- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
bitpork #195696 üzenetére
Most megnéztem, a kombinknál 2000nél (1600-1700 a gurulgatós fordulatszám), a kisoroszlánnál kb 1700tól megvan a 80%, a gurulgatós fordulat 1800-2000 rpm (2200-2300tól úgy megindul, hogy utas meg nem mondaná hogy mekkora/szívó motor, az összes általam vezettet 1.4 16V motort ebben lenyomja, beleértve a 109 lovas Ceedet is (mondjuk az nem ment túl jól), de átlagos előzés vagy lakott végén négyesből gyorsításban a legtöbb 1.6ost is (jó, könnyű az autó).
Speciel a váltókiosztását csípem, 25-30tól kettes, 40től 3as, 50től 4es, 65-70től az ötödik. Nem a megszokott, de praktikusabb így.lali81: 2012 rémlik amikor javítitták a feszítőt, ha ezt veszed cserés. Én 1.4-re lőnék inkább, jól megy az is, de nem olyan iszákos mint az 1.8.
-
válasz
Anaren91 #195688 üzenetére
Néha furcsálom a tanácsaidat, hogy mire alapozod őket.
Láttál te 3-400ért négyes Golfot? Amúgy sincs egy tucatnyi hibájuk (ja de), de ennyiért ezek kb mind jelen vannak, és még egy adag más is.
Amennyyiért meg épkézláb darabok vannak, akkor inkább egy Leont vennék, vagy inkább Grande Puntot.vidocq: Ha neked tetszik, és normálisat találsz, akár. Én nemszeretem őket, kiolcsósított modellek, meg utálom a lépcsőshátúakat (bővíteni nem nagyon lehet a csomagteret). Nem bonyolultak, relatív megbízhatóak, de jellemzően ... nem autóbolondok tulajdonolták korábban, hogy finoman fogalmazzak.
Clio2-ből azért 4xx-ért akadnak normálisak, 1,2 16V jó motor, 1.4 16V meg már egész egészségesen viszi(múlt hónapban 480ért láttam meglepően szépet). Puntóból Sportingok (3ajtó, sportosabb, hatos váltó az 1.2 16V mellé, jól megy, jól fogyaszt) is beférhetnek, de az is bő 4xx. Viszont egy darabig nagyobb becsben voltak mint a polgári változatok (Clio Tech Run és erősebb (1.6) változatokra ez szintén jellemző lehet).
Az én véleményem az, hogy sokkal szívesebben adok ki (akár hitellel) 550et egy ilyenért (kicsit sportosabb/jobban felszerelt változatokra) aminek általában gazdája volt(ez jellemzően már a képeken is látszik), mint 350et egy olyanért amit csak tankoltak, és a különböztetet bele kell borítani a szarabb állapotúba, amit filléres alkatrészekkel gányoltak csak.
Akad 1-2 amire ránéznék, ha kívánatosak épp nem akadnak most: 1, 2. -
válasz
vidocq #195668 üzenetére
Megane1 facelift(1.4-1.6 16V), Punto2, Clio2, Fabia(1.4 16v) Ennyiért mondjuk sajna nagy csodákra nem lehet számítani, max a Meganeból nem az alja van ennyiért. Vagy picit ha tudsz még gyűjteni, Aygo/C1/107, az tényleg olcsón fenntartható, normális autó a stifthez képest, és biztonságos, kevés hibával.
Swiftet nem tudom a praktikum és a közelgő gtk miatt idesorolni. Amíg küszöb, segédkeret el nem rohad, foglalkozhatsz a beszakadó rugótoronnyal, féltengelycserékkel, hengerfejezéssel, szelephézag állítással, ha a kidörzsölődő kábelköteg miatt nem unod meg hamarább vagy nem gyullad ki az autó. #Ezt20évecsaktankoljuk
vzsryl: "Nem is értem mi a célja ennek az egészne"
dehogynem, a CO2 bünti megúszása, a valójában (jellemzően) környezetszennyezőbb autókkal. Vagy amit írtál azért, vagy mert a cégek a benzint fizetik ki, az áramot nem. -
válasz
alázógyík #195636 üzenetére
Igen, az elején, ami már kb 5 éve javítva lett.
Hugom 208asában EB0 van, meg fos olajat is kapott a márkaszerviztől, most 6 évesen (115k)bcserélték (teknő le, meg takarítás pluszba), nem volt semmi dráma. Ja, meglepő módon márkaszervíz ezt nem ajánlotta, mint aki erről sose hallott.Ellenben papíron kicserélték a tárcsát, betétet, csak gyakorlatban nem.|AP|: Én még egy értékesítővel se beszéltem aki ne beszélt volna le a kisebb motorokról (vagy értett volna az autókhoz).
Ugyanolyankomoly szakértelem és megfontolás van mögötte mint például az Euronicsnál. Nagyobb profit, meg mit kell pörgetni/kiszórni; kb ennyi a motivációjuk, nem a te igényeid eltalálása.
Próbakör alá ne add (meglepő módon az erősebb motoros változat mindig ami vezethető).
Én meguntam hogy pl hetedik Suzuki szalonban is csak az 1.4T volt, és senki nem tervezett ezres bemutató autót beszerezni.Kb kizárt 7-8 litert megetetni sztem vele, ahhoz pályanapozni kell. Ellenben vw meg ford régi (10x LE) 1.6osával, na azok bármikor benyakalták, cserébe nem is mentek. Meg a Tipo szívó 1.4-el se eszik keveset sajna.
-
válasz
Pttypang #195619 üzenetére
"Volt mar szervizben, mondtak ,hogy ez normalis."
Minden hibára szinte ezt mondják, és nem csak a pohu.
Ezért is filózok erősen, mi az a felár, amit az hátralévő 3,5 év garanciáért áldozzak az autóra (mert oké, hogy a pollen+olaj 77K márkaszervizben, de a bő feléért megcsinálják normális szervizben; de otthon meg 25ből megcsinálom 45 perc alatt). Szerintem egy is olyan, mint az állami orvosi rendszer. Fizetek befelé folyamatosan, de ha valami bajom van, máshova kell még külön fizetnem, hogy meg is oldja valaki a problémát; azaz elviszem fizetősen olyan műhelybe ahol értenek is hozzá. -
válasz
BigBlackDog #195605 üzenetére
Sztem is, eredendően a GDI-k csattognak hangosabban, bár manapság az MPI motorok is hangosabbak (pl a 1.2 szívó Pt [VTi] is a 208ban burkolat nélkül picit csattog, inkább hidegen - melegen általában leállítja a start stop
).
Az 1.2 VTi rezonanciája nem gáz(asszem kiegyenlítő meg eltolás is van), nem mondanám meg tutira ez alapján hogy 3 hengeres (mint egy négyhengeres szar bakokkal). Induláskor, 1ből kettőbe húzáskor darabosabb kuplungkezeléssel azért érezni hogy ehhez puha bakok kellenek, de ez nem olyan sokat van hogy zavarjon, és ha nem ejtem le teljesen a fordulatot, akkor alig érezni.olivire: Nyilván kevésbé kulturáltak, de a legtöbb nem gáz (van ami szar hangú és rezonál eléggé). Leginkább divat fikázni mindent ami 3 hengeres.
-
válasz
Zotyko #195554 üzenetére
Amíg ketten-négyen vagytok, addig egy nagy egyterűre nagyon sok pénzt rálocsoltok pluszba egy kompakt kombi/egyterűhöz képest. Súly, megbízhatóság, szervizigény más kategória (egyterű b..i vagy eredendően
).
1, Kompakt kombi, ami jól pakolható, megbízható, nem fogyaszt sokat (erre most egy Megane3at vettem magunknak)
Octavia, Megane3, 308II, Ceed/i30.
2, Kompakt egyterű C4 Picasso(II, esetleg Grand), 5008, Touran
3, A legtutibb ilyen használatra egy dobozos családi szerintem. Van aki szereti a Caddy/Doblót, én a Berlingo/Partner vonalat élhetőbbnek tartom (akár 7 üléses verzióban, ami _tényleg_ 7 üléses, meg csomagtartó is van bővan még 5-6 fő mellett is. Tolóajtó gyerekhez remek (berakás, másik autóra rácsukás szempontjából is), pakolóhelyek/praktikumba király (hátul 3 külön üléses felszereltséget nézz!), körbe lehet fényezetlen a lökös (a crossoveres csomagokkal), belül is könnyű takarítani, a hátsó ablakokat sem fogják a gyerekek állandóan baxtatni, mert kibillentős. Belső tetőcsomagtartóra fel lehet rakni kismotorokat, játszószőnyeget, mindenféle vackot. -
válasz
Paxker315 #195524 üzenetére
Ebben a kategóriában a félprémiumokra dobnak több szigetelést. A (klasse) mergából ha van szimpatikus, DS3/DS4, esetleg IS200h/Prius3.
Furcsálom hogy olyan halk a Pulsar, ki kéne próbálnod. Asszony autója eredendően halk, és én szeretem ennek a motornak a morgását mikor gyorsítok, de gyanítom hogy nálad az sem kívánatos hang (gördülés meg általános zajszigetelés kisautóhoz képest jó). Polot is, azt se vágom az újból milyen, de hangosnak (meg halknak sem) gondolnám.Anaren91: Nézd meg az Ecosportot ha már nem ülsz bele, de képeken, cikkeken is átjön hogy egy igénytelen olcsó autó, messze nem az a liga amit bandus keres.
Qru: Ritkán jutok el laptiming nézésig, de rákeresek. Nem szoktak rosszak lenni a fordok vezethetőségben/futóműben (kivéve Ecosport), de a(z utolsó előtti) Kuga konkrétan ijesztő (4 fővel közepes úton már beszartam, pedig hamarabb sikítanak nálam az utasok mint hogy én félnék).
|AP|: Én az 1.4T-re céloznék. A T3 Fireflyal nincs túl sok tapasztalat (a turbót mi gyártjuk hozzá, arról nem nagyon hallok panaszt), akár azt is be merném vállalni, de csak próba után.
aero.: Vigyázz, megköveznek
. Én imádom a 208 Ptmotorját, nem csak eleven (csak 700rpmre a nyomatékmaximumtól autózik vele az ember, lelépi megindulási hajlamban az 1.4eseket) szeret pörögni, hanem ráadásulilyenkor kifejezetten tetszik a hangja. Nem minden 3 hengeresé tetszik, a legtöbb az kb semmilyen (nekem). De mindenki leolt érte, hogy pfúúú, 3 henger (bár nem tudom ezek közül hányan próbálták, lenen egy tippem...)
-
válasz
bandus #195507 üzenetére
Széles skála.
Kugát vezettél? Az új, vagy még maradt az előzőből? Én utóbbit vezettem, 17-es kerékkel. Azokat a kanyarokat balcsi felé amit az enyémmel x sebességgel veszek (és az elmúlt években sok autóval mentem arra, és legalább 0,85x sebességet mind tudott, beleértve a Jumpert, Zafirát, C3at, Picassot, stb stb) azt a Kugával összeszorított záróizmokkal teljesítettem 0,75x-el. Fordban még ilyen szarul nem éreztem magam (beleértve békaszemű Fiesta és Turneo Connectet, ami pedig elég trágya volt) gyengébb minőségű utakon (és még nem is rossz út).
Az ergonómia, tükrök, működés, minőség (szokás szerint beltér, vagy épp a hullámzó motorháztető) mindenkit kikakasztott kissebb nagyobb mértékben (2.0 dízel 4x4 kézi váltó, e kézifék). Nem tudom az új mennyivel jobb, de hasonló huncutságokra lehet azért számolni.Mindenképp próbáld ki, ne csak 5km-en.
Én Golf (először kerül nálam az Octavia elé)/Leont hasonlítanám a 308SW(1.2)/508-hoz.
És ha ez eldőlt, már csak a Corolla kombi(hibrid), Megane Grandtour(1.33) és Ceedel/Proceed, esetleg i30fastback (nekem a szívó is elég de neked mondjuk 1.4T) kell a bentmaradnak megmérkőznie
. Picit sajnálom a kesst a 'középkategóriára', amik mellé árban és zajban (akár belsőben, pl M4 hibrid) akompakt kombik is feljönnek, főleg a phev változatok (garázs tv).
Araszoláshoz Corollát venném, amúgy nálam a Ceed/308/M4 között dőlne el (vag előző generáció nekem sokkal jobban bejött, főleg a Leon ST(FR)).Szerk: Baszki Ecosportal (ez a két szó áll tőle legmesszebb) ne vicceljünk, 1024*inkább egy Puma (vagy bármi).
-
válasz
Tothgera30 #195400 üzenetére
A gyári mérete az 1.2-es Agilának 155-ös, és aki vezette ritkán ír olyat, hogy elég stabil a WagonR. Ha neked az, lelked rajta, abszolút tizes skálán kb kettest adnék neki (ahol egy 206/Fabia mondjuk 5-4,5 körül kapna).
|AP|: Újból ha tetszik a Sanderot is megnézheted, elég korrekt lett az új.
Én fiatal használtat néznék, akkorát ami kell, nem nagyobbat. Most 1,5éves autót vettünk, 5évig garis, de megmondom őszintén egy valag plusz pénz, és dilettáns ....-ök, bármi garanciális probléma lesz, hamarabb fogom megjavíttatni hozzáértő normális műhelyben a naplopó unmotivált pancser For..p helyett. (Céges autókkal is csak a szívás van velük is.)Vagy 2-4 órányi autózok majd valami normálisabb márkaszervizhez ha garanciás problémám lesz. -
válasz
tboldi #195390 üzenetére
Fiestán és Jazzen is megoldottam, ha nem is könnyen (nemsokára megint jön egy, mindkét oldalon cserére, ledesítjük).
De azoknak (főként, de nem kizárólag hölgyek) mond, akiknek az izzócserére a szerelő 10-12 ezret (felénk vidéken) kér el, nem mindenki örült nekiSőt, nők az ilyet nehezebben nyelik le, amikor ilyen miatt szerelőhöz kell évente vinni pluszban amihez egyébként nem kellene (főleg ha ésszel használnák a lámpát).
Hiába cseréltem a lengőkarcsapágyat illq..a alulméretezett érintkezős Siemens BSM-et, feleslegesena Picassoban, ettől még nem 0 Ft másnak, nem úgy számolok vele ha másnak ajánlom.Tothgera30:Rossz út 2x45 km WagonR? Mennyit vezettél ilyet? Anyámnak ilyen van, 80nál szar úton halálfélelmem van (nem vagyok félős) ahogy a gyári 155ös kerekeken lobog, pattig az autó. Nem is megy sokat lakotton kívül, vagy ilyenkor lassan. A motor vidám, azzal nincs gond, a kanyargás a 165ös nexenen 4S-ekkel már nem probléma, amíg sima az út.
Sose értem itthon az útról leeső suzukik miért ilyen népszerűek szar utas környéken is; sosem ültek normális futóművű autóban, vagy a 65km/h pont megfelelő egyeseknek? -
válasz
MC Pite #195384 üzenetére
Szervizelés, izzócserének érdemes lenne utánanézni, de szerintem nem vészes (mint pl Jazz 1/Fiesta izzócsere, hivatalosan lökös levétellel). Ridc-n megtalálod az ülésmagasságot.
Gabesz87: Ebben újabb tsi van, viszont a dsg és a motor, turbó minden más mint a nem hibridben (ez nálam nem előny).
-
válasz
gooool #195378 üzenetére
Ameddig alacsonyabb keretből kerestünk, nem találtam a Coltnak hibáját (küszöböt azért figyeld), ClioII és Punto Sporting mellett első helyen volt. Jazz és Splash mellett a legjobban variálható(legalábbis a régi), futómű elvileg jó/feszes.
Bár relatív alacsony az ülés. A lámpát élőben nem láttam milyen, de nem 1100l/H4, ami előny! -
válasz
Gabesz87 #195368 üzenetére
Beállításra nem tudok jó videót, 3-4ben van összeszedve hogy kellene; de a fenti kiindulásnak jó.
Pedig hidd el, hogy a 9 és 3 óránál a csukló (lapocka hátul nekiér a támlának) a kormányon nem hülyeség; egy tréningen érdemes lenne ezt js megtapasztalni.Ha valamihez többször visszakanyarodsz és tetszik, azt kell venni.
Jó, én a Picassohoz ezerszer kanyarodtam vissza, de amilyet kerestem (és amennyiért), olyan nem volt(mindig elvitték ha jött is), de a több tíz alternatíva közül a mostanim volt amihez második legtöbbször kanyarodtam vissza. :DD
-
válasz
Gabesz87 #195364 üzenetére
Nagy az esélye, hogy nem úgy ülsz ahogy kellene, érdemes rákeresni.
Amúgy a kompakt kombik általában nagyobb tengelytávúak, itt is kb 4,5cm a különbség (itt pl azt írják hátul a fej 190cm-ig elég, de a lábhely csak 175-ig (185ös sofőr mögött). A kombinál már 190 centis magasságot adnak meg.
Adacnál (auto test) meg lehet nézni a kinézett típusoknál mennyi hely van.
Nem kell egyből Superb-re célozni, más kompaktot is meg lehet még nézni (kb bármelyik kombit ami szimpatikus, 308, Leon ST, stb). Scenicet is, bár rekordkicsi, papíron (se?) egyterű már.
C4 SpaceTourer(ebből marha jó a kanyarxenonos, de relatív ritka), 5008 is megérhet egy rápillantást; előbbi nem csak tágas, annak is érződik. -
válasz
pumpa1 #195339 üzenetére
Ennyi; még egy szavazat a tájékozatlanságodra. De ez egy fórum, írd le a te tapasztalataidat, konkrét információidat te is.
Xsara Picasso, főleg fl után megnézheted milyen megbízhatóság szempontjából (kereshetsz megbízhatósági statisztikát is, amíg szerepelt bennük egyterű külön, nézhetsz használt teszteket is, stb; írd majd be ide pár mondatban, hogy mit találtál).
2004-től 2019-ig Xsara Picassoztam, aktív tag voltam a fórumán és találkozókon, apám autószerelő/autóalkatrész kereskedő volt, meg érdekelnek az autók. Családban is volt több Picasso ismerősöknél is, találkoztam ezzel azzal (igen, cseréltünk is preventíven hátsó lengőkarcsapágyat 206ban meg az első Picassoban is). PSA-s autókat valamivel jobban ismerem a többinél.
Anyámnak Agilája (WagonR+ tesó, a régi) van, nem sorolom mi volt vele az elmúlt pár évben, de már gazdasági tk lenne gatyába rázni. Tudom, nem S betű van az orrán hanem villám, ez az oka annak hogy olyan, amilyen.
Splash is élhető, szerintem nem jobb meg nem is rosszabb az átlagnál, valamennyi utánamentem annak is, mert nejemnek ezt akartam a C3 előtt (azt pedig ő szerette volna, én első körben kihagytam mert azt hittem a 206 tesója, de gyakorlatilag csak a motor közös (de ECU nem), mindenben full más). [link].Nyilván a legtöbb a (korábbi és aktuális) tulajon múlik.
-
válasz
gooool #195303 üzenetére
Az Ignis
félelmetesizgalmas rossz úton, plusz 99%ukat csak tankolták, és 2-3 évente kaptak egy kis fincsi ásványi 10w40et.Jazz vagy Clio ezekből, bár előbbit nem olyan olcsó szervizelni. Ha belefér, Sandero; na az bírja a tré utat.
Ha Suzuki, és a 10milió légy nem tévedhet dolgon túllépünk (Swift), akkor próbáld ki a big blokkos nagykerekes Splasht.
Erről is, mint a többiről azt hiszik szupermegbízható mert S betű van rajta, szerintem ez sem jobb az átlagnál, de jó vezetni, jó az ülés/váltó pozíció, faszán bővíthető. Ebből is ritka a jó, de egyel kevésbé ...konzervatívak/autó(karbantartástól) félő emberek vették talán.Ismerősnek hasonló célokra felmerült a Fusion, Picasso is, esetleg Altea, Scenic (I fl), vagy Scenic2 is.
2 szemponttal bővítenék: nem alacsony üléshelyzet, és jó(!) világítás (jó jó, itt az összes japán kapásból kiesik a H4 miatt). Előbb utóbb panasz lesz arra hogy sötétben nem szeretnek menni, de egy jó H7es lámpa(mondjuka C3é meglepően jó volt izzóval is, legalábbis a tompított) vagy akár vetítőlencsés fényszóró (normális leddel) nagyon nagy segítség.
szabonagyur: Nem annyiért fogják szervizelni mint a 206ot, Splasht. Gyertyák, vezérléscsere, hátsó fék, futóműelemek. De leginkább koccnál, lámpacserénél és hasonlóknál nyílik jobban az olló (és a legtöbb Jazz fényszórója már nem acélos, a tyc/depó meg beállíthatatlan fos).
-
válasz
Big_Boss #195286 üzenetére
Polo mellé a PSA meg a Kia/Hyundai kisautóit nézném meg.
A rövid távokra 1.2 Puretch motoros autókat is néznék (C3, 208), nálunk piszok gyorsan bemelegszik, a használt tartományban a motor eleven, jól fogyaszt (korai motoroknál vezszíjcserekor olajteknőt is illik levenni takarítás végett, később javították a szíjmálást).
208 estén én szeretem a gokartozást is, plusz mindkettő relatív magas üléspozíciós (kinek előny, kinek hátrány).
Városon belül nem nagy érv, de a Swift H4esétől megőrülök, a tompított 1100 lument nem nagyon csípem; nálunk szempont volt a jó és/vagy vetítőlencsés lámpa (amibe mehet jó fényforrás). Az ülésfűtés erőssége, a félautomata ablak, a kicsit fahangú rádió). Én a Splasht jobban szeretem (big block nagykerék verziót, egész jó vezetni), igényesebb, ügyesebb.
Ha Jazz is (1.2 16V már egész élhető), akkor a C3 Picasso is játszhat, hölgyismerőseim szeretik - de ez kisegyterű, nem annyit fog ennyi a nehezebb platform/régebbi motor mint a 208 és a Pt mocik. -
válasz
vzsryl #195274 üzenetére
OK, de egyik isminek 2.0HDi, másiknak 1.9 PD volt/van, mindkettőt könnyű volt felismerni ha jöttek hozzánk. Egyik úgy hangzott mint egy öreg T3-as csattogása, a másik meg mint egy kultúrált dízel autó. Tehát oké hogy a dízel az dízel, de vannak különbségek. Ahogy 3 henger és 3 hengeres, meg 4 henger és 4 hengeres között is.
BigBoss91: +1 Dokinak.
-
válasz
Coccolino_O #195247 üzenetére
Corollát leírták, én tizenéves mazdát nem vennék a nevemre, ingyen se.
Ezekből Ceedeket keresnék magamnak. A Latitude meg az Insight gondolom kereten túl vannak, meg Lancerből az 1.6-os is talán (1.5-öst nem ismerem hogy milyen)? Colt (1.5 vagy CZ3)?
-
Persze, ezen nem veszünk össze. 2012ig belső térben elment, talán a Skoda, majd a Ceed ami kiemelkedett - helyesbítek, nekem jobban tetszett belső, dobogó legalsó fokán meg a 308.
Aztán jött az újhullám (2013-2015), ott már sok autónak lett igényesebb/szebb belsejű
.
Néztem pár olcsóbb alternatívát (eredetileg C4P II-őt akartam), és pl az fl előtti Auris SportsTourer hybrid belseje... őőő kicsit fájt (vagy pl a sim SX4-é ami ismerősnek van). Mazda3-é nem (nagyon) zavart, de nem tetszett, viszont az ablakvezérlés idegőrlő benne, a minden * gomb megnyomása esetén csipogás szintén, és elöl (is) a praktikum elég sovány, így összességében sokkal kevésbé jött be mint a M3. Ami meg sokkal kevésbé mint a 308II vagy C4PII.
Bár 2-3 polcra azért nagyjából lehet pakolni igényesség szempontjából pl belsőt, futóművet, stb; de nyilván benne van, hogy kinek mi szimpatikus, ki kell próbálni. -
válasz
KoVee84 #195233 üzenetére
Ellenben ugyanazért a pénzért kapható Mazda3ról vagy az 1.6 mpi Golfról ezek jutnak eszedbe?
Amennyivel homogénebb, akár kellemesebb a G6 belseje, annyival rosszabb (nekem) az alap ülése (a jobbikhoz nem volt szerencsém), meg a futóművét is kevésbé szeretem. Onnantól meg nem nagyon maradt előnye a Golf
65(+új műszerfal+új orr)-nek.Btw tc/vezess/an/ap M3 és M 3 tesztjeit is átnézheted, hasonlók a tapasztalatok. Ebből a mazdából dízelt vezettem, benzinest a korábbiból. Sztem a Ceed (2012+), 308 II lepipálja ezeket simán, de kicsit olcsóbban a M3 sem rossz.Coccolino_O. Azt amire van keret és tetszik
1.6osoknál nagyritkán hallok 1-1 szenzor hibáról (fhp, lambaszonda), de mást nem nagyon. Az 1.4 109 ló az inkább 90 érzésre, de az is jó. Én a '12 utániakat szeretem, előtte attól függ mi kell/tetszik (pl vetítőlencsés fényszóró, stb) sok hibáról/hibajavításról nem hallottam.
-
válasz
Coccolino_O #195229 üzenetére
A korábbira volt jellemző a kormányszervó (fl előtt meg után is volt 1-1 hibája).
Szívó 1.4 hatos váltóval az nem túl erős, de kb golyóálló (a kettest elég jól viszi).Yarisba nincs sok lélek, de százszor normálisabb mint a talicska swift. Az év autója 3as Clio is beférhet, C2 (VTS
a TU5JP4S nem fog cserbenhagyni), de akár korai Ceed/Proceed is beférhet a keretbe.
-
válasz
Coccolino_O #195218 üzenetére
Grande Punto (sporting van abból is), Clio (Campus) keveset eszik, esetleg Yaris.
-
válasz
T0mBd1gg3R #195194 üzenetére
Vagy hogy nem dohányzó úrihölgy
-
A hatos váltó ezeknél nem oszt, nem szoroz, 130-15x Nm esetén mind olyan (legalábbis Civic 1.8, M3 1.6, Ceed, stb) hogy 5xnél kéri a hatodikat. Oké, kevesebbet ejt, jobb mint az ötös, de nem nyer ezzel pályán semmit.
Próbáld ki a mazdát is. Sztem túlértékelt némileg (praktikumban gyenge, nyomatékban is, keveset sem fogyaszt, nem különösebben kényelmes, elődjében piszok rövid volt a váltó-ezé passz, és a futómű meg kaszni rohad). Igen papíron marha jó vezetni -nem rossz, egy Corollánál bőven jobb-, de egy M3 ezen a téren se (nagyon) rosszabb, és kb mindenben üti (ülés, üléspozíció, beltér, motor életkedve, stb). De az 308II-höz mérném még, ha már árban ott van.
-
válasz
pana0017 #195159 üzenetére
1.6 mpi szerintem is skippelendő. 1.2 tsi?
Mazda3 ennyiért ami hosszú távon olcsón fenntarható?
2012 utáni Ceedre céloznék ezek közül, mindkét motorral megfelelő arra amit írtál.
Auris, 308 II(elég gyorsan bemelegszik a puretech motor), Megane3?
Titkos tipp lenne a nagyobb B szegmenses autók, Rapid, Cactus, Clio IV (Grandtour), de úgy látom konzervatívabb vonalon mozogsz. Kis motorral is jól mennek, olcsón üzemeltehetőek, városban is jobbak a kis súly miatt -
válasz
ericssonfan2 #195174 üzenetére
Bő 1-1 órás utakra szerintem a Verso kicsi (7 kabát is alig fér el már).
Zafira és Touran szódával (utóbbit nem szeretem, előbbit rühellem) megteszi. Erre vagy (2011 utáni) GC4P/5008-at (ennyiért még foglalkozós a THP motor, 2011ben egyszer, majd 2014 után lett nornálisabban javítva, a szívó változat nem gáz) vagy 1.4TCe GS3-at lőnék.Még Octaviában/Gokfbannse szeretem az iszákos és gyenge 1.6 MPI-t, Touranba ez kínzás/felelőtlenség 7 személlyel. 1.6 FSI ritka, de hatos váltóval élhető (Scenicben is hatos váltó van, vezmódosító itt is cserés, de legalább olcsóbb).
Opelből majdnem mindegy, motorvezérlő, olajfogyasztás, vezérlésmódosítónak, klímakuplungnak nézz utána. -
válasz
ericssonfan2 #195172 üzenetére
A szállítandó személyek száma, mérete, (5+ fő szállítási gyakoriság/táv) és emeletti csomagtartó igény még kimaradt ami hasznos infó.
-
válasz
MC Pite #195170 üzenetére
Mégis van automata, 2-3 Verso (4+3*0,5 személyes), meg egy bombabiztos német: [link]
Ezzel is együtt lehet élni, de a motor és váltó az elkövetkezendő 5 évben 4-500-at valószínű el fog emészteni, amúgy jól eszik és jól megy.
A nagyegyterűeket meg ne is nézd ennyiért szvsz. -
válasz
ericssonfan2 #195150 üzenetére
Corolla Verso elég kicsi hátul, nem igazán 7 személy. Zafirára legalább annyit fogsz költeni mint egy 5008/Scenic3ra (de legalább... ...mindegy is).
Ekkorában benzin plusz 7 személy plusz automata plusz 1.8 kerettel...
Touran kézivel, vagy keret nyújtás után Grand C Max (az se megbízhatóbb).
5nél többen használnátok, vagy a puttony miatt 7személyes? Ha 6 szenély is ok, Multipla és FRV, ha 7 és nem kisgyerekek, Caddy/Berlingo.
Csak a C4 Grand Picasso dízel 1.6 robotváltósa ugrik be, ami élhető, de nem a legjobb automatának, de valószínű arról jobb mint aki vezetné kézivel ha ebben a kategóriábannus ennyire kell ekkora utakra is.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- World of Tanks - MMO
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Viccrovat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Call of Duty: Vanguard
- További aktív témák...
- JBL Charge 6 és Xtreme 3/4 akciós áron eladó!
- LG 27UN83A-W - IPS LED - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - USB Type-C - HDR 400 - AMD FreeSync - Hangszórók
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 3rd: i7-5GEN I 8GB I 512SSD I 14" WQHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 512GB lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest