- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #21539 üzenetére
ezt ezert tuti nem fujnak telibe, mivel nem lenne elemcsere, hiaba is erolkodsz
ezt kimaszkoljak, lecsiszoljak, leködölik, lepolirozzak es szia -
hobizoli
nagyúr
akkor se fizetne semmit ha lenne...
ha a loko nem torott el nyomodott be vagy nem verte le a festeket alapozon tovabb, akkor max kipolirozzak, ez 100k kar sosincs, ne akarjunk mar nyereszkedni, aztan meg masnap mar meg azon csodalkozunk, miert ennyi a KGFB amennyi, ugye?
anno eccer megkoccoltam egy mk1 Megane-t, lett egy hasonlo karc a rendszamomtol a fenyezett lokojen
6000 (hatezer) forint volt a KGFB javitas ara, ezt mindjart be is fizettem a biztositomnak a levellel kuldott csekken, amiben tajekoztattak errol, hogy ezert ne keruljek 2 kategoriaval lejebb
akkoriban kb 10-11eve mk2 Megane talan meg nem is volt, szoval az mk1 nem volt vmi regi auto
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
Nem, abban az alairasomban szereplo figyel, ami meg pont amerikai
Anno a VEMS-l amikor meg kevesen foglakoztak brutalis arakon ment, egy PGT-be 350-380k lett volna mire kesz van
A Megasquirt kit, postázva, összerakatva, felprogrramozva, VÁM-l mindennel együtt is a kevesebb, mint ennek 2/3-ádból megállt a WBO2 kit-l egyutt
Ma kb egy ár, sőt, mivel közben az USD 1.5x annyi lett, mint amikor én vettem, most a VEMS már olcsóbb is vmivel.Csak VEMS installal foglakozok szeretik pl azt csinalni, hogy le pwd-zi a beallitasokat ugy, hogy megnezni sem tudod, nemhogy beleirni, meg az élőadatokat nézni -max csak ami a kijezőn van 1-2 fontosabbat latod, de azt notebook nelkul is- a sajat autodban, hanem majd o ranez neked jopenze
Aki nekem a MS2-t beszerelte az ijet meg veletlenul sem csinal semmijen auton senkinek
Van erre a celra egy nativ RS232-s portos, 14"-s Toshiba notebook-m, azzal azt csinalok sajat autom sajat ECU-javal, amit szeretnek, megkotesek nelkul -
hobizoli
nagyúr
A feltolto irta, hogy az auto VEMS ECU-t hasznal
Ez egy magyar fejlesztesu ECU, rengeteg rallykrossz, rally, gyorsulasi, sot sima utcai autoban is ez mukodik, itthon, de Europaban is, ahogy a videobol is latszik meg az USA-ban is -
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #21235 üzenetére
Ennyi potencialis szavazonak kell a seggét nyalni az x-ért., ha mar ugyis elitta az agyat, arra biztos fog emlekezni kinek koszonheti, hogy ezt szabad neki.
A palesz meg a sor fozes is mirol szol szerinted? Idd le magad, szavazz rank, mi addig meg kilopjuk a szemed is, de Te csak erezd magad jol nincstelenkent -
hobizoli
nagyúr
1.4 8vT ezeket lenyomja mint a belyeget, kisebb fogyi mellett
amugy ez az oldal (is) a PGT-re faszsagokat ir, hogy hatul dobfekes -mar az mk1 UnoTie is tarcsas volt hatul 100lohoz-, meg a max nyomatek se annyi, gumimeretre is vmi űr-egzotikum, mg eleve nem is egyforma van irva ra elol-hatul
ennel kb az osszesauto.hu jobb csak, ahol meg a furat-loket adat fel van cserelve minden autonal
-
hobizoli
nagyúr
jáááááááááááááááááááááááááááj
A munkatars most hivott, hogy a 3 hete vett E46 320D Touring-jaban vezermutengely eltörött vala 40-l kruzolas kozben
penteken vitte volna nagyszervizre, es kedd este aszondta jaz gepallat, hogy o itt most megallna pihenni egy idoreúgyhogy van örö é bódottá
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
zoo8800 #20562 üzenetére
tudod ez olyan, hogy ecce vittem egy mesekort egy 5gen 4D ESi tulajt (PH! user), aki szerint a 126 vs 130LE kozott az a 4 loero az lofasz, annyit nem is erezni, minek genyoznak turboval a digok, amikor a japok ezt a VÍÍTAKK-l kihozzak
uhm
amikor megalltuk csak ult tovabb meg nezett elore, megszolalni nem birt vagy 15sec-ges vhogy nem igazan latom hogy turbosokat epitetnek at valtozo vezerlesure, inkabb turbositas megy a Hongdasoknal is, de az nagyon
ugyanannyiba kerul vagy meg akar kevesebbe is faj, es sokkal tobb pluszt nyer, mint szivomotor tunnerolassal
-
hobizoli
nagyúr
válasz
!Overdose! #20493 üzenetére
igy kep alapjan annyi, hogy jo a szine
a serulees konnyen javithato, ha a futomu a helyen all perszeGT3-s belseje van
GT3-s szivosora
a lampak-indexek is GT3 smoked grey-k...
...ahogy evjarat szerint kene is legyenszoval valszeg nem volt agyontorve eddig ezek alapjan
az, hogy hogyan mar megy egy masik tortenet
bele kell ulni es gurulasbol 30-rol 2. enter 6000-g , 3. enter 6000-gnem szabad betorpannia kozben
de a kormanyt jol fogja kozben aki vezeti, mert ha csippelve van, 3000-nel a 220-230Nm nem viccelolajnyomas uzemmeleg motornal alapjaratrol kis gazra is ugorjon 3bar-ra, es uzemmelegen se legyen 1.5bar alatt a 2.-3. sebesseges padlozasok utan se
turbonyomasnal 3000-4500 kozott a mutatonak a piros csik also elenel kell allnia, de mindenkeppen a félállás felett a piros kozeleben, es utana vissza kell essen félállásba - elektronikusan szabályzott overboost
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Dare2Live #20445 üzenetére
Ennyi.
A nyomatek gyoz.masfel honapja egy 1.33VVT-i Corolla feszengett kicsit az érd-i siratofalon az M7-n Bp fele
biztos nem hitt a szemeinek, kisorolt kozepre, mert feladta kuzdelmet a dombbal, es az ezustnyil ~110-rol ellépett mellette
egybol visszajott mögém "visszatolni", de nem igazan sikerult kozelednie, sot, ugyhogy a Velence ota a konvojban mogottem jovo Mondeo TDCI vissza kivakuzta a kozepso savba a helyére.hiaba a 90-100LE egy 1.3-s szivomotorbol, ha kello nyomateka nincs, foleg h meg a klima is jar benne
Ignis ugyanez a sztori, 93LE papiron, de mintha lenne vagy 75, 1.3 8v Swift eskü simabban felveret egy-egy emelkedon, mert az akkor mar bent van a nyomateksavban, az Ignis meg még nincs
16v csak marketing, draga gyartani is, mert 2x annyi szelep van, 2x annyi szeleprugo, szimmering, gepmunka hengerfejen, meg a hengerfej is eleve tobb anyagbol van
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Tothgera30 #20127 üzenetére
akkor még BKV-zott
-
hobizoli
nagyúr
Pain at the Pump
The next time you complain about the price of gas, remember: It's all relative. Filling up the same 39-gallon tank of a Chevrolet Suburban in Venezuela costs $3.51.
In Norway it's $394.68. -
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
hurra, es ott hol van "forgalom"? mennek 40-l meg 30-l varosban, meg 80-l orszaguton, hat ugy nagyjabol semmi nem eszik sokat
probald meg ezt a 7 litert hozni Bp-n ugyanazzzal az autoval, ahol 4-500m-kent lampa van vagy zebra, a zoldhullamot elfelejtheted, meg a lampan 3. valtasra fersz at, meg eleve 60-nal is mar 70-80-l megy a forgalom
sot, pl Ulloin 2x3 savos reszen 60-s limitnel mesz 75-l meg siman mennek el melletted, es erdekes mod baleset megsincs -
hobizoli
nagyúr
3 betu 3 szam egyedi rendszam az telleg sokba kerul, vagy csak 4-2, 5-1 a brutal?
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
Utolagosan beeepitheto a cucc:
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
rencamcsere most lesz kotelezoen, vagy nem-e lesz? nekem meg nem EU-s a rencamom
a putto forgalmija a heten lejar, a forgalmi betelt, szoval abbol mindenkeppen uj kell most
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Clapaucius #19387 üzenetére
2.0 liter felett soka KGFB, foleg bp-i lakcimmel fiatalon...meg az mar iszik is
-
hobizoli
nagyúr
Lemostattam meg kiporszivoztam ma jaz ezustnyilat, porszivozom a szonyegeket, odajon egy no nemu egyed, hogy:
-jáááj, hat vegyel mar nadragszijjat
-koszi, nem
-de eredeti marhaborbol van
-nem kerek koszonom
(vmit itt makogott kozben, de a porszivotol nem hallottam, meg nem is figyeltem ra)
...
-akkor adjak mar neki par forintot egy kávéra, mert most jottek erdelybol, hajnalba keltek...
(itt majdem mondtam neki, hogy kar volt, mehetnel is vissza)
-ne haragudj, nem adok, es hagyj leccives
-de meg nezned, hogy nincs-e megis
-nem nezem meg es utoljara kerlek meg hogy hagyj bekenaztan erre vegul odebb ment mar
-
hobizoli
nagyúr
válasz
neduddki #19353 üzenetére
pokvagen a direkt befecskendezezes turbodizelekt hijja igy
kulonben meg van elokamras turbodizel is intercoolerrel, de az intercooler lete a pokvagennynel nem volt magatol ertetodo, siman volt intercooler nelkuli turbodizeluk isde a GTI utan ezt TDI megnevezest mar levedettek, mert azt a pözsó is pl lenyulta a 205 1.6GTI meg 1.9GTI-hez
amugy az elso utcai forgalomba kerult kozvetlen befecskendezeses turbodizel az nem pókvágennyé -hiaba is hiresztelik ezt a pokvagenny fanok-, hanem a Fiat Croma 1.9TDi.d. (kék szinuek a betuk,a az elokamras turbodizelen meg csak 1.9turboD szerepel pirosan) 1986-bol, a pokvagenny kozvetlen befecskendezos turbodizele csak 1989-s
-
hobizoli
nagyúr
Jovunk most haza Pilisborosjenorol, a BS-tol jott velunk a forgalomban egy mk2 Clio (techrun talan, de 5 ajtos volt, ha jol lattam), fordulnek az Ulloi-re (Hatar ut fele) az FTC palyanal -a sarga ott elkoszont es tovabb egyenesen a Lurdy fele haza-, gurulok lassitva a balrakanyarodo pirosra, a Clio elem sorol, de nem kell megallunk, mert pont zoldre valt, ket sav fordul mi a jobb oldaliban voltunk, buszvegallomasnal is pont valt a lampa, raerkeztem fordulas kozben, maradt jobb oldalt, en be balra, <enter>, toltonyomas nemtom mennyi lett, mert nem neztem, de pont melle erve betorpant az auto, es 4-5x akkorat ropogott/durrogott mint vmi sorozatloves a rajtprogramos autoknal...
...arra eleg is volt, hogy a Clio nem is feszulgetett tovabb
lehet azt hitte ez is a show resze
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Szplöttyy #19296 üzenetére
igen, 8v, es csak egy vezermutengelyes, u.n. "Fiat SOHC" blokk
A motor eredetijet 3 helyen csapagyazottan meg Abarth bacsi tervezte a '60-s evek elejen 1.3 szivo kategoriaba versenyezni, nekik akkor vmi 188LE-re futotta belole ~9500-n szivoban
Ezert is van a szokasosnal rovidebb lokete, hogy a dugattyu sebesseg ne legyen tul nagy magas fordulaton se
27-28m/sec-nel mar megszakad az olajfilm"A prominent feature of the Fiat SOHC engine its massively over-square proportions. This over-square design allows large (within the constrains of a reverse-flow configuration) valve sizes relative to engine capacity. A secondary benefit is the short crank throw reduces the accelerative forces on the con-rod allowing the engine to operate at significantly increased engine-speeds"
Volt 1.3Tie meg 1.4Tie is, mk1-bol csak 1.3Tie van, mk2-bol '92-korul jott be az 1.4Tie, de paruzamosan ment, attol fugg melyik piacra ment
1.3Tie 147Nm, 99 vagy 105LE (kat+, kat-)
1.4Tie 164Nm, 112 vagy 118LE (kat+, kat-)
PGT meg 204Nm 136-133-130LE, (GT1-GT2-GT3, kat+)GT1-GT2 az 7.8:1 CR-s, mint az Uno-k is, a GT3 mar 9:1 CR-s, nyomas nelkul se annyira buta, papairon leggyengebb PGT, de megis legjobban gyarilag ezek mennek, a magasabb CR miatt
GT3-nal az overboost 1.3bar helyett mar csak 1.2bar
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Napfénysüti #19297 üzenetére
Hat a motor max nyomatka 204Nm gyarilag az overboost miatt, egy (jó) csippel siman 230-235Nm megvan nyomas emeles nelkul is, emelkedon lehet meglepiket okozni
A gyari turbo amugy se birja kitartani felul a nyomast, mert kicsi a toltokereke, 35mm-s kb csak. Erre szokas azt elkovetni, hogy mivel 60mm-s cso megy a turbora es ott egy légtölcsér ezt vezeti be a kb 35mm-s toltokerekbe, ezt a kereket kicserelik egy nagyobbra, meg persze kiesztergaljak hozza a kompresszorkerek csigahazat, mert van mibol kifaragni a helyet
Na ugy mar nem fog elfogyni fent sem a levego, es gyari IHI turobonak latszo targy van rajta, nem kell szopni a csovekkel, hogy jaaaj, maskepp all, meg mas atmero, meg downpipe elemhez mashol vannak a csavarok
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Napfénysüti #19293 üzenetére
Az persze.
Ugyanaz a motor, mint az UnoTurbo i.e.-é is volt, csak ennek az IHI turboja mar nem hullik szet 1.5bar-tol se, mivel elozesekhez kiugrashoz van egy elektronikusan vezerelt 0.8->1.3bar-s overboost funkcio is, meg a vezermutengely szelepemelese es fazisszoge nagyobb vmivel170LE-re eleg ecceruen fel is lehet tolni
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Szplöttyy #19287 üzenetére
igen, mert a kisebb motorfordualton is tobb levegot szallit a nagyobb ventillator
lasd pl CPU hutok a PC-kben
60mm-snek uveghangon kell porognie
80mm-snek mar sokkal kisebb fordulat is eleg es megis jobban hut=tobbet fuj
a keresztmetszet az atmerovel negyzetesen aranyosan no
aztan max motor fordulaton a nagyobb toltokerek megintcsak biiiirgyja szusszal, mert igy meg mindig a motor nem bir tobb levegot elnyelni es nem a turbinakerek fordulata limitalodik, amivel a legszallitas is megallna egy ponton, aztan ha motor fordulat tovabb emelkedik mar ez abban jelentkezik, hogy esik a toltonyomashatranya hogy a turboluk vmivel nagyobb, mint a gyarival valtas utan
-
hobizoli
nagyúr
egyebkent persze a PGT sem 30k-bol lesz ennyire potens
de kb 5-6-700k-t belelapatolva mar osszejon
egy VTI-nel ez siman beleszaladhat 7 szamjegybe is
eleve az auto maga is sokkal olcsobb
es utana ez alul is megy am ugyanugy, nem butul el azert alul, mert felul karaj lett
sarga 2200-2400-nal mar tusszog
elobb ebred mint egy szeria PGT es fent sem fogy es a szuszbolmultkor voltam egy gepmuhelyben ahol H motorokat is csinalgatnak, az aszalon az egyik mocc ara volt 1.5M
2.0 szivo kb 280lo 9000-n de kb 7000 alatt az hulla
hat ijen motor karakterisztikaval jarjon sokat uccan az, akinek ket anyja van kb -
hobizoli
nagyúr
válasz
Szplöttyy #19269 üzenetére
hat az itt indult PGT-ket barki megovhatja, hogy csalos a motor, az szopni fog, mert mindben tokszeria belu es ccm-s motor volt most is es soha nem is volt bennuk mas
100k az ovas, ami ha nem all helyt, akkor az ovott felet illeti meg
annyiert siman leszedjuk, az ovonak meg lesz egy dragan vett hengerfejtomitese meg 10db hengerfejcsavarjra max -
hobizoli
nagyúr
válasz
Szplöttyy #19256 üzenetére
mondtam en hogy csalnak ossze-vissza csak akkor nemtudom minek sipakolnak ev elejen a szablyok miatt
rajuk van irva aztan meg igy is kiszopnak egy szeria belu motoros autotol
biztos ragjak a kefetmultkor all a sarga kiskunlachazan nyitott reaktorterrel
odamennek nezni (sarga tulaja eppen nem volt ott)
nezik a pillangot megszolal az egyik:
-hogy a faszba tud ez igy menni ekkora kis pocs pillangoval?!
masik megvonta a vallatt erre hogy passszzz
en meg odaboktem nekik csak hogy erezzek a torodest persze:
-hogy nyomason megy, gyari a bele, meg amugy is csak 30k egy masik papiros motor ha ez szetdolne, de biiirgyja
gondolom lefutott bennuk a script a hujere huzott motorjuk arabol mennyi motor jonne ki ebbe -
hobizoli
nagyúr
válasz
Napfénysüti #19255 üzenetére
nem sima 1/8-s drag volt
ott sokkal jobban szamit hogy mennyire jol indulsz el -
hobizoli
nagyúr
válasz
Napfénysüti #19253 üzenetére
aztan ott az a cheater 5gen kupé, amiben gyarilag max 1.6-s motor volt es abbol is csak a SOHC VTEC "D"-s motorral szereltek gyarilag, ebben meg egy DOHC VTEC "B"-s motor vigyorog
allitolag persze bele van papirozva is
amit a hungarisztani NKH-s kiskiraly viszonyok mellett kb ki lehet zarni gyakorlatilag
nem mellesleg egybol +regado meg mernoki attervezettes stb herionar mire vege van, fenyevekkel eccerubb meg olcsobb lenne atulni egy ITR-be, az a ruha alatt ugyanazes meg igy is szopon van
)
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Szplöttyy #18955 üzenetére
Eneos 10W-40 megy most majd bele
Multkor Castrol-t vettem, abbol is vmi hasonlo viszkozitasu kb 7.5-8.5k a 4liter, olajszuro meg asszem meg egy ezres sincs, a legszuro is ezervmennyidzelbol csak regi elokamras az óccsó valojaban, ami szögeccerű es max hengerfejes ha hajtod, lehet meg turboja mehet gallyra (mint az a modernebbeknek is)
a modern precizios dizelek meg tele vannak ijen "beszopod, jarhatnal egy benzinessel 10 literes fogyival is" tipusu cuccokkal is
-
hobizoli
nagyúr
orszaguton, hurra, nyilvan mashol nem is jarnak, ugye?
neztem Ignis multkor a BC 4.6-5 kozott ir 80-90-nel klimaval az M0-n, klima nelkul nemtom, mert majus eleje ota be van kapcsolva benne
na most amikor egy kb fele annyi idos autorol beszelunk, akkor 100km-n leszarom a diffit, mert ez mellett harmad vagy max fele annyi km van csak a belében is
nem mellesleg a sokkal olcsobb karbija mellett maris sose terul meg a 1.4TDI Polo tullihegett felára a kisebb fogyiban
10k-bol csok nelkul is olajat cserelek az Ignis-ben normalis fajta olajra, ha ismin keresztul veszem meg, akkor kb 6-7k-bol--------
ket faszinak is van bent ijen 1.4TDI Polo-ja, egyikben volt nemreg egy tapszivattyu csere csokkal puszival hatszellel regi haver vagy pult aloli kedvezmennyel 42k+ beszereles, a normal ara 96k
ezt szamod mar bele a felarba, hogy egy ijen extra 100k-s vagy 50k-s mutatvany hany ezer km alatt megy bele Ignis-be tobbletfogyibol, mikozben annak joreszet visszanyeri az olcsobb a karbijan
ezt sokan szeretik elfelejteni a koltsegekbol
autot nem csak tankolni kell tudni -
hobizoli
nagyúr
válasz
Clapaucius #18890 üzenetére
Mazda3-1.6
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
sunahunter #18472 üzenetére
azt kopiztam mashonnan, de a fektarcsa amugy sem fijatt a fijattban sem
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- 137 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i7-4GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Samsung Galaxy Book2 Pro 360 i7-1260P 16GB 512GB OLED touchscreen, GARANCIA: 1ÉV
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest