- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
Nekem ne mondd, enyemmel csak az a bajom, hogy nem futheto, es a hidegben rafagyott a seggem, de most mar reggel is 7-10 fok van, igy nem gaz. A vastagabb premium izebol csak annyit latok, hogy kevesbe van megnyulva, de ez betudhato a 120e km-rel alacsonyabb futasnak is.
-
Integrale
veterán
válasz
MunezXBK #160642 üzenetére
Enyem is hasonlo allapotban van, 320e km es szinten 16 ev utan.
Telen hideg, igaz, de futhetovel nincs gond, nyaron meleg, attol fugg. Csuszik? Ha van rendes oldaltartasa, es jo a bor, akkor nem. A hamar tonkremegy is nagyon relativ, egy szovet is hamar tonkre tud menni. Raadasul meg takaritani is nehezebb, es szerintem hamarabb ocsmany lesz.
-
Integrale
veterán
válasz
Winne #160568 üzenetére
C3-mal es a C4-gyel sincs komoly gond, gyartas elejen lehetett, de azok is foleg elektromosak voltak, na meg motorvarianstol is fugg.
Totalcar ov a turbostol, ov a dizeltol, ov a kettostumegutol es az automatatol is, ov tovabba a vilag osszes nemzetetol, kiveve ha Jazz.
-
Integrale
veterán
8. Gen nagyon bejon, parszor megtettem egy olyannal (2.2 dizellel) Bolognat oda-vissza. A motor hangja kicsit fura, kavedaralo szeru, de a fogyasztasa, teljesitmenye, uttartasa nagyszeru, belul vannak konnyen karcolodo anyagok (kardanbox, ajtok alja) illetve a csomagos extrak miatt sok eleg felemasan felszerelt.
Jol nez ki, igenyes, tartos auto, asszem csak a 2.4-es benzines nem jo bizonyos evjaratig, csereltek azokat gariban, meg fekre es a valtora volt visszahivas. -
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
#94529552 #160249 üzenetére
Baratnonek, felesegnek varosba, vagy egyedul, nyugalmasan eljutni A-bol B-be jo, masra nagyobb motoros, ezaltal elhetobb autot valasztanek. Ha meg csak az az egy auto lenne a csaladban/haztartasban, akkor mindenkeppen, hogy beleferjen masfajta felhasznalas is, a varosi es alfoldi hasznalaton kivul.
Vitazni es meggyozni sem akarlak, csak egy masik szempontot irok, mint te.Az mi, ha nem kiforgatas, hogy en konkret variaciorol irtam (Octavia 1.6, te meg mar csak Octaviat?)
bitpork: az nem lenne rossz kombinacio, rendelni kell attol a nemet fickotol, aki a W12-es Lupot csinalta.
-
Integrale
veterán
válasz
#94529552 #160246 üzenetére
Ne forgasd ki. Nincs baj az Octaviaval, az 1.6-os 90 lovassal van gondom, 4-5 fo plusz csomag es vege a dalnak.
535 os BMW es az 1.4-es Polo kozott azert van meg par variacio nem?Karacsonykor megtettem azt a tavot kocsival, ha Londonderryrol van szo, akkor annak a kornyeken vannak szep emelkedok, 2 fovel is kettesben nyektettem fel az Audit, keskeny ut, emelkedo, szerpentin.
2005 koruli Polorol volt szo, abban volt 1.6. Ha valaki a hasznaltpiacon nezelodik, akkor ott nem igazan van felara egy univerzalisabb hasznalatot is lehetove tevo motoru autonak.
-
Integrale
veterán
válasz
#94529552 #160243 üzenetére
Nem volt szo tulmotorizaltrol, arany kozeput. Egy Polova is inkabb vennek 1.6-ot (ha van), mint az 1.4-et. Az A3 is elszalad az 1.6-os motorral, ket fovel es a forgalom itteni ritmusaval megy egy elozes is gyerekjatek. Viszont ha beul 4 ember, akkor mar kinlodik (ertsd, negyaltalan nem dinamikus, inkabb kinzasnak erzem az auto reszerol). Szerintem ebbe is az eggyel nagyobb, 1.8-as a legjobb valasztas.
Octaviahoz volt szerencsem 1.6-os motorral, raadasul valami 75 vagy 90 loero, koszonom inkabb megyek gyalog. -
Integrale
veterán
válasz
hülyegyerek #159926 üzenetére
Miert gondolod, hogy csak a polgaroknak kell valtoztatni? (Nem dizellel jarni), a szallitmanyozo cegeknek ugyan ugy van valasztasi lehetoseguk, vonatra rakjak a kamionokat pl, gyaraknak szinten van valasztasi lehetoseguk.
Mindenkinek koltseget jelent a valtoztatas. -
Integrale
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #159619 üzenetére
A Passat egy olyan A4, ami csufi. De ez is csak a B5/5.5 es talan a B1, B2 -re igaz, a tobbi Passat Golf padlolemez.
-
Integrale
veterán
Sarvedoivek rohadtak hatul, azon kivul rozsdasodas nem volt, igaz 2 evente ki lett nyomva minden ureg faradt olaj szeru anyaggal.
Az egyik hatso elektromos ablak mar hol ment, hol nem, na meg mar nem volt annyira taltos mint korabban (1 tonnara 108 loero, es egy remek futomu azert eleg elvezetesse tette).
Asszem 30e Ft-ert vitte el 25 evesen par "teso". -
Integrale
veterán
Annyira nem is sok, majd ha elmegy 460 ig mint az elozo 1.6-os, akkor elegedett leszek.
Erzekeny az olajra mindegyik, ebben le van cserelve 8-12 kozott, mikor hogy jon ki a lepes, ha valaki szarik bele, akkor joval elobb elfaradnak a tengelyek, egyenetlen alapjarat, fulladas, hangosabb uzem a tunete, raadasul ugy tudom, hogy nem valtoztattak az anyagan mint a VW a 2.5 V6 eseteben.
-
-
Integrale
veterán
válasz
footy #159449 üzenetére
Hat nem tudom, vannak olyan piacok ahol ez megallja a helyet, igen. Viszont tobb helyen nem, itt Irorszagban pl nem tudsz elozni, eddig 3x eloztem, mast meg nem is lattam, hogy hasonloan cselekedne, az utak kialakitasa es a moral sem teszi lehetove, ezert minden auto alapmotoros, S80 1.6d, BMW-kbol 16i stb stb, itt megveszik a tesztelt Opelt is azzal a vakarcs motorral, mert dugoban ulni, es az orszaguti 60-ra (ennyivel mennek -_-) boven eleg.
Osszel atmentem Angliaba, bereltem egy autot, hat Wales es kornyeke sem mas, de legalabb ott haladtak annyival, amennyivel engedett, az utak kialakitasa viszont ott sem teszi lehetove az elozest.
-
Integrale
veterán
válasz
LuckyL #159385 üzenetére
A Nissant sem kell felteni, nem a Renaulttol lett szar, a mernokok maradtak a seggukon a Nissannal, szoval ha valami elb@szott, akkor abban benne van a japanok keze IS.
Erdekes, a csaladban nalunk is van ketto Megane, Laguna, Clio egyikkel sincs baj, ilyen nem indul, meg beszarik dolgokat mindig csak hallani, valahogy a tapasztalatol nagy atlagban nem ezek.
Nem veletlenul a Renault - Nissan lett a legnagyobb autogyarto a foldon.
-
Integrale
veterán
válasz
athomi #159218 üzenetére
Es a csomagokat hova rakja ez a sok ember? Nagyon jol hangzik, hogy 6-7 szemelyes egy kisbusz, vagy kombi, de amikor ki is hasznalod a lehetosegeket, akkor nem tudsz hova cuccolni, max arra jok, hogy 6-7 fo elmenjen locsolkodni, kirandulni, nyaralni nem jok.
Scudo vonal teljesen jo, befer sok szemely, es hozzajuk a csomagok is. -
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #158970 üzenetére
Igazából nyártól lenne esedékes egy autó, szóba került az Ampera is, napi ingázás Bp-n belül, előváros és alkalmanként vidék is viszont az akkumulátor csomag ára kicsit letérített erről a pályáról. Na meg nem tudom mennyire életképes évi 30e km-re egy elektromos járgány, szóval kéne mellé valami amivel a hosszabb utak (1000 km+) teljesíthetőek.
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
Tothgera30 #158728 üzenetére
De a Niva nem birja.
-
Integrale
veterán
A MultiAirnak azert nezz utana, mielott beleugrassz. Jo-jo, de meg kiforratlan, nem sokan probalkoznak a vezermutengely elhagyasaval, itt a szivo oldalon mar nincs, olaj es elektronika mozgatja a szelepeket, es ez az egyseg meg nem az igazi, gyakoribb olajcserevel valamennyire javithato az elettartama, de ez sem szentiras, ingadozo alapjaratot tapasztalsz, akkor azzal van baj.
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
athomi #158258 üzenetére
Attól, hogy nem rosszabb semmivel sem a Focus kettőnél, de megkapod olcsóbban a legalább így felszerelt (de talán még jobban is) autót, amiben nem egy fojtogatott szívó van, hanem a kevés megbízhatók közül való kisebb turbós. A forma pedig szubjektív, de egy nem ST Focus 2 elég nagy ásítás.
-
Integrale
veterán
válasz
TheProb #158235 üzenetére
Igazabol mindenhol dicserik ujkent es hasznaltken is.
Nezz bele a forumaikba, ott leirnak mindent, illetve beszelj itteni Bravo tulajokkal. Vannak hibak, de messze messze nem megbizhatatlan, semmivel sem rosszabb mint a linkelt Leon vagy egy korabeli Golf. Motorok teren meg jobb is. -
Integrale
veterán
Ezek aztan kifejezetten megbizhatatlan autot eredmenyeznek...
A valto Opel, van is veluk gond bizonyos modellekben, csapagy problemai vannak, Land is szivott vele, de csak egyszer kell.
A valtoszoknyabol itelve valami lelakott szar huliganautok lehetnek.Amivel van problema az a mar irt valto es a futorendszer allitomotorjai az automata klimasok eseteben. Viszont van mar ra filleres megoldas is egy javitokeszlet formajaban, illetve a gyari alkatreszek utobbi 80e Ft koruli, elobbi par tizes.
Motorok jok, elektronikanak sincs gondja.
-
Integrale
veterán
Népítéleten nem írnak erről a precíz összeszerelésről, arról is lehet linkelni a legrosszabbakat, felesleges megtennem, meg tudod tenni magad is. Az átlag meg valahogy nagyon nem ezt támasztja alá.
Vannak használt tesztek szép számmal mind a két modellről, szerintem az több mindent elmond, mint egy-egy ilyen vélemény.
Viszont a legjobb az lenne, ha leírnád, hogy miben voltak annyira megbízhatatlanok, mik voltak a hibák, mi csörgött és zörgött? Illetve az sem lenne baj, ha motort is írnál, úgy kapnánk használhatóbb információ halmazt.
-
Integrale
veterán
Pont, hogy a régebbiek voltak "silányak" az újakkal ilyen jellegű probléma egyáltalán nincs.
A sivár belső érdekes, előbb linkeltél egy Leont. Aminek a váltója szintén messze van a pontosságtól, de nagyon is.Akinek volt, vagy már ült benne az pont, hogy nem tudja miről beszélsz. Vannak itt is páran, akiknek van Bravoja (de mutatok párat 1.4-et 400k feletti futással is).
(érdekes a TC-s népítéleten sem az látszik amit írsz, ellenben a linkelt Leonnal. )
-
Integrale
veterán
válasz
pècsimunkás #158180 üzenetére
Es egy merettel kisebb is. Kevesbe "premium" kivul, belul es anyagaiban, mint a Pug. Egy Toyota nem alternativa minden autora es kivansagra.
-
Integrale
veterán
válasz
szotyika77 #158037 üzenetére
Ha városba kell, és kezdő jogsis nőnek (ez mindegy is, hogy milyen nemű), akkor a Fiesta vonalon maradnék, viszont nem értem ezt a márkamegkötést, hogy ezt-meg azt nem. (2010-es BMW-t én is vennég 1,5 milláért mondjuk)
Mert így kimarad a Swift, Grande Punto, Pug 206/7. Még a listára venném: Toyota Yaris, Mazda 2, Corsa.
De van egy olyan érzésem, hogy valamelyik kritériumból engedni kell, és gyanús, hogy nem a pénz az. 1,5 millióig, hibátlan, megbízható, olcsón fenntartható, keveset fogyasztó 8 éves autó kell.
Vagy 1,5 millió csak az autó, és még azon felül átírás, szervizelés stb? -
Integrale
veterán
válasz
bostone #157997 üzenetére
Szerintem logikusabbnak tűnik rákölteni az F-re azt a 100.000 Ft-ot, főleg ha csak két év múlva akartad cserélni. Veszel egy G-t, amire ugyan úgy költened kell, de még csak nem is ismered az autót pláne az előéletét, könnyen lehet, hogy többet kéne ráköltened X idő alatt, mint az F-re, arról nem is beszélve, hogy 60-70e Ft lenne csak az, hogy a neveden van az új, és utána jöhet a móka a folyadékokkal, vezérléssel, fékekkel stb.
-
Integrale
veterán
"Üléspróbából" és az utódjából indulok ki, ami új kora óta a családban van, jelenleg 6 éves. Hullámos a műszerfal teteje, mozognak a szellőzők (új koruk óta), nyöszörög a középkonzol a tetőkárpit és mindennek van egy kis hangja ha hozzáérsz (ablakemelők, ajtókárpitok, kilincsek, gombok),
könyöklőtől és kesztyűtartótól lefele bili műanyag amire ránézel és karcos lesz, könyöklő egy rossz vicc, kemény és a PVC burkolata hullámosra nyúlt pár éves korára.
Műszakilag remek, nem romlik el, de kellemetlen ülni benne, az elődje ilyen szempontból jobb, csak újként volt hozzá szerencsém, nem tudom, hogy 10 éves korukra azok milyenek, ha ez 6 évesen ilyen.Persze ez lehet egyedi eset is...
-
-
Integrale
veterán
válasz
rbalint88 #157949 üzenetére
Én is abba az irányba indulnék el, ha a biztosítók is támogatnák ezt az ötletem. Egy 2008-as Avensist utánam vágnak friss műszakival és 4 új gumival 1400 euróért (Toyoták itt kicsit sem tartják az árukat), biztosításom sem változna mert 2008-as.
Hasonló paraméterekkel rendelkező S40 drágább, 2-3000 között, annyiért meg már inkább 159-et vennék. -
Integrale
veterán
T25-ös Avensisról mi a vélekedés? 1.6-os 2006-2008 (egyik 2006-os, másik 2008-as). Azon kívül, hogy igénytelen a belseje, mennyire tartós? Ezt is érinti az olajfogyasztás?
-
Integrale
veterán
válasz
rbalint88 #157770 üzenetére
Bármilyen autóm lesz a hazamenetelkor, azzal tennénk meg az utat, nem eladási szándékkal, hanem van egy 6000 km-es útvonal, amit szeretnénk megtenni.
Az, hogy nem megy nem érdekes, az Audinál jobban szedi a lábát, és az is elég nekünk kettőnknek, főleg az itteni morál és korlátozások miatt. Fogyasztás annyira nem szempont, mindegy, hogy 7 naponta tankolom tele, vagy 6.
Igazából azért szúrt szemet ez a konkrét modell, mert ki van fizetve az adó 1 évre, és friss a műszaki, utóbbi a legnagyobb érték, az autó másodlagos (nem nekem, hanem itt).Az A3-nak lejár a műszakija áprilisban, 600-ért vettem, 700-ért elmenne, műszakival nem érdemes vacakolni 10 év feletti autóknál.
-
Integrale
veterán
2005-ös Volvo S40-ről mi a vélemény? 1.8-as benyó, manuális váltóval. Ez a konkrét autó.
-
Integrale
veterán
válasz
#47205632 #157658 üzenetére
Viszont 160 Nm-t tud a 65 lóerős variáns, ami nem feltétlenül rossz, szóval dísznél azért többet tudnak ezek a soft turbok.
Nem a norma teljesítése az oka, hanem az adózás, franciáknál és az olaszoknál teljesen másképp működik.
Kezdő jogsis nem vezethet X lőerőnél erősebb autót, bizonyos ccm felett drasztikusan emelkedik az adó.
(Pl.:Ezért született meg a 2.0 V6 turbo Alfa, és a 2.0 V6 biturbo Maserati is.) -
Integrale
veterán
válasz
rbalint88 #157535 üzenetére
és mindenki
Baleno ár/érték arányban jött képbe, Vitarától kirázta őket a hideg, véleményük szerint a Balenonak jobb élhetőbb a bele, kívülről is szebb és nincs szükségük magasabb építésű autóra, így a Vitara kiesett.
Tipo képbe került, viszont a 4 ajtós olcsóbb, én viszont terelném őket inkább 5 ajtós kialakítás felé, jön a gyerek, babakocsi, könnyebb pakolhatóság stb.
Yarissal az a gond, hogy kicsi a csomagtartó és úgy alapból az autó sem nagy, viszont városba az lenne a legjobb, ajánlottam én is.
Ezért került szóba egy pár éves Jazz is, 2 millió körül vannak 1.4-es változatok, kettőt asszem már meg is néztek, méretre az lenne a legjobb, elköltött pénzmag szempontjából is, megbízható is, "tágas" is.
Arról nem is beszélve, hogy olyan kell, amit nem lopnak annyira, pár éve elvitték tőlük ház elől a családi Seat Alhambrát, így rossz az ómen.
(nekem gyanús ebben a történetben a szerviz, egy hónapon belül kétszer volt bent az autó, összesen közel 1 milliós számlával, majd rá pár napra eltűnt az autó, úgy, hogy ott állt mellette a céges Passat és egy új Cordoba is...) -
Integrale
veterán
Új autót keresnek a családban, 5 millió a plafon, inkább alatta, 4-5 ajtó, klíma és társai legyenek, nagyrészt városban lenne használva, havonta 1-2 alkalommal hosszabb táv, de az sem több 200 km-nél.
Ami eddig képbe került, az a Baleno, Tipo, 308, Astra J, Megane és a többi hasonszőrű modell.
Astrára, Balenora már kértek ajánlatot, többire még nem.Mik kerülhetnek még képbe, melyik gyártó ad kedvezmény őstermelőire és melyik mennyit, vannak ajánlott kereskedések pl Opelra, VW-re és Suzukira?
A Baleno eddig a befutó, de szóba került már 3. generációs Jazz is 3-6 évesen, és családból egy első generációs Mazda 6 is.
-
Integrale
veterán
válasz
AMD Power #157449 üzenetére
Xsara és a Megane is jó, még idevenném a 306-os Peugeotot is, lemezek alatt megegyezik a Xsaraval, szóval a hátsó futómű ennyi idősen már vagy cserélt/felújított, vagy te fogod megcsinálni. Több helyen is foglalkoznak vele, odaviszed a sajátod, mellécsomagolsz 40 e Ft körüli összeget, és kapod a felújítottat, amivel sok-sok évig elmegy.
-
Integrale
veterán
válasz
SzlobiG #157113 üzenetére
Nem mindegyik 1.6-ban van kettőstömegű, a gyengébbekben nincs, de ott is csak motorkód alapján mondható meg biztosra.
Egyébként nem értem, cserélni kell a kopó alkatrészeket, ami ugyan úgy kopó lesz egy másik autó esetében is, ezért el kell adni mert szar.
Ha elkopik a fék, lehet lecserélem én is az Audit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Battlefield 6
- Napelem
- Xbox tulajok OFF topicja
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- One mobilszolgáltatások
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2190, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest