyan idő, hogy egy egész tankot ki tudtam motorozni belőle, így két tankkal egész telet ki lehetett húzni, nem öntöttem semmit hozzá, most lehet ez nem jön össze)
-
emre
veterán
válasz Archer #61153 üzenetére
Hát ha országos szinten tényleg csak ez a 4-5 név kerül elő akkor valóban semmi értelme.
De ha például lerobbansz az ország másik felén mihez kezdesz?
Hazatelefonálsz hogy jöjjenek érted utánfutóval?
Komolyan kérdeztem, erre kinek milyen koncepciója van?A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
tboldi
nagyúr
Jobb kézfeje biztos nincs. Lehet, hogy a lábával is van valami tényleg.
szerk.: Most már az is biztos.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Felhívok valakit a helyileg legközelebbi MC -ből és megkérdezem, hogy tudna -e segíteni. Eddig még működött és persze fordítva is. A szűkebb kör pedig más kategória. Ha közülük kerül bajba vki, akkor azonnal indulás van, akár az ország másik végébe is. De, szerencsére ez ritka. Nálunk ez a "koncepció".
-
mm89
őstag
válasz FIREBLADE78 #61167 üzenetére
Tegnap jöttem haza, ma melóban vagyok.
Első két nap nem, de utána végig esett a hó. Jó volt.
Megkockáztattam egy lánykérést is az egyik hegycsúcson igen lett a válaszELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #61171 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #61173 üzenetére
Inkabb atlag motorosrol van szo. Alapvetoen senki nem akar tul sok energiat feccolni dolgokba.
Bar most belegondolva felfedezheto nalad nemi vonzalom a bmw fele. Tuti van valami poszter a garazs melyen, a sorhatosrol, vagy az r1200 gs rol.
Mindig savazod, epp ezert lefogadom, ez nalad a kognitiv disszonancia. Amikor lefikazunk egy baromijo szilikoncsocsost hogy aah nem kene, nem igazi no. Holott meg se lehetne nekunk
Persze ne vedd komolyan tulsagosan.
Szerintem egy ferfi eleteben el kell jonnie a nagy onismereti megvilagosodasnak, van aki rajon, h a fiukat szereti, van aki a bmw t.Bogyo! Otthon, nezz bele a furdoszobatukorbe, es mondd bele. En egy beemves vagyok!
Utana jobb lesz. Lesznek akik nem fogadnak el, de legbelul nyugodtabb leszel.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Yoshida
aktív tag
válasz Topiccsendőr #61172 üzenetére
Teremgarázs, de földszinti, és néhány helyen ilyen zsaluzia szerűen kivágott oldala van, azon át szellőzik. Kinti hőmérsékletnél 3-5 fokkal szokott melegebb lenni ott. 2008 FZ6 inj.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #61178 üzenetére
Nem szívelem a BMW-k (autós és motoros egyaránt) tipikus tulajdonosi körét. A sztereotípiákat viszont imádom, hisz mindig van valós alapjuk!
szerk: nekem semmi bajom a szilikoncsöcsökkel, kikérem magamnak!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Yoshida #61179 üzenetére
A 95 os ioyen kornyezetben nalam siman birt haromnal tobb honapot, de a tank az rozsdasodni tud. Nem tudom azota mennyi az etanoltartalom stb. Sztm nem lesz gond.
Tobb evekre lerakott injektoros motornal inkabb anrozsda a legnagyobb problema, nem a benzin.A 100 as benzint most tesztelem, mielott kijottem, elfelejtettem az aprilia karbijat leereszteni. Ez augusztusban volt, egy huzatos feszerben van a motor.
Beszamolok a topicban h beszoptam-e.Explosión de dos tiempos
-
tboldi
nagyúr
Én régebben is figyeltem az ilyesmire, és segítek is a mozgássérülteknek, de most, hogy már kb. fél éve mankózok (mostanra már eldobhattam volna, de közbejött egy fémtörés...), úgy veszem észre, hogy empatikusabb vagyok, mint eddig.
