Hirdetés
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Netfone
- Samsung Galaxy A17 5G – megint 16
- Poco F8 Ultra – forrónaci
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Örömkönnyek és üres kezek a TriFold startjánál
- Milyen robotporszívót vegyek karácsonyra? (2025)
- Töltő már van a Galaxy S26 Ultrához
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bekerül az Apple Pay és Google Pay a Budapest GO alkalmazásba
-
Mobilarena
A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
River
Arcképgyáros
Azon gondolkozom, hogy feljelentsem-e. Gyanús nekem, hogy még 18 sincs a srác. Neki sem, magamnak sem akarok fölösleges kellemetlenséget és a rendőrség idejét sem rabolnám ilyen hülyeséggel, de valamit tennem kell!
Szia!
Először is a kábel már nem javít a dolgon attól még nem úgy kaptad meg a billentyűzetet ahogy szeretted volna. A kábelt nem kellett volna megvárni hanem rögtön visszaküldeni.
Jelenleg megírtad neki, hogy így nem felel meg neked az eszköz továbbra sem?
Elzárkózik a visszavételtől? Vagy bármilyen kompenzációtól?Ha igen akkor először jelenteném a hirdetésben lévő jelentem gombbal. Írd le a teljes sztorit és valószínű az adminok segítenek a problémádon. Még ha nem is veszi vissza vagy nem kompenzál MINIMUM egy Negatív értékeléssel jutalmaznám (szintén leírva a teljes sztorit). Nyugi ha jól fogalmazod meg az életben nem vásárolnak tőle látatlanban postai úton.
-
River
Arcképgyáros
válasz
Albert.Tamas
#3810
üzenetére
Végül visszavetted? Mert az értékelésben azt írja: "Saját költségen javíttatom, tanultam belőle."
Bár személyesen vette meg és jogilag nem tud mit csinálni de a negatív értékeléshez viszont van joga ha ő személy szerint nem volt elégedett.
Az már egy másik kérdés, hogy a "kellemetlen zúgó hang" 1000 dolog miatt lehet. Nekem egy hasonló nyomtatóm van és van alapjáraton ilyen kis idegesítő kis cicergő, enyhén sípoló hangja.(és ha csinálok rajta valamilyen műveletet akkor elhalkul vagy megszűnik)
Szóval ez egy érdekes eset
Ha logikusan nézzük akkor feléd billene az igazság mérlege, mert személyesen ott volt fél órán keresztül és próbálgatta. -
River
Arcképgyáros
-
River
Arcképgyáros
Azért ez nem feltétlenül van így. Ha jelented a hirdetést és leírod a konkrét esetet akkor lehetőséged van csak neked értékelni. Legalábbis nekem volt ilyen esetem.
A kolléga kicsit türelmetlen volt (persze nem szép dolog, hogy elolvassuk az üzenetet és nem válaszolunk de könyörgöm alig telt el az egész tranzakció óta 1,5 nap, és végül ki is derült, hogy feladta).
Az a baj a nepperekkel meg azokkal akiknek sok szabadidejük van mint nekem, hogy hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy a leendő üzletfelünk is kb annyit ül a Hardverapró előtt mint mi. Pedig ez nagyon nem így van. Hosszú-hosszú hónapok volt mire én is beláttam, hogy el kell engedni. Valakivel lehet gyorsan üzletelni és van akivel nem. Meg vannak azok akik személyes sértésnek veszik ha ennyit kérdezősködünk.
Kár ennyiszer rákérdezni mint a kollégának mert ha valaki túl "kényelmes" akkor ha beszarunk se fogja feladni előbb az illető...Sokminden közbejön, munka, család stb.
És mintha itt írta is volna az eladó, hogy megcsúszott a munkájával. Tehát nem arról van szó, hogy egyáltalán semmit nem írt...Na mindegy örülünk, hogy megoldódik

-
River
Arcképgyáros
válasz
rodman73
#3774
üzenetére
"Ezekben tökre igazad van, de ha a javító leteszteli nálam és egy másik gépen miért nem müködik?"
Valószínűleg azért mert tönkrement a kártya. Vagy már hibás volt eleve. De sajnos mielőtt szervizbe vitted szétszedted te is és.
Idézlek:
"A javítás után arra jutottak hogy rosszul lett thermal padozva, azaz én csesztem el. Neten néztem hogy hová mekkora pad kell, mondom ok, benéztem."
Én nem azt mondom, hogy bármit is te rontottál el. Csak annyit, hogy nagyon nehéz bizonyítani, hogy ki is a hibás..Az egész történetben amit másképp kellett volna csinálni az az, hogy tesztelés után amint tapasztalod a hibát, írsz az eladónak és próbáljátok megoldani a dolgot és mindketten tartjátok magatokat a megbeszéltekhez.
-
River
Arcképgyáros
válasz
rodman73
#3772
üzenetére
Na itt már több probléma is van. Amikor "egyszer jó volt és egyszer nem" akkor kellett volna felvenni a kapcsolatot az eladóval. Itt utána nagy hiba volt, hogy szétszedted és próbáltad megcsinálni. Nincs az a szerv vagy admin akinek lehet bizonyítani, hogy nem te rontottad el véletlenül. Hagyni kellett volna, hogy a szervizes nézzen rá ha már megbeszéltétek ezt a dolgot.
"Csináltam 5-6 video kártyát már, idáig mindegyik jó volt."
Ez szintén semmire nem garancia sajnos."A javítás után arra jutottak hogy rosszul lett thermal padozva, azaz én csesztem el."
Ez egy kellemetlen dolog de sajnos kulcsmondatként szolgál.A többit elolvasva sajnos (és ez a saját véleményem), hogy ez egy szerencsétlen helyzet de nem bizonyítható, hogy az eladó valóban hibás kártyát adott el. Ilyenkor ezzel a helyzettel nem lehet mit kezdeni.
-
River
Arcképgyáros
válasz
rodman73
#3769
üzenetére
Nem szeretnék beleszólni ebbe az egészbe de azért egy pár dolgot nem ártana tisztázni, miután láttam a hirdetésed:
-Ilyen jellegű hirdetést nem adunk fel aprón, mert az apró az nem egy fórum. Egy ilyenért amúgy simán feljelenthet becsületsértésért. Ő tudja így már bizonyítani a becsületsértést, te viszont elég nehezen tudod bizonyítani a kártya problémáját. Később polgári per is lehet belőle.Elmondom mi lett volna és a jövőben mi a menete egy ilyen adás-vételnek és kérlek írd meg most, hogy ebből mi valósult meg(illetve kérdés is van):
1, Megveszed a terméket
2, A termék hibás véleményed szerint
3, Felveszed a kapcsolatot az eladóval, hogy valami nem kerek
4, Ha nem válaszol akkor vagy kérsz itt tanácsot vagy inkább jelented a hirdetést. A moderátor jelzi neki, hogy válaszoljon a problémádra.
5, Ha amúgyis válaszolt akkor megoldjátok a problémát.
6, Te ugye elvitted szervizbe. Ezt közösen beszélted meg az eladóval vagy saját magad döntöttél így?
7, Mit mondott a szerviz miután kifizettél 20.000 Ft-ot?
8, Miért rakod fel utána úgy a hirdetést, hogy semmilyen probléma nincs megemlítve a kártyával kapcsolatban?Én csak abban szeretnék segíteni, hogy ezt ne csináld, hogy ilyen hirdetést raksz fel amit linkeltél. Mert ez nagyon nem jó út a probléma megoldására.
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Black Ops 7
- EU-s vám vethet véget a nagyi temus vásárlási lázának
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Az SK Hynix elárulta, hogy meddig nem lesz elég memória
- Monitorkalibráló eszközök
- Suzuki topik
- A Retro Games feltámaszt egy legendát
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 128GB Natural Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4226
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / 32GB DDR4 / RTX 3070 8GB / 512 SSD
- Dobozos! Xbox Series S 512 GB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- Eladó Honor X7a 4/128GB Kék / 12 hónap jótállással!
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 7000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest


Elnézést kérek! 


