- Huawei P30 - kell ennél több?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Drágább lett a Pixel 8a
- Teljes az összecsapott Motorola csúcsmobil tudáslistája
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
ma Az EU-ban webről is telepíthetők ezzel appok, illetve bővül a nyomkövetőkre való figyelmeztető rendszer.
-
Európába érkezett a ChatGPT egyik legnagyobb ellenfele
it A Google-hátszelű Anthropic Európában is kiadja a Claude AI-chatbotot.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz Shadowbull #147406 üzenetére
Egy drágább Miele vagy Neff simán kiszolgál egy 10-20 évet, és még utána is kapsz hozzá alkatrészt - miközben például a Neff sütőt főzőlappal együtt egy fűtőszál áráért hozzádvágják. És érezni a különbséget a 300 ezres Neff és a 60 ezres indesit között. Hiába vetted 20-60 ezerért a Neff-et használtan
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vihartigris
őstag
-
pepucs
tag
válasz tboldi #147448 üzenetére
Egy körnek jó volt, legalább üléspróba megvolt minden vasra IS. A firebladet kényelmetlenebbnek képzeltem, a túrákról (v-strom, versys, gs) pedig marad a tippy toeing. Összesen 2 órát sikerült eltölteni bent Meglepett mennyire sokan voltak, főleg családosok/párok.
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Salex1
senior tag
Meglett az első motorom, végül 600S Bandit lett (2003 léghűtéses).
Tudnátok pár alap tanácsot mondani, hogy mire figyeljek rajta jobban. Kisebb és hosszabb lerakásoknál kell-e valamit tenni? Azt tudom, hogy télen csepptöltőre kell rakni az akkut, de ezt mekkora állásnál ajánlott? (egyébként ez jó?)[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Salex1 #147455 üzenetére
A Lidl-ös töltő jó, de a kisebbet venném a kisebb töltőáram miatt. Havonta egyszer szoktam rádugni, ahogy eszembe jut és kb csak a téli állás alatt. Év közben nem maradt ki hónap, hogy ne mentem volna vele. A Landport akku 5,5 évet bírt, most is Landport került bele.
Hátizsákra való esővédő jó lehet ülésre is. Madáürülék és csapadék ellen is véd. Viszont eső után a pára megreked alatta.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Biqci
aktív tag
válasz Salex1 #147455 üzenetére
Jó választás. Annyi az általános dolgokon kívül, hogy a neutral jeladó szereti megadni magát. Úgy veszed észre, ha hideg a motor van üres jelzés, de ha bemelegszik nincs. Vagy cseréled a jeladót, vagy leveszed és a letörött vagy sérült vezetékeket újra forrasztod. Én ezt csináltam, nem atomfizika. Utána bombabiztos lett...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
HoaryFox
őstag
válasz pietrrr #147459 üzenetére
A mai telefonokban lévő optikai képstabit szét tudja rázni, ha a telefont a kormányra szereled. Vannak olyan megoldások, amik ezt kiküszöbölik, de többeket láttam, hogy inkább céleszközt használnak okostelefon helyett.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
vlevi
nagyúr
válasz pietrrr #147459 üzenetére
Nnna, én most láttam facsén valahol olyat, ami a kettő között.
Aliexpresses Android Auto fejegység felszerelhető motorra.
Direkt vízálló, izé, satöbbi kivitel.
Igen, ez azért jó, mert a telefonod nincs kitéve a napra, esőbe, nem rázod szét, satöbbi.
De ugyanazokat az alkalmazásokat (amit úgy készítettek, hogy AA alatt is működjön.) használod, amit egyébként a telefonról is.
Navigál, szól a zene, jelzi, ha hívnak, satöbbi.
Akinek esetleg van az autójában AA, az tudja miről beszélek.
Ha pedig 1-2 évente cserélgeted a telefonodat, de az AA fejegységet nem, akkor rögtön megspórolsz telefon cserénkén 10-20 sokezer forintot, mert nem kell új tartó, vízálló tokomtujamicsoda.
Legalábbis én ezt olvastam. Mivel nincs ilyenem, ezért nem tudom, mennyire használható a valóságban.[ Szerkesztve ]
-
pietrrr
aktív tag
válasz Shadowbull #147463 üzenetére
Én guglimepszet vagy wazét használok, mást nem próbáltam.