Az már más kérdés, hogy - sajnos - a többség felém nem az.[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #61178 üzenetére
Ez tetszik, de megértem bogyo112 ellenszenvét is. Az igazi, klasszikus BMW az R sorozat, ami alapvetően hibás konstrukció egy motorkerékpár esetében, mert nem lehet normálisan odahelyezni a lábtartót, ahol egy rendes motoron annak lennie kéne.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz #79335424 #61184 üzenetére
Nevetni fogsz, "majdnem" BMW-s lettem a nyáron: a kis 125-ös után a Suzuki GS500-on, Kawa ER5-ön, Honda CB500-on kívül az öreg BMW F650-eket is számításba vettem, mert sok jót irkálnak róla a Népítéletben, és találtam is pár olcsót. A rondasága (élőben is körül csodálhattam egyet Pakson: csúnyább mint a fényképek alapján gondoltam volna ), és az undorító hangja (rotakapa, nincs rá más kifejezés) eltántorított teljesen. Na, meg a magassága miatt a rossz derekammal nem bírtam rá segítség nélkül felülni...
Sajnos a lábtartóval kapcsolatban pont fordítottak az elvárásaim mint neked: kipróbáltam Virago 250-et, 535-öt (utóbbiba szerelmes voltam sokáig ), az én rossz derekammal képtelenség akár 5 percig is ülni rajtuk (pont a fájós helyen terhelődik), nem hogy egész napokat csavarogni a nyergükben. Vérzett a szívem, de így lett Suzuki nakedem. Ezen - óránkénti cigiszünettel - 5-6 órát is elvagyok egy nap.
A BMW-sekkel kapcsolatos viszonyomról: még a kis 125-össel kirándulgattam az országban mindenfelé, én szoktam előre köszönni minden szembe jövő motorosnak (feltűnően, jól láthatóan), és hát még a Harley-sok legalább 90%-a is viszonozta mindig, a "menő" BMW-sek közül általában bőven kevesebb mint a fele. Ők valahogy mindig éreztetik, hogy egy "más kasztba" tartoznak. Tisztelet a kivételnek, mert nagyon rendes tagokat is ismerek ilyen márkájú motorral.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Bogyó bá' #61185 üzenetére
a "menő" BMW-sek közül általában bőven kevesebb mint a fele - Ne vedd magadra. Ez csak azért van, mert azok 90% mind újgazdag, makett motoros, aki divatból ült fel, viszont motorozni nem tud és csak azért nem int vissza mert nem meri elengedni a görcsösen szorított kormányt.
[ Szerkesztve ]
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #61186 üzenetére
Látod, pont emiatt a 90% miatt pikkelek rájuk, amit Persu is jó érzékkel kiszúrt...
1000-es Yarisomban autózva pont ugyanígy "imádom" a 4 kerekű BMW, Audi, Merci tulajokat is (remélem főnököm nem olvassa a fórumot ), mikor index nélkül cikázva "taposnak" el mindenkit.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #61186 üzenetére
Van bmw-s ismerősöm aki évekig kuporgatott a motorjára, hogy meg tudja venni. Tehát nem újgazdag a srác, és nagyon jól tud motorozni, sőt még inteni is mindig int mindenkinek.
Van olyan ismerősöm is aki a goldwing mellé vett egy méregdrága bömöst is, na ő nem szokott integetni, de ő tényleg gazdag.
Ezt csak arra mondom, hogy butaság álltalánositani. Én nem tekintek egy bmw-sre rem potenciális ellenségként mert azok közt is van ilyen is meg olyan is, akár a Hondások vagy a Suzukisok között is.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
#79335424
törölt tag
válasz Bogyó bá' #61185 üzenetére
Nekem csak egy BMW -s cimborám van, aki egy utolsó, szemét, ......
Elmentem hozzá a barátnőmmel. Ez a mocsok meg rákezdi:
-Hallom, hogy nősülni készülsz. Gratulálok!
-Ugye, hogy a BMW a legjobb motor a világon?
Hogyan válaszolnál, miközben hanyatt dőlve, mozdulatlanul ülsz a székében, kitömött, zsibbadó pofával és közben ez a piszok, egy visító fúróval túrkál a szádban?
Tényleg aljasok ezek a BMW -sek![ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz polimorf #61188 üzenetére
90%-ról beszéltünk, meg amúgy is poénkodtunk. Természetesen nem lehet általánosítani, mert pl Suzuki GSXR tulajból sem ismerek egyetlen normálist sem. Igaz, nem ismerek egyet se... Ja, de. Egyet. Az a tavaly úgy összetörte magát, hogy szó szerint szívószállal itta a sört a motoros találkozón a tolószékben ülve.
De egy biztos. Hogy a "szerényebb" motorokon ülők sokkal empatikusabbak, mint a zsír új macsi gépeken ülő népek.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #61185 üzenetére
Az egyebkent egy rotax blokk, amit meg bimotaba is raktak tobbek kozt. Meghozza a supermonoba. Nekem tetszett az a motor. A bomos. Valami aprosagert behoztak hozzank, (indexrele) a tulaj aki elmeletileg beemves volt, hogy is jellemezzem... Etz s volt inkabb. Azt meselte, h o nem bizik ebben a motorban, vmi van vele, most is, es hogy nem mer elmenni bulgariaba. Inkabb egy pannonival vagy etz vel menne, mert azok megbizhatoak, nem ugy mint a mai szarok. Meg azok jo motorok. Nah hat ez az, amikor valaki foggal korommel ragaszkodik vmi fassaghoz
Az integeteshez meg hozzatennem hogy az utat kene figyelni, nem a masik motorost. Ne integessunk kenyszeresen
Csak ha gyokkettovel megyunk es kihalt minden. Ergo varosban nem.Explosión de dos tiempos
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #61192 üzenetére
Na, látom németbe te is béjemvés lettél.
Amúgy a formával kapcsolatban... Biztos annyiért sírta vissza az ETZ-t , mert ahhoz ha kellett talán hozzá tudott nyúlni. Míg egy BMW-vel ott rohad meg az út szélén.
[ Szerkesztve ]
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #61192 üzenetére
Jóvanna, mindenki másképp hülye: én például így...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #61193 üzenetére
Neem, en nem vagyok semmilyenes.
Annak a szerencsetlennek elobb fog a keze lerohadni, mint az a motor. Lehet h elmegy etz vel oda meg vissza, ugy hogy csak haromszor cserel megszakitot, az ut szelen, utana hatbaveregetheti sajat magat, h milyen ugyes, es nem fogott ki rajta a technika. Azzal a rotaxszal meg meg se erezne a turat. De mindegy
Explosión de dos tiempos
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #61195 üzenetére
Kivancsi lennék, hogy jobb nyersanyagból gyártva, mennyire lettek volna tartósak ezek a régi gépek. Vagy konstrukció függő inkább?
-
-
#79335424
törölt tag
válasz V.Stryker #61196 üzenetére
Is-is. Az ETZ alapvető hibái sztem:
-Nyeregváz. Kár volt elhagyni a Trophy, ETS után a bölcsővázat. A felfogatás helye még az ETZ blokköntvényén is megvan.
-Elferdülő blokk. Az előző hibából adódik, plusz rossz blokktartó konstrukció.
-Tákolt váltó. A 4 -gangost toldották meg egy oldalfogazott 3. fogaskerékkel. A gyenge anyagminőség miatt lekopnak az oldalkörmök sarkai és ettől elkezdi dobálni a harmadikat.
-Műanyag perselyes lengővilla. Gyenge.
-Oldalsztender az amúgy is gyenge lengővilla végén. Elnyomja.
-Alulméretezett lánc. Kb. a 80ccm -es Japánokon van ilyesmi méret.
-Szigeteletlen elektromos csatlakozók és nevetséges féklámpakapcsoló. Folyamatos kontakthibák.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest