- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Dare2Live #5678 üzenetére
Aha, igen
Ezt reklamozta meloben egy emberke is ugy 10 eve, aztan amikor 3 darabban szedtek ki a Ford-jabol az allitolag 500k km-t kibiro lancot, akkor kicsit maskepp allt a szaja szele, a javitas ara miattMeg a VR6 juzerek is tudnanak meselni errol az 500k km-s lanc elettartamrol, 200k korul mar ugy meg van nyulva hogy feszito sem birja rendesen tartani
E30 318iS M42-s motorja detto
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Szplöttyy #5656 üzenetére
Az a baj lanccal, hogy sokmindenki azt hiszi tevesen, orokeletu, aztan nem, es akkor ugyanaz a szitu van, mint a szijszakdasnal, ha interferalo fele a motor, akkor a hengerfej mehet is a levesbe.
A szijat meg normalis ember km futas utan csereli es kesz. Aztan nezd csak meg mennyi egy lanc szett vagy egy szij szett, ha kene -
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Bigemperor #5620 üzenetére
A rele nem biztos, hogy biztositek tablaban van vagy a kozeleben... valszeg azert az a neve, hogy biztositek tabla, mert biztositekok vannak benne es a rele lehet tok mashol is. Akar pl a utascellan kivul is es csak azert nem hallod
-
hobizoli
nagyúr
Errol van szo kb.
Van csaladban 1.3 3D Swift, elpruntyog vele fater egyedul vagy muterral, de abban central e.ablak-n kivul semmi extra nincs. A feke mondjuk egy fos, mert szervo nelkul eleg gaz lenne ra a 175-185-s gumi, amivel lenne tapadasi felulet is, ezzel meg eppencsak ralepsz a fekre es mar beblokkol. Az ABS sem segitene ezen, ha lenne, mert az auto csak addig fekez blokkolas nelkul, amig van eleg tapadasa.
Rovid tavon jar vele, meg ovatos, de 7.5-8 korul eszik igy is varosban (Bp) neki. Szerintem annyira nem keves ez. En mentem vele majdnem 10 volt, es messze nem ment ugy kozben, mint a Puttom.
OK, persze ha hosszabb tavra mennek vele akkor lemegy 5.5-re, de minden auto varosban "eszik" igazan es nem orszaguton, 90-re beallva Puttora is gyari adat 5.6 es annak rovid a valtoja a minnel jobb gyorsulasert, 100-nal 3100-t forog.
Az 1.3-s Swift 5. sebessege, meg qqqrrrvvvaaaa hosszu, 100-nal forog ~2300-t vele a motor, csak pont ez miatt meg gyorsitani sem igazan tud.
Orszaguton a nagyobb motoros auto is elpotyoreszik 90-nel jo fogyival, mert az ekkor a mas valtoja miatt kevesebbet is forog-----
En automban regebben volt 1.6-s motor is, siman lehet erezni a diffit az 1.4-hez kepest, sokkal jobban megy alul vele az auto, mert nyomatekosabb. Es semmivel nem evett tobbet, mert kevesbe volt terhelve.
-
hobizoli
nagyúr
Azoknak vezetni kene megtanulni inkabb, mert amugy barmi massal is elszalltak volna, sot, nehezebb autot jobban viszi a centrifugalis ero kanyarban, meg a tomege miatt nagyobb a fizikai lendulete is.
Megsincs sokon semmivel sem nagyobb fektarcsa elol, erdekes modon.
Ha ez vkinek nagyon megy kategoria, akkor uljon be egy GTi-be. Elarulom, az sem "megy" igazabol meg sehogy.
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
neduddki #5100 üzenetére
Igen, hat furcsa dolgok is ezek, hogy egy 5A-s toltoaramal is csak fel lehet tolteni egy 110Ah-s akkut is....nemde?
Toltoaram karakterisztikaban meg a kisebb akkut sem az "idealis" szerint tolti a generator sem a kocsiban... vagy de?
Meg mindig nem ertitek meg, hogy a gyarto azert rak bele csak akkora akksit amekkorat, mert fillerbaszo profitorientalt ceg, es ha nem kell nagyobb, az nem jelenti azt, hogy nem is lehet, hanem csak azt, hogy ennyi minimum eleg.
Ezzel (is) ugyanis kisebb arat irhat ki az arcedulara, vagy ha ugyanannyi az ar, tobb lesz a profitjuk. A garo 3 evet tuti kibirja, aztan meg majd veszel ujat...Fekbol is rakhatsz el jobbat is a gyarinal, nem fog leszakadni a lengokar miatta, de az x suly es y teljesitmenyhez z meretu fektarcsa kell minimum a gyarto szerint. Akkor csak akkora lesz rajta, jobb nem. Annal nagyobb nem lesz, max ha Te utolag rax ra magadnak, ha ugy erzed, hogy a gyari az elmelegszik 5-6 satuzas utan a Hring-n
-
hobizoli
nagyúr
válasz
neduddki #5097 üzenetére
Nincs az az akku amit nem lehet feltolteni generatorral.
Az konnektoros akkutolto is csak 5-6A-l tolti es megis eleg ez is bele.
Ennel barmelyik generator tobbel tudja tolteni, mikozben ellatja az autot is arammal.Tovabbra is varom, hogy szeritned a skandinav piacra szant autokban miert van gyarilag nagyobb akksi, ha uccsenm toltik fel soha es ezzel elobb beszarik. Pont kisebb kene legyen azokban, mert az ugy mindig isten lenne... legalabbis logikatok alapjan ez jon ki.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
neduddki #5094 üzenetére
Zsenialis vagy netuddki, de tudod ez a inverter tema ugy mukodik, hogy az a szivargyujto 12V-bol csinal pl negyszog vagy akarmilyen AC 230V-t, majd a notebook sajat halozati toltoje van beledugva, es az ujra fasztudja mennyi egyenaramot general ebbol. Azaz hottokmind1 hogy kvaziszinuszos vagy negyszog vagy akarmilyen AC van kozben.
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
h1n1_900 #5082 üzenetére
Igen, biztos van aki 50%-n is jol latja kepet raeso fenyben, meloban is van aki utan fel kell venni a fenyerot a LCD-n, mert neki a 45% a maniaja, mindenki masnak meg a 80%
Attol is fugg milyen oldalakat nezel
Van oldal amire felmenve 15sec-n belul beindul a hutoventi mindket notebook-mban, es csak akkor all le, miutan bezartam azt az oldalt. -
hobizoli
nagyúr
válasz
soldi3r #5073 üzenetére
Kb leszarom mit mond a microfasztudjaki
Elkezdtuk programozni az autot egy notebook-l, amiben 5% kapacitas volt, allandoan sipakolt hogy toltsuk, kb masfel ora mulva koppra fel volt toltve inverterrol. 6 orat meg szivesen megneznem melyik notebook megy el akkurol, meg mijen hasznalat kozben... netbook talan, potyoreszve
Nalam ugy van hogy a gyari akku 55Ah-s es 90A-s a generator, a nem_klimasban viszont csak 44Ah-s az akku es 66A-s a generator. Ehhez kepest van nekem egy 70Ah-s akkum
Siman elferne meg a 85Ah-s is amugy.
Ezenkivul minden ugyanaz bennuk, de ennek az egy fogyasztonak az aramfelvetele magaban +20A (klimakupplung + rajabb hutoventi uzem kozben)Az autok eleg sok aramot esznek am, hatso ablak futes is egy valag A-t ker, meg vilagitasz kozben, az is van 15A, vagy lefujatod a klimval a szelvedot es csicskabb generator nem is tudna annyit tolni ami ehhez kell, +radio +ECU sem napszellel megy... es meg persze toltse is az akkut.
Ezert van bennuk nagyobb A-s generator is.
Meg az sem mind am, hogy -10fokban a nevleges kapacitasa 20-25%-t tudja csak az akku, es nem mind1 mennyinek a mennyije ez.A gyarto meg nem fog neked semmibol jobbat adni, mint a minimalisan szukseges, mert fillerbaszo profitorientalt ceg.
De attol Te juzer meg rakhatsz bele utolag magadnakEgybekent meg vannak gyartok, akik eszakibb piacra szallitott autokba eleve nagyobb akkut rak be gyarikent, mint egy spanyol piacra szantban, szoval microplex meg netuddki es a te ervrendszered itt dolt meg. A csucslogikatok alapjan ott siman lemerult akkuik lennenek amikor -25-ben menne jörgensen póóógártéárs az IKEA-ba, de ezek szerint oda kisebb akku kene, mivel a nagyobbat ugysem toltik fel
-
hobizoli
nagyúr
válasz
soldi3r #5058 üzenetére
Van egy Fuji Finepix S3000, eleg reg ota megvan, es 4db cerka elemmel vagy akkuval szuperal.
Teljesen jo kepeket csinal, akkoriban egy fel-pro gep volt, kozel 200k volt az ara.
Meg van egy slide-s Samsung i70 is, ebben mar belso akku van persze.De ott vannak mobil telok is.
Regen egy N3310-ben gyari akku volt 850mAh-s, de vannak/voltak hozza 1200 es 1600mAh-sak is, amik lenyegesen tovabb birtak egy feltoltessel, mert vhogy megis feltolti azt is.Ezt a baromagot nem tudom honnan veszitek, hogy de nem tolti fel, mert nem. Az akkutolto is feltolt barmekkora akkut, csak mas es mas ido alatt. Nyilvan a 70Ah-s akkut 2x addig fogja tolteni, mint a 35Ah-st, de ez mar csak ijen.
Nagyobb autohoz azert szerelnek altalaban nagyobb generatort, mert abban jelemzoen tobb fogyaszto is van a tobb extra miatt, hogy ne reszben az akkurol menjen az auto, hanem teljesen a generatorrol.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
soldi3r #5020 üzenetére
I=Q/t fizkaoran aludtal, mi?
Feltolti az, csak tovabb tart. A konnektoros akkutoltonek is tok mind1 mekkora akku van rajta, mindet feltolti. De szerintem ritka az a generator, ami nem tud min 60A-t eloallitani, ugyhogy a kocsi aramellatasan feluli arammal siman feltotni az akkut. A feszszabalyzo 14.2-14.4-re szabalyoz, es addig tolti igy, amig nem lesz annyi a fesz a rendszerben. Es addig lesz ennyi, amig az akkut is teljesen fel nem tolti, azt amugy is csak akkor lehet tolteni, ha tobbel toltod, mint a nevleges feszultsege
Ennyi erovel egy regebbi digit fenykepezobe se rakj soha nagyobb kapacitasu ceruza akkut, mint amit akkor vehettel bele, mert azzal is csak ugyanannyit lehet vakuzni. Es megsem.
Nekem is van itthon egy AA elem meretu akku toltom, meg 20(!) eve vettem walkman-zni , egyik nap egyik paros volt benne masik nap a masik. Akkoiban meg 500mAh-s aku volt az aztaaaa, amikor vettem egy 650mAh-s mar vazzeg volt, amikor lett 1000mAh-s is, na hat az volt a kiralysag.
Na ma mar 2500-sokat toljuk vele, meg mp3 lejatszoba AAA akkukat, es erdekes, de feltolti. Nem tudom mikorra, mert annyira proli, hogy nem jelzi ki, de este belrakom es reggelre kesz van azzal is. Es pl a motsani AA elem az 5x tudja azonos meretben, mit amikor suliba jarva regen hasznaltam a vókmen-ben.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #4959 üzenetére
Tisztaban vagyok ezzel ne aggodj
Ezert is irtam azt a Novitec 1.6+K04 dolgot, pont errol szol, de van annal egy jobb projekt is. Ez amugy ugy megy, hogy 1500-nal mar pozitiv a nyomasa, 0.1-0.2bar, ~2000-tol van ~0.5bar es 3000 korul ugrik fel a beallitottra, es onnan kitartja... hat nekem 7700-g biztos meg volt a 1.6bar is vele.
Nem is arra hajtunk, hogy feltolunk ra egy T3/T4-s buszturbot, ami 5500-g meg se rezzen, aztan onnan kiba' jo 7500-g, es ott elvaltjuk, az dragra jo ugyan, de utcan egy agyhalal menni vele.
-
hobizoli
nagyúr
Ja meg ha nem lett volna pont 2.5-3x annyi ra a KGFB pl akkoriban
Azert ahhoz hogy ugy menjen az 1.9TD vmi, mint az alap PGT, kene vagy 170lo bele, mar csak a tomeg/Le arany miatt, es egy 1.9-s utcai dizelnek mar kb a vege is van ott... sot
A PGT-t meg innen lehet huzni, es nem is nagyon kell beleturni, hogy 170lo legyen belole a kicsit tobb, mint 1 tonnajara. Amugy az a vicc, hogy mindenki azt hiszi, hogy aaa, a kis szargeci van max 850-900kg.
Hat nem.Persze tobbet eszik, mint egy dizel, de havi 5-600km-nel leszartam a 260Ft-s benzinarnal ezt. Most mar nem annyira, de most meg a dizel lett baszommod draga, es en azt "szerezni" sem tudnek joarasitva.
Ugyanugy vannak "okossagok" hozza, jol korulnezve eleg jo aron is, gyarinal kevesebbol is es annal jobb anyagbol.
Pl vki megvette a gyari hagyomanyos dugokat, csokkal, puszival, 140k-ert, a listaara ennek 180k.
Mikozben most partunk es qrmanyunknak hala a 310FT-s EUR arfolyamon is "csak" brutto 127kHUF a Wössner kovacsolt dugattyu set a csapszegekkel meg hozza valo gyurukkelAz hogy alulrol is jol menjen az auto meg csak csiga kerdese.
Pl az Novitec fele 1.6-s motorral (sima 159A Tipo motor, be, feloltozetet GT-nek, es haccoljon), a KKK K04-023 kodjelu Audi TT 1.8 20v Turbo Quattro csigajaval 1500-1600 korul a gazra lepve mar pozitiv nyomas van, 2000-nel lehet tusszogtetni a lefujoszelepet is(ha jo a rendszer, akkor az 1.4-sel is, nem sokkal feljebb ennel)
3.ban jobbra kisivben befordulsz egy tipikus egyenrangu keresztezodeseben vele es onnan kigyorsit az auto.
Mar-mar, mint egy nyomatekgyar dizel.Csak nem fogy ki a szuszbol 4500 korul sem.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
h1n1_900 #4897 üzenetére
Na ne viccelj mar...
Jartal mostanaban autopalyan? M6-n eleve alig jarnak, M7-n 2 honapja jottem 100++km at a belso savban a nyar vegen es egy db auto sem akart megelozni es "csak" a megengedett 130-l jottem, Bp-g 2 kocsi elozott meg
Orszagut meg tele van a 70-l csettego PatóPál urakkal meg kamionokkal, nem reg mentem le Cegled-re a 4-sen, kb 30 auto ment igy egy konvojban Ullo utan.
150+ loval meg 1 szemellyel a fedelzeten siman megelozgettem oket, 4-5-6-saval ahogy eppen volt hely kiugrani, a szembe forgalomban, majd csinald mar meg ezt egy 100lo koruli vassal 3-4 szemellyel atlagautoskent, egyre nem lesz eleg helyed azzal, aztan beersz vmi telepulesre meg mennek 40-l...maxAz atlagsebesseged meg jo lesz, ha eleri a 55-60-t orankent igy. Ennyi ido alatt rohogve lemegyek a Balaton-g Bp-rol es meg csak gyorsan sem hajtok kozben, ami bo 2x-s tavolsag.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
kisza25 #4893 üzenetére
Milyen 900km???
Szamold mar bele azt is, hogy ha orszaguton mesz, akkor a sok gyorsitok-lassitok meg elozok miatt tobbet eszik az auto kisebb atlagsebesseg mellett is, mintha palyan mesz fixre beallva. Idoben meg a fogyasztasban is jobb a autopalya (x sebessegig), pont ez a lenyege
-
hobizoli
nagyúr
És mig regen akkor fizettem ki +300Ft-t ha dokihoz mentem, most minden honapban +5000-t tavajhoz kepest, pártunk és qrmányunknak hála, ha nem is jartam a doki kozeleben sem. Ha egy evben 1x voltam regen, akkor kerult 300-ba, ma ez 60000-be kerul, 200x-s ar. Hurra.
Ezt 5Mrd-ert par debil fulkedroid megnepszavazta, azaz fejenkent 50000-ert
Kar hogy becsuktak a PH!olitika topikot, kivancsi lennek a sok idiotara, hogy kopkodnek most a "megvaltojukat"
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Napfénysüti #4883 üzenetére
Pl legutobb is arra haszanlatuk, hogy temetesre utaztunk Tonyiszentmiklos-n, ami 567km haztol-hazig, ebbol kb 450km fizetos-n
Reggel le es delutan vissza.Ezert faszert kell majd min 10 napost venni 3x annyiert? Maris nem eri meg, mert benzinben mar nem sporolsz annyit, de 2.5 helyett lesz 4 ora egy iranyban az ut a sima foutakon, tok jo.
-
hobizoli
nagyúr
megszunhet_a_negynapos_autopalya-matrica/
Örvendezzünk és legyen áldott Viktor testvérünk és az ő kis csapata, hip-hip-hurrá
"Erre adott felhatalmazást a választók 2/3-s akarata"
-
hobizoli
nagyúr
válasz
hobizoli #4855 üzenetére
Monnyuk vmi lottozos leklónozná a nyomtatoval meg a megfelelo nyomtato papirral e kep alapjan ezt a cedulat, hiszen meg az azonosito vonalkodok is rajta vannak a kepen teljes egeszeben, es azt a reszt jpg-bol reprodukalva kerulne a papirra, szerintem az a faszi, akie ez az eredeti, az magahoz nyulna amikor megy felnyalni az ammot es kozlik vele az SzRT-nel, hogy ize, de mar vkinek kikohogtek egy tokugyanilyen szelvenyre.
-
hobizoli
nagyúr
Ennyibol milyen autot vennetek?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #4844 üzenetére
Jol van hasznald is ki a 600+++lojjot mg az ezernyulmokust naponta, ne csak mutatoba, showcar-kent, eccer lefekpadozva, aztan meg treller kiszallitjuk mindehova arcolni, meg elkruzolok forgalomban szepen es hetente 2x odalepek egy-egy elozeshez haromnegyed gazzal.
Ugy az istenhalalfaszaig is kitart minden persze. -
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #4839 üzenetére
Jo persze alarakjak. Csak 2-3 havonta meg cserelik
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Motion_Blur #4832 üzenetére
Csillag szuletik - hardcore edition
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
Ez a szuk rpm tartomany azert annyira nem igaz am.
Azt nezd csak, ahol eros (max nyomatek->max loero), valtozo vezerlesnel ahol vezerlest valt, mert az a lenyeg, ott hasznalhato jol, a motor ott "él". Az meg a egy TD-nek sokkal szelesebb, mint a porgo-forgo szuperszivo benzineseke, foleg ahogy buzeralod a szivomotoré savja egyre csak szukul.
Sot, ha alapjarat feletti mukodesi rpm tartomanyuk %-ban nezed, akkor meg foleg a TD a jobb. -
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #4797 üzenetére
Ja csak az ijen 500Nm-khez meg nemtom pl mit szol a valto...
8 litert meg varosban siman beltoltam a TD Tipo-mba anelkul, hogy kormos lett volna a segge, es az a ZK-n puszi nelkul is atment mindig
Kimeneti teljesitmeny csak megfelelo mennyisegu befektetett energiabol lesz
A fizikat nem lehet megb@szni. -
hobizoli
nagyúr
válasz
h1n1_900 #4756 üzenetére
5liter gazolaj itt nalunk perpill 2150, januartol ~2250
7.5 liter benzin 3000, ~3080
8.5 liter LPG meg 1700, ~1730mondjuk ahogy 5 literbol elmegy a dizel ugy a benzines is siman 7 alatt van, de mind1...
aztan nezzuk a felarakat ujan, benzin vs dizel 5-800k, magyarul kb 45-70k km alatt nullazza ki a felarat a dizel a benzineshez kepest, ekkor meg semmit nem sporoltal vele, csak a felarat dolgozta le, de mivel dragabb a szervize, kozel 70-100k km utan lesz valojaban nullan. Pont kb amire garo is lejar rola.
Ehhez kepest a LPG uzem csak +200k (vagy dizelhez kepest nezve -300 -600k) es a dizelnel is olcsobb egy km koltsege, 15-20k km alatt megterul, ennyit egy atlag autos megy is egy evben
Mirol beszelunk? 70-80k km alatti megterulesre szerinted erdemes szamolni, hogy fuu majd 5 ev mulva mar elkezdek sporolni vele? 5 evvel ezelott gondoltad volna, hogy 2012-ben mar 450Ft is lesz a gazolaj literje?
Egyre tobb taxit latok, amik mar nem ke-ke-ke-ke-ke-ke-ke hangon allnak lampanal, szerinted azok benzinnel mennek vagy esetleg tudnak szamolni?Sehogysem jo ez a dizeltema mar kuton tankolva... kannazni meg ugysem fogsz a precizios dizelbe, mert kb azonnal beszopodsz vele.
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
kisza25 #4615 üzenetére
Nem kell szamitani, mert a kezikonyv megadja, hogy mennyi a hasznalat kozbeni megengedett max olajfogyasztas a gyar szerint, ami nem ad okot reklamaciokra, hiszen ez hasznalat fuggo (is)
Ez altalaban 0.8-1 liter per 1000km.
Ugyhogy ha vki "ugy hasznalja" annak akar 2.5-3k km alatt is annyira elfogyhat az olaja, hogy megnyalja a csapagyakat fotengelyRTFM - Read The Fucking Manual
-
hobizoli
nagyúr
válasz
kisza25 #4589 üzenetére
A japan auto gyartoknak az ottani adozasi szabalyok miatt lettek ijen gyartmanyaik csak. Van egy ccm kategoria es abban hozz ki tobbet ahogy tucc. Mivel igazabol a nyomatek per liter arany a korlatozo tenyezo, nem nagyon volt mas lehetoseguk, mint az ehhez tartozo fordulatszamot emelni
Mashol lojjero kategoriak vannak, tok mind1 mennyi ccm-bol jon ki, mind ugyanannyit adozik.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
VR6-Fan #4518 üzenetére
Egyik ismi vett most egy autot...egy ideig nezegette az 1.8-s A3-kat is.
Meg is neztek egyet, de az olaj a nivon koromfekete, muszerfalon persze vilagit a hibejel lampa, mert a legtomegmerorol a csati volt lehuzva, de ha radugod a motor megall.
Nezik...aszondja az elado, ez egy olyan tancoslanye volt, noi tulaj
De megis ki az, akinek ez nem tunik fel?
Erre az elado elovesz az ajtozsebbol egy ott maradt autogramkartyat......VV4 Szandika-tol.
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
zsoltinnó #4493 üzenetére
ebbol en kombit neznek csak
amugy szopas a 20v dolog ha hengerfejezni kell, mert van benne 20db hidrotoke es majd raeros idodben nezd meg csak az mennyi hozza
a vagyonőrt tartsd meg mellette szervizautonak, mert valszeg a varosi (Bp) 11-12literes fogyija miatt a jelenlegi 400Ft-s benzinarnal nem lesz a szived csucske
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Motion_Blur #4345 üzenetére
Hugomeval szoktam menni neha, Bp 7.5, pedig azzal nem ugy megyek, mint a Puntom-mal, regi M0 klimaval 5.6 80-90 korul, autopalya 130 az 9.4
Megkerdeztem munkatarsamat akinek szinten ez van, aszondta neki az autopalya 140 az 10 liter
-
hobizoli
nagyúr
válasz
kisza25 #4312 üzenetére
Szerinted a motor 2perc utan is meg -20 fokos vagy esetleg lehet annal melegebb is mar? Amig bemesz a boltba nem fog kihulni azonnal -20-ra ujra, hacsak nem vagy bent egy jo orat. De ketlem addig meg jaratnad a bolt elott az utcan
Neztem par napja a noti-n az inditas utan kb 8sec-kent lep egy fokot a motorhutoviz homerseklete, egyhelyben allva terheles nelkul, alapjaraton. Nincs ugyan -20fok, de 3perc alatt kierek az M5-re es nem is kell addig elmennem, hogy mar futson az auto (= min. 45fokos hutoviz).
Qrva hidegben eleve le kell vesni a jeget az uvegekrol es addigis jar a motor, melegszik. -
hobizoli
nagyúr
válasz
Napfénysüti #4285 üzenetére
nem, a 6gen 3D 1.4iS-t.
2M-ert aszittuk vmi ubazzeg szalon allapotu lesz az a par, amiert annyit kernek, azert neztuk csak meg oket, mert annyiert mar 1.5-k is mentek... -
hobizoli
nagyúr
válasz
Napfénysüti #4280 üzenetére
Tipikus "hiba" 6gen kuvikoknal (is) pl, ha nagyon rottyra volt torve az eleje, akkor megroppan az A es B oszlop kozott a teto es/vagy a kuszob is. A fek szerintem eleg gyenge rajtuk.
Na most csak ijenbol lattunk vagy 10-12-t mar akkoriban -radolt a letra fedosztorival...-, pedig akkor meg nem voltak annyira idosek ezek, hogy sok idejuk legyen erre, ahol elso blikkre is latszott, es messze nem ezek voltak az olcsobbak am, hogy vmivel ezt ellensulyozzak azt arukban.
Pl az a veretos "megkimelt" is ugy kezdte, hogy 2M, a felni meg CD nelkul 1.9M. Aztan hatso ajto melle bal oldalt ket ujjam befert a lokharitonal a saroknal, jobb oldalt meg hozzaert az ajto a lampahoz, meg azon a felen a loko felett mar a kisujjam nem fert be meg a hatso gumik felrekopva... nyilvan tok egyenes lehetett a kaszni ezert a szereny 2M-ert. Ami meg torve volt azzal minddel csak egy bernathegyit utottek el... vmivel toltva is... van amivel a ket oldalaval is... van aminek jutott a tetejere is..., gondolom lenyomott egy ~1080 fokos porgest egy uton athalado bernathegyi falkán keresztul, hogy jutott belole mindenhova.
Akkoriban 2M-et mar VTI-k is voltak, meg 1.5-s VTEC-k is szep szammal, amikben klima is akadt vagy tetoablak is, de gondoltuk hatha ez vmi uberzsir, patika... hat nem. A vegul megvett 1.6M-s siman jobb volt, osszes hezag jo, meg ki s volt ganezva rendesen.
Odaig hogy probakort menjunk kb 3-4-l jutottunk el, tobbit igy megneztuk ahogy ott allt es koszi. Kihuzod a nivopalcat es vagy nem olajos vagy koromfekete az olaj, biztos lelkiismeretes juzer lehet az ijen, nem? Jol odafigyelhet az ijen alap dolgokra is...meg felnin at megtapogatva elso fektarcsanal 1.5-2mm s valla van csak a kulos oldalon, amikor az uj es a kopott meret kozott szokott max 2mm lenni a megengedett kopasPl az egyik 1.3M-s RMC az meg szo szerint szalonallapotu volt. Azert 700k az 700k volt meg akkoris
Na meg az sem volt gyenge, hogy aug vege szept elejen kezdtuk nezni az eladokat vhogy, mert akkorra adta el a CRX-t, es volt olyan vas is, amiben az elszaradt falevelek is meg ott voltak... tavaj oszrol. Mert azert nyilvan akkor meg 25-30 fokban annyira nem hullottak a falevelek, hogy idei "friss" legyen, meg a belsejeben is mar a sár bele tolt taposva a szonyegbe, szoval nem mostanaban volt utoljara kitakaritva, de a sima benzinkutas penzbedobos porszivoval azt tuti nem szedted volna mar ki soha, annyira regi kosz volt
Max kimosatod autokozmetikaban jopenzé
Meglattam, mondtam is halkan, na menjunk innen a 'aszomba...
Annal is meg a "lehuzos" kereskedesekben is olcsobban arultak autokat, es azt legalabb kitisztitjak. -
hobizoli
nagyúr
válasz
Napfénysüti #4278 üzenetére
Igen, csak kerdes mennyi kereses utan talalsz egy ijet. Mert 3.5-4honap telefonalgatas meg furikazas utan mar kb kispocsom tele volt az osszes Civic-l meg foleg az eladoikkal is, de ugy cuzammen... nem hiaba neztunk mar meg par 2-3 RMC-t is, vicc, hogy siman olcsobbak lettek volna 3-400k-val es sokkal jobban felszereltek is.
Igazabol amiota van elerheto arban szelessavu korlatlan internet konnyebb keresni is, de ezzel egyutt az igazan jo vetelek ki sem kerulnek a netre, mert azokat elobb megveszik belso forumos infok alapjan. -
hobizoli
nagyúr
Amugy ha mar Bravo-Brava a tema erdemes megnezni a Marea-kat is, 1.6 16v az alap motor, de sirsz annyira olcsoak, meg a csucsmodell 2.0 20v HLX-k is mennek 4-sel kezdodo iranyaron, klima, elol-hatul e.ablak, oldalufi (facelift utan) stb
Csomagtartoba be egy 80literes LPG cucc es szia, es meg akkoris marad benne eleg hely cuccoknak. Belvarosba nem ezzel kell menni parkolni, de varosi 13-s benzinfogyija LPG-vel 7-nek felelne meg, ami nem sok. Es kb 700k-bol megallna igy
Mondanam, hogy a hahu-n pont arulnak egy motorhibas HLX 20v Weekend-t meg az alaktreszeknel egy 240-s lojjos 20v turbo motort is eppen mindennel (elektronika, kabelkoteg...), azzal eleg buntetos lenne, LPG-vel a gatyadat sem enne le es az menne felcuccolva isMultkor pl arultak egy 99/12 facelift-s, klimas, LPG uzemu 1.6-s Bravo-t, hat gyakorlatilag 1 napig nem volt fent es alku nelkul elvittek... 260k-ert arultak asszem, 310k km-l. Gondoltam ezt csak felhivom mar vazzeg...
Faszi mondta teloban, hogy pont most vittek el, de azert elmondta mi van/volt. 10 eve volt nala, az LPG-t is o rakatta bele, amikor 2 evesen megvette es ugy ment el vele 290k km-t, futomuve cseres, motornak kutya baja, a klimaja is mukodik rendesen. Szombat este rakta fel a hahu-ra es vasarnap kora delutan mar eppen szedte le a hirdetest, amikor felhivtam. Aszondta egy csavo idejott egy oraja, megnezte, kivagta ra 260k-t es hello. Gondolom elotte megnezte mennyi a LPG beszereles, meg a tobbit altalaban 3-400k-ert is 'csak' benzineskent -
hobizoli
nagyúr
válasz
Napfénysüti #4267 üzenetére
Ez meg 2003 korul volt am, akkor kb masfel millioert mentek ezek, de egy-ket elado el volt repulve magatol, hogy ketmillio, mert uuuuu meg áááá ez egy Honda
Uhm, oszt?
Vmi 1.6M-ert vett vegul egy ojat itt a keruletben raadasul
, ami ha ossze is volt csukva, ugy meg volt csinalva, hogy nem laccott rajta abszolut. Alufelni meg CD-s fejeccseg is jart hozza annyiert. De akkor amikor mar ugy volt vele, hogy ebbol normalis vazzeg nincs, es nezzunk meg par Renault Megane Coupe-t is, mert 6gen Civic-bol megneztunk mar vagy 50-t, viccen kivul, ami jo is lenne az meg 2M (szinte csak facelift elottieket neztuk), es se klima, se tetoablak, se semmi, csak e.ablak-tukor, centralzar es szia meg max vmi alufelni vagy CD
Meg voltak ojanok is, hogy neztuk az ujsagban (hahu akkor meg nem volt, meg nagyon szelessavu internet sem) alufelnis gep CD-s fejjel, amire odamentunk mas csak lemezfelnis volt turkorradial rendszam leszedos gumikkal meg fejeccseg nelkuli, de ugyanannyiert arultak.
Na meg szo szerint sáros a kuszob vegig meg belul is, de mintha 3-4honapja nem lett volna kiporszivozva, es folduton ezzel jarnanak ki a telekre kapalni, elso ulesek mogott szemet a padlon, csomagtartoban ijen lomtár, mindenfele olajos flakonok, meg nejlonzsakok...Hat ha vmit el akarok adni akkor csak lemosom meg kivakarom...nem? Foleg ha mar van arcom 1.8-1.9M-ert hirdetni
Meg ááá nem lehet megnezni nappal az autot a heten egy nap se, csak este 8 utan...na vajon mé?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
nyogo83 #4257 üzenetére
Ez kb ojan mint par eve haverarc akart venni egy 6gen 3D 1.4-s kuvikot.
Reggel nyitasra mentunk oda a soroksarin egy autokereskedesbe... erdekes mod mindbol hianyzott a kmoraMasik szinten meg neki, ugyanebben az autovetelhez kereseskor, telfonaltunk egy "megkimelt" auto miatt, de martonvasari volt, aszondja az arc nem gond, Érd-g bejon, megbeszeltuk, hogy talizzunk a MOL kuton, ahogy beerunk a 6-son Érd-re, ugyis jonne vmiert, es azzal egybekoti.
OK
Na mi vagy jo fel oraval elobb ertunk oda, egyunk addig vmit. Akkor meg nem volt ott az a bevasarlo kozpont szeruseg, hanem annal is feljebb kb 1km-re megalltunk vmi langososnal... toljuk be a sajtos-tejfolos eccseget magunkba, eccercsak jon am a "megkimelt" kuvik repedtfazekhanggal, kettesben ledadogott -varosban-, valtaskor meg is nyikkant, aztan elveretett elottunk egy 90-100korul
Na mi betoltuk a langost, aztan odagurultunk a MOL kutra, hogy:
-Faszan megy a gep...
-Aaa, en nem hajtom sosem, nagyon megkimelt auto...
-Aha, pont elottunk veretve szurtad el 2-s revlimiten 3-ba, ott ettuk a langost feljebb
-
-Amugy nem tom miert sietett, mert meg igy is vagy 10perccel elobb odaert o is.
Hat a hatso ajto meg kb ugy allt rajta, hogy ez volt teton is.
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
Szerdatol +7 a gazolajon, aztan hetfotol +16... 5 nap alatt 23Ft
Szombaton a Bécsi uton mar amugy is 401.9 volt egy kagylos kutnal
Azert kivancsi lennek a bezart Ph!olitika topikbol vajon kik tapsolnanak meg most is kedves vezeto es tsai gang-nek
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #3442 üzenetére
" Azért az priceless lett volna, ha vki a járdáról nyújott karral mellkason támasztotta volna egy pillantra, kommentálva azzal, hogy ez most a választói akarat volt...
"
Új hozzászólás Aktív témák
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Bomba ár! HP Pro X360 11 G1 - Intel N4200 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W10 I Gari
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest