- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Magisk
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz andree04 #34400 üzenetére
Értem, tehát rendszámos! Akkor hajrá!
Az átíratás fog kb. 30. ezerbe kerülni mindenestől, meg ha rendben van a motor, akkor előtte a műszaki vizsga úgy 5-8 k, attól függ, hová viszed.Az előbbit úgy értettem, hogy ez nem tudod "ötvenesként" használni, mert azonnal, messziről kiszúrják.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Röviden: Ennek lelke van ha alapjáratról van szó. Ezeken a csípős reggeleken több mint 10km-en van szivartón mert ha leveszem alapjárat ugyan lesz nem áll le, de éppen megy és nem tölt. Két lépcsőben alakul ki az alapjárat. A rendeshez több kell neki és elég 30 perc állás ami után már megint nem kerek a dolog. Ezért ezt a motort elővenni kis távokra nem érdemes.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Kolondrum #34402 üzenetére
10km-en van szivatón. - Te azzal tisztában vagy hogy ez minden csak nem normális?
Alapjáraton szerintem az égvilágon senkinek nem tölt a generátor."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
válasz Ferdzsoo #34405 üzenetére
Dede tölt, csak bika melegnek kell lenni a blokknak amihez reggel nagyon sok km-nek el kell telni.
bogyo112! De ha lámpa miatt megállok és éppen pöfög és ráhúzom van, hogy elég nehezen veszi a fordulatot. Majd megmutatom mi az az éppen pörög. Mint az ETZ-k pöff-----pöff----pöfff. Mindezt 1 perc alatt.
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
-
válasz Bogyó bá' #34406 üzenetére
Valóban elég neki 1-2km és már pöfög alapon valamit, hogy nem áll le, de nekem az nem ok, mert nem tölt és nehezen nehezebben veszi a fordulatot ha ráhúzom.. Még fórumon is találkoztam ezzel a két lépcsős alapjárat témával. Ez talán a leg leg idegesítőbb dolog magában a motorban. Kis távokra kár beindítani.
-
csongi
veterán
válasz Kolondrum #34411 üzenetére
Ilyen huvos reggeleken maskeppen kell elindulni, kis sebessegi fokozat, magasabb forfulat es kis sebesseg. Nem kell a kettes, eleg egyesbe 4,5 ezres fordulat, mennyivel mehetsz ilyen fordulat melett? 20kmax?
Harom utca es tolhatod vissza a szivatot. Ha gyorsan megy magas fokozatban a menetszel nagy a terheles a blokknal kicsi, ergo tulhutes lesz belole. Igy az eletbe nem tudod felmelegiteni csak a 20fokos meleg folott. Es nem csodalkozom ha sok kilometer mire vissza tolod a szivatot. -
válasz csongi #34413 üzenetére
A magas fordulattal csak az a gond, hogy rettenet hangos és én korán járok amikor a nem dolgozó szomszédok még alszanak. Ha 5. helyett 4.be megyek 60-al akkor az nagyon komoly dB különbséget jelent és kb 1000-es fordulatszám különbséget.
4500-as fordulattal olyan 60 és 80 között haladok fokozattól függően.
Amúgy igazad van, mióta a szomszéd szólt, hogy ez azért sok amit én itt reggel művelek fogok magam és max 1 percet járatom és indulok majd szépen lassan felváltogatok és max 4000-ig forgatva járok egy ideig, 10km után sem jó, de ha reggel melegítem mint korábban akkor lényegesebben jobb a helyzet. 1x kényszerből -1ben jöttem 36km-t ebből 15km M0 és a célállomáson a blokk nem égette a kezem. Az meglepett.[ Szerkesztve ]
-
válasz csongi #34413 üzenetére
Még nem hallotta senki a hangját addig nem tudjátok mennyire nagy probléma ez a környezetnek. Engem nem zavar. A kocsiriasztók egy parkolóban kórusban indulnak be, olyan 5000-es fordulatnál kapcsolnak be. A kutyák idegbetegek lesznek tőle, helyben forogva ugatnak és ugrálnak, 10-ből 9 kutya így reagál. De volt h a gazdi sétáltatta a járdám, én araszoltam a dugóban és a gazdit megrántva nekem ugrott mert épp felpörgettem váltáshoz. Tegnap átvittem valamit isminek. Messze lakik a főúttól, de amikor odaértem mondta, hogy több perccel ezelőtt már hallotta, hogy jövök.
8000 körül olyan a hangja mint semminek a dunaknyarban. Előzőskor szokott ennyit pörögni. Jellemzően 4000-5000 között járok, ez is szörnyű mert van, hogy gázra robban amit magamban érzek, vagy ha lassítok elengedem a gázt durrog. DE ha bármikor behúzom a kuplungot,elengedem a gázt akkor síri csend van.Ha lesz fejkamarám megmutatom milyen amikor több száz méterről már keresik az emberek, hogy mi a franc jön? Dugóban kicsit odahúzom és nyílik a sor. Van pár utca a környéken, hogy ha oda bemegyek és direkt meghúzatom akkor a fülem utána cseng perceket.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Kolondrum #34414 üzenetére
Feladat adott, talaj ki egy egy mozdulattal ki es beteheto db killert .
Vagy kipufogo csere vagy tegyel be egy fix db killert.
Ezt a hangos kipufogot csak a jaro kelok halljak meg es a pihenni vagyok.
Autok nagy reszeben klima van. Szezonban ablakok feltekerve, klima megy valamilyen radio vagy ilyesmi megy . Mire meghallja a motorod mar mindegy. Figyeld meg egy szirenazo autora milyen lassan reagalnak. Szerinted a hangos motor hany szazalekat erdekli? Valamikor volt ertelme zsiguli korszakban. De ma .... Novelt hangszigetelesu autoknal szerintem jelentoseget vesztette. Foleg ha te hatul vagy. Lasd az elozesed esetet
Es egyebkent is ha nincs rahangolva a blokk csak kinlodas. Es lehet ezert is melegszik lassabban, mert kicsi a fojtas es tul gyors a tavozo gazok sebessege.[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Kolondrum #34412 üzenetére
A cbf-600am is ilyen volt. Ez tök normális karbis gépnél.
Hidegen nehezen veszi a fordulatot. Ha az enyémnek odahúztál alapjáraton hidegen még le is fulladt. De ezmiatt nagybutaság 10km-en keresztül szivatóval menni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Pocee
senior tag
válasz Kolondrum #34417 üzenetére
Nekem tök mindegy,hidd el,de lehet nem is élvezed a motorozást mert azon stresszelsz,hogy nehogy 1/10-ed voltal kevesebbet töltsön a motor.
A hangos kipufogó nem egyenlő a szép hangú kipuffal.Természetesen nem ismerem a Tiéd hangját,de csak azért mert hangos még lehet irritáló.
Anno két haverom csinálta,hogy levették a dobokat és saválló csőből tettek 20centit a 4 könyök összeérkezése után.olyan hangos volt mint az állat,de amikor túrára mentünk fájt a fejük.természetesen nem ismerték be,hogy mitőlMr.Brightside
-
vendingo
veterán
válasz Kolondrum #34423 üzenetére
Nekem is karbis. Azt szoktam csinálni, hogy beindítom, majd szívatón hagyom pöfögni, addig beöltözök, elszívok egy cigit, aztán indulok is lekapcsolt szívatóval.
Ha sietős a dolgom, akkor szívatóval elindulok, de hamar le is kapcsolom kb 1-2 km után már bőven stabil az alapjárat.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Kitérő:
Az egyik ideiglenes vagy új munkatársam (még nem derült ki) taxizik. Beszállt hozzá egy orvos és szokott beszélgetni az utasokkal, elmondta a fazon, hogy ilyenkor tavasszal ugrásszerűen megnő a motoros balesetek száma. Néha nagyon durva dolgokat hoznak be. Elmondta idézem: Több a donor. és nevetett.vendingo! Na nekem így volt és működött, de kora reggel 5 felé ebből botrány lenne meg volt is. De. vagy később nem gáz melegítem, de reggel nem tehetem meg.
Feree13! Tisztában voltam vele. A tiéd már nem karbis, kicsit okosabb szerkezet.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Kolondrum #34423 üzenetére
A karbi olyan szerkezet amit minden indulás előtt kellene kalibrálni a páratartalom és hőmérséklet függvényében.
Ehelyett be van lőve egy átlagra és emiatt.viselkedik másképp.más körülmények között.
Nekem pl nagy melegekben sokkal szarabbul viselkedett hidegen a cbf mint amikor volt 13 fok kint."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Xaels
félisten
válasz Kolondrum #34425 üzenetére
Bár az én gépem elég "halk", de a szomszédságban van 2 helyen is csecsemő, meg nálunk is 14hónapos a lányom. Azt szoktam csinálni, hogy kigurulok a főúthoz egyből és amikor hideg van ott hagyom melegedni pár percig. Persze ez sem mindig elég mert nagyon nehezen melegíti fel a vizet az Eli és könnyen visszahül.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Húúú ma valahol Gödöllőnél meglesz a 60.000km. Megállok az fix lefényképezni.
[ Szerkesztve ]
-
pr1mzejEE
addikt
-
-Mosquito-
őstag
Nahh bekerült a Wilbers agresszív rugó. Berki a tökét vasalja én meg majd az utakat.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #34433 üzenetére
Akkor holnap nagy dongoles lesz ,
De ne aggodj nem hagylak el -
stairmaster
tag
Sziasztok!
A Honda FJS 600 meg a Silver Wing 600 az ugyan az a motor, csak a neve más? Mert az ismert hirdetési oldalon van mindkettőre szűkítési kör.
Köszönöm!
-
-
Type-R
őstag
ma kipróbáltam az új shoei nxr sisakomat, előtte egy sahrk evoline 3-as volt
ég és föld a különbség a két sisak között
a shark felnyitható volt, ami miatt iszonyat zajos, túl nagy volt a sisak felülete, a belső anyagtól viszketett a fejbőröm
a shoei sokkal halkabb, 120km/h-val tudok tartósan menni, anélkül, hogy letépné a fejem a menteszél, vagy nyomná a homlokomat a sisak, és a belső anyag is sokkal jobb minőségű, sőt az egész szellőző rendszer mechanikája sokkal jobb, a plexi mechanikája kifinomultabb -
-Mosquito-
őstag
válasz stairmaster #34436 üzenetére
Igen,ugyan az. Úgy keresd,hogy 560-600cm3 a kivitelnél meg robogót adjad meg. Csak a Hondát fogja kidobni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
stairmaster
tag
válasz -Mosquito- #34439 üzenetére
Köszi!
nem értem miért van egyszer a típusnál FJS600 meg Silver Wing 600 is...
Amúgy szerintetek Honda vagy inkább a 650-es burgonya?
nekem kicsit a Honda felé húz a szívem...
-
andree04
aktív tag
Sziasztok.Szerintetek megérné ha full gyári simsont állítanák össze erről az oldalról
Mennyibe állna meg a végösszeg? -
csongi
veterán
válasz stairmaster #34440 üzenetére
Akkor az
-
Mentem a nulláson óra szerint 120-al és alig tudtam utolérni a kamionokat. Azok nem 70-el mehetnek?
Ma is sikerült összefutni olyanokkal akik haragszanak a motorosokra. Valaki nem bírja elviselni a környezetében a motort. Pl előzőskor még gyorsít, ami azért nekem gond. Nem 100ló van alattam. -
válasz Type-R #34446 üzenetére
Jó igaz, ugyan annyi jó fej is volt mint amennyi nem. Volt olyan távolsági busz, hogy nem ment át a szűkületnél a haladó sávba, mert látta, hogy jövök. Tartós másodpercekig állt.
2 autó volt aki nem látott és úgy váltott sávot, pedig kerülöm a holt tereket. Biztos véletlen volt. A köszönöm gomb nagyon hasznos dolog. A gyalogosok is áááá... Még én éreztem magam szarul, hogy nem mertek menni. Egy mosolyt kaptam azért a csajtól, mert megfogtam a kocsisort. Rengeteg rendőrrel találkoztam és volt egy sárga villogó trafic control autó is, az mit csinál?
Még déltájt sikerült egy sárgát kifogni nem épp 50-el és megálltam. Mellém ért egy új mini és lejön az ablak, kiszól a gyerek, látom jót a fékek. Mondom az a baj, hogy a telók összemennek koppra és üt ahogy lassítok annyira rossz az út. Ez minden intenzívebb fékezésnél így van.
Bnőmmel voltam, még soha nem mentünk 100km-t egyben. A végén megbeszéltük és 70km körül volt az a pont, hogy meg kellett volna állni pihenni és kicsit mozogni. Hazafelé magam voltam és lényegesen gyorsabban hazaértem, úgy jó volt, tudtam tollászkodni.
Sok a bogár is, az M0-áson párat én is meg bnőm is elkapott. Olyat ütött 110-bél a bukón, hogy kajak nem láttam ki rajta és bnőm is érezte ahogy a fejem hátra koppant a bukójának. Mire meg tudtunk állni rászáradt. -
-Mosquito-
őstag
válasz stairmaster #34440 üzenetére
Honda egyszerűbb,szerelhetőbb csúnyácska gép. Burgman nagyobb/szebb,tele van elektronikával 60ekm-nél nagy általánosságban szíjat kell cserélni. Ez fájó mert cirka 140eFt-ba kerül,+ szerelés. Igaz ezt Amerikából 100eFt szíj/fogaskerék megúszod ha van kinti ismerősöd. A Honda min. 1literrel többet eszik,kisebb kerekeken gördül. Kérdés mennyi a keret rá? Burgmanból a fiatalabb K6-K7.től 2006-07 kevés Km-t érdemes venni. kb Az itthoniak kb 1,2M-től indulnak amik kintről jönnek olcsóbbak,viszont ennél a típusnál nagyon számít a valós Km a szíj miatt. Hondából általában sok a behozott,itt a tekert Km "kevésbé" számít. Szíj/görgő cserélsz és no gond 24eKm-ént. 600-900eFt már lehet válogatni. Anno én is e két kép között vacilláltam 3éve,azóta két Burgmant "fogyasztottam el" Én Burgit vennék,de ha anyagi oldal is számít nálad akkor a Hondát válaszd.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
válasz -Mosquito- #34448 üzenetére
140k a szíj arra a __??
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest