Hirdetés
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
-
Mobilarena
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chal
addikt
Bármilyen DLP link szemüveg jó hozzá elvileg. A vetített képből kapja a szinkront, tehát nem kell semmilyen érzékelőt kikábelezni. Hogy a gyári 20-30eFt-s szemüvegek és a kínai rendelős oldalakon található 20 dollárosak között van e bármi eltérés azt nem tudom. Az biztos hogy a kínai is működik, és én ilyet fogok rendelni mert 2db esetén 50eFt-t spórolok, és rosszat nagyon nem hallottam ezekről. Ha mégis annyival szarabb, akkor meg inkább nem kell a 3D, 50-60 ezret nekem nem ér, 8-at is csak ímmel-ámmal
-
cecil
aktív tag