- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz
gaborbol #144838 üzenetére
Ha utazni is akartok 7en akkor kicsi lesz a Sienna/Odyssey, szerintem.
Legalábbis a tesómékból kiindulva, 3 gyerek + 2 felnőtt, a Tahoe-ra még tetőcsomit is kell tenni hosszabb útra.Persze ha csak A-ból B-be kell ad-hoc elvinni 7 embert akkor elég.
Egyébként csalós a forma mert a SUV-ok magasabbak/szögletesebbek, de pl hosszban csak 3-4 inch van egy minivan és Tahoe/Traverse/Acadia típusú SUV között. Persze ha nem tetszi kakkor úgyis mindegy...
-
Kickass
őstag
válasz
Tothgera30 #144739 üzenetére
Elég fapad, lehet ez is az oka.
-
Kickass
őstag
válasz
Tothgera30 #141695 üzenetére
de van külön regadó kalkulátor is
-
Kickass
őstag
válasz
focvis #141323 üzenetére
C Vekiből egy GTS legalább kivülről kinéz vhogy, vagy ha kombi, abba legalább befér az egész háztartás.
Qru: Szép ez a Lega, megnézem az alkatrész árakat, de fogyiba ahogy nézem belefér, tetszik is.
Signum kiesik, az a 365 literes csomitartó vicc kategória, igaz bővithető, de 2nél többen utazunk kevés -
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
válasz
BigBlackDog #141308 üzenetére
H Astra kilőve, nem szeretném. Most G kombi van.
Focusból rengeteg van viszont a legtöbb a nem túl jó hírben álló 1.6Tdci-vel, ha az internetes ismereteim nem csalnak akkro ebből csak a DPF nélküli 90lovas ajánlható abból viszont elég kevés van.
Pug fronton szétnézek ,ha jól tudom ott is a kétliteres hdi az ajánlotabb.
Qru: 9-3 minig is tetszett, ez az 1.8T lehet tudni milyen származék, vagy saját motorjuk volt?
Mivel hosszabb időintervallumra tervezek nem tudom pár év múlva mennyire lenne nehézkes az alkatrészbeszerzés a Saabhoz. -
Kickass
őstag
Na én is ledobom akkor a komment generátor bombát
Hátha akad olyan ötlet amire nem gondoltam.
Keret legyen 1,5 millió minden sallang nélkül pusztán a vételárra. Mondjuk 2005-nél ne nagyon legyen régebbi.
Egyéb keresési feltételek:
- tempomat
- klíma (az se baj ha nem manuális)
- kombi, esetleg sedan/5ajtós ha nagy a csomagtere
- hatchback kizárva
- egyterű kizárva
- hátsó lábtér nem releváns, aki odaül viselje a következményeket
- dízel preferálva, ha benzines akkor átlag 8 lityóból jöjjön ki (40-30-30% elosztásban, pálya, főút, város)
- vagy legyen benne boogie (pl ketegóriájában kiemelkedő futómű), vagy legyen olcsón fenntartható, észérvekkel bármelyikről meggyőzhető vagyok, Trollok figyelmébe ajánlom hogy vagy egyik, vagy másik, nem egyszerre a kettő
- manuális váltó preferálva, de automatáról is meggyőzhető vagyok, szintén konstrukció függő
- kb 5-6 évre előre terveznék most az autóval, gyerekülés azért majd férjen beJöhet a kommentcunami, jobbnál jobb ötletekkel.
Direkt nem írom ide eddig miket nézegettem, ezzel se befolyásolva a kreativitást
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
válasz
barack1997 #132467 üzenetére
a 'ti' jelzés elvileg= Turismo Internazionale
alkatrészekre szét kell nézni neten, de ha tippelnem kellene ez a benzines kb ugyanazon a szinten megy mint bármely hasonló kategóriatársa
A BMW-nek meg nem emiatt a modell miatt van itthon 'neve'Azt viszont rosszul írtam hogy van belőle 323 (mintha láttam volna hirdetve de lehet keverem az e36 compacttal), a 325 viszont elég fun.
-
Kickass
őstag
válasz
barack1997 #132450 üzenetére
Bár szerintem te már azelőtt eldöntötted mit akarsz mielőtt a topikba írtál, és csak megerősítést vársz azért bedobom.
A köbcenti miatt ugyse fog tetszeni, E46 Compact 323 vagy 325ti. -
Kickass
őstag
válasz
Kornel #128631 üzenetére
Aztán 1 hónap múlva majd keresed a következőt, csak hogy szórakoztasd itt a nagyérdeműt, kicsit unalmas már, autót nem a fórumnak veszünk....
Alfát meg hiába próbál itt a topik kicsit olasz (pacsi innen is) orientáltabb szárnya rábeszélni, ne vegyél. Egész egyszerűen nem összeegyeztethető a te autóról alkotott képeddel, nem neked való, nem, a 159 se.... -
Kickass
őstag
válasz
ACAB95 #127687 üzenetére
Alfából érdemes 2000 utánit nézegetni, azok talán már kevésbé rohadnak, talán még egy facelift 1 (csak belső facelift) is belefér. Futóműve legyen rendben. Többi dolog áll az összes hasonló évjáratú dízelre is (hibakódmentesség, kettőstömegű, stb...)
Esetleg Audi bár a név miatt drágább pedig ilyen korban már nem biztos hogy a név hanem inkább az állapot számít, ráadásul ami Audiból fapad az nagyon fapad. -
Kickass
őstag
válasz
rbalint88 #126779 üzenetére
Ezért is írtam, hogy az se 100% én is amoréstól vettem a 156-t, sőt előtte Fiatos körökből is ismertem az embert mégis megszívtam azzal az autóval.
Szerencsére vannak kifejezetten olasz autókra szakosodott szervízek és emberek még itt Kelet-Mo-n is, csak tájékozódni kell. A 156-t és anno a PGT-t se vittem volna olyan emberhez aki nem látott még előtte ilyesmitA mostani Opel után lehet én is bepróbálkozok 159-l, elég fun volt a futómű a 156-ban de még az 1.8TS motor is ahhoz, hogy ne adjak még egy esélyt a márkának (ha anno a rozsdára jobban figyelek lehet még a 156 lenne).
Alg: A tetősín jó kérdés.
-
Kickass
őstag
Jó a gondolatmenet, pár kiegészítést engedj meg:
- Én nem vetném el a 8V-t se, nem különösebben lomha azzal se.
- mint ahogy a 8V-t a sedant se vetném el, annyira nem nagy az SW csomitartója, bicót felrakhatod a tetőre is
- Inkább a kereted fölső hátárához közel keresgélj, 1,5M és picivel felette nincs igazán jó példány. Sőt az igazán jók 2M körül kezdődnek.Mint minden alfás dologgal kapcsolatban itt is érdemes figyelni az alfaamorét, az ottani tulaj se 100% garancia de ha pl blogot és költségeket vezet (mint anno én is) akkor azért nagyon nagy meglepetések nem lesznek.
Futóműalkatrészek felső lengőkar ~25k/db, alsó ~50k/darab
Vezérlés (vízpumpával) ~40k
Gyári lendkerék ~100kIlletve egy dologgal lehet még beszopódni a 16V esetében, a szívósorral, legtöbbször egr hiba miatt elreped a műanyag szívósor, újonnan 100k vagy bontott, ha éppen van.
Illetve érdemes beszerezni egy kapcsolható VAG-KKL kábelt, és legalább a MultiEcuScan ingyenes verzióját telepíteni, már azzal is sokmindent lehet olvasni.
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
válasz
Tothgera30 #124878 üzenetére
A keret felső határánál már lehet találni szép dízel kombi H Astrákat is.
-
Kickass
őstag
válasz
Tothgera30 #124568 üzenetére
A Föld kerülete 40000km kb....az azért nem lenne rossz
Akkor inkább már egy Föld-Hold távolság, bár ~385k km se sok egy jó konstrukciónak ami gondosan volt szervízelve. -
Kickass
őstag
válasz
TheProb #122740 üzenetére
Basszki mennyit kínlódsz
ITT az ex-gépem, két éve adtam el, vagy két hónapja elszakadt a vezérműszíj (anno megkapta dokumentációt tudta hogy cserélni kéne).
Szóval ezen van most egy hibátlan hengerfej, friss a vezérlés is. Baloldala lakatolva és fényezve volt, erről fotódokumentáció is van. Ráadásul kurva nagy fun és az alkatrész se drágább mint bármi máshoz ebben a kategóriában. -
Kickass
őstag
válasz
Bdanyy #121159 üzenetére
Gumis topic a te helyed
egyébként meg a korrektebb helyeken adnak tájékoztatást az évjáratról vagy figyelembe veszik az igényed, ha például csak ideit vagy hajlandó átvenni -
Kickass
őstag
válasz
Sutee89 #120974 üzenetére
Az 1.6 Crdi egy elég jól sikerült konstrukció, nincs kettőstömegű, láncos a vezérlés (nem VW féle
) és a befecskendező rendszere se érzékeny.
Ha Kia-t nem találsz ennyiért érdemes lehet ránézni a Hyundai i30 kínálatra, egy cimborám pár hónapja adta el az övét (2008as) hasonló ársávban. Műszakilag rendben volt.
-
Kickass
őstag
válasz
gooool #120353 üzenetére
Rozsdára nagyon figyelni főleg küszöböknél és kerékjárat íven.
Alfacity találkozón kb az alfák 95% rohadt ezen a két helyen.
Egyébként még a futóműre érdemes ezen kívül figyelni, de az az urban legend, hogy keveset bír is csak annyiban igaz, hogy a 10ezer forintos kínai lengőkar kiverődik 1 év után, 2-3x annyiba kerülő gyári vagy TRW meg nem, szóval egyszer kell megcsinálni normális alkatrészekkel és akkor viszonylag sokáig jó lesz.
Ezek a régi vágású JTD motorok jók, kettős tömegű ha van benne az se gáz (van aki szeriont a 105 lovasok közül nem mindbe van, van aki szerint igen) mert ezekben ugyanaz van mint a 140 lovasokban, szóval mondhatni ehhez a motor verzióhoz túltervezett. Persze egy gyökér tulaj vagy sok városozás ezt is le tudja rúgni, de normális használat mellett elég sokat kibír.
Nincs benne oldallégzsák, így kontaktos se lehet, legalább nem világít a lámpa
Izzítógyertyákat érdemes lehet kitekerni, legalább látjátok hogy bele van e szakadva vagy rohadva.
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
válasz
birozoli7800 #117401 üzenetére
1,6-nál figyelni kell a vezérlésmódosítóra (renyós körökben ha jól emlékszek 'okoskeréknek' hívják), ha hidegen (vagy esetleg már melegen is) kerreg mint egy dízel akkor cserés, vezérléssel együtt szokás cserélni, nem nagy baj, de bele kell alkudni.
-
Kickass
őstag
válasz
Tothgera30 #113809 üzenetére
Vezérlésmódosító 'okoskerék'
-
Kickass
őstag
válasz
Tothgera30 #113655 üzenetére
Sztem ennyiért meg kevesebbért is találsz racionálisabb választást.
pl: [link] nem ismerem az autót, csak példaként -
Kickass
őstag
válasz
Satan_Claus #113129 üzenetére
a 116 lovas dízeljük egy BMW motor, kicsit átdolgozva (nyilván mivel BMW-ben az M47 hosszában, itt meg keresztben van), nincs azzal baj komolyabb baj, max annyi hogy rohadt nehéz az autóval együtt, cserébe 6 liter körül eljárkál
automatával nincs tapasztalat, manuálisnál viszont a kuplungmunkahenger ritka fos megoldás, vagy taknyolni kell sokszor (BMW munkahenger kb 10ed annyi és kis faragással csereszabatos), vagy egyszer normálisan megcsinálni de az 100ezres tétel (gyári rover alkatrész, utángyártott nincs)Egyébként nagyobb problémák nincsenek, futómű kopóalkatrész, ha törve nem volt akkor nem rohad, kb. igaz rá mint az összes hasonló korú dízelre, ha karban volt tartva akkor rendbe lesz még egy darabig, ha nem akkor fos lesz de ez minden másra is igaz a közvetlen kategóriatársak közül.
-
Kickass
őstag
válasz
gzbotii #111992 üzenetére
Punto alapokra épül, csak az 1.8-as változó szelepvezérlésű motorral szerelték, elég fürge, bár annyira nem ügyes pl. szerpentinen mint egy mx-5, de kárpótol az igazi dolce vita érzés. Alkatrészek nem drágák, a vezérlésmódosító elhalhat, olyankor kerepel, vezérléssel együtt szokták cserélni kb 40-50k.
-
Kickass
őstag
válasz
j.bravo #111934 üzenetére
Lopni semennyire, xarfosolasz, úgy vannak vele szerencsétlen tulajnak elég baja hogy Alfája van, csak megváltás ha elvinnék szívjon csak ő vele.
De tényleg lopási statisztikákban se nagyon szerepel, alfás körökben se nagyon láttam olyat, hogy valaki segítséget kérne mert meglovasították a kocsiját. Félnek, hogy lopás közben, félúton lerohad alattuk.
irónia off -
Kickass
őstag
válasz
mycso #111385 üzenetére
Feltételezem láttad ki ült benne és csak emiatt mertél hozzányúlni az autójához....
Különben, ha 3 markos legényt látsz benne:
a, te is megülsz a seggeden a SAJÁT kocsidban
b, elsírtad volna itt, hogy csomagoltak össze az úriemberek az út szélén, hátha a topik népessége egy emberként kiáltja majd 'Nem baj azért kemény voltál Csoki'Van elég hivatalos szerv az országban, fölösleges az önkéntes rendőrt játszani.
-
Kickass
őstag
válasz
j.bravo #111104 üzenetére
JTS-t inkább ne, közvetlen befecskendezéses=kokszosodik
Benzinből és TS-ek közül tényleg az 1.8 ami talán a legjobb kompromisszum, vagy méginkább egy 2.5 V6
ha csak a motort vesszük alapul messze a legmegbízhatóbb
JTD-vel nagyon mellé lőni nem lehet pláne az 105/116/120 lovas 8 vagy 16V verziókkal, de a 2,4-el se
több is van ismerősi körben, hamarabb rohad ki alóla a kasztni minthogy tönkremenjenmég alfáztam amorén se nagyon hallottam panaszkodni a dízeles kartársakat a motorra
-
Kickass
őstag
válasz
rbalint88 #109184 üzenetére
Futóműve parádés ahhoz képest, hogy azért nem egy zsebrakéta. Ennek van ára erről már nyilván olvastál. Egyébként normális gyári alkatrészekkel kell szervizelni és akkor nincs olyan városi folklór, hogy szétesik évente. Annyira nem horror csak ismerni kell a beszerzési forrásokat.
2.0TS-el soha nem mentem, de az 1.8 is elég szépen cibálja a kasztnit, persze ehhez pörgetni kell. Annyit kell tudni, hogy az 1.6TS Eco (105LE) kívül mindben van vezérlés módosító. Újonnan 35-40 körül van a gyári. Ha már kezd megkotlani akkor hidegindításkor kerepel, olyan a hangja pár másodpercig mint egy dízelnek, ha nem hallgat el akkor meg KO. Vezérléssel együtt szokták cserélni.
Hangja 4 hengereshez képest egyébként szép főleg 4k rpm felett. Autópályán 4 emberrel csomaggal fullra rakva is röhögve mentem vele 160-170et Horvátországba menet, és vissza is hozott, szóval annak se feltétlenül kell hinni aki a szomszéd városba se mer elindulni vele.Kasztni bár állítólag galvanizált ettől függetlenül csak olyan olaszosan, Alfa talin 10ből 11 rohad általában főleg az íveknél és a küszöbnél. De érdemes alaposabban átnézni mindenhol, ha törve volt a tornyoknál és a bölcsőnél is kikezdi.
Elektronika szórakozhat, nem árt egy bluetooth OBD olvasó. Ebayről kb ezer forint. Oldallégzsák vezetéke szeret meghalni, van hogy segít a csatiba befújt kontakt spray van hogy nem. Az immo is szeret szórakozni egyes makacsabb példányokban, ami abban merül ki, hogy nem ismeri fel a kulcsot és nem indul az autó. Kódkártya ilyenkor must have, kikódolás után pöcc röff.
szerk.: alfás körökben általános vélekedés, hogy az 1.8 a legjobb kompromisszum a TS-ek közül, ezért volt nekem is ilyen, motorral nem is volt gond, több csapágyas 2.0-ról is olvastam amorén, illetve 1.6osról is, ezeket valószínűleg inkább széttapossák, olajra egyébként is kényesek.
-
Kickass
őstag
válasz
LuckyL #108963 üzenetére
Te még mindig nem érted, hogy az egész abból indult miszerint valaki kért egy véleményt egy autóról, na most az autóról itt sok szó nem esett, csak hogy az aaa mekkora szarszemétszaralak (ami vagy igaz vagy nem elhiheted nem érdekel, mielőtt még jönne a köv. ultimate kártya hogy biztos ott dolgozok/százalékot kapok)....
Kit érdekel, hogy te morálisan befogadod e az ő üzletpolitikájukat vagy sem.....De nem baj a nagy LuckyL a PH! fórumról megmondta h az aaa autó az fos, indulhat a dózer aztán sóval behinteni....vicc...
Részemről az offot befejeztem.
-
Kickass
őstag
Eladóként nem viszek semmit sehova, max városon belül, az minimál bukó lehet idő és pénz szempontjából, ha kell valami érte kell jönni, ennyire egyszerű, a pék se viszi házhoz a kenyeret, el kell menni megvenni. Illetve ha te viszed a helyébe az már rögtön nem annyiba fog kerülni mint amennyiben megegyeztetek (már csak ha az időráfordítást vesszük akkor se, ha meg benzin/buszjegy/egyébbe kerül akkor pláne). De te mint értelmes emberi lény ilyenkor végiggondolhatod, hogy ilyenkor kiszolgáltatod magad és benne van a pakliban,hogy mégse veszik meg.
Persze ezt önmagunknak utólag bevallani nyilván nehezebb mint hőbörögni, hogy mink itten kérem át lettünk baszva...
-
Kickass
őstag
Olvass a sorok közt ígérhet nekem akármennyit én biztos nem vittem volna több száz km-t bemondásra, nem szólalt meg az a kisharang? Tényleg ennyire vannak hülyék akik azt hiszik egy nepper látatlanba pár kép alapján majd viszi az ő piaci áron meghirdetett kocsijukat? (a kérdés eléggé költői) Meg is érdemlik, mint az összes többi hülye aki beviszi a pénzét a nagy kamatot ígérő kamubrókercégekhez aztán sírnak, hogy hopp volt lóvé nincs lóvé. A párhuzam, hogy mindkét 'üzletpolitika' az emberek kapzsiságára játszik. És még egyszer leírom, hogy nem mondtam én ezzel egyet értek, de nem is az én vagy akár más topiklakó feladata hogy leszedje róluk a keresztvizet. Valahonnan csak van autóparkjuk a külföldi behozottakon kívül is=vannak akik mégis oda adják el az autót.
Persze lehet itt a nagyokos szakértőt játszani meg hívni az erkölcsrendőrséget, hogy a mocsok nepper átbassza itten az ismerősöket, de mint más hasonlattal éltem korábban az élet sehol nem ennyire fekete vagy fehér....én vagyok a g*ci mert nem akarom őket égőn kereszten látni? helyette érdemes lenne inkább azon elgondolkodni mennyire életszerű ez a szituáció, aztán ha nem sikerült levonni a konzekvenciát lehet tovább képmutatni...
-
Kickass
őstag
válasz
MunezXBK #108943 üzenetére
Az ismerősöd is nagy koponya lehet ha telefonra bemondott összegre már szaladt is. Meg az összes többi hasonló zseni, ahogy olvasgattam, mindenhol ez volt a probléma, hogy a kapzsiságra alapozva odahívták őket aztán pofára estek. Nem mintha a nepperek nem ebből élnének, persze nem védem őket, de egy éremnek mindig két oldala van......
-
Kickass
őstag
válasz
szőröscica #108259 üzenetére
Igaz is, az ultimate válasz mindenre a Honda
irónia OFF
-
Kickass
őstag
válasz
Rick4 #107751 üzenetére
Csodálkoztam is, legjobb tudomásom szerint VP44 van azon is.
~10 éves dízelben van rizikó egyébként akármilyet vesz. Pláne ha Passat méretben gondolkodik. Vagy ha tényleg egyszerű, könnyen szerelhető és olcsón fenntartható autót akar, akkor legalább egy kategóriával lentebb kell adni.Nálam pl. futómű szög egyszerű, motor láncos (200000k+ km is röhögve elmegy), így tulajdonképpen az adagolón (VP44) és a turbón kívül (az se leborulós fajta) más nem nagyon van ami különösebben költséges.
-
Kickass
őstag
válasz
Rick4 #107727 üzenetére
Mondeo/Octavia sima egy lengőkaros, legegyszerűbb legolcsóbb.
Adagolófelújítás 40k? És az sok? Kb 4 pd elem elem is 50-60k minimum. Ugyanannyi esélye van bármelyiket cserélni mint a másikat. Évjárat alapján belefér a TDDI is.
Rohad az ajtó aljánál, és? Nem lehet megcsináltatni? Vagy nem lehet előre belekalkulálni pláne ha már megindult?
De ezért írtam oda az Octit.
Superb I futómű = Passat (b6ig) futómű (legalábbis lengőkarok tekintetében)
-
Kickass
őstag
válasz
Predator2 #106747 üzenetére
Ennyiért nagyon csecse autókat lehetne kapni benzinesből például japán vonalon:
- Toyota Corolla
- Honda Civic vagy akár Accord
- Seat Leon (ennyiből simán lehet lőni egy jó adagolós dízelt is ha mégis hosszabb távot nézel)Dízel vonalon is játszik a Corolla, de akár H Astra
Nem ragadnék le a franciáknál
-
Kickass
őstag
válasz
molnarpeter #106679 üzenetére
Nem nagyon ástam magam bele a témába (csak amit g fórumban dízel topikban olvasok), és remélem nem is kell még egy darabig.
Annyi biztos hogy az említett PSG16 jelű Bosch VP44-hez nincs javítási dokumentáció és Bosch által gyártott alkatrész se ezért nem is javítják. Ezt csak cserélni lehet, ugyanilyenre.
A többi javítható (több kevesebb sikerrel), de nem helyettesíthető, vannak próbálkozások vezéreltről mechanikusra átalakításra, de igazán jól bevált, működő megoldás nem nagyon van.Egyébként a leggyakoribb hiba lényege, hogy gázolaj jut vissza az adagolót vezérlő elektronikához és szépen lassan tönkreteszi az egységet.
-
Kickass
őstag
Na csak, hogy ne álljon itt fals információ.
DTI ahogy írták nem volt 1.9-ből, csak 2.0 és 2.2DTI van, ezeknél van a problémás Bosch VP44 (meg egy csomó minden másban) vezérelt adagoló
és nem, nem 1 millió forint
külföldről újonnan beszerezhető pontos típustól függően olyan 300k környékén (devizaárfolyamtól és a csillagok állásától függően...), sőt itthon is lehet venni pl opeles klubkedvezménnyel 330k-ért
bontott is akad de drága főleg ahhoz képest, hogy lehet az is megkotlik rövid időn belül,
illetve bizonyos típusok felújíthatók, kb. 150ezres tétel1.9CDTi, ahogy írták is fiat JTD származék.
-
Kickass
őstag
válasz
LógaGéza #105993 üzenetére
A többiekkel ellentétben én lehet nem is a motortól félnék, még csak nem is a nagynyomású rendszertől, ez az egyik legmegbízhatóbb cr, kb. pócvágen adagolós tdi-hez lehetne hasonlítani a tartósságát meg a hülye biztosságát is.
Ennek ellenére maga az autó röhögve elviheti egy cr rendszer felújításának költségét anélkül, hogy ahhoz hozzányúlnának.
Kasztni rohadós, pláne amibe már beletaknyoltak vagy törték, ezen azért volt már mókolás főleg a küszöböknél meg kb mindenhol máshol is. Bölcsőt, tornyokat, alját, tank körüli részeket át kell nézetni, ha a tulaj nem látja csavarhúzót simán belevágnám. Meg lehet csinálni eladásra is, az pár hónap múlva olyan lesz mint az ementáli.
Másik mulatságos rész a futómű, hátul csatolt lengőkaros, itt még nem olyan vészesek az árak, a hátsó hosszkitámasztók pl csak tizenegynéhányezer forint/db. Elöl alul és felül is van egy egy lengőkar, kormányösszekötő, stabilizátor stb..ha nem kínai szarral van összerakva ami fél év múlva kiverődik akkor az 6számjegy bőven (+munkadíj+futóműbeállítás).
És akkor ott van még az elektronika, ha kopott a gyújtásbetét akkor a kulcsot hol érzékeli hol nem, kb leszopja magát mire elindítja, lehet elég csak megfújkálni az immo csatiját valahol a műszerfal mögött a kábelrengetegben (ha megtalálod), de lehet gyújtáskapcsolót kell cserélni ecuval kulcsokkal.A konkrét autón ráadásul világít a légzsákvisszejelző járó motornál, arra is az lesz a válasz hogy csak ki kell törölni vagy csak kontaktsprével valamelyik csatlakozót megfujkálni(kivéve ha nem
).
És ez az info mennyiség részben a cartársak részben saját tapasztalat, egy év alfázás után, aztán visítva adtam el (pedig alapvetően olasz autósnak tartottam magam).
Az Alfának két nagy előnye van, egyrészt sima négyhengereshez képest a TS motorok hangja fordulaton szebb, illetve a futóműve ha jó akkor sínautó, nagyon jót lehet vele autózni. -
Kickass
őstag
Mondjatok nekem olyan gumi webshopot ahol online bankkártyás fizetést is elfogadnak!
gumitop.hu és marso amit eddig találtamKöszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Windows 11
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Augusztusi hardverszuflé
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Milyen videókártyát?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Gaming notebook topik
- PlayStation 1 / 2
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Asus ROG Flow Z13 +ROG XG RTX 3070- i9 12900H 16GB DDR5 1TB SSD RTX 3050Ti 4GB + RTX 3070 W11
- Xiaomi Redmi 9AT 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
- Új MSI 17 Raider GE78 QHD 240Hz i9-13980HX 24mag 32GB 2TB SSD Nvidia RTX 4090 16GB 175W W11 Garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASUS VS228DE FHD TN 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest