- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bortschy
csendes tag
Helló!
Abban kérném a segítséget, hogy mi a teendőm akkor, ha egy csomagküldő futárcég károsított meg?
Esetemben két futárcég dolgozik együtt. Az egyik - nevezzük A-nak, - felveszi az adatokat, számláz, a másik - nevezzük B-nek - pedig a konkrét szállítást végzi.Kettőből kettő csomaggal volt gond.
Az egyik csomagomat rendben kézbesítették, de az utánvételi összeget hetek óta nem kaptam meg.
A másik csomag pedig egy az egyben elveszett. "A" cég azt az utasítást adta "B"-nek, hogy a csomagomat saját telephelyükre szállítsák. (Ellentétben az eredeti címmel) "B" addig volt benne a folyamatban, míg utolsó lépésként átadták a csomagomat "A" emberének. Erről kézbesítési jegyzőkönyv is készült.
"A" esküszik, hogy nála nincs a csomag. (magyarul elnyelte a föld)Az egész múlt hetem erről szólt, intézkedtem, nyomoztam, de egyik telefon sem vezetett célra. Végül azzal záródott a folyamat, hogy lepasszoltak azzal, hogy írjak e-mailt a kárigényemről. Megírtam.
Azóta a cég nem elérhető, a honlapjuk nem működik, a telefon ki sem cseng, az e-mailekre vagy nem válaszolnak, vagy automatikus üzenet jön vissza, hogy nem elérhetők.A fogyasztó védelemnél a bíróságot, vagy a rendőrséget ajánlották.
A kérdésem az, hogy melyik utat válasszam, melyik a célravezető(bb), melyik a gyorsabb?
Mire figyeljek?
Illetve a kártérítésnél mit írhatok még bele, a csomag konkrét árán felül (erkölcsi kár, hitelrontás - általam készített ajándéktárgyak voltak a csomagban, melyek rendelésre készültek, és a megrendelőnek mentek volna -, telefonszámla, amit az intézkedéssel töltöttem..) Ezekből mit írhatok bele?Csomagjaim konkrét kárértéke 38.200 Ft, + az előbb felsorolt egyéb dolgok.
Segítséged előre is köszönöm!
Üdv.:
Bortschy
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...