Ausztriában volt hogy bevitt erdei útra, de ezt járműtípustól függetlenül megteszi.
Egy általános, vezeték nélkül töltő telefontartó van a kormányon, pont emiatt volt kitétel a vízállóság és vezeték nélküli tölthetőség a legutóbbi telefoncserénél. Össze van kötve a sisakomon lévő kommunikátorral, így zenét hallgatni, hívást fogadni is tudok.
Bringás időkből elég friss emlékeim vannak dedikált bringás computerekről, de azon kívül, hogy talán lassabban merül és strapább a külseje, csak hátrányokra emlékszem okostelóval szemben. Ezért is kíváncsiskodom, hogy ezek a motoros navik kínálnak-e valós előnyt, vagy sokkal inkább csak maketingfogás a kategória. -
Shadowbull
addikt
válasz pietrrr #147465 üzenetére
A motoros navik motoron való használatra vannak optimalizálva. Ahhoz van tervezve a hardver, a szoftver. Célszerszám.
Nyilván lehet telefonon is navigálni, bár arra kíváncsi lennék hogy hogyan lehet gpx útvonalat importálni (biztos lehet, még nem próbáltam) vagy mennyire látod motoron direkt napsütésben a képernyőt.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Sys85
veterán
válasz Shadowbull #147466 üzenetére
Én a Calimoto appot használom ha célszoftver kell.
Igaz előfizus több funkciója és nem is mondanám hogy olcsó, de nekem jobban megéri (lehet bele gpx fájlt importálni és működik offline is).
Direkt motoros navi aránylag ritkán kell, hétköznapi motorozásra meg nekem tökéletes a gmaps/waze is, szóval egy motoros navi árából nagyon sok évig elnavigálok a Calimotoval amikor erre van szükség.
Általában felsőkategóriás telóim vannak, így egy kis esőtől sem kell tartani (plusz van quadlock esővédő is a telómhoz ha elkapna az özönvíz), a jelenlegi fényereje meg automata csúcsban 2000nit, szóval az erős direkt napfény meg sem kottyan neki.
Nakeden nem nagyon fér el egy normális motoros navi, szóval nekem tökéletes a telefon erre, plusz könnyebb is elrakni mint egy navit.Persze ha nagyon sokat túráznék, akár évente több napos túrákra is mennék külföldre, akkor jó lenne egy dedikált navi, de akkor nem is Horneten ülnék.
R1200RT-n volt BMW (Garmin) navim.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
vlevi
nagyúr
válasz Shadowbull #147466 üzenetére
"A motoros navik motoron való használatra vannak optimalizálva."
Ez is egy szempont. Pl. nem kapacitív az érintőképernyőjük, hanem rezisztív, ezt lehet a kesztyű hegyével is böködni, érzékelni fogja.kuglimepsz általában tényleg jó lenne sokmindenre, én is főleg azt használom, mert egyszerűen kezelhető.
De, ahogy előttem írták, az útvonal minőségét nem nagyon veszi figyelembe. Ha úgy adja ki a lépés, akkor betervez erdészeti úton keresztül is.[ Szerkesztve ]
-
Zoli bácsi
őstag
Urak, véleményt, ötletet kérnék.
Újrakezdő motoros vagyok, régen végigmentem a szocimotoros szamárlétrán, Simsontól Mz-kig, 50-250ccm3-ig, ugye nőülés után azt hittem "kinőttem" ebből, eladtam mindent.. De kellett valami kétkerekű, az idő múlásával, 3 évig egy 125-ös robogó állt a garázsba, de annyira nem szerettem, tavaly áprilisba beújítottam egy Benelli Imperiale motort. Semmiféle motoros ruhám nem volt, persze igyekeztem zárt ruhát használni, de nem motoros cuccot. Jó időben, hobbi célra használom a motort, magyarán, ha elindul a vezérhangya, kitolom, pöcc-röff, aztán gurulok egyet, jobbára 100-120km-es körben (Bakony, Balaton, Kőszegi Hg, Őrség belefér). Kinőttem a száguldásból, meg a motor sem az a stílus, kényelmes, országúti tempóban kanyargok. Azért tudtam, hogy kell egy motoros ruha, de sokat rákölteni sem akartam, pár ezer kilómétert megyek egy évben előreláthatólag. Névnapomra mondtam a mamának, vegyen nekem egy motoros ruhát, ma voltunk Győrben, lett egy Shox bolt itt is, oda mentem be. Nem kértem előtte tőletek tanácsot..Mert úgy gondolom felesleges. Adok a tapasztaltabbak véleményére, nem erről van szó, hanem arról, hogy egy nagyon elbaltázott ember lettem, közel 2 méterhez 120kg jelenleg, 135-ről indultam persze. Átlagnál szélesebb vállakkal, szóval a Mentőszolgálat, ahol dolgozom, nekem külön gyártatott ruhát, legnagyobb, 4XL méretből is bővített.... Szóval megszoktam, nem azt veszem ami tetszik, hanem ami jó rám...
Bementem a motoros boltba, jól képzeltem, az akciós (Shox regisztráció után 29K HUF, 39 helyett) motoros kabátból a 7xl méret is kicsi volt vállba. Felpróbáltam több kabátot, végül azt mondta az eladó, meg a mama, hogy ebből az újdonság kabátból az 5XL(legnagyobb) méret ami méretre legjobb: [link] Ez lett. Egy ilyen nadrág lett mellé: [link] 4XL
A kabátban a gerincvédő szivacsprotektort ilyenre cseréltettem: [link] Nem biztos hogy pont ez, de ilyesmi, amit ajánlottak, azt tetettem bele.
Vettem még egy maszkot, [link] Aztán úgyis otthagytunk egy százast....Mára ennyi.
Kérdéseim:
A legfontosabb, mert ugyan mondta az eladó csaj, hogy tisztítással vigyázni kell, meg van külön mosószer a textil ruhákhoz náluk..De elfelejtettem a végén megkérdezni a tisztítást, meg vegyszert venni. (Éjszakás voltam, elég hülye az ember így másnap)
Szóval a kérdés, kell ez a (vagy más) speciális szer a textil motoros ruhához, vagy hogyan mossuk?
Egyenlőre motoros csizmát nem vettem, vannak itthon jó minőségű munkavédelmi bakancsok, magas szárú, acél betétes, még bontatlan doboz is van, régen pár évente kaptuk.Azon agyaltam, ez jó lehet motoros felhasználásra..? Vagy legközelebb csizmát is vegyek?
Kesztyűm van, azt tavaly motorral vettem, ilyet: [link]
Szóval ez a kezdő felszerelésem. Érdemes még valamit beszerezni, protektor...vagy valami.
Köszönöm előre is! -
Steven
addikt
válasz Shadowbull #147466 üzenetére
Bmw connected mobil app kezel gpx et.
Egy értelmesebb mobil bőven látható napfenybe.
Amúgy szerintem ízlés dolga én biztos nem veszek 300 e ért még egy kütyüt navigálni.[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
dellfanboy
őstag
válasz Zoli bácsi #147470 üzenetére
munkavédelmi bakancs nem motorozáshoz van kitalálva. nemtom milyen bakelló, de némelyikben váltani se egyszerű. én csizmát is vennék mindenképpen, de nem a shoxban hanem a daytona-ban.
mivel új ruháról van szó, én a gyártó utasításait követném, minthogy random forum userekra hallgassak, ha lesz garis ugyintezesed meg a vegen ebbe is belekötnek...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Shadowbull
addikt
válasz Steven #147471 üzenetére
Elsőre én is azt fogom kipróbálni, előszedtem egy már nem használt telefont a szekrényből, meg a kollégám el akarja adni egy használt Connectedride Cradle-t.
De ez ugye erősen márkaspecifikus, más márkájú motorral tudtommal nem megy.
De aztán ha úgy alakul lehet veszek egy Connectedride Navigator-t, majd meglátom. Én alapvetően híve vagyok a célszerszámoknak.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Steven
addikt
válasz Shadowbull #147473 üzenetére
Csak BMW vel megy , de próbaüzem mód van rajta, szval ki tudod próbálni. Kormányról tudod irányítani, szerintem teljesen jól működik. Ahogy a videókat elnéztem ugyanazt tudja mint a gyári navi 6. Legalábbis én még nem jöttem rá különbségekre.
Csak egy bajom van ,hogy a tartóba nem fér be tokkal a telefon. (Meg h durvan draga) De nem bántam meg hogy megvettem.
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Salex1
senior tag
Ha közterületi fizetős parkolóban állok meg (járdán nincs hely) kell fizetni a parkolásért?
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #147470 üzenetére
Azért vettem Serpentize kabátot, mert vállalták a méretre igazítást. Felpróbáltam a közeli méretet, az eladó pedig mérte, hol merre kell igazítani és ahhoz gyártották. Mivel ez egy textil kabát, amire különösebb vízállóságot nem vállaltak, sima mosószerrel mosom. Anno a drága Columbia kabáthoz megvettem a speciális mosószert. Gari lejárta utáni évben egy komoly esőben beázott itt-ott, bementem az üzletbe és szó nélkül cserélték, csak a blokkot mutassam meg.
Ugyanilyen gerincprotektor van benne, ami a maga kategóriájában jó, de amúgy kevés. A merev, kemény műanyag a jobb, ami leér derék alá is, csak ez nem épp utcai viselet.
Acélbetétes bakancs hideg lesz, amellett addig véd, amíg nem deformálódik. Ismerek olyat, akinek a lábára ráesett valami, a lábfeje kijött a topánkából, de pár lábujja ott maradt...
A motoros oktatásra én se vettem motoros lábbelit, sima 5.11 Tactical bakancsot vettem. Kényelmes, de a bordás talpa zavaró a lábtartón, illetve nagyon szépen látszik a váltókar nyoma az orrán, illetve a jobbon a lábtartó feletti kosz nyoma. Egyszerűen nem ott van erősítve, merevítve, ahol motorozás közben még elegendő kényelmet ad. Ami olyan, abban viszont járni kell megtanulni. Sajnos a motoros csizma járáskomfort és biztonság terén ellentmondásos.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
bacus
őstag
Most akkor előlről kezdjük a navigátor vs telefon témát?
Steven, megnézted te az én navi6-mat? semmi köze egy telefonos apphoz. A garmin az garmin, sok hülyesége van, de ha ezeket megtanulod, akkor boldog leszel vele.
A connected ride navi és a cradle+telefonon a bmw navi app is tomtom alapú, ezért ez igen nagy váltás, gyakorlatilag meg kell tanulni ennek a hülyeségeit, mert vannak.A kezeli a gpx-t, az nem ugyanaz, minthogy van a menüben egy importálási lehetőség. A garmin gpx-éből is több verzió van, de a lényeg, hogy ebben lehetnek pontok, komplett nyomvonalak, meg egy adott útvonalhoz szükséges néhány pont. Aztán az importálás után lehet átalakítani, hogy az egyik navin és a másik navin legalább hasonló legyen... sőt ez még azonos készülékeknél is más lehet, mert eltérnek a navigációs beállítások. (pl mehet autópályán, legrövidebb út, legrövidebb idő, kanyargósra tervezzen, a legújabbaknál az is 5 fokozatban állítható)
Eljutni pár helyre, főleg, ha mindegy, hogy merre visz, akkor mindegy milyen navit használsz, lásd, legyen időjárás álló, ne merüljön le, és néha kesztyűben is tudd kezelni..
A napokra szétszedett, itthon előre pontosan megtervezett túrázáshoz én még nem találtam telefonra jó appot. (bmw appját nem tudom használni a cradle nélkül)Egyébiránt, annyira más a kettő, hogy én mindkét fajtát használom, pl odatalálni valahova kizárólag a gmap-t, de túrázni meg 95% garmin/bmw navi-t.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #147478 üzenetére
Köszönöm, számítottam rád, hogy véleményezel. Emlékeztem erre a kabátra, említetted már. Csak nehezen szánom rá fogy Pestre utazzak, Győrben viszont rendszeresen járok, itt lakik a lányom,
Veszek cipőt is, belátom, kell, csizmát annyira nem szeretnék, de egy motoros cipő minimum kell.
Azzal leszek meglőve, hogy az eddigi dolog nem működik majd. Tehát amíg nyáron elmentem egy sima, zárt utcai ruhában valahova, megálltam egy bokor mögött, átöltöztem, póló, rövidgatya, a kiskabát farmer ment a dobozba. Most ezt nem tudom megtenni, ennek a motoros ruhának kicsi lesz a 43L-es doboz, ennek egy utánfutó kéne.... Bár ha kiveszem mindenből a bélést, valószínű kisebb lesz, kabátban 2 bélés van. Majd elválik. -
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #147480 üzenetére
Én is nehezen szánom magam ruhavásárlásra. A jogsihoz a bakancsot viszont Bécsben vettem. Kinéztem egy típust, amit fel akartam próbálni. Budapesten nem volt készleten a net szerint, mindenhol csak rendelésre. Debrecenben van a hazai importőr, de nem esett útba. Bécsben sógoromnál voltunk látogatóban és elmentem egy airsoft boltba, ahol a bakancs mellett mást is vettem.
Mondogatják itt, hogy Bécsben is vannak jó motoros ruházati boltok, ha arra járok, benézek majd. Lassan kifogyok a kabátból, ha kikerül a bélés és nem kell alá a pulcsi sem, akkor biztosan nagy lesz már.A gerincprotektor a legnagyobb a ruhatárban, az limitál. Összehajtani, összegyűrni nem feltétlenül szerencsés, meg marha erős tartása van ahhoz, hogy egy szatyorba begyűrd.
Én úgy szoktam összehajtani, hogy a hátára ráhajtom az egyik elejét, a másikat, egyik karját, másik karját és ennyi. Így egy kb 1 méter magas kévét kapok, amit sehogy nem tudok elhelyezni a motor környéki tárolókban.
A sisakba belemegy a kesztyű, csősál, maszk és így a dobozba. Még a térvédő is elfér ott. Bár nyári melegben, amikor összeizzadom a sisakot, nem hiszem, hogy zárt helyre akarom tenni. Inkább nyitott plexivel az állvédőn a láncot átvéve zárom le a felnihez. De a kabát akkor is kérdés.A robogón az ülés alatt a csomagtérben van egy kampó és adtak hozzá egy rövid acélsodronyt, ami két hurokban végződni. Elvileg a D-gyűrűn átfűzve a sisakot a robogó oldalára lehet lógatni. Ezt továbbgondolva lehet, csinálok egy hosszabb sodronyt kábelharisnyázva, amit át tudok fűzni a kabát ujjain és így ott tudom hagyni az ülésen. A Decathlonos nagyhátizsák-huzat végigéri a nyerget és elég buggyos is. Szerintem aláférne a kabát is hosszában.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Shadowbull
addikt
válasz macilaci78 #147481 üzenetére
"Mondogatják itt, hogy Bécsben is vannak jó motoros ruházati boltok, ha arra járok"
Bécsben van Louis, kettő is, annak egész jó a kínálata. Van Polo is, azt nem ismerem.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Sys85
veterán
válasz macilaci78 #147481 üzenetére
Már nem emlélszem hol, de láttam már webshopban ilyen sodronyos lopásgátlót kabáthoz is.
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
tag
válasz Shadowbull #147463 üzenetére
Én a Calimoto-t is használom
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Shadowbull
addikt
válasz djeperto #147485 üzenetére
Az olyasmi mint a Kurviger. Én azt próbálgattam már, az eljárás valószínűleg az lesz, hogy Kurvigerben pc-n megtervezem az útvonalat aztán GPXben átveszem a BMW appba, és a motoron azzal navigálok, mert az rendesen integrált a motor rendszereibe.
Majd ha kipróbáltam akkor elmesélem hogy ment
Az első útnak ezt tervezem.[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
vlevi
nagyúr
válasz macilaci78 #147481 üzenetére
"csinálok egy hosszabb sodronyt "
Én hordok magammal bicikliláncot, pont ezzel a céllal. Átfűzöm a sisakon, a kabát ujján, és az utaskapaszkodón.
Tudom, nem tökéletes, mert, aki erővágóval megy kabátot, sisakot lopni, azt ebben nem akadályozza meg, de eddig még mindíg rajta maradt minden a motoron. -
-
gonger
senior tag
válasz djeperto #147485 üzenetére
Én is megbarátkoztam vele tavaly, nem volt egyszerű, de szeptemberre kiismertem és tetszik, hogy gépen jól tudok vele előre tervezni. Szlovákiában pl tök jó utakat adott be, amikre magamtól sosem mentem volna.
4-szer 1 hetes előfizetést vettem, mert így jött ki. Év végén volt akció, amiben azt hiszem kb fél áron vehettem volna éves előfizetést, de nem engedte, mert már volt meglévő regisztrációm. Azzal nem álltam le szüttyögni, hogy új email címmel, új regisztrációt csináljak. -
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #147478 üzenetére
Na, Jártam Győrbe, bementem a Shox-ba cipőt nézni.
Tudom, nem az igazi egy cipő, de én a csizmára nem tudtam rávenni magam. Sosem megyek "csak motorozni", túrával, sétával egybekötöm. Ez megoldható jobban egy cipővel. Na, ilyen motoros cipőt vettem: [link] A 48-as pont jó méret, persze összevetettem a 47-es cipőm akkora, szóval csalós a méretezés..Mindegy jó a méret, kényelmes, elhoztam.Gondolom kondi cipőnél többet ér.
Bár kiköltekeztük magunkat a héten (150 ezret hagytam náluk), rákérdeztem felnyithatós sisakra, és volt a méretembe. 3XL pont jó, persze gyorsan visszatettem (mama pillantását látva), majd jövő hónapban... [link]
Valahol olvastam, lehet itt..Szóval valaki azt mondta, egy alap, olcsó motoros alap felszerelés 200-300e. forint. Pontosan. Nekem sisakom volt, de ha azt is veszek, 200 fölött vagyok, és szinte legolcsóbb kategóriából válogattam. Ennyit ér a pénzünk. -
pepucs
tag
válasz Zoli bácsi #147490 üzenetére
Kezdőként oktatás előtt besétáltam a shoxba 2022 áprilisban az alapfeltételek listájával:
- Protektoros kabát/pulcsi: Scamper 45.-
- Cipő forma genesis: ~40
- Bukó: Fejméretre sajnos csak az AGV-k stimmeltek pedig a legolcsóbbtól indultunk a próbával: K3SV akkor ~120
- Kesztyű ~20
- Térd prot. ~21
A bukón kívűl minden budget cucc volt Nem nagyon lehet ennél olcsóbban kihozni az új bolti teljes felszerelést szerintem. Esetleg ha sablon méret valaki, xlmoto és társairól berendeli akkor megúszhatja 80 alatt."azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
A Zéé
addikt
Idei HUMDA tréningek:
Részletek:[link]
Just a simple Lineman...
-
bajaki
őstag
Sziasztok!
Suzuki GSXR 750 k1-k3 széria
Vezérműlánccsere + szelephézagellenőrzésért reális munkadíj 85.000 Ft (+ anyagköltség) szerintetek?
-
dellfanboy
őstag
válasz bajaki #147494 üzenetére
hol?
ha nembírod megcsinálni reális,
de
én legutóbb tizenéve csináltam haverral, reggel kezdtük, de délben már fenn voltunk a mátrában. szóval nem egy wasistdas. hány órát számláznak ki?mondjuk az k4 volt
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
bajaki
őstag
válasz dellfanboy #147495 üzenetére
Vidék (Bács-Kiskun).
Műszaki beállítottságú vagyok, magamnak csinálom az alap dolgokat (olajcsere, szűrők cseréje, fékfolyadékcsere, fékgenerál (múltkor például teljesen szétszedtem a féknyergeket), deknik le-felrakása, stb.)
Ha nagyon beleásnám magam, szinte biztos, hogy meg tudnám csinálni, de kérdés mennyi időm menne rá összesen? Vezérléssel meg nem szívesen játszok ha nem vagyok biztos magamban, így ezt most inkább szerelőre bízom. -
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #147493 üzenetére
Nekem kimarad, én 17-én erre megyek. Kíváncsi leszek rá
#147497 vihartigris
Ha még nem voltál, szerintem ne hagyd ki![ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
bardi
aktív tag
válasz bajaki #147496 üzenetére
Ha lapkás a hézagállítás, azt is vedd figyelembe, hogy még azt is venned kell hozzá. Nem tudom ennél a motornál hogyan van megoldva. Én tudom, hogy meg tudnám csinálni, ha van rá időm, autó motorját raktam már össze, de inkább elvinném egy szakihoz, aki megcsinálja az egészet negyed annyi idő alatt.
'92 Honda VFR 750
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- Vallás
- Mesterséges intelligencia topik
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Háztartási gépek
- Motorolaj és szűrő topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Synology NAS
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest