- Mobil flották
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Ismét láthatjuk hogy fest az Enotria: The Last Song
gp A korábbi halasztások után szeptember közepén elviekben végre megkapjuk a teljes kiadást.
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #205070 üzenetére
Arra építenek, hogy újat nem nagyon kapsz mostanság, vagy ha éppen vesznek is fel rendelést, akkor marha sokat kell rá várni. A használt meg azonnal elvihető.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #205073 üzenetére
Valóban?
Vagy csak erre a mislenyi kereskedésre vonatkozik?[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #205073 üzenetére
Akkor itt a megoldás. Hozz el egy Scross-t, amíg van. Ha megunod/találsz jobbat, akkor eladod drágábban perceken belül, és veheted azt, ami tényleg tetszik. Még marad is pénzed mittomén' bitcoinra vagy befektetési aranyra...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tresh
addikt
válasz szabonagyur #205079 üzenetére
Nincs ezzel bajom ha úgy nézzük hogy egy 3-4 éves használt autó árat megtoljak a piacon mert nincs új autó. De pl egy 10éves autó ára azért vicces hogy, ugyan azon a szinten van mint pl 2-3 éve..és az idő alatt nem lett újabb se jobb állapotú.
-
barnam_
nagyúr
válasz szabonagyur #205079 üzenetére
Kánaán már* sose lesz, max az irreálisan drága használt autók ára fog lejjebb menni ha lehet helyette venni értelmes időn belül új autót.
* az, hogy eddig volt-e, mindenki döntse el maga
-
tresh
addikt
válasz szabonagyur #205083 üzenetére
Szerintem lassan pukkanni fog a lufi és ha nem is jelentősen, de normalizálódni fog az árazás. Bár aztán lehet tényleg az nyer akinek 5 autója van és abban tartja a pénzt
#205085KoVee84: a belével szerintem nehezebben lehet megbarátkozni.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #205079 üzenetére
Nem eleg ha javul a forint. Az autogyartok beszallito lancai is atalakulas alatt vannak es a chiphianyt is meg kell oldani.
A nemet osztrak piacokon is dragulas van. 10-15% a 15-20ezer euros autoknal.
En ugy latom hogy leghamarabb nyaron lesz javulas. (>ertsd megall a dragulas(az osztrak piacon mintha most megallt volna, de lehet hogy ez csak a szokasos eveleji gyer kereslet miatt) es utana egy nagyon enyhe csokkenes indul a hasznaltautok araban) -
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #205099 üzenetére
Az emberek nagyon nagy része teljesen homályban van. Pl. rengetegen úgy váltogatnak fel a manuális váltós modernebb autókkal, ahogy azt a komputer jelzi. A Skodámat is egy jogásztól vettem, Ő is így használta. Szerintem sosem járt 2000-es fordulat felett előtte...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz szabonagyur #205109 üzenetére
Nem CVT, ebben nem volt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #205102 üzenetére
Kézi váltóra csere költségét számoltátok már? Csak eszembe jutott, környéken is ez lett a vége egy CVT-s Focus-nak, mármint hogy át lett alakítva, ezáltal nem lett vége
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #205169 üzenetére
a bégetés állítólag azért van, mert nyomatékmaximumhoz kapcsolódó fordulatszámra küldi a motort a rendszer a jobb dinamika érdekében
A 2.0 dynamic force corolla is béget, pedig állítólag 184 lóerő.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szabonagyur #205171 üzenetére
"hogy próbáljon gyorsulni"
de az bégetéssel se megy neki
-
Gergő170
aktív tag
válasz szabonagyur #205183 üzenetére
Persze, vásárlás előtt szeretnék megnézni több autót is. 3 éve volt egy 4-es golfom ott nagyon szerencsés lehettem, motorikusan bontatlan állapotban volt, 101 lóerős pd, még a gyári turbóval, sajnos azt hibámon kívül lezúztam, lehet ott fertőzött meg a dízel.
5-ös golfban is hasonló jó az 1.9 pd, vagy csak valamiért oltári nagy szerencsém volt a 4-essel? -
user12
őstag
válasz szabonagyur #205217 üzenetére
Igen, valamennyire biztosan.
Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #205236 üzenetére
Toyota Hibrid rendszer van benne teljesen jo. A hozza tarsitott benzinmotor az a Ford sajatja de azzal sincs gond.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #205240 üzenetére
Villany miatt van nyomatek, nem kell annyira porgetni mint egy sima kis ccm-es szivomotornal.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #205242 üzenetére
Geartronic-bol az 5 gangos volt a problemas a 6-os mar jo. Persze nem art ha volt benne cserelve az olaj…
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #205242 üzenetére
Szíjas 1.4 TSI-ből apró módosításokkal finomított verzió a 125/150 LE, de nem feltétlenül szűkítenék rájuk a keresésben
D4 és társaihoz egy gyors lista: 1969 ccm új 4 hengeres motor, hengerfej tömítés átégést hallottam, olajzabálást láttam, de ha euro 6 kell, nincs más opció (kivéve D6). Inkább az 5 hengereseket keresném, 1984 és 2400/2401 köbcentisek a saját régebbi motorok az említett típusban, illetve előfordult némelyik modellben a PSA DW10 (1997 ccm - az ehhez járó powershiftet kerülném automata fronton, a többihez párosított 6-os Geartronic jó cucc, de átmosásos olajcsere megéri kezdésnek (pl Vszerviz csinálja).
EF-nél van most 1.6 szívó+kézi Corolla és felkerült több Auris nemrég, esetleg látok 2.0 CR Octavia-t is, csak a manuál TSI miatt említettem. Focus mk3.5 1.5 TDCI-je is elég jól sikerült amúgy, csak ha autojmata kell, ott a fránya powershift.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szabonagyur #205245 üzenetére
Lehet elengedem az automata dolgot ahogy van.
ne :O
-
venom8888
őstag
válasz szabonagyur #205262 üzenetére
Nem feltetlen, mert nem mennek nagy tavokat,csak ritkan. Csak a diesel olcsobb auto.
-
venom8888
őstag
válasz szabonagyur #205264 üzenetére
En is erre gondoltam,de csak meg erositettel benne. Szep belso, muszerfal modern, jol nez ki az auto, bar kicsit sokat fogyaszt,de hat na.
-
venom8888
őstag
válasz szabonagyur #205266 üzenetére
Teszteket olvastam rola, tudod ujsagiroi cikkeket, meg valaki youtube video ala irta be hogy neki az van, es palyan 5l korul, de varosban 7,5-9l , azt sokallom,de hihetetlennek is hangzik.
A 125 lovas gondolom kevesebbet fogyaszt,de teljesitmenyben erezhetoen gyengebb mint a 150 lovas szerinted? -
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #205269 üzenetére
Ha nem magas fordulaton veretsz akkor a nyomatek kulonbseg tobbet szamit.
1.8tsi utan a 2.5i hiaba (lo)erosebb, varosban olyan mint egy lomha rinocerosz (250Nm@1500 vs 230Nm@4400).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
venom8888
őstag
válasz szabonagyur #205301 üzenetére
Koszi a valaszt
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #205318 üzenetére
Robot kérdezd meg a Renault topikban (vagy esetleg privátban), szerintem tudna hasznos infóval szolgálni.
-
Gergőke88
addikt
válasz szabonagyur #205318 üzenetére
Gondolom a mai TC teszt eredménye. Ott sokmindent leírtak, de ugye ott dízel volt teritéken.
-
barnam_
nagyúr
válasz szabonagyur #205318 üzenetére
Semmit nem tudok a típusról, de nekem is tetszetős, főleg limuzin formában.
-
KoVee84
senior tag
válasz szabonagyur #205318 üzenetére
Ismerősi körben volt egy fullos (automata, panorámatető, bőr stb) 1.6dci, amit a haverom nagyon szeretett, még az után is, hogy 130k-nál motort kellett benne cserélni. 210k-nél adta le 3 évesen. A motorcsere garanciális hiba volt, azon kívül csak kötelezőkre hordta.
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #205318 üzenetére
Nemet forumokon az 1.33TCE-t ajanljak inkabb(vagy a dizeleket), nekem az 1.6TCE-nel olajfogyasztas remlik...
Az 1.33TCE-t GrandScenicben probaltam 140loval EDC-vel, teljesen rendben(csendes, dinamikus, keveset fogyaszt) volt.[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #205364 üzenetére
Amivel nincs baj, az nincs nyitogatva/takarítva sűrűn. Én is a Superb-nél csak néhány havonta nyitom fel, hogy ellenőrizzem az olajszintet. (Eddig 1mm-t sem változott.)
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #205366 üzenetére
Az valóban probléma, de az emberek nagyobb része nem tudja, hogy mit tud okozni egy “ártatlan, száraz falevél”.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #205396 üzenetére
K Astra dizelt inkabb ne. A vezerles szethullos es 4-500K a csere
#205397 cappa72
Szerintem mar irtam, de a Bravo az adott kategoriaban egyik legjobb valasztas.
Az a Mazda3 meg a rohados fajta. Az 1.6os benzinnel ugyanolyan verszegeny mint a Focus 1.6-tal (szerintem a TiVCTnel van a problemasabb okoskerek, akkor mar inkabb 1.0EB, de az csak FL utan).[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #205399 üzenetére
Szervizes sogor azt mondta volt olyan amelyiknel 30ezer utan mar cserelni kellett, igaz az elso szerias 136lovas auto volt. Kesobb allitolag modositottak a vezerlesen, de azt mondta mar volt olyan amit cserelt egyszer es 80-90ezerrel kesobb megint kellett.
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #205401 üzenetére
Ha gyanusan olcso, akkor valoszinu csorogni fog mar hidegen a lanc...
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #205490 üzenetére
Tudta, mert mindketten ugyanazt akartuk: lenyomni a másikat, hogy sávot válthassunk. Én a külsőből (ami előbb-utóbb kanyarodó lesz) a belsőbe (egyenesen megy tovább), ő meg fordítva.
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #205501 üzenetére
Addig nincs baj, amig ezt ingyen mondja meg
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #205504 üzenetére
Dehogynem. Nekem is megmondta, hogy nincs előélet a Skodánál, amit a CASCO-s állapotfelmérésnél igazolt a muki is olyan szinten, hogy az autó összes eleme gyári fényezésű.
Előtte az összes potenciális jelöltnél talált kártörténetet, és lekérdezés után kiderült olyan is, hogy sérült az utascella.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #205507 üzenetére
Ilyen esetben én is kombinálnám a kettőt, de ha magyar autó, akkor tuti a TC-s lekérdezőt használnám. Külföldinél meg esetleg autodna-t.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
barnam_
nagyúr
válasz szabonagyur #205605 üzenetére
Milyen motor/teljesítmény és vételár mellett?
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #205605 üzenetére
Automatáról (meg az egész autóról is) jöhet a beszámoló.
-
barnam_
nagyúr
válasz szabonagyur #205608 üzenetére
Közben utánanézve valóban meglett az információ.
A jelenlegi használt autó kínálatban és árakban szerintem ez egy jó döntés volt, grat -
nagyúr
válasz szabonagyur #205605 üzenetére
Grat. Irigyellek a gyors atvetel miatt.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #205605 üzenetére
Már az újfajta, ugye?
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #205615 üzenetére
Szóval igen.
Sokaknak nem tetszik a frissített dizájn, főleg a hátsó lámpa, de szerintem pont az a legjobb benne.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz szabonagyur #205611 üzenetére
Egy dologra nem sikerült rájönnöm: mi a különbség a GL+ és GLX felszereltség között?
A felszereltségi lista alapján amit látok nagyobb különbséget, az a 9 colos multimédia + navi, valamint a 360 °-os kamera. Ez így nem hiszem hogy megéri a 850 ezres felárat.Igen valószínűleg az árat tartani fogja, de szerintem nem is ez az előnye, hanem a 0 km-es futás és a 3+7 év garancia.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #205618 üzenetére
👍
A középső hangszóró rendelhető amúgy külön is, utólag bármikor be lehet szerelni, a kábel oda van vezetve.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #205611 üzenetére
Ééés ennyi grat
-
nagyúr
válasz szabonagyur #205615 üzenetére
Hubaz, moso berletet adnak a fekete szin mellé?
-
válasz szabonagyur #205615 üzenetére
Gratulálok hozzá
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #205624 üzenetére
Ha igazan birnak a humort, azt mind villanyra
adnak ki
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben (videóval!)
- Filmvilág
- Politika
- Házimozi belépő szinten
- Sweet.tv - internetes TV
- Autós topik
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Motoros topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs