- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Gyorsabb és drágább - kezünkben a Samsung Galaxy S23
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz
TrollBalint #208365 üzenetére
Arányaiban külföldön sem lenne más a helyzet szerintem.
Sőt külföldön lízing meg nagyrészt, amitől itthon félnek az emberek nagyon.
Azért egy megfelelő képzettséggel itthon sem elérhetetlen egy új autó.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Vismajor01 #207838 üzenetére
Tuti nem adnek 14+ eves premiumert 5,5-t…
-
szabonagyur
félisten
válasz
sagesz93 #207789 üzenetére
Sokszor a hirdetés csak csalogató. Meg ez GL csak, woow, 7,3-ért hoztam el márciusban a GL+ AT-t fekete gyöngyházmetállal.
Nem mondtam, hogy nincs egyáltalán
Csak annyit, hogy nem igazán van lehetőség válogatni jelenleg. Én is engedtem anno belőle és elhoztam 3 munkanapon belül ami raktáron volt.
GL-ért nem adnék ennyit, akkor inkább 5,5M körül az előző generáció GL+-t 2020-tól kb.
-
szabonagyur
félisten
válasz
imyourfriend #207712 üzenetére
Enni? TSI pedig jol fogyaszt…
-
szabonagyur
félisten
válasz
imyourfriend #207655 üzenetére
Az utolso reszben me bizz szerintem 5-10 even belul legalabb.
-
szabonagyur
félisten
válasz
gyenesmartin #207382 üzenetére
Pedig lehet legnagyobb hülyeség a szakadt autón tanulás...
Lehet egy életre megutálja a vezetést, főleg ha egyszer otthagyja az autó...
-
szabonagyur
félisten
válasz
Vismajor01 #207363 üzenetére
83LE autoval is ha ilyen van es szabad az ut index ki es megelozom. Ha meg allatkert megy a belsoben ugysem megyek be.
-
szabonagyur
félisten
válasz
batai15 #207205 üzenetére
A matekot lehet érdemes lenne úgy átszámolni, hogy maradjon annyi pénze a vevőnek mellé tartalékban amiből mondjuk ha elveszti a munkáját 1 évig a megszokott színvonalon el tud lenni. És ez alapján ezt mindenki ki tudja számolni szerintem, mert lehet valakinek 1-2M elég tartalék erre, de lehet van akinek ez 1-2 hónapra elég max.
-
szabonagyur
félisten
Ma beszélgettem a flottásunkkal, hogy mit lehetne elhozni most egyből autókat.
G8-ak vannak legmagasabb szinttel meg Hybrid Ioniq, ezekből van bőven készleten nekik.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Gombinyó #206927 üzenetére
Nope, nekem gyári ment bele végig és Varga Mikihez jár az autó aki elismert szerelő országosan is.
Azért is írtam, hogy nem mindegy mi megy tönkre benne, az alkatrészek Japánból jönnek, így az 1 hónap a minimum úgy általában, plusz aki Pesten csinálja ezeket a váltókat sem elérhető esélyesen egyből, a mindenféle covid helyzet és társai pedig csak növelik a leadtimeokat.
A nem gyáris sztorit szerintem tőlem olvastad, mert szintén Mikinél volt egy ilyen Jazz.
-
szabonagyur
félisten
válasz
vzsryl #206885 üzenetére
+1
A gyakoribb autóhoz átlagban minden olcsóbb.Lásd itt a City nekem, elvben sedan Jazz, de ja mégsem.
Pl CVT váltó nem átjárható azonos évjáratban sem, sőt City esetében minden évjáratban azonos generáción belül módosítottak valamit.
Karosszéria az ugye full egyedi, de elvben minimális a kortárs Jazzel való közösködés.
-
szabonagyur
félisten
válasz
JackFeryll #206732 üzenetére
Mindig ez a csomagtér dolog... azért 400L önmagában bőven elég sok mindenre, de soknak nagyobb is van. Aki megveszi esélyesen kinyitja a csomagteret és látja mire elég meg mire nem.
Egy nem kombi Golf is 350L körül van mégsem problémázik rajta az userek nagy része, hogy jajj de kicsi. Kevesen viszik magukkal a kombi hűtőt minden nap.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Tothgera30 #206479 üzenetére
Ennyire nem mentem bele, a lényeg, hogy azért eléggé széles időtávon volt elérhető, és igaz az alap ugyanaz, de azért nem mindegy, hogy a széria eleje 1M-ért vagy széria vége.
-
szabonagyur
félisten
válasz
tboy93 #206472 üzenetére
Mondjuk a G Astra is futott egy jó pár évet, van ott is már 2000 körültől és talán 2008-ban is volt még Classic II vagy III néven, szóval beszélhetünk több, mint 20 vagy éppen 14 éves autókról is (az más, hogy a technika ugyanaz, de állapotban lehet jobb a 8 évvel fiatalabb).
Jazz 2007-ből szintén ennyiért megy, ha nem több is sokszor.
-
szabonagyur
félisten
válasz
SpaceKombajn #206288 üzenetére
Ezért írtam, hogy nekem
-
szabonagyur
félisten
válasz
tboy93 #206285 üzenetére
Hát én pont jobban látom a végét, látom az autó sarkát úgymond és tudom, hogy mennyi van még hátra
Kombi az másabb, annak megint látom a sarkát/végét mert hosszabb annyival.
De amik véget érnek kb. a hátsó ajtó után egyből... na az már problémásabb
#206286Qru: jogos, nekem összes csapott hátúnál ez a gondom, hogy szélső tükörben nem látom rendesen a végén, középsőt nem szeretem.
-
szabonagyur
félisten
Szia
Magánszemély vagy kereskedés? Utóbbinál amennyire én tapasztaltam max abba mennek bele, hogy viszel magaddal szerelőt és ha neki van helye akkor ott megemelitek és alánéz, de ez a szétszedni darabjaira nem fog menni. Ha a kereskedő mondjuk egy márka szerviz is egyben akkor általában ő átnézi és készít egy állapotfelmérőt. Kereskedő fél napot nem fog egy szerelőnél üldögélésre áldozni.
Magánszemély talán tud rugalmasabb lenni, de ott is nagyon max 1 órát ha rászánnak ilyenre, hogy elvigyétek az autót közösen átnézetni, és az is inkább általános átnézés lesz.
Iratlan szabály meg nincs szerintem, ha olyan a típus amit napokon belül úgyis elvisznek még lehet az 1 órát sem szánja rá az eladó (főleg nem alkalmazkodik máshoz).
-
szabonagyur
félisten
válasz
tepenzed #206154 üzenetére
Suzuki, mivel ezt konkrétan végig jártam
Igen ami van kedvezményes (hűség program vagy mi) ár azt kapod, 3 szint van, nem nagyon van variálás, se ajándék téli kerék, mint régen stb.
Amit adnak általában az a EÜ csomag, meg 3szög, szőnyeg szett (meg a lehetőség, hogy van autó).
Bemutató autók sokszor már akkor le vannak foglalva amikor kirakják őket, plusz a helyére is kell más így addig nem adja el míg nincs másik.
Nyári gumival, Suzuki Conti Eco6
CASCO sok mindentől függ, de teljesen nulláról indítva nekem valahol 130-150e között van a full.
Alapon nincs különbség, hogy hol rendeled meg, amire figyelj, hogy lehet feliratkozni is és ha van érkező akkor szólnak.
Áremelés: benne van a szerződésben, korábban be is raktam ide, Suzuki esetében benne van, hogy aktuális árat fizeted, sőt hivatalosan szín, stb változhat.
Biztosításon felül üzembehelyezés stb, na itt vannak néha különbségek, sok szalon rárak egy összeget, hogy ő csinálja neked...
NIncs szállítási garancia az autóra, ezért is írtam, hogy ami van készleten meg kell venni.
-
szabonagyur
félisten
válasz
molnarpeter #206043 üzenetére
Kábelköteg cserélve plusz főtengely jeladó.
Most kevesebbet fut, de városban amikor többször előjött eddig is. Csak ugye eddig hibakód nem volt, így gyanús volt a dolog, hogy vagy váltó vagy valami kapcsolódó dolognál nincs meg a szinkron.
Kéne indító kuplungot is cserélni majd, meg klíma is csapágyas már, stb..
-
szabonagyur
félisten
válasz
szabonagyur #205810 üzenetére
Hajónapló teljességéért, kész a City is (100%-s sosem lesz mivel lenne mit javítani rajta, de az a rész marad úgy).
-
szabonagyur
félisten
válasz
imyourfriend #205880 üzenetére
Ennyire, sajnos. 15 eves automat szerintem boven 1,5M felett elvinnek garantalt km-el rozsda mentesen
-
szabonagyur
félisten
Egy kis infó aki még gondolkozik új Suzuki vásárláson és esetleg lát valahol készleten levőt (vegye meg ha bejön).
Átlag 10% emelés várható (itteni topikban is megerősítették), így aki most lát készleten vegye meg, de már érdemes elgondolkozni akár a következő felszereltségen is (7,3M most egy GL+, 8M körül talán van készletes GLX, na ha a 10% lesz itt is akkor mostani GLX áron GL+ lesz).
Jó döntés volt megvennem a GL+-t még ennyiért is.
-
szabonagyur
félisten
válasz
tboldi #205811 üzenetére
Ugye tavaly nyáron jött elő a dolog, hogy ránt, de hibakód nélkül.
Bármit csináltál vele, összes lehúzott kábel stb, de nulla hibakód, pedig napokig eszközön volt az autó.
Januárban volt ugye egy tengeralattjáróm de a kód nem maradt benne.
Most 2 hete volt újra tengeralattjáróm, ez is kialudt de benne volt vagy 50 km hosszan így az autó tárolta is, mint hibakód. Ezt kiolvasva feljött, hogy kábelköteg hiba/főtengely jeladó hiba, így van egy minimális esély, hogy emiatt kap a váltó eltérő fordulatszám infót a motortól és vált rosszul.
-
szabonagyur
félisten
Megusztam a TDI rendszamot, havere TBC lett
-
szabonagyur
félisten
válasz
Luck Dragon #205623 üzenetére
Koszi mindenkinek
Lehet tippelni rendszamot.. TDH-t lattam egy kereskedesben parat, remelem lesz egy TDI-m
-
szabonagyur
félisten
válasz
barnam_ #205617 üzenetére
Amit még tudok, GLX-hez van az általad írtakon felül:
- másfajta felni
- központi hangszóró
- szövet helyett bőrhatású ülések
- ajtónál is a kartámasz bőrhatásúGLX-hez lehet kérni tetőablakot is, GL+-hoz nem
#205616tboldi: tesztautó mellett volt az előző is, egymás mellett határozottan jobban tetszik minden oldalról. Ami érdekes teszt autó kb mindenhol manuális, csak Vitara van automatából, gyártani meg pont fordítva, SCROSS csak automata, Vitara manuális.
-
szabonagyur
félisten
válasz
barnam_ #205610 üzenetére
Én is így érzem, pedig rengeteg variáción végig mentem.
Használt ami van szinte mind defektes valahol (főleg az elvárásaim szerint). Előző generáció meg szinte ennyibe kerül és 1-2-3 évesek, szóval annyival kevesebb garival lenne, így meg nálam indul mindent.
Plusz amennyire keresett, főleg hogy a motort kifuttatják így még árát is esélyesen tartani fogja.
-
szabonagyur
félisten
Csak a napló kedvéért, végül SCROSS lett, AT, GL+, fekete, szerdán elhozom
-
szabonagyur
félisten
-
szabonagyur
félisten
Egy kis érdekesség, melyben egy nagy + a carverticalnak és nagy - a totalcar alvázszám lekérdezős rendszerének.
Lekérem ma utóbbiban egy alvázszámot, de egy számban nem voltam biztos mivel rosszul olvasható volt. Beírtam, nem dobott semmit. Beírtam carverticalba is, egyből dobta, hogy rossz a szám, és felajánlott verziókat amik közel vannak abban a kombóban, köztük azt is ami a végén nálam a helyes volt (a helyeset már a TC is felismerte).
Szóval ha másra nem, legalább erre hibátlan a carvertical oldala
-
szabonagyur
félisten
válasz
cappa72 #205423 üzenetére
Az eredeti terv a max 2.5M, de hát írtátok, hogy ez pont az a limit, ahol még sok a nagyon lutri. Így próbáljuk "kiterjeszteni" a lehetőségeinket +1-gyel.
Csak nehogy Te is belefuss abba mint én, hogy a végén mindig "csak +1" lesz, mert hát az pont az a limit, aminél nincs jó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mafia: The Old Country - Íme a hivatalos gépigény
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Formula-1
- Kuponkunyeráló
- Nintendo Switch 2
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Hamarosan megjön az ASUS házak új zászlóshajója
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